Wtf ga je doen met 1000 blikjes gourmet?quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
We zoeken nog iemand die half Nederland door kan voor 1000 blikjes gourmet! Okthnxbye!
Greys heeft ze nodig!quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wtf ga je doen met 1000 blikjes gourmet?![]()
Ik bedoel 999 blikjes, ja daar kan ik inkomen, maar 1000.![]()
boor voerenquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
Greys!
GREYS!!!
Wtf ga je doen met 1000 blikjes gourmet?
dat is 1 van haar doelenquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
Greys!
GREYS!!!
Wtf ga je doen met 1000 blikjes gourmet?
En toen vloog m'n cola uit m'n mondquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat is 1 van haar doelen![]()
om die binnen 1 week allemaal op te eten
quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En toen vloog m'n cola uit m'n mond
quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
[..]
[..]
dat vergeet ze vast weerquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:09 schreef Qwea het volgende:
Als ze die 1000 blikjes vind, gaat ze knuffelen met de AH medewerker. Huppa, weer een doel
Ook lekker bij een glaasje wijn.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:10 schreef Laysa het volgende:
Op brood
Door de salade
op een toastje
wann feest
En dan effe de tandarts in zijn gezicht ademenquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:10 schreef Laysa het volgende:
Op brood
Door de salade
op een toastje
wann feest
Qbabequote:
Nooit meer "Wat eten we toch in godsnaam vanaaf?"quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:10 schreef Laysa het volgende:
Op brood
Door de salade
op een toastje
wann feest
verrekquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:11 schreef Qwea het volgende:
JONGENS!Laten we even een moment stilte houden trouwens....
GREYS IS VOORRADEN AAN HET AANLEGGEN.
Slim idee Greys, om die kast uit te ruimen
Ik denk dat ik niet meer zou durven eten bij Greysquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:10 schreef Laysa het volgende:
Op brood
Door de salade
op een toastje
wann feest
En met 1000 blikjes is 'ie ook wel weer vol denk ik? En de muizen kunnen er niet doorheen knagen, dus ik zeg win-winquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:11 schreef Qwea het volgende:
het enige wat ik heb gekocht voor 1 euro is een pizza en een pak mergpijpjesquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:12 schreef miss_dynastie het volgende:
En dan ben je nog blij dat je niet bij de C1000 of Hoogvliet koopt... dan had je maximaal vier keer per bezoekje de aanbieding mee mogen nemen en dus 84 keer de winkel in moeten lopen...
quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:11 schreef Qwea het volgende:
quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:12 schreef miss_dynastie het volgende:
En dan ben je nog blij dat je niet bij de C1000 of Hoogvliet koopt... dan had je maximaal vier keer per bezoekje de aanbieding mee mogen nemen en dus 84 keer de winkel in moeten lopen...
Aah, hoeft ze ook niet meer op te zien tegen de lidl, past toch niet meer in de kastquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En met 1000 blikjes is 'ie ook wel weer vol denk ik? En de muizen kunnen er niet doorheen knagen, dus ik zeg win-win
En dan maar blij zijn met die 292 kassa's bij de Appie waar ze je toch niet herkennenquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:13 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
Nou, ik had dat dus bij de AH v/d week![]()
De bavaria is in de aanbieding. 3 kratjes van 12 flesjes voor 9 euro. Nou, da's heel nie duur nie. En ik geef de 19ste een borrel... Dus ik inladen (dacht ik....) max 6 kratten p.p
Kon ik alsnog 4x langsKut regel is het.
Als ik een bigass vriezer zou hebben, zou ik naar de c1000 verderop rijden en 80 pizza's halenquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
het enige wat ik heb gekocht voor 1 euro is een pizza en een pak mergpijpjes
A. zei dat ik wel kon gaan isoleren in ons nieuwe huis. Ik ben nog andere klusjes voor mezelf aan het verzinnen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:14 schreef Qwea het volgende:
Ooh en trouwens, steenwol jeukt en is kut. Ik heb het idee dat er "splinters" in mijn hand zitten
Nah...dit zijn die dikke pizza's...voor een keer wel lekker maar eet liever de dunnequote:Op zaterdag 9 november 2013 19:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als ik een bigass vriezer zou hebben, zou ik naar de c1000 verderop rijden en 80 pizza's halenKoopje.
Ja, dit viel ook niet onder de boodschappenquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dan maar blij zijn met die 292 kassa's bij de Appie waar ze je toch niet herkennen
Ik heb overigens maar één bonnetje van de Appie gezien van de week![]()
Nou ja, je kan wel gaan isoleren... maar beter doe je dan van die rubberen keukenhandschoenen aan ofzo. En dichte kleding. Want dit is kut met perenquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
A. zei dat ik wel kon gaan isoleren in ons nieuwe huis. Ik ben nog andere klusjes voor mezelf aan het verzinnen.![]()
Maar hij heeft vandaag samen met een vriend de twee huge ass bomen voor ons nieuwe huis gekapt, dus ik ben blij!Filmpje op facebook voor de geïnteresseerden.
Hier bij de C1000 helpen ze je dan niet... heb weleens stampvoetende mensen gezien toen de pangafilet per hele grote zak maar een paar euro kosttequote:Op zaterdag 9 november 2013 19:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dit viel ook niet onder de boodschappenIk had speciaal borrelgeld
En bij mijn appie kennen ze me gewoon (kom elke dag brood halen afgezien van deze week) en had dezelfde kassa.... dus het schiet echt geen fuck op die regel
Agreequote:Op zaterdag 9 november 2013 19:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nah...dit zijn die dikke pizza's...voor een keer wel lekker maar eet liever de dunne
Geen foto? Ik heb jou niet op fbquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
A. zei dat ik wel kon gaan isoleren in ons nieuwe huis. Ik ben nog andere klusjes voor mezelf aan het verzinnen.![]()
Maar hij heeft vandaag samen met een vriend de twee huge ass bomen voor ons nieuwe huis gekapt, dus ik ben blij!Filmpje op facebook voor de geïnteresseerden.
Serieus? Debiel ookquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hier bij de C1000 helpen ze je dan niet... heb weleens stampvoetende mensen gezien toen de pangafilet per hele grote zak maar een paar euro kostte![]()
Toen ik laatst die net-niet discussie had over die cola zei dat wicht ook nog 'we zijn geen groothandel'. Het ging om 36 liter cola light. Alsof je dan ver komt als je grote hoeveelheden nodig hebtquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Serieus? Debiel ookIk snap die regel ook niet. Ja, leuk hoor max 6 blikjes/kratten/ whatever... en leuk dat men denkt dat het bulken tegen gaat, maar als men het wil komt men toch wel 40x terug.
Oja, dat van die handschoenen is wel een goede tip!quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, je kan wel gaan isoleren... maar beter doe je dan van die rubberen keukenhandschoenen aan ofzo. En dichte kleding. Want dit is kut met perenMaaaaarrrrr het is bij lange na NIET zo erg als glaswol.
Bomen gekapt
quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Toen ik laatst die net-niet discussie had over die cola zei dat wicht ook nog 'we zijn geen groothandel'. Het ging om 36 liter cola light. Alsof je dan ver komt als je grote hoeveelheden nodig hebt
Ik bedacht dat ook echt net pasquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oja, dat van die handschoenen is wel een goede tip!
Ik DM je even!quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Geen foto? Ik heb jou niet op fb
Precies.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:22 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
Ipv dat ze gewoon blij zijn dat ze verkopen...
Seht gut aus!quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:20 schreef Qwea het volgende:
Ooh en GB :
[ afbeelding ]
Flink aanpoten en +- 2.5u later :
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |