Ang3l, zo lastig zijn mannen niet hoor.. Maar je moet er 1 zijn om ze te snappenquote:Op donderdag 7 november 2013 16:44 schreef Ang3l het volgende:
Goddammit, net als je denkt mannen te snappen krijg je weer sms'jes
F you!Make up your bloody mind!!!
Ik moest lachenquote:Op donderdag 7 november 2013 16:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ang3l, zo lastig zijn mannen niet hoor.. Maar je moet er 1 zijn om ze te snappen
Wat was het ook al weer ?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ang3l, zo lastig zijn mannen niet hoor.. Maar je moet er 1 zijn om ze te snappen
Must. Not. Post. Halloween. Pic.quote:
Honey... I am more of a man than you'll ever be, and more of a woman than you're ever going to get!quote:Op donderdag 7 november 2013 16:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
DO IT WOMAN!quote:Op donderdag 7 november 2013 16:50 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Must. Not. Post. Halloween. Pic.
Oooohquote:Op donderdag 7 november 2013 16:50 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 november 2013 16:50 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Wat Obi Wan zegt.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
You must post halloween pic.....
Dan zou het er anders staan: You must halloween pic post!quote:
Post Halloween pics, you mustquote:Op donderdag 7 november 2013 16:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan zou het er anders staan: You must halloween pic post!
O nee, ruk, da's Yoda
bad nerd.
Voor straf op je knieën.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan zou het er anders staan: You must halloween pic post!
O nee, ruk, da's Yoda
bad nerd.
quote:Op donderdag 7 november 2013 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Honey... I am more of a man than you'll ever be, and more of a woman than you're ever going to get!
Zonder die jurk, bh of korset stort de boel in vrees ik.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:53 schreef HeatWave het volgende:
Maar dit is toch ook wel een erg leuk poppetje hoor.
Je weet wat je nu zegt he?quote:
Lijkt me sterk, en dat topkoppie blijftquote:Op donderdag 7 november 2013 16:55 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Zonder die jurk, bh of korset stort de boel in vrees ik.
Alleen jammer dat ze zo moeilijk kijktquote:Op donderdag 7 november 2013 16:53 schreef HeatWave het volgende:
Maar dit is toch ook wel een erg leuk poppetje hoor.
Sinds wanneer zijn dat valide criteria voor jou?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:55 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Zonder dat corset stort er helemaal niksquote:Op donderdag 7 november 2013 16:55 schreef Seikcid het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |