quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geļnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Huuuuquote:Op zaterdag 9 november 2013 00:56 schreef Laysa het volgende:
Heel veel plezier![]()
Ik heb vannacht van 0.30 tot 13.00 uur geslapen met enige onderbrekingen om het toilet van dichtbij te mogen bekijken...hopelijk nu een wat minder drukke nacht.
ja iets binnen houdenquote:
Oef! Beterschapquote:
Beschuitje ?? Beterschap in elk gevalquote:
Zien dat ik van die achterlijke vermoeidheid af kom, ook na weer een goede nacht stap ik er moe uit.quote:
Jij nog van harte met je 7 ! Top gedaan !quote:
mn tante opzoeken en naar makro met dr en daarna later op de middag met Murmeli wat drinken in de stad.quote:
Ik lag er gisteren ook in om 22 uquote:Op zaterdag 9 november 2013 09:16 schreef Adnap het volgende:
[..]
Beschuitje ?? Beterschap in elk geval
[..]
Zien dat ik van die achterlijke vermoeidheid af kom, ook na weer een goede nacht stap ik er moe uit.
Maar ik ga ook heel veel haken, huishoudelijk wordenen de kapper *gaat nu even bellen* bezoeken
niet eens FM14 of GTA?quote:Op zaterdag 9 november 2013 10:03 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen!
Ik ga vandaag niet veel meer doen dan wat huishoudelijk werk. Moet ook wel eens gebeuren.
Oh, dat komt later vandaag wel, tis alleen dat hier nooit van die kaboutertjes rondlopen die in het huishouden meehelpen, dat moet ik helaas toch allemaal zelf doenquote:
Ja, wel goed, moet dinsdag terugkomen voor een intake gesprek, er liggen in ieder geval wel wat mogelijkheden voor me gelukkig.quote:
Buuuh, moet ook nog strijkenquote:Op zaterdag 9 november 2013 10:03 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen!
Ik ga vandaag niet veel meer doen dan wat huishoudelijk werk. Moet ook wel eens gebeuren.
Hoe gaat het nu met je?quote:Op zaterdag 9 november 2013 10:03 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen!
Waar ik het meest mee zit is de onzekerheid van alles, wanneer heb ik weer een nieuwe baan, hoe gaat het hele verhaal met deze werkgever aflopen, de kosten, al dat soort dingen. Daar heb ik eerlijk gezegd nogal wat last van, dat geeft me wel wat stress.quote:Op zaterdag 9 november 2013 10:26 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu met je?
Heb het hier een tijdje niet meer gevolgd, maar het laatste dat ik van je las was het ontslag... kijk je ondertussen reeds uit naar iets nieuws?
Nee, tegenwoordig gaat het ook overal slecht...quote:Op zaterdag 9 november 2013 10:31 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Waar ik het meest mee zit is de onzekerheid van alles, wanneer heb ik weer een nieuwe baan, hoe gaat het hele verhaal met deze werkgever aflopen, de kosten, al dat soort dingen. Daar heb ik eerlijk gezegd nogal wat last van, dat geeft me wel wat stress.
En ja, tuurlijk kijk ik uit naar wat nieuws, maar ik moet wel eerst wat vinden. Heb al een aantal sollicitaties de deur uitgedaan, het is nu afwachten of en hoe snel er reactie op komt. Dus ja, de onzekere tijden zijn nog lang niet voorbij.
Ja, dat wel, maar het is allemaal geen pretje. Ik hoop toch op redelijk korte termijn iets gevonden te hebben, zonder dat ik van dat hele vangnet gebruik hoef te maken, snap je. Maar we zullen het wel zien, ik hou de moed er wel in hoor, maar ik kan gewoon slecht tegen al die onzekerheid enzo.quote:Op zaterdag 9 november 2013 10:33 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Nee, tegenwoordig gaat het ook overal slecht...
Maar het is niet zo dat je in een zwart gat valt hé... mocht je na een bepaalde periode geen werk gevonden hebben, kom je toch in een sociaal vangnet terecht?
Ja is gisteren gedaan, er gaat hier nl ook Pfeiffer rond..... maar dat heb ik als puber gehad dus dat kan dan toch niet nog een keer ? Hoor donderdag de uitslag.quote:Op zaterdag 9 november 2013 09:59 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik lag er gisteren ook in om 22 u![]()
Zo moe...
Misschien je bloed eens laten nemen? Kan zijn dat je een vitamine-tekort hebt?
Had ik ook trouwens...
Zou me verbazen... bij mij was het een Vitamine D deficit (5.2 waar je rond de 20 moet zitten dacht ik). Laat ons de uitslag weten!quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:00 schreef Adnap het volgende:
[..]
Ja is gisteren gedaan, er gaat hier nl ook Pfeiffer rond..... maar dat heb ik als puber gehad dus dat kan dan toch niet nog een keer ? Hoor donderdag de uitslag.
quote:Geachte mevrouw,
Projectteam N209 heeft kennis genomen van uw zorg met betrekking tot de deurhangers.
De deurhangers komen voort uit een contractuele verplichting binnen het contract van het werk voor wat betreft omgevingsmanagement. Deurhangers worden landelijk op diverse projecten van de BAM toegepast en zorgt voor veel positieve reacties uit de omgeving. Het effect van de deurhangers schiet zijn doel voorbij wanneer deze in de brievenbus verdwijnen dit heeft de ervaring ons al geleerd.
We zullen uw opmerking meenemen bij de evaluatie van het omgevingsmanagement en kijken hoe we hier in de toekomst mee om kunnen gaan.
In ieder geval bedankt dat u uw zorg hebt willen delen met ons en we gaan hier mee aan slag om de omgeving op een verantwoorde manier deelgenoot te maken en te informeren over onze werkzaamheden.
Overige suggesties zijn natuurlijk altijd welkom.
Buiten de bevestiging van inschrijving niets.. en jij?quote:Op zaterdag 9 november 2013 12:25 schreef Oognip het volgende:
[..]
Heb je al bericht gehad van het ouderenfonds trouwens?
Ja, maar als je de oranje deurhanger aan je deur vindt én er is óók nog eens ingebroken, dan laat die deurhanger pas écht een niet te vergeten indruk naquote:Op zaterdag 9 november 2013 12:29 schreef Greys het volgende:
"Het effect schiet zijn doel voorbij"
Nou, als er een grote oranje harde deurhanger tussen mijn post zit kijk ik er alsnog wel naar hoor....
Ik heb gisteren een brief gekregen dat het fantastisch is dat ik me heb aangemeld als vrijwilliger en dat ze nu hun best gaan doen om te kijken wie/wat het beste bij mij past en dat zal ik dan horen. Dat zul jij een dezer dagen dan ook wel krijgenquote:Op zaterdag 9 november 2013 12:29 schreef roos85 het volgende:
[..]
Buiten de bevestiging van inschrijving niets.. en jij?
Heb je nog zin om te oefenen?quote:Op zaterdag 9 november 2013 12:34 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ja, maar als je de oranje deurhanger aan je deur vindt én er is óók nog eens ingebroken, dan laat die deurhanger pas écht een niet te vergeten indruk na
Ja, is goed. Heb helaas wel hoofdpijn dus ben niet zo vlot. Kan zijn dat ik zo m'n bed weer inkruip.quote:
Oh prima, ik ben een beetje aan het SOGgen dus ben soms met school bezigquote:Op zaterdag 9 november 2013 12:55 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ja, is goed. Heb helaas wel hoofdpijn dus ben niet zo vlot. Kan zijn dat ik zo m'n bed weer inkruip.
Weet je die hangers die je in een hotel aan je deur kunt hangen met NIET STOREN?quote:Op zaterdag 9 november 2013 12:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar die deurhangers hangen ze dus neer als je niet thuis bent of hoe moet ik het zien. Wat voor hangers zijn het eik uberhaupt?
Ze zijn ook tof daarquote:Op zaterdag 9 november 2013 12:03 schreef Greys het volgende:
Handgeschreven kaart gekregen van de tandarts om te bedanken voor het leuke gastenboekberichtWat lief
Wél foto's hč, de 30stequote:Op zaterdag 9 november 2013 13:35 schreef Toekito het volgende:
Ik heb mijn Pietenpak
Straks met Murmeli koffie drinken
geen zorgen, we hebben 2 a 3 fotografen op de toren (bijnaam van mn werkgebouw) lopen die dag.quote:
quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:40 schreef Greys het volgende:
Dus ze loopt zo in de AH omdat ze Boor zijn speciale kattenvoertje moet kopen (van dit merk witvis krijgt ie geen jeuk/vlekken) en ze ziet...
[ afbeelding ]
En ze keek nog eens, en nog eens... en toen kocht ze alles wat er nog lag
Bonuskorting: -15,20Alleen op het kattenvoer hahaha!
quote:•Bij een bezorgmoment van maandag 4 november t/m zaterdag 16 november 2013 betaal je ¤0.99 servicekosten.
Hij is sinds een paar maanden voor zo ongeveer alles allergisch behalve voor deze. Heb al van alles geprobeerd, maar dan zit hij meteen weer heel de dag te likken en poetsen en krijgt hij open plekken. Van deze niet.quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:46 schreef Ynske het volgende:
Super deal. Maar 3 weken ermee? Krijgt boor alleen die blikjes te eten?
Ohquote:Op zaterdag 9 november 2013 16:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Kun je niet online een zwik bestellen?
[..]
Nee, de aanbieding is gelding t/m de tiende. Maar als je nu bestelt en ergens volgende week laat bezorgen, zijn de bezorgkosten maar 99 cent, is een actie kennelijk. Die bezorgkosten heb je er zo snel uit, misschien is het een idee om voor heel wat euro blikjes te bestellen...quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:52 schreef Greys het volgende:
[..]
OhMaar wacht eens, zou ik die 10 november dan mss verkeerd zien op de foto en zou het 16 november zijn dan? De datum is een beetje wazig...
Ja zeker! Maar waarom staat hier gewoon de normale prijs dan?quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, de aanbieding is gelding t/m de negende. Maar als je nu bestelt en ergens volgende week laat bezorgen, zijn de bezorgkosten maar 99 cent, is een actie kennelijk. Die bezorgkosten heb je er zo snel uit, misschien is het een idee om voor heel wat euro blikjes te bestellen...
Bij mij staat eronder 3 voor 0.99??quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja zeker! Maar waarom staat hier gewoon de normale prijs dan?
http://webwinkel.ah.nl/product/AH/211893/Gourmet+Fisherman's+delight+witvis+in+blik
Ah misschien omdat ik geen account heb en dus niet ben ingelogd?quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Op zaterdag 9 november 2013 16:54 schreef Greys het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/appiequote:Op zaterdag 9 november 2013 16:58 schreef Greys het volgende:
Waar kan ik vinden of ze bij mij wel bezorgen?
Dan ga je morgen naar de AH... en dan vraag je om een reclame chequequote:Op zaterdag 9 november 2013 16:43 schreef Greys het volgende:
Ja, ik heb nu een hele lade vol met die blikjes, houdbaar tot 2015.
Maar hij doet er nog geen drie weken mee
Stom dat ik dit niet eerder gezien heb, dan was ik van de week drie keer heen gegaan om het te halen als ze weer bijgevuld haddenMaar het is t/m 10 november. Misschien dat ik morgen op de terugweg van de Doelen nog wel even langs de AH in Hillegersberg rij
Die is open.
De AH in het dorp is niet open op zondagquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan ga je morgen naar de AH... en dan vraag je om een reclame cheque
quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik stond vandaag trouwens netjes bij de visboer te wachten op m'n beurt, een vrouw komt aanlopen, wil voordringen, maar merkt dat dat niet gaat lukken bij mij, ik bestel kennelijk het laatste beetje dat ze hadden van de tonijn en dan zegt ze: 'Ach, je bent me nét voor, dat wilde ik ook hebben', met een hele hoopvolle blik of ik het spul toch niet wou laten liggen voor haar. Ik kon het niet laten om te zeggen dat ik al vijf minuten netjes op mijn beurt stond te wachten, dus dat het geen gevalletje 'nét' was
En uiteraard eten wij vanavond tonijn, niet zij
Wat?quote:
Helemaal onderaan? Het werkt een beetje apart sinds de laatste update volgens mij...quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:09 schreef Greys het volgende:
Hm, op mijn netbook werkt dit programma niet echt.
Ik heb nu via zes omwegen het op 99x kunnen zetten, maar ik zie nergens wat het kost
Ze kon er geloof ik niet om lachen... ik wel, eigenlijkquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:10 schreef knoblaucha6 het volgende:
Oeps M_D, had dezemoeten zijn zo van : net goed voor dat mens
Ik laat ze ook niet voorpiepen hoor, no way.
(en even aangepast)
Oh, da's ook wel erg zegquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:15 schreef knoblaucha6 het volgende:
Jįren geleden, vrijdag abond, man en ik komen van werk dus gaan meteen de weekboodschappen halen, met bomvolle kar dus bij de kassa.
Staat er een oud wijfje met een pak melk dus ik vraag if dat alles is. Ja.
Dus ik zeg dat ze voor mag. ze gaat voor en roept"Jan, kom maar en Jan komt met een vólle kar!!!!
Vanaf dat moment sta ik ook op mijn strepen
Huh? En ik ben niet eens ingelogd en krijg wel de goede prijsquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:16 schreef Greys het volgende:
Hm, ik ben ingelogd, bonuskaartnr enzo ingevuld, maar bij mij staat dus gewoon 88,11 voor 99 blikjes. Ik durf nu niet op afronden te klikken![]()
We waren nog timide in die tijd en te stom verbaasd ook.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, da's ook wel erg zeg
Ik had haar alsnog niet voor laten gaan, denk ik
Ik heb er sowieso een pest aan of men vraagt of men voor mag. Ongeacht of je nou 1 boodschap hebt of niet. Als ik je had willen voor laten gaan had je het wel gehoordquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:15 schreef knoblaucha6 het volgende:
Jįren geleden, vrijdag avond, man en ik komen van werk dus gaan meteen de weekboodschappen halen, met bomvolle kar dus bij de kassa.
Staat er een oud wijfje met een pak melk dus ik vraag if dat alles is. Ja zegt die taart.
Dus ik zeg dat ze voor mag. ze gaat voor en roept"Jan, kom maar en Jan komt met een vólle kar!!!!
Vanaf dat moment sta ik dus ook op mijn strepen
Snap jij het?quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Huh? En ik ben niet eens ingelogd en krijg wel de goede prijs
Bij mij echt nietquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat staat er bij mij ook. Maar dan beneden staat er
Uw korting
¤ 55,44
Totaal
¤ 32,67
Hier stond net iets anders toch?quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:24 schreef Qwea het volgende:
Mijn Winkelwagen
Gourmet Fisherman's delight witvis in blik
88,11
Uw korting¤ 55,44
Totaal¤ 32,6
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |