quote:Op donderdag 7 november 2013 15:43 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Heb je die nieuwe metallic oogschaduwkleurtjes van Catrice al gezien ?
(beter ?)
Daar kan ik zelf niet zo veel mee. SF heeft mij nooit heel erg gepakt.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voornamelijk van Hard-SF boeken.
Tot op het punt dat SF-spellen spelen met Annie ook niet de beste match lijkt te zijn.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Daar kan ik zelf niet zo veel mee. SF heeft mij nooit heel erg gepakt.
quote:
Sorry.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tot op het punt dat SF-spellen spelen met Annie ook niet de beste match lijkt te zijn.
Eve ?quote:Op donderdag 7 november 2013 15:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tot op het punt dat SF-spellen spelen met Annie ook niet de beste match lijkt te zijn.
Kanquote:Op donderdag 7 november 2013 15:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Daar kan ik zelf niet zo veel mee. SF heeft mij nooit heel erg gepakt.
Aanraders voor de SF leek?quote:Op donderdag 7 november 2013 15:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kan![]()
Ik ben heel groot fan van Allister Reynolds, voor hij doorbrak met zijn SF-boeken was hij professor natuurkunde in Delft. En dat merk je in de boeken
neequote:Op donderdag 7 november 2013 15:43 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Heb je die nieuwe metallic oogschaduwkleurtjes van Catrice al gezien ?
(beter ?)
Ik wete niet eens wat GUI is.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:41 schreef rhubarbje het volgende:
Ik dacht 'een extra meisjeminder nerdpraat'
Maar nee hoor
Dat zit wel goed.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mits redelijk natuurkundig onderlegd.
Mag ik mee?quote:Op donderdag 7 november 2013 15:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ga naar de kroeg! Nu!
Maar niet voor drank
Maar het is een begin
Een andere dan:quote:Op donderdag 7 november 2013 15:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
neezo'n meisje ben ik ook al niet
En nu voel ik me een faalhaas omdat ik ze nog niet gezien heb
Biscuitdeeg vind ik veel lekkerder, omdat luchtigerquote:Op donderdag 7 november 2013 15:49 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Een andere dan:
Biscuitdeeg of cake ?
Arme jijquote:Op donderdag 7 november 2013 15:48 schreef Ang3l het volgende:
En dat ik zelf iets van SAP GUI gebruik.
Brrr. Het S woordquote:Op donderdag 7 november 2013 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wete niet eens wat GUI is.
Alleen dat het klinkt als "O man, that's gooey!"
En dat ik zelf iets van SAP GUI gebruik.
Ja, maar als je het met marsepein of fondant (hey Rhu. Marsepein of Fondant ?) gaat bekleden moet het niet te zwaar worden want dan kan het inzakken.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Biscuitdeeg vind ik veel lekkerder, omdat luchtiger.
Gewoon zoveel mogelijk chocolade overheen smeren.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:51 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ja, maar als je het met marsepein of fondant (hey Rhu. Marsepein of Fondant ?) gaat bekleden moet het niet te zwaar worden want dan kan het inzakken.
Cake houdt meer chocoquote:Op donderdag 7 november 2013 15:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gewoon zoveel mogelijk chocolade overheen smeren.
Daar is geen speld tussen te krijgen.quote:
Neuh, Steak, no BJquote:
Ik niet. Maar ik vind deze biefstuk ook te rood.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat ik het niet wil proberen
Tis wel Waygu-beefquote:Op donderdag 7 november 2013 16:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik niet. Maar ik vind deze biefstuk ook te rood.
Ik mis de crispy bacon hierquote:
Godver, Wagyuquote:
I knowquote:
Da's pas 14 maart!quote:
Leuk korstje, maar dit is me net iets TE rare.quote:
Ja ok, ik hou van rare, maar dit is net ff te idd.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Leuk korstje, maar dit is me net iets TE rare.
Jezus wat een snollen. Barb, ik had je smaak hoger ingeschat!quote:Op donderdag 7 november 2013 16:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
![]()
![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Lathe_of_Heavenquote:Op donderdag 7 november 2013 15:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat zit wel goed.
Maar ook andere SF aanraders voor een SF leek?
Beide, 1:1 met de hand mengen (tevens goede anti-rsi oefening)quote:Op donderdag 7 november 2013 15:51 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ja, maar als je het met marsepein of fondant (hey Rhu. Marsepein of Fondant ?) gaat bekleden moet het niet te zwaar worden want dan kan het inzakken.
Ik ben van de medium. Maar liever rare dan helemaal tot lapje leer doorbakken, dat wel.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, ik hou van rare, maar dit is net ff te idd.
Het waren de eerste die ik kon vinden zo snelquote:Op donderdag 7 november 2013 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jezus wat een snollen. Barb, ik had je smaak hoger ingeschat!
Van het eerste plaatje krijg ik honger, maar nr 2 en 3 verpesten dat weer.
En imajica?quote:
Helemaal niet, precies goed juistquote:Op donderdag 7 november 2013 16:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, ik hou van rare, maar dit is net ff te idd.
Ik bestel wel altijd rare, dan heb je nog kans dat het een beetje bij Medium in de buurt komtquote:Op donderdag 7 november 2013 16:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben van de medium. Maar liever rare dan helemaal tot lapje leer doorbakken, dat wel.
Ik kan een goed stel tetten best waarderen, op een esthetische manier!quote:Op donderdag 7 november 2013 16:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het waren de eerste die ik kon vinden zo snelEn tetters, dus het zal nooit jouw smaak zijn
quote:
You know me babequote:Op donderdag 7 november 2013 16:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]Aah, rede tussen de choco onzin
Het moet nog net niet van mijn bord af lopenquote:Op donderdag 7 november 2013 16:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik niet. Maar ik vind deze biefstuk ook te rood.
SF-Fantasy dan. Al weet ik niet precies waar de grens is ;D Als het met planeten en aliens en ruimte is, dan vind ik t al snel SFquote:Op donderdag 7 november 2013 16:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Schijnt meer fantasy te zijn. Ik heb het niet gelezen.
quote:Op donderdag 7 november 2013 16:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan een goed stel tetten best waarderen, op een esthetische manier!
ja, en dan vind ik het al snel leukquote:Op donderdag 7 november 2013 16:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
SF-Fantasy dan. Al weet ik niet precies waar de grens is ;D Als het met planeten en aliens en ruimte is, dan vind ik t al snel SFVond het een erg mooi boek.
[ afbeelding ]
Die tieten van die 2e foto ookquote:Op donderdag 7 november 2013 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jezus wat een snollen. Barb, ik had je smaak hoger ingeschat!
Van het eerste plaatje krijg ik honger, maar nr 2 en 3 verpesten dat weer.
Als jij dan je biefstuk gaat terughalen vanaf de gang kan ik mooi mijn hand onder de tafel richting je vriendje laten glijdenquote:Op donderdag 7 november 2013 16:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het moet nog net niet van mijn bord af lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |