quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Huuuuquote:Op zaterdag 9 november 2013 00:56 schreef Laysa het volgende:
Heel veel plezier![]()
Ik heb vannacht van 0.30 tot 13.00 uur geslapen met enige onderbrekingen om het toilet van dichtbij te mogen bekijken...hopelijk nu een wat minder drukke nacht.
ja iets binnen houdenquote:
Oef! Beterschapquote:
Beschuitje ?? Beterschap in elk gevalquote:
Zien dat ik van die achterlijke vermoeidheid af kom, ook na weer een goede nacht stap ik er moe uit.quote:
Jij nog van harte met je 7 ! Top gedaan !quote:
mn tante opzoeken en naar makro met dr en daarna later op de middag met Murmeli wat drinken in de stad.quote:
Ik lag er gisteren ook in om 22 uquote:Op zaterdag 9 november 2013 09:16 schreef Adnap het volgende:
[..]
Beschuitje ?? Beterschap in elk geval
[..]
Zien dat ik van die achterlijke vermoeidheid af kom, ook na weer een goede nacht stap ik er moe uit.
Maar ik ga ook heel veel haken, huishoudelijk wordenen de kapper *gaat nu even bellen* bezoeken
niet eens FM14 of GTA?quote:Op zaterdag 9 november 2013 10:03 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen!
Ik ga vandaag niet veel meer doen dan wat huishoudelijk werk. Moet ook wel eens gebeuren.
Oh, dat komt later vandaag wel, tis alleen dat hier nooit van die kaboutertjes rondlopen die in het huishouden meehelpen, dat moet ik helaas toch allemaal zelf doenquote:
Ja, wel goed, moet dinsdag terugkomen voor een intake gesprek, er liggen in ieder geval wel wat mogelijkheden voor me gelukkig.quote:
Buuuh, moet ook nog strijkenquote:Op zaterdag 9 november 2013 10:03 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen!
Ik ga vandaag niet veel meer doen dan wat huishoudelijk werk. Moet ook wel eens gebeuren.
Hoe gaat het nu met je?quote:Op zaterdag 9 november 2013 10:03 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen!
Waar ik het meest mee zit is de onzekerheid van alles, wanneer heb ik weer een nieuwe baan, hoe gaat het hele verhaal met deze werkgever aflopen, de kosten, al dat soort dingen. Daar heb ik eerlijk gezegd nogal wat last van, dat geeft me wel wat stress.quote:Op zaterdag 9 november 2013 10:26 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu met je?
Heb het hier een tijdje niet meer gevolgd, maar het laatste dat ik van je las was het ontslag... kijk je ondertussen reeds uit naar iets nieuws?
Nee, tegenwoordig gaat het ook overal slecht...quote:Op zaterdag 9 november 2013 10:31 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Waar ik het meest mee zit is de onzekerheid van alles, wanneer heb ik weer een nieuwe baan, hoe gaat het hele verhaal met deze werkgever aflopen, de kosten, al dat soort dingen. Daar heb ik eerlijk gezegd nogal wat last van, dat geeft me wel wat stress.
En ja, tuurlijk kijk ik uit naar wat nieuws, maar ik moet wel eerst wat vinden. Heb al een aantal sollicitaties de deur uitgedaan, het is nu afwachten of en hoe snel er reactie op komt. Dus ja, de onzekere tijden zijn nog lang niet voorbij.
Ja, dat wel, maar het is allemaal geen pretje. Ik hoop toch op redelijk korte termijn iets gevonden te hebben, zonder dat ik van dat hele vangnet gebruik hoef te maken, snap je. Maar we zullen het wel zien, ik hou de moed er wel in hoor, maar ik kan gewoon slecht tegen al die onzekerheid enzo.quote:Op zaterdag 9 november 2013 10:33 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Nee, tegenwoordig gaat het ook overal slecht...
Maar het is niet zo dat je in een zwart gat valt hé... mocht je na een bepaalde periode geen werk gevonden hebben, kom je toch in een sociaal vangnet terecht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |