nee?quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hier stond net iets anders toch?
Gelijk heb je, ik laat alleen mensen voor gaan als die echt maar paar dingetjes hebben en ik het zelf aanbied.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb er sowieso een pest aan of men vraagt of men voor mag. Ongeacht of je nou 1 boodschap hebt of niet. Als ik je had willen voor laten gaan had je het wel gehoord
Laatst zo'n teringtaart wat in ene gewoon voor me gaat staan. Dus ik zo :
"Ehm, sorry? Ik weet het niet hoor, maar je stond net achter me.... ik kan me niet herinneren dat ik je voor heb laten gaan"
-Ik heb maar 3 boodschapjes hoor...
"Ja, en? Ik maar een kar vol, je punt?"
-Ik heb minder dus ik mag wel even voor
Ik ben langs dr gelopen, heb mijn kar er voor gekwakt en gezegd "Grapjas. Je wacht maar even"
Toen kwam er nog een -Wat brutaal van je! uit en toen zei ik nog "Je hebt tijd zat, het is niet dat ze in het bejaardenhuis zoveel boeiende dingen aanbieden, dus je wacht maar even lekker op je beurt"
En achter dr stonden 2 mensen die ik kende, die heb ik voor laten gaan
Ik snap het nietquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
hehe
edit: je hebt nog gelijk ook, dat was het bericht daarboven![]()
![]()
Ik dacht dat je dit bericht had geedit:quote:
Maar je had gewoon een nieuw bericht gepostquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:23 schreef Qwea het volgende:
ik krijg ook geen korting online
edit : ooh jawel
Je moet wel echt via de link werken die je net zelf postte, niet vanuit dat /appie gedoe, dat werkt voor geen meterquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:26 schreef Greys het volgende:
Het werkt niet op een netbook, ik zie ook nergens Mijn Winkelwagen staan, ik heb geen 'onderaan'.
Want bij jullie zit er dan onderaan ook een knop met winkelwagen zeker?
Ik ga even de tablet van S opladen... misschien dat het daarop wel werkt?
faalquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dit bericht had geedit:
[..]
Maar je had gewoon een nieuw bericht gepost
quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:25 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Gelijk heb je, ik laat alleen mensen voor gaan als die echt maar paar dingetjes hebben en ik het zelf aanbied.
Laatst ook bij de Marskramer, ook een ous mens, mag ik even voor, ik heb zulke zere benen (op zo'n zielig toontje)
Ik had har al gezien eerder dus zei: zou ik ook hebben als ik een kwartier bij de apotheek voor de deur had staan kletsen....
Tjonge, ik was toch tróts op mezelf![]()
Als blikken konden doden had ik hier niet meer gezeten, meisje van de kassa moest even onder de toonbank duiken.... die lag dubbel.
Oh, daar zit ik nu in zeker?quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je moet wel echt via de link werken die je net zelf postte, niet vanuit dat /appie gedoe, dat werkt voor geen meter
Dit is in /appie toch? Niet in de webwinkel? Dat is weer anders kennelijk...quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:27 schreef Greys het volgende:
Kijk... WAAR moet ik nu op drukken?
[ afbeelding ]
Mopje. ah.nlquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:27 schreef Greys het volgende:
Kijk... WAAR moet ik nu op drukken?
[ afbeelding ]
Ja nee, niet helemaal, ik kwam net ook in dat andere schermquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mopje. ah.nl
dan ah webwinkel, dan zoeken op gourmet, dan je juiste blikje + aantal, dan in winkelwagen en dan rechts krijg je een overzicht.
Ja, je moet wel wat dóen voor je korting hoorquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:29 schreef Greys het volgende:
Ah oke, deze link kreeg ik toen ik een profiel had aangemaakt nl![]()
Wat een toessssssssssssstand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |