Een andere dan:quote:Op donderdag 7 november 2013 15:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
neezo'n meisje ben ik ook al niet
En nu voel ik me een faalhaas omdat ik ze nog niet gezien heb
Biscuitdeeg vind ik veel lekkerder, omdat luchtigerquote:Op donderdag 7 november 2013 15:49 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Een andere dan:
Biscuitdeeg of cake ?
Arme jijquote:Op donderdag 7 november 2013 15:48 schreef Ang3l het volgende:
En dat ik zelf iets van SAP GUI gebruik.
Brrr. Het S woordquote:Op donderdag 7 november 2013 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wete niet eens wat GUI is.
Alleen dat het klinkt als "O man, that's gooey!"
En dat ik zelf iets van SAP GUI gebruik.
Ja, maar als je het met marsepein of fondant (hey Rhu. Marsepein of Fondant ?) gaat bekleden moet het niet te zwaar worden want dan kan het inzakken.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Biscuitdeeg vind ik veel lekkerder, omdat luchtiger.
Gewoon zoveel mogelijk chocolade overheen smeren.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:51 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ja, maar als je het met marsepein of fondant (hey Rhu. Marsepein of Fondant ?) gaat bekleden moet het niet te zwaar worden want dan kan het inzakken.
Cake houdt meer chocoquote:Op donderdag 7 november 2013 15:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gewoon zoveel mogelijk chocolade overheen smeren.
Daar is geen speld tussen te krijgen.quote:
Neuh, Steak, no BJquote:
Ik niet. Maar ik vind deze biefstuk ook te rood.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat ik het niet wil proberen
Tis wel Waygu-beefquote:Op donderdag 7 november 2013 16:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik niet. Maar ik vind deze biefstuk ook te rood.
Ik mis de crispy bacon hierquote:
Godver, Wagyuquote:
I knowquote:
Da's pas 14 maart!quote:
Leuk korstje, maar dit is me net iets TE rare.quote:
Ja ok, ik hou van rare, maar dit is net ff te idd.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Leuk korstje, maar dit is me net iets TE rare.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |