Dat is in karakter he?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze zo moeilijk kijkt
Tot je er achter komt dat ze tijdens het batsen zo blijft kijkenquote:
Z'n droomwereld ook niet?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:57 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Zonder dat corset stort er helemaal niks
Echt he?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tot je er achter komt dat ze tijdens het batsen zo blijft kijken
Echt, het zal me worst zijnquote:Op donderdag 7 november 2013 16:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tot je er achter komt dat ze tijdens het batsen zo blijft kijken
Ja maar jij kent mij. Dit is geen 'first impression' kiekjequote:Op donderdag 7 november 2013 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
OooohPlease do!
Die is zoooo mooi.
Uit ervaring?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:57 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Zonder dat corset stort er helemaal niks
Oke oke okequote:Op donderdag 7 november 2013 17:00 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ja maar jij kent mij. Dit is geen 'first impression' kiekje
Wat zijn we het toch eens de hele tijdquote:
Ik kijken naar vrouwen zonder tieten die goed doel alsof met een corsetje ? Ja hoorquote:
Aah, lieve oostblokkertjesquote:Op donderdag 7 november 2013 17:00 schreef Ang3l het volgende:
O ja... die zagreb supporters dwalen straks in de stad. Als ik er eentje zie geef ik extra gas!
Ik snap er geen tering van maar je zei tieten.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:01 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ik kijken naar vrouwen zonder tieten die goed doel alsof met een corsetje ? Ja hoor
Hallo Roleplayer !
Nare oostblokkop heeft zequote:
Mja, met een stadionverboden en noodverordeningen en zoquote:
Ms zijn ze gewoon erg onbegrepenquote:Op donderdag 7 november 2013 17:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, met een stadionverboden en noodverordeningen en zo
Goed DOEN alsof niet goed doelquote:Op donderdag 7 november 2013 17:02 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik snap er geen tering van maar je zei tieten.
quote:Op donderdag 7 november 2013 17:07 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Goed DOEN alsof niet goed doelen ja, want uiers vind in vrouwonterend
quote:Op donderdag 7 november 2013 17:07 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Goed DOEN alsof niet goed doelzonder tieten die doen alsof ze ze wel hebben met een corset.
en ja, want uiers vind in vrouwonterend
Ik ben geremancipeerd.quote:
En dat is?quote:Op donderdag 7 november 2013 17:08 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ik ben geremancipeerd.
Dan moeten ze naar een vlindertuin, niet naar een voetbalwedstrijd.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms zijn ze gewoon erg onbegrepen
Dat zijn de meeste "fans"quote:Op donderdag 7 november 2013 17:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms zijn ze gewoon erg onbegrepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |