Maar is er nog geen andere AH in de buurt? Hier zijn de meeste AH's tot minstens 20.00 open. Dit is namelijk wel de moeite waard om voor te rijden.quote:
Die bij jullie/ons zelfs tot 22.00 uur....Dk en ik zijn weleens om 21.30 op zaterdag avond daar geweest...en het was echt nog drukquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Maar is er nog geen andere AH in de buurt? Hier zijn de meeste AH's tot minstens 20.00 open. Dit is namelijk wel de moeite waard om voor te rijden.
ik ookquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Greys, ik vind je vermakelijkop een positieve manier
Geeft niks mop, ik vond je idee juist superquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Sorry greys, ik wist echt niet dat het zo stom werkt... echt achterlijk, bij een webwinkel![]()
Ik denk ik ga je er door loodsen, maar die vlieger ging niet opquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Geeft niks mop, ik vond je idee juist super
Ik voelde me echt achterlijk toen het niet lukte dus ik ben bijna 'blij' dat het uiteindelijk niet aan mij lag haha.
damn was echt 45 min geleden bij ah...geen idee of ze dat hadden. Ik had een pak sapquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:54 schreef Greys het volgende:
Jullie zijn tof en lief
Ik ga nu bellen naar Rotterdam, is ca. 5 km rijden maar voor dat geld....
Even vragen of zij nog veel hebben anders rijd ik er nu nog heen. S vindt dit soort dingen normaal onzin maar die rekende net uit wat het scheelt en toen vond ie het ook logisch
Kleine moeite, groot plezierquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:55 schreef knoblaucha6 het volgende:
en vervolgens vliegen allen met een AH met een zondagopenstelling in de buurt morgen naar Appie op alle blikjes benodigd kattenvoer in te slaan![]()
Ik zei al, ik kan zo voor dr halen als ze het wil. Moet ze maar ff over nadenken. Alle 4 de ah's zijn open morgen hier tot 22u. En kom toch langs 010.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:55 schreef knoblaucha6 het volgende:
en vervolgens vliegen allen met een AH met een zondagopenstelling in de buurt morgen naar Appie op alle blikjes benodigd kattenvoer in te slaan![]()
Jep, Ideaaalquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die bij jullie/ons zelfs tot 22.00 uur....Dk en ik zijn weleens om 21.30 op zaterdag avond daar geweest...en het was echt nog druk
Ja! Toastje!quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:54 schreef Queller het volgende:
Yo, Greesje... Zal ik dan een toastje brie voor je smeren?
Ik heb geen idee waarom we allemaal naar de AH moeten, maar als ik ook moet, dan roepen jullie maar
Indien áls en je dicht langs mij komt drop je het maar hier en breng ik het dinsdag naar Greys bij de tandarts als ze naar de held moet (ik zit pal tegen 010 aan)quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zei al, ik kan zo voor dr halen als ze het wil. Moet ze maar ff over nadenken. Alle 4 de ah's zijn open morgen hier tot 22u. En kom toch langs 010.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:59 schreef Greys het volgende:
AH H'berg heeft nog een 'redelijk vol vak', dus daar ga ik nu even heen.
En misschien rijd ik ook nog even door naar een andere AH. Fuck etenstijd....
En Q, jij was een geweldige telefonische helpdesk
Bitterballenquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:57 schreef Queller het volgende:
[..]
Zou dit genoeg zijn, of heb je veel honger?
[ afbeelding ]
Beter een liefdevolle poging zonder succes dan helemaal geen pogingquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik denk ik ga je er door loodsen, maar die vlieger ging niet op
Ik wist niet dat ik het in me hadquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:59 schreef Greys het volgende:
Beter maak je nog 7 schalenquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:57 schreef Queller het volgende:
[..]
Zou dit genoeg zijn, of heb je veel honger?
[ afbeelding ]
Joh, neem op de terug weg voor alle moeite een kapsalonnetje mee!quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:59 schreef Greys het volgende:
AH H'berg heeft nog een 'redelijk vol vak', dus daar ga ik nu even heen.
En misschien rijd ik ook nog even door naar een andere AH. Fuck etenstijd....
Sorryquote:
Dooschquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:06 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik het in me had
Wat een opofferingquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:12 schreef Qwea het volgende:
Bohhhhh
*uitkijkt naar binnenkort. 4 dagen achter elkaar uit eten![]()
wat is HGT?quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:11 schreef Laysa het volgende:
Wie keek er hier nog meer Downton Abbey?
Jij toch greys?
Vanavond begint het weer op Ned om 20.10...jammer genoeg gelijk met HGT![]()
maar dan kijk ik DA gewoon terug
We zoeken nog iemand die half Nederland door kan voor 1000 blikjes gourmet! Okthnxbye!quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo, meneer is 2 weken vrij... en weet nu al niet wattie met zn tijd moet.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
We zoeken nog iemand die half Nederland door kan voor 1000 blikjes gourmet! Okthnxbye!
rolfcopterquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
We zoeken nog iemand die half Nederland door kan voor 1000 blikjes gourmet! Okthnxbye!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |