Ze zijn ook tof daarquote:Op zaterdag 9 november 2013 12:03 schreef Greys het volgende:
Handgeschreven kaart gekregen van de tandarts om te bedanken voor het leuke gastenboekberichtWat lief
Wél foto's hè, de 30stequote:Op zaterdag 9 november 2013 13:35 schreef Toekito het volgende:
Ik heb mijn Pietenpak
Straks met Murmeli koffie drinken
geen zorgen, we hebben 2 a 3 fotografen op de toren (bijnaam van mn werkgebouw) lopen die dag.quote:
quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:40 schreef Greys het volgende:
Dus ze loopt zo in de AH omdat ze Boor zijn speciale kattenvoertje moet kopen (van dit merk witvis krijgt ie geen jeuk/vlekken) en ze ziet...
[ afbeelding ]
En ze keek nog eens, en nog eens... en toen kocht ze alles wat er nog lag
Bonuskorting: -15,20Alleen op het kattenvoer hahaha!
quote:•Bij een bezorgmoment van maandag 4 november t/m zaterdag 16 november 2013 betaal je ¤0.99 servicekosten.
Hij is sinds een paar maanden voor zo ongeveer alles allergisch behalve voor deze. Heb al van alles geprobeerd, maar dan zit hij meteen weer heel de dag te likken en poetsen en krijgt hij open plekken. Van deze niet.quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:46 schreef Ynske het volgende:
Super deal. Maar 3 weken ermee? Krijgt boor alleen die blikjes te eten?
Ohquote:Op zaterdag 9 november 2013 16:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Kun je niet online een zwik bestellen?
[..]
Nee, de aanbieding is gelding t/m de tiende. Maar als je nu bestelt en ergens volgende week laat bezorgen, zijn de bezorgkosten maar 99 cent, is een actie kennelijk. Die bezorgkosten heb je er zo snel uit, misschien is het een idee om voor heel wat euro blikjes te bestellen...quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:52 schreef Greys het volgende:
[..]
OhMaar wacht eens, zou ik die 10 november dan mss verkeerd zien op de foto en zou het 16 november zijn dan? De datum is een beetje wazig...
Ja zeker! Maar waarom staat hier gewoon de normale prijs dan?quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, de aanbieding is gelding t/m de negende. Maar als je nu bestelt en ergens volgende week laat bezorgen, zijn de bezorgkosten maar 99 cent, is een actie kennelijk. Die bezorgkosten heb je er zo snel uit, misschien is het een idee om voor heel wat euro blikjes te bestellen...
Bij mij staat eronder 3 voor 0.99??quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja zeker! Maar waarom staat hier gewoon de normale prijs dan?
http://webwinkel.ah.nl/product/AH/211893/Gourmet+Fisherman's+delight+witvis+in+blik
Ah misschien omdat ik geen account heb en dus niet ben ingelogd?quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Op zaterdag 9 november 2013 16:54 schreef Greys het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |