nee?quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hier stond net iets anders toch?
Gelijk heb je, ik laat alleen mensen voor gaan als die echt maar paar dingetjes hebben en ik het zelf aanbied.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb er sowieso een pest aan of men vraagt of men voor mag. Ongeacht of je nou 1 boodschap hebt of niet. Als ik je had willen voor laten gaan had je het wel gehoord
Laatst zo'n teringtaart wat in ene gewoon voor me gaat staan. Dus ik zo :
"Ehm, sorry? Ik weet het niet hoor, maar je stond net achter me.... ik kan me niet herinneren dat ik je voor heb laten gaan"
-Ik heb maar 3 boodschapjes hoor...
"Ja, en? Ik maar een kar vol, je punt?"
-Ik heb minder dus ik mag wel even voor
Ik ben langs dr gelopen, heb mijn kar er voor gekwakt en gezegd "Grapjas. Je wacht maar even"
Toen kwam er nog een -Wat brutaal van je! uit en toen zei ik nog "Je hebt tijd zat, het is niet dat ze in het bejaardenhuis zoveel boeiende dingen aanbieden, dus je wacht maar even lekker op je beurt"
En achter dr stonden 2 mensen die ik kende, die heb ik voor laten gaan
Ik snap het nietquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
hehe
edit: je hebt nog gelijk ook, dat was het bericht daarboven![]()
![]()
Ik dacht dat je dit bericht had geedit:quote:
Maar je had gewoon een nieuw bericht gepostquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:23 schreef Qwea het volgende:
ik krijg ook geen korting online
edit : ooh jawel
Je moet wel echt via de link werken die je net zelf postte, niet vanuit dat /appie gedoe, dat werkt voor geen meterquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:26 schreef Greys het volgende:
Het werkt niet op een netbook, ik zie ook nergens Mijn Winkelwagen staan, ik heb geen 'onderaan'.
Want bij jullie zit er dan onderaan ook een knop met winkelwagen zeker?
Ik ga even de tablet van S opladen... misschien dat het daarop wel werkt?
faalquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dit bericht had geedit:
[..]
Maar je had gewoon een nieuw bericht gepost
quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:25 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Gelijk heb je, ik laat alleen mensen voor gaan als die echt maar paar dingetjes hebben en ik het zelf aanbied.
Laatst ook bij de Marskramer, ook een ous mens, mag ik even voor, ik heb zulke zere benen (op zo'n zielig toontje)
Ik had har al gezien eerder dus zei: zou ik ook hebben als ik een kwartier bij de apotheek voor de deur had staan kletsen....
Tjonge, ik was toch tróts op mezelf![]()
Als blikken konden doden had ik hier niet meer gezeten, meisje van de kassa moest even onder de toonbank duiken.... die lag dubbel.
Oh, daar zit ik nu in zeker?quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je moet wel echt via de link werken die je net zelf postte, niet vanuit dat /appie gedoe, dat werkt voor geen meter
Dit is in /appie toch? Niet in de webwinkel? Dat is weer anders kennelijk...quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:27 schreef Greys het volgende:
Kijk... WAAR moet ik nu op drukken?
[ afbeelding ]
Mopje. ah.nlquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:27 schreef Greys het volgende:
Kijk... WAAR moet ik nu op drukken?
[ afbeelding ]
Ja nee, niet helemaal, ik kwam net ook in dat andere schermquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mopje. ah.nl
dan ah webwinkel, dan zoeken op gourmet, dan je juiste blikje + aantal, dan in winkelwagen en dan rechts krijg je een overzicht.
Ja, je moet wel wat dóen voor je korting hoorquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:29 schreef Greys het volgende:
Ah oke, deze link kreeg ik toen ik een profiel had aangemaakt nl![]()
Wat een toessssssssssssstand
Sinds deze week krijg je bijzondere persoonlijke aanbiedingen... bij groen kan je die bestellen, bij zwart kennelijk niet... dus je moet eerst weten of je die aanbieding wil meebestellen denk ik?quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:32 schreef Greys het volgende:
Liefjes, want maakt het nog uit als ik een bezorgmoment kies om GROEN of ZWART te kiezen? Bij groen staat 'beschikbare bezorgtijd met een voor u persoonlijke kortingsactie' en bij zwart gewoon 'bezorgmoment beschikbaar'
Jij haalt me de woorden uit de mond, helemaalquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Greys, ik vind je vermakelijkop een positieve manier
Kan iemand anders het anders dan voor je doen en dan jouw adres opgeven? Ik heb geen idee hoor, ik heb dat bezorgen verder nooit gebruiktquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:34 schreef Greys het volgende:
En nu krijg ik goddomme WEER geen bonuskorting ook hier
Moet ik voor je bestellen? En laten bezorgen bij je?quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:34 schreef Greys het volgende:
En nu krijg ik goddomme WEER geen bonuskorting ook hier
Oe, goeie Qwee, per slot van rekening kun je ook op je werk laten bezorgen dus waarom niet op een ander willekeurig adres?quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Moet ik voor je bestellen? En laten bezorgen bij je?
Kennelijk ligt het aan het bezorgmoment? Wat stomquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:37 schreef Greys het volgende:
Ik ga weer opnieuw proberen, ik voel me serieus net een debiel dat dit soort simpele dingen mij niet lukken![]()
Ik ga nu via BONUS, kijken of ik dan wel korting krijg. Ik zocht net op het product zelf, maar dan staat er geen korting bij.
Maar dat is toch raar? Ik denk wel dat je gelijk hebt, maar ik vind het niet logischquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:42 schreef knoblaucha6 het volgende:
Misschien zeg ik iets heel erg stoms (geen ervaring met ah-webwinkel) maar wat Greys al zegt misschien uitverkocht maar: zou het niet ook zo kunnen zijn dat ze de bonus hangen aan het bezorgmoment, maw, je besteld nu, wil maandag laten bezorgen maar dan is het de 11de dus de korting niet meer geldig???
(niet dat ik momenteel logisch denk met die hersens vol snot hoor)
Maar is dat ook het probleem bij MB? Want die kan ook niet bestellen...quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:44 schreef Greys het volgende:
Q denkt dat het drie dagen duurt voordat je bonuskaart online geactiveerd is
Volgens mij werkt het ook zo, want mijn korting verdwijnt zodra ik het bezorgmoment heb ingevoerd. Wel suf ja.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar dat is toch raar? Ik denk wel dat je gelijk hebt, maar ik vind het niet logisch
Nee, want de mijne heb ik al een week geleden geregistreerd.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:44 schreef Greys het volgende:
quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:44 schreef Greys het volgende:
http://appie.uservoice.co(...)s-voor-het-bezorgen-quote:Hoe werkt de Bonus voor het bezorgen?
← 10) Aanbiedingen & Acties
De Bonus werkt precies hetzelfde zoals in de AH Boodschappen webwinkel. De belangrijkste regel is dat de Bonus geldt voor het moment van afleveren van de bestelling. Soms is bij het moment van de bestelling nog niet duidelijk wat de Bonusaanbiedingen gaan worden. Mocht je producten hebben die bij het tijdstip van afleveren voldoen aan de Bonus, dan wordt de korting automatisch verrekend.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:49 schreef MissBliss het volgende:
Nou, dan ga ik maar 100 meter lopen naar de AH.
Maar is er nog geen andere AH in de buurt? Hier zijn de meeste AH's tot minstens 20.00 open. Dit is namelijk wel de moeite waard om voor te rijden.quote:
Die bij jullie/ons zelfs tot 22.00 uur....Dk en ik zijn weleens om 21.30 op zaterdag avond daar geweest...en het was echt nog drukquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Maar is er nog geen andere AH in de buurt? Hier zijn de meeste AH's tot minstens 20.00 open. Dit is namelijk wel de moeite waard om voor te rijden.
ik ookquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Greys, ik vind je vermakelijkop een positieve manier
Geeft niks mop, ik vond je idee juist superquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Sorry greys, ik wist echt niet dat het zo stom werkt... echt achterlijk, bij een webwinkel![]()
Ik denk ik ga je er door loodsen, maar die vlieger ging niet opquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Geeft niks mop, ik vond je idee juist super
Ik voelde me echt achterlijk toen het niet lukte dus ik ben bijna 'blij' dat het uiteindelijk niet aan mij lag haha.
damn was echt 45 min geleden bij ah...geen idee of ze dat hadden. Ik had een pak sapquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:54 schreef Greys het volgende:
Jullie zijn tof en lief
Ik ga nu bellen naar Rotterdam, is ca. 5 km rijden maar voor dat geld....
Even vragen of zij nog veel hebben anders rijd ik er nu nog heen. S vindt dit soort dingen normaal onzin maar die rekende net uit wat het scheelt en toen vond ie het ook logisch
Kleine moeite, groot plezierquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:55 schreef knoblaucha6 het volgende:
en vervolgens vliegen allen met een AH met een zondagopenstelling in de buurt morgen naar Appie op alle blikjes benodigd kattenvoer in te slaan![]()
Ik zei al, ik kan zo voor dr halen als ze het wil. Moet ze maar ff over nadenken. Alle 4 de ah's zijn open morgen hier tot 22u. En kom toch langs 010.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:55 schreef knoblaucha6 het volgende:
en vervolgens vliegen allen met een AH met een zondagopenstelling in de buurt morgen naar Appie op alle blikjes benodigd kattenvoer in te slaan![]()
Jep, Ideaaalquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die bij jullie/ons zelfs tot 22.00 uur....Dk en ik zijn weleens om 21.30 op zaterdag avond daar geweest...en het was echt nog druk
Ja! Toastje!quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:54 schreef Queller het volgende:
Yo, Greesje... Zal ik dan een toastje brie voor je smeren?
Ik heb geen idee waarom we allemaal naar de AH moeten, maar als ik ook moet, dan roepen jullie maar
Indien áls en je dicht langs mij komt drop je het maar hier en breng ik het dinsdag naar Greys bij de tandarts als ze naar de held moet (ik zit pal tegen 010 aan)quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zei al, ik kan zo voor dr halen als ze het wil. Moet ze maar ff over nadenken. Alle 4 de ah's zijn open morgen hier tot 22u. En kom toch langs 010.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:59 schreef Greys het volgende:
AH H'berg heeft nog een 'redelijk vol vak', dus daar ga ik nu even heen.
En misschien rijd ik ook nog even door naar een andere AH. Fuck etenstijd....
En Q, jij was een geweldige telefonische helpdesk
Bitterballenquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:57 schreef Queller het volgende:
[..]
Zou dit genoeg zijn, of heb je veel honger?
[ afbeelding ]
Beter een liefdevolle poging zonder succes dan helemaal geen pogingquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik denk ik ga je er door loodsen, maar die vlieger ging niet op
Ik wist niet dat ik het in me hadquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:59 schreef Greys het volgende:
Beter maak je nog 7 schalenquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:57 schreef Queller het volgende:
[..]
Zou dit genoeg zijn, of heb je veel honger?
[ afbeelding ]
Joh, neem op de terug weg voor alle moeite een kapsalonnetje mee!quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:59 schreef Greys het volgende:
AH H'berg heeft nog een 'redelijk vol vak', dus daar ga ik nu even heen.
En misschien rijd ik ook nog even door naar een andere AH. Fuck etenstijd....
Sorryquote:
Dooschquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:06 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik het in me had
Wat een opofferingquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:12 schreef Qwea het volgende:
Bohhhhh
*uitkijkt naar binnenkort. 4 dagen achter elkaar uit eten![]()
wat is HGT?quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:11 schreef Laysa het volgende:
Wie keek er hier nog meer Downton Abbey?
Jij toch greys?
Vanavond begint het weer op Ned om 20.10...jammer genoeg gelijk met HGT![]()
maar dan kijk ik DA gewoon terug
We zoeken nog iemand die half Nederland door kan voor 1000 blikjes gourmet! Okthnxbye!quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo, meneer is 2 weken vrij... en weet nu al niet wattie met zn tijd moet.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
We zoeken nog iemand die half Nederland door kan voor 1000 blikjes gourmet! Okthnxbye!
rolfcopterquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
We zoeken nog iemand die half Nederland door kan voor 1000 blikjes gourmet! Okthnxbye!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |