Dat is in karakter he?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze zo moeilijk kijkt
Tot je er achter komt dat ze tijdens het batsen zo blijft kijkenquote:
Z'n droomwereld ook niet?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:57 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Zonder dat corset stort er helemaal niks
Echt he?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tot je er achter komt dat ze tijdens het batsen zo blijft kijken
Echt, het zal me worst zijnquote:Op donderdag 7 november 2013 16:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tot je er achter komt dat ze tijdens het batsen zo blijft kijken
Ja maar jij kent mij. Dit is geen 'first impression' kiekjequote:Op donderdag 7 november 2013 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
OooohPlease do!
Die is zoooo mooi.
Uit ervaring?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:57 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Zonder dat corset stort er helemaal niks
Oke oke okequote:Op donderdag 7 november 2013 17:00 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ja maar jij kent mij. Dit is geen 'first impression' kiekje
Wat zijn we het toch eens de hele tijdquote:
Ik kijken naar vrouwen zonder tieten die goed doel alsof met een corsetje ? Ja hoorquote:
Aah, lieve oostblokkertjesquote:Op donderdag 7 november 2013 17:00 schreef Ang3l het volgende:
O ja... die zagreb supporters dwalen straks in de stad. Als ik er eentje zie geef ik extra gas!
Ik snap er geen tering van maar je zei tieten.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:01 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ik kijken naar vrouwen zonder tieten die goed doel alsof met een corsetje ? Ja hoor
Hallo Roleplayer !
Nare oostblokkop heeft zequote:
Mja, met een stadionverboden en noodverordeningen en zoquote:
Ms zijn ze gewoon erg onbegrepenquote:Op donderdag 7 november 2013 17:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, met een stadionverboden en noodverordeningen en zo
Goed DOEN alsof niet goed doelquote:Op donderdag 7 november 2013 17:02 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik snap er geen tering van maar je zei tieten.
quote:Op donderdag 7 november 2013 17:07 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Goed DOEN alsof niet goed doelen ja, want uiers vind in vrouwonterend
quote:Op donderdag 7 november 2013 17:07 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Goed DOEN alsof niet goed doelzonder tieten die doen alsof ze ze wel hebben met een corset.
en ja, want uiers vind in vrouwonterend
Ik ben geremancipeerd.quote:
En dat is?quote:Op donderdag 7 november 2013 17:08 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ik ben geremancipeerd.
Dan moeten ze naar een vlindertuin, niet naar een voetbalwedstrijd.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms zijn ze gewoon erg onbegrepen
Dat zijn de meeste "fans"quote:Op donderdag 7 november 2013 17:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms zijn ze gewoon erg onbegrepen
ja, of gewoon naar een kamp, zooitje kuttuig...quote:Op donderdag 7 november 2013 17:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan moeten ze naar een vlindertuin, niet naar een voetbalwedstrijd.
SARIN!quote:Op donderdag 7 november 2013 17:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, of gewoon naar een kamp, zooitje kuttuig...
quote:Op donderdag 7 november 2013 17:10 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
And now, if you'll all excuse me. Ik moet eerst frietjes eten en daarna een of ander hageriddertje eens grondig vertellen dat hij zijn lichtekooien niet mee hoeft te nemen naar mijn banket. In een te diep uitgesneden jurk die ik geleend heb van mijn lieve halfzus.
I love Game of Thrones.
Mij best. de wereld mist er niets aan.quote:
Deflower your knight?quote:Op donderdag 7 november 2013 17:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mag ik Renley spelen? Ah toeeee?
O neem, wacht even...
The Knight of Flowers dan?
Laat die arme vlinders met rustquote:Op donderdag 7 november 2013 17:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan moeten ze naar een vlindertuin, niet naar een voetbalwedstrijd.
Loop je zo erg achter?quote:Op donderdag 7 november 2013 17:10 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
And now, if you'll all excuse me. Ik moet eerst frietjes eten en daarna een of ander hageriddertje eens grondig vertellen dat hij zijn lichtekooien niet mee hoeft te nemen naar mijn banket. In een te diep uitgesneden jurk die ik geleend heb van mijn lieve halfzus.
I love Game of Thrones.
The Knight of Deflowering, to boldy jab your spear where no man has gone before!quote:
Emancipatie:quote:
Vast nietquote:
Mwah, zo leuk is het nou ook weer nietquote:Op donderdag 7 november 2013 17:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
The Knight of Deflowering, to boldy jab your spear where no man has gone before!
Ongeveer 25 jaar op de boeken heb ik me door onze GM laten vertellen.quote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 17:13 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ongeveer 25 jaar vóór op de boeken heb ik me door onze GM laten vertellen.
vrouwen en techniekquote:Op donderdag 7 november 2013 17:15 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
Buttons buttons buttons.
Grrrrr
quote:Op donderdag 7 november 2013 17:15 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
Buttons buttons buttons.
Grrrrr
Ja, HW en ik hebben al besloten om Sarin te gebruiken. Je vlinderkes zijn veiligquote:Op donderdag 7 november 2013 17:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Laat die arme vlinders met rust.
quote:
Ook meteen mooi 2 vliegen in 1 klap zo in dat Aidshovenquote:Op donderdag 7 november 2013 17:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, HW en ik hebben al besloten om Sarin te gebruiken. Je vlinderkes zijn veilig
"so don't let me have any rights"? Of was dat het verkeerde liedje?quote:
Ja die ja, maar nu moet ik gaan gamen/socializen met mijn echte vriendenquote:Op donderdag 7 november 2013 17:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
"so don't let me have any rights"? Of was dat het verkeerde liedje?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |