Zie je! Je werkt echt bij Q!quote:Op donderdag 7 november 2013 15:26 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
Ze zijn niet groen en gemeen.
Wel bijna gefossiliseerd.
Je neukt met een nerdquote:Op donderdag 7 november 2013 15:27 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben geen nerd, mag ik nu niets posten hier?
Ik ben bang dat wij een verschillende Delphi bedoelenquote:Op donderdag 7 november 2013 15:28 schreef Ang3l het volgende:
Delphi is nog springlevend hoor. Is een klant van onsPas nog machines gekocht.
Niet Dell popje! Dat is heul iets andersquote:Op donderdag 7 november 2013 15:28 schreef Ang3l het volgende:
Oh dat telt ook? Yay!quote:
Bij de locale Chinees ja? Daar moest hij een paar weken vrij voor nemen?quote:Op donderdag 7 november 2013 15:28 schreef HeatWave het volgende:
Q is babi pangang in zijn natuurlijke omgeving aan het onderzoeken op het moment.
Delphi! Dell is geen klant van ons. Delphi wel, o.a. Hongarije.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet Dell popje! Dat is heul iets anders
De meeste programmeertalen kopen geen apparatuurquote:Op donderdag 7 november 2013 15:28 schreef Ang3l het volgende:
Delphi is ook een bedrijfquote:Op donderdag 7 november 2013 15:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De meeste programmeertalen kopen geen apparatuur.
Is dat een metafoor voor 4 weken lang seks in je slaapkamer met een Chinees vrouwtje?quote:Op donderdag 7 november 2013 15:28 schreef HeatWave het volgende:
Q is babi pangang in zijn natuurlijke omgeving aan het onderzoeken op het moment.
Hier ook wel hoor. Niet door mij of mijn team maar wel op de afdeling.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wow, Delphi is nog ergens in gebruik?
Ja, maar dat heeft hier dus geen sodeflikker mee te makenquote:
Oeh hot stuffquote:
DA KEN IK TOCH NIE RUIKE?!?!quote:Op donderdag 7 november 2013 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft hier dus geen sodeflikker mee te maken.
Mot je niet zoveel snuivenquote:
O jee, right up IAOTIS's alley!quote:
1 pot nat.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan zou je weten dat die lui zich goblins noemen.
Ik ben geen party gayquote:
Star trek, Star Wars, whateverquote:
Precies. Allemaal "Space Soap Opera".quote:Op donderdag 7 november 2013 15:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Star trek, Star Wars, whatever.
Niet? Jij bent een thuis op de bank met een breiwerkje gay?quote:
Hard-SF, Soft-SFquote:Op donderdag 7 november 2013 15:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Precies. Allemaal "Space Soap Opera".
Litpho, kom er maar in.
Jawel hoor, maakt mij niet uit of ze op vrouwen valt verderquote:
Geen idee wat je zegt, maar ja, JA, JAAAAAAAquote:Op donderdag 7 november 2013 15:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zullen we freaky gaan doen aan de voet van de Baradur, terwijl Sauron het fort bewaakt?
quote:Op donderdag 7 november 2013 15:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geen idee wat je zegt, maar ja, JA, JAAAAAAA
Ieuw!!!quote:
OH NO HE DIDN'T !!!!quote:
Houden ze zich nog steeds zo starrig vast aan hun VCL Toolkit?quote:Op donderdag 7 november 2013 15:41 schreef Litpho het volgende:
Delphi maakt het wel veel makkelijker dan een aantal 'levende' talen om een GUI in elkaar te klikken. Dat je dat vervolgens tegen Oracle wil laten praten, mjah, het is beter dan Access zullen we maar zeggen.
quote:
Allebei groen. Allebei lelijk. Allebei ongewenst.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:41 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
OH NO HE DIDN'T !!!!
Ik begrijp er ook niks vanquote:Op donderdag 7 november 2013 15:41 schreef rhubarbje het volgende:
Ik dacht 'een extra meisjeminder nerdpraat'
Maar nee hoor
Meer een concert en festival en theater en film gayquote:Op donderdag 7 november 2013 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet? Jij bent een thuis op de bank met een breiwerkje gay?.
Heb je die nieuwe metallic oogschaduwkleurtjes van Catrice al gezien ?quote:Op donderdag 7 november 2013 15:41 schreef rhubarbje het volgende:
Maar nee hoor
Geen idee, ik heb Delphi ergens in 2000 van mijn CV af gegooid.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Houden ze zich nog steeds zo starrig vast aan hun VCL Toolkit?
Hmm. Ok.. dat klopt dan wel weer.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Allebei groen. Allebei lelijk. Allebei ongewenst.
quote:Op donderdag 7 november 2013 15:43 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Heb je die nieuwe metallic oogschaduwkleurtjes van Catrice al gezien ?
(beter ?)
Daar kan ik zelf niet zo veel mee. SF heeft mij nooit heel erg gepakt.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voornamelijk van Hard-SF boeken.
Tot op het punt dat SF-spellen spelen met Annie ook niet de beste match lijkt te zijn.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Daar kan ik zelf niet zo veel mee. SF heeft mij nooit heel erg gepakt.
quote:
Sorry.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tot op het punt dat SF-spellen spelen met Annie ook niet de beste match lijkt te zijn.
Eve ?quote:Op donderdag 7 november 2013 15:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tot op het punt dat SF-spellen spelen met Annie ook niet de beste match lijkt te zijn.
Kanquote:Op donderdag 7 november 2013 15:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Daar kan ik zelf niet zo veel mee. SF heeft mij nooit heel erg gepakt.
Aanraders voor de SF leek?quote:Op donderdag 7 november 2013 15:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kan![]()
Ik ben heel groot fan van Allister Reynolds, voor hij doorbrak met zijn SF-boeken was hij professor natuurkunde in Delft. En dat merk je in de boeken
neequote:Op donderdag 7 november 2013 15:43 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Heb je die nieuwe metallic oogschaduwkleurtjes van Catrice al gezien ?
(beter ?)
Ik wete niet eens wat GUI is.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:41 schreef rhubarbje het volgende:
Maar nee hoor
Dat zit wel goed.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mits redelijk natuurkundig onderlegd.
Mag ik mee?quote:Op donderdag 7 november 2013 15:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ga naar de kroeg! Nu!
Maar niet voor drank
Maar het is een begin
Een andere dan:quote:Op donderdag 7 november 2013 15:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
neezo'n meisje ben ik ook al niet
En nu voel ik me een faalhaas omdat ik ze nog niet gezien heb
Biscuitdeeg vind ik veel lekkerder, omdat luchtigerquote:Op donderdag 7 november 2013 15:49 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Een andere dan:
Biscuitdeeg of cake ?
Arme jijquote:Op donderdag 7 november 2013 15:48 schreef Ang3l het volgende:
En dat ik zelf iets van SAP GUI gebruik.
Brrr. Het S woordquote:Op donderdag 7 november 2013 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wete niet eens wat GUI is.
Alleen dat het klinkt als "O man, that's gooey!"
En dat ik zelf iets van SAP GUI gebruik.
Ja, maar als je het met marsepein of fondant (hey Rhu. Marsepein of Fondant ?) gaat bekleden moet het niet te zwaar worden want dan kan het inzakken.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Biscuitdeeg vind ik veel lekkerder, omdat luchtiger.
Gewoon zoveel mogelijk chocolade overheen smeren.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:51 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ja, maar als je het met marsepein of fondant (hey Rhu. Marsepein of Fondant ?) gaat bekleden moet het niet te zwaar worden want dan kan het inzakken.
Cake houdt meer chocoquote:Op donderdag 7 november 2013 15:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gewoon zoveel mogelijk chocolade overheen smeren.
Daar is geen speld tussen te krijgen.quote:
Neuh, Steak, no BJquote:
Ik niet. Maar ik vind deze biefstuk ook te rood.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat ik het niet wil proberen
Tis wel Waygu-beefquote:Op donderdag 7 november 2013 16:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik niet. Maar ik vind deze biefstuk ook te rood.
Ik mis de crispy bacon hierquote:
Godver, Wagyuquote:
I knowquote:
Da's pas 14 maart!quote:
Leuk korstje, maar dit is me net iets TE rare.quote:
Ja ok, ik hou van rare, maar dit is net ff te idd.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Leuk korstje, maar dit is me net iets TE rare.
Jezus wat een snollen. Barb, ik had je smaak hoger ingeschat!quote:Op donderdag 7 november 2013 16:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
![]()
![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Lathe_of_Heavenquote:Op donderdag 7 november 2013 15:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat zit wel goed.
Maar ook andere SF aanraders voor een SF leek?
Beide, 1:1 met de hand mengen (tevens goede anti-rsi oefening)quote:Op donderdag 7 november 2013 15:51 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ja, maar als je het met marsepein of fondant (hey Rhu. Marsepein of Fondant ?) gaat bekleden moet het niet te zwaar worden want dan kan het inzakken.
Ik ben van de medium. Maar liever rare dan helemaal tot lapje leer doorbakken, dat wel.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, ik hou van rare, maar dit is net ff te idd.
Het waren de eerste die ik kon vinden zo snelquote:Op donderdag 7 november 2013 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jezus wat een snollen. Barb, ik had je smaak hoger ingeschat!
Van het eerste plaatje krijg ik honger, maar nr 2 en 3 verpesten dat weer.
En imajica?quote:
Helemaal niet, precies goed juistquote:Op donderdag 7 november 2013 16:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, ik hou van rare, maar dit is net ff te idd.
Ik bestel wel altijd rare, dan heb je nog kans dat het een beetje bij Medium in de buurt komtquote:Op donderdag 7 november 2013 16:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben van de medium. Maar liever rare dan helemaal tot lapje leer doorbakken, dat wel.
Ik kan een goed stel tetten best waarderen, op een esthetische manier!quote:Op donderdag 7 november 2013 16:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het waren de eerste die ik kon vinden zo snelEn tetters, dus het zal nooit jouw smaak zijn
quote:
You know me babequote:Op donderdag 7 november 2013 16:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]Aah, rede tussen de choco onzin
Het moet nog net niet van mijn bord af lopenquote:Op donderdag 7 november 2013 16:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik niet. Maar ik vind deze biefstuk ook te rood.
SF-Fantasy dan. Al weet ik niet precies waar de grens is ;D Als het met planeten en aliens en ruimte is, dan vind ik t al snel SFquote:Op donderdag 7 november 2013 16:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Schijnt meer fantasy te zijn. Ik heb het niet gelezen.
quote:Op donderdag 7 november 2013 16:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan een goed stel tetten best waarderen, op een esthetische manier!
ja, en dan vind ik het al snel leukquote:Op donderdag 7 november 2013 16:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
SF-Fantasy dan. Al weet ik niet precies waar de grens is ;D Als het met planeten en aliens en ruimte is, dan vind ik t al snel SFVond het een erg mooi boek.
[ afbeelding ]
Die tieten van die 2e foto ookquote:Op donderdag 7 november 2013 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jezus wat een snollen. Barb, ik had je smaak hoger ingeschat!
Van het eerste plaatje krijg ik honger, maar nr 2 en 3 verpesten dat weer.
Als jij dan je biefstuk gaat terughalen vanaf de gang kan ik mooi mijn hand onder de tafel richting je vriendje laten glijdenquote:Op donderdag 7 november 2013 16:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het moet nog net niet van mijn bord af lopen
quote:Op donderdag 7 november 2013 16:15 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets ?
Die loopt mee, ik heb hem goed opgevoed wb vleeschquote:Op donderdag 7 november 2013 16:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als jij dan je biefstuk gaat terughalen vanaf de gang kan ik mooi mijn hand onder de tafel richting je vriendje laten glijden
quote:
Ik zal er eens naar kijkenquote:Op donderdag 7 november 2013 16:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
SF-Fantasy dan. Al weet ik niet precies waar de grens is ;D Als het met planeten en aliens en ruimte is, dan vind ik t al snel SFVond het een erg mooi boek.
[ afbeelding ]
Precies!quote:Op donderdag 7 november 2013 16:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het moet nog net niet van mijn bord af lopen
Vooral jouw vleesch hoop ikquote:Op donderdag 7 november 2013 16:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die loopt mee, ik heb hem goed opgevoed wb vleesch
Why go for steak honey, when you can have this sausage? BAM.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die loopt mee, ik heb hem goed opgevoed wb vleesch
Jaloers!quote:Op donderdag 7 november 2013 16:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die tieten van die 2e foto ook
Doe de jouwe eens posten dan, ter referentie?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die tieten van die 2e foto ook
Nee man, als ik een man daar nog over op moet voeden, laat maarquote:
I see what you did therequote:Op donderdag 7 november 2013 16:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Doe de jouwe eens posten dan, ter referentie?
Ja, dat is hetquote:
Ben ik zo voorspelbaar?quote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 16:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Why go for steak honey, when you can have this sausage? BAM.
...
Kut, hij heeft nog gelijk ook.....
IK HAAT JULLIE! Allemaaaaaaaal!quote:
Oh little Brain youquote:Op donderdag 7 november 2013 16:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
IK HAAT JULLIE! Allemaaaaaaaal!
I will take over this straight world, if it;s the last thing I dooooooo!!!
*gallops away on his unicorn*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kataklopkataklopkataklopkataklop
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op donderdag 7 november 2013 16:23 schreef Ang3l het volgende:
Fu King HellSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kataklopkataklopkataklopkataklop.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Platte kont, geen tieten. Je treft het wel ja.quote:
Ik heb altijd zin in steak en tettenquote:
Is een hele fotoshoot vanquote:
ja, true, maar nu ben ik me er extra van bewustquote:Op donderdag 7 november 2013 16:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb altijd zin in steak en tetten
Echt, dat er nog iemand overheen wil is een klein wonderquote:Op donderdag 7 november 2013 16:23 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Platte kont, geen tieten. Je treft het wel ja.
Asimov moet je liggen. Ik vind hem tof om te lezen, maar zijn karakters zijn wel beyond karton. Eén-dimensionaal is nog te aardig.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/End_of_Eternity
quote:Op donderdag 7 november 2013 16:23 schreef Ang3l het volgende:
*proest!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kataklopkataklopkataklopkataklop
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op donderdag 7 november 2013 16:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt, dat er nog iemand overheen wil is een klein wonder
Je kunt tegelijk eten en rukken? Smakelijk.quote:
You don;t wanna pet horsy?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:24 schreef missbehavin het volgende:
Ik ook HW, vooral na die foto van Ang3l
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Dan zou het beef and pig zijnquote:Op donderdag 7 november 2013 16:25 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Je kunt tegelijk eten en rukken? Smakelijk.
Je weet wie het zegt he? dickieS zou een rotte mosgroene boomstronk nog doen.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt, dat er nog iemand overheen wil is een klein wonder
Hij vroeg om beginners SFquote:Op donderdag 7 november 2013 16:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Asimov moet je liggen. Ik vind hem tof om te lezen, maar zijn karakters zijn wel beyond karton. Eén-dimensionaal is nog te aardig.
Beginners SF is toch gewoon Star Trek en Star Wars?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hij vroeg om beginners SFDan link ik niet meteen Jesus Incident.
quote:Op donderdag 7 november 2013 16:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
You don;t wanna pet horsy?Only when it's Little SebastianSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Dan wil ik niet weten wat Surf 'n Turf zou zijnquote:Op donderdag 7 november 2013 16:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan zou het beef and pig zijn.
quote:Op donderdag 7 november 2013 16:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan wil ik niet weten wat Surf 'n Turf zou zijn
Boekenquote:Op donderdag 7 november 2013 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beginners SF is toch gewoon Star Trek en Star Wars?
Zijn toch ook boeken reeksen van?quote:
Nu heb ik in ieder geval alleen nog maar zin in tetten, mijn eetlust is wel even overquote:
Door je eigen fantasie? Sucks to be youquote:Op donderdag 7 november 2013 16:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu heb ik in ieder geval alleen nog maar zin in tetten, mijn eetlust is wel even over
The power of imagination is strong in this onequote:Op donderdag 7 november 2013 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Door je eigen fantasie? Sucks to be you.
Ja, want rond.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je weet wie het zegt he? dickieS zou een rotte mosgroene boomstronk nog doen.
Angel op een unicorn in een roze pakje met zeikkid achterop in een leren string!quote:Op donderdag 7 november 2013 16:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
The power of imagination is strong in this one
Nee, dat kan ik juist weer prima blocken. Ondanks de fotoquote:Op donderdag 7 november 2013 16:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Angel op een unicorn in een roze pakje met zeikkid achterop in een leren string!
Enjoy!.
Maak.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Angel op een unicorn in een roze pakje met zeikkid achterop in een leren string!
Enjoy!.
Faith in humanity restored.quote:
Stapels. Vrijwel allemaal zo slecht dat Lucas en Roddenberry in vergelijking briljant zijnquote:
Slappe frikadellen...quote:Op donderdag 7 november 2013 16:41 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
Nu heb ik geen zin meer in frietjes en een slappe frikandel
Ang3l, zo lastig zijn mannen niet hoor.. Maar je moet er 1 zijn om ze te snappenquote:Op donderdag 7 november 2013 16:44 schreef Ang3l het volgende:
Goddammit, net als je denkt mannen te snappen krijg je weer sms'jes
F you!Make up your bloody mind!!!
Ik moest lachenquote:Op donderdag 7 november 2013 16:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ang3l, zo lastig zijn mannen niet hoor.. Maar je moet er 1 zijn om ze te snappen
Wat was het ook al weer ?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ang3l, zo lastig zijn mannen niet hoor.. Maar je moet er 1 zijn om ze te snappen
Must. Not. Post. Halloween. Pic.quote:
Honey... I am more of a man than you'll ever be, and more of a woman than you're ever going to get!quote:Op donderdag 7 november 2013 16:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
DO IT WOMAN!quote:Op donderdag 7 november 2013 16:50 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Must. Not. Post. Halloween. Pic.
Oooohquote:Op donderdag 7 november 2013 16:50 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 november 2013 16:50 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Wat Obi Wan zegt.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
You must post halloween pic.....
Dan zou het er anders staan: You must halloween pic post!quote:
Post Halloween pics, you mustquote:Op donderdag 7 november 2013 16:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan zou het er anders staan: You must halloween pic post!
O nee, ruk, da's Yoda
bad nerd.
Voor straf op je knieën.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan zou het er anders staan: You must halloween pic post!
O nee, ruk, da's Yoda
bad nerd.
quote:Op donderdag 7 november 2013 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Honey... I am more of a man than you'll ever be, and more of a woman than you're ever going to get!
Zonder die jurk, bh of korset stort de boel in vrees ik.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:53 schreef HeatWave het volgende:
Maar dit is toch ook wel een erg leuk poppetje hoor.
Je weet wat je nu zegt he?quote:
Lijkt me sterk, en dat topkoppie blijftquote:Op donderdag 7 november 2013 16:55 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Zonder die jurk, bh of korset stort de boel in vrees ik.
Alleen jammer dat ze zo moeilijk kijktquote:Op donderdag 7 november 2013 16:53 schreef HeatWave het volgende:
Maar dit is toch ook wel een erg leuk poppetje hoor.
Sinds wanneer zijn dat valide criteria voor jou?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:55 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Zonder dat corset stort er helemaal niksquote:Op donderdag 7 november 2013 16:55 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Dat is in karakter he?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze zo moeilijk kijkt
Tot je er achter komt dat ze tijdens het batsen zo blijft kijkenquote:
Z'n droomwereld ook niet?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:57 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Zonder dat corset stort er helemaal niks
Echt he?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tot je er achter komt dat ze tijdens het batsen zo blijft kijken
Echt, het zal me worst zijnquote:Op donderdag 7 november 2013 16:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tot je er achter komt dat ze tijdens het batsen zo blijft kijken
Ja maar jij kent mij. Dit is geen 'first impression' kiekjequote:Op donderdag 7 november 2013 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
OooohPlease do!
Die is zoooo mooi.
Uit ervaring?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:57 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Zonder dat corset stort er helemaal niks
Oke oke okequote:Op donderdag 7 november 2013 17:00 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ja maar jij kent mij. Dit is geen 'first impression' kiekje
Wat zijn we het toch eens de hele tijdquote:
Ik kijken naar vrouwen zonder tieten die goed doel alsof met een corsetje ? Ja hoorquote:
Aah, lieve oostblokkertjesquote:Op donderdag 7 november 2013 17:00 schreef Ang3l het volgende:
O ja... die zagreb supporters dwalen straks in de stad. Als ik er eentje zie geef ik extra gas!
Ik snap er geen tering van maar je zei tieten.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:01 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ik kijken naar vrouwen zonder tieten die goed doel alsof met een corsetje ? Ja hoor
Hallo Roleplayer !
Nare oostblokkop heeft zequote:
Mja, met een stadionverboden en noodverordeningen en zoquote:
Ms zijn ze gewoon erg onbegrepenquote:Op donderdag 7 november 2013 17:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, met een stadionverboden en noodverordeningen en zo
Goed DOEN alsof niet goed doelquote:Op donderdag 7 november 2013 17:02 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik snap er geen tering van maar je zei tieten.
quote:Op donderdag 7 november 2013 17:07 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Goed DOEN alsof niet goed doelen ja, want uiers vind in vrouwonterend
quote:Op donderdag 7 november 2013 17:07 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Goed DOEN alsof niet goed doelzonder tieten die doen alsof ze ze wel hebben met een corset.
en ja, want uiers vind in vrouwonterend
Ik ben geremancipeerd.quote:
En dat is?quote:Op donderdag 7 november 2013 17:08 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ik ben geremancipeerd.
Dan moeten ze naar een vlindertuin, niet naar een voetbalwedstrijd.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms zijn ze gewoon erg onbegrepen
Dat zijn de meeste "fans"quote:Op donderdag 7 november 2013 17:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms zijn ze gewoon erg onbegrepen
ja, of gewoon naar een kamp, zooitje kuttuig...quote:Op donderdag 7 november 2013 17:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan moeten ze naar een vlindertuin, niet naar een voetbalwedstrijd.
SARIN!quote:Op donderdag 7 november 2013 17:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, of gewoon naar een kamp, zooitje kuttuig...
quote:Op donderdag 7 november 2013 17:10 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
And now, if you'll all excuse me. Ik moet eerst frietjes eten en daarna een of ander hageriddertje eens grondig vertellen dat hij zijn lichtekooien niet mee hoeft te nemen naar mijn banket. In een te diep uitgesneden jurk die ik geleend heb van mijn lieve halfzus.
I love Game of Thrones.
Mij best. de wereld mist er niets aan.quote:
Deflower your knight?quote:Op donderdag 7 november 2013 17:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mag ik Renley spelen? Ah toeeee?
O neem, wacht even...
The Knight of Flowers dan?
Laat die arme vlinders met rustquote:Op donderdag 7 november 2013 17:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan moeten ze naar een vlindertuin, niet naar een voetbalwedstrijd.
Loop je zo erg achter?quote:Op donderdag 7 november 2013 17:10 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
And now, if you'll all excuse me. Ik moet eerst frietjes eten en daarna een of ander hageriddertje eens grondig vertellen dat hij zijn lichtekooien niet mee hoeft te nemen naar mijn banket. In een te diep uitgesneden jurk die ik geleend heb van mijn lieve halfzus.
I love Game of Thrones.
The Knight of Deflowering, to boldy jab your spear where no man has gone before!quote:
Emancipatie:quote:
Vast nietquote:
Mwah, zo leuk is het nou ook weer nietquote:Op donderdag 7 november 2013 17:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
The Knight of Deflowering, to boldy jab your spear where no man has gone before!
Ongeveer 25 jaar op de boeken heb ik me door onze GM laten vertellen.quote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 17:13 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ongeveer 25 jaar vóór op de boeken heb ik me door onze GM laten vertellen.
vrouwen en techniekquote:Op donderdag 7 november 2013 17:15 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
Buttons buttons buttons.
Grrrrr
quote:Op donderdag 7 november 2013 17:15 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
Buttons buttons buttons.
Grrrrr
Ja, HW en ik hebben al besloten om Sarin te gebruiken. Je vlinderkes zijn veiligquote:Op donderdag 7 november 2013 17:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Laat die arme vlinders met rust.
quote:
Ook meteen mooi 2 vliegen in 1 klap zo in dat Aidshovenquote:Op donderdag 7 november 2013 17:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, HW en ik hebben al besloten om Sarin te gebruiken. Je vlinderkes zijn veilig
"so don't let me have any rights"? Of was dat het verkeerde liedje?quote:
Ja die ja, maar nu moet ik gaan gamen/socializen met mijn echte vriendenquote:Op donderdag 7 november 2013 17:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
"so don't let me have any rights"? Of was dat het verkeerde liedje?.
De groeten van mijn fok-buddies!quote:Op donderdag 7 november 2013 17:21 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ja die ja, maar nu moet ik gaan gamen/socializen met mijn echte vriendenIk zal ze de groeten doen.
Dat. Lekker praktisch.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook meteen mooi 2 vliegen in 1 klap zo in dat Aidshoven.
Dan tel je pas mee op het wereldtoneel!quote:Op donderdag 7 november 2013 17:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De groeten van mijn fok-buddies!
Je zei worst.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:16 schreef Ang3l het volgende:
Tjonge jonge jonge... ik moest me door minstens 5 elftallen aan politie te paard, politie te voet, politie in bus, ME te voet en ME in bus worstelen om thuis te komen. Leuk spel, dat voetbal.
Absurd.
Dat is wat je uit die tekst haalde?quote:
Goed toch.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is wat je uit die tekst haalde?
Aaah, herkenbaarquote:Op donderdag 7 november 2013 17:13 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Emancipatie:
Het is goed weer, ik ben met een vriendin onderweg, krijg een lekke band. Lach een keer en verwissel samen met haar de band en rij daarna vrolijk verder.
Remancipatie:
Het regent pijpestelen, ik ben met een vriendin onderweg.
"HELP, IK BEN EEN VROUW, wilt u mijn band verwisselen"
Also: in je beste bloes naar de doe hetzelf garage, klep open maken en moeilijk kijken.
Zoals ze dat hier zeggen "Ach kom maar ekkes, vrouwke, doettunoottooutnie ?"
Holy guacamolequote:
Volgens mij komt iemand iets tekort thuisquote:
Zijn moeder heeft weer eens geen worst gehaald?quote:Op donderdag 7 november 2013 19:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Volgens mij komt iemand iets tekort thuis
The horrorquote:Op donderdag 7 november 2013 19:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zijn moeder heeft weer eens geen worst gehaald?
goeie vraag!quote:Op donderdag 7 november 2013 20:28 schreef KomtTijd... het volgende:
Hoi. Heeft iaotas al pics gepost?
Ja!quote:Op donderdag 7 november 2013 20:28 schreef KomtTijd... het volgende:
Hoi. Heeft iaotas al pics gepost?
vertel een litpho, is het een lekker wijf?quote:
Zou ik de term "lekker wijf" ooit bezigen? Oh, en ja.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vertel een litpho, is het een lekker wijf?
Zal ik blijven proberen?
Ga met mijn vrouw pratenquote:Op donderdag 7 november 2013 20:52 schreef missbehavin het volgende:
Godver, net mijn nagels gelakt en toen moest ik de deurklink repareren.. Ik wil niet de man in huis zijn
Die is ook de man in huis?quote:
En het ergste is, vriendje is ook geen klusser, dus ik vrees het ergste voor als we gaan samenwonen.. Ik zal mijn toolbelt nimmer aan de wilgen kunnen hangenquote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 21:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zou ik de term "lekker wijf" ooit bezigen? Oh, en ja.
quote:
Ja, moedig het maar aan.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zou ik de term "lekker wijf" ooit bezigen? Oh, en ja.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:05 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ja, moedig het maar aan.
[ afbeelding ]
Een echte nerd was WoW aan het spelenquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Een echte nerd had MariaDB erin gezet.
Nee dan ben je een geek.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een echte nerd was WoW aan het spelen
Zijn dat geen dweebs?quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alleen nerds maken daar een onderscheid in
Ik had inderdaad MariaDB in de tt gezet.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alleen nerds maken daar een onderscheid in
Wow is zo 2007quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een echte nerd was WoW aan het spelen
Dit is 2013.....http://orteil.dashnet.org/cookieclicker/quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoeveel ik er van weet. Gelukkig!
Kan ik wel op klikken maar mag ik niet laden van mijn opdrachtgeverquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:36 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Dit is 2013.....http://orteil.dashnet.org/cookieclicker/
En veel triester wordt het niet.
Hoop ik.
Idd, al is Farm Ville en Candy Crush ook gewoon drama.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:36 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Dit is 2013.....http://orteil.dashnet.org/cookieclicker/
En veel triester wordt het niet.
Hoop ik.
Saga is iets saais dat niet ophoudt ? Dan klopt het welquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, al is Farm Ville en Candy Crush ook gewoon drama.
En dat soort infantiele spelletjes noemen ze dan ook nog eens "Saga".
Sagas are stories about ancient Scandinavian and Germanic history, about early Viking voyages, the battles that took place during the voyages, about migration to Iceland and of feuds between Icelandic families.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:45 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Saga is iets saais dat niet ophoudt ? Dan klopt het wel
Jij bent duidelijk nog niet op de officiële Bejeweled fora geweestquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:51 schreef HeatWave het volgende:
Uhuh, dat is wel van toepassing op bejeweled in een "nieuw" jasje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |