Jezus wat een snollen. Barb, ik had je smaak hoger ingeschat!quote:Op donderdag 7 november 2013 16:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
![]()
![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Lathe_of_Heavenquote:Op donderdag 7 november 2013 15:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat zit wel goed.
Maar ook andere SF aanraders voor een SF leek?
Beide, 1:1 met de hand mengen (tevens goede anti-rsi oefening)quote:Op donderdag 7 november 2013 15:51 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ja, maar als je het met marsepein of fondant (hey Rhu. Marsepein of Fondant ?) gaat bekleden moet het niet te zwaar worden want dan kan het inzakken.
Ik ben van de medium. Maar liever rare dan helemaal tot lapje leer doorbakken, dat wel.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, ik hou van rare, maar dit is net ff te idd.
Het waren de eerste die ik kon vinden zo snelquote:Op donderdag 7 november 2013 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jezus wat een snollen. Barb, ik had je smaak hoger ingeschat!
Van het eerste plaatje krijg ik honger, maar nr 2 en 3 verpesten dat weer.
En imajica?quote:
Helemaal niet, precies goed juistquote:Op donderdag 7 november 2013 16:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, ik hou van rare, maar dit is net ff te idd.
Ik bestel wel altijd rare, dan heb je nog kans dat het een beetje bij Medium in de buurt komtquote:Op donderdag 7 november 2013 16:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben van de medium. Maar liever rare dan helemaal tot lapje leer doorbakken, dat wel.
Ik kan een goed stel tetten best waarderen, op een esthetische manier!quote:Op donderdag 7 november 2013 16:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het waren de eerste die ik kon vinden zo snelEn tetters, dus het zal nooit jouw smaak zijn
quote:
You know me babequote:Op donderdag 7 november 2013 16:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]Aah, rede tussen de choco onzin
Het moet nog net niet van mijn bord af lopenquote:Op donderdag 7 november 2013 16:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik niet. Maar ik vind deze biefstuk ook te rood.
SF-Fantasy dan. Al weet ik niet precies waar de grens is ;D Als het met planeten en aliens en ruimte is, dan vind ik t al snel SFquote:Op donderdag 7 november 2013 16:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Schijnt meer fantasy te zijn. Ik heb het niet gelezen.
quote:Op donderdag 7 november 2013 16:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan een goed stel tetten best waarderen, op een esthetische manier!
ja, en dan vind ik het al snel leukquote:Op donderdag 7 november 2013 16:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
SF-Fantasy dan. Al weet ik niet precies waar de grens is ;D Als het met planeten en aliens en ruimte is, dan vind ik t al snel SFVond het een erg mooi boek.
[ afbeelding ]
Die tieten van die 2e foto ookquote:Op donderdag 7 november 2013 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jezus wat een snollen. Barb, ik had je smaak hoger ingeschat!
Van het eerste plaatje krijg ik honger, maar nr 2 en 3 verpesten dat weer.
Als jij dan je biefstuk gaat terughalen vanaf de gang kan ik mooi mijn hand onder de tafel richting je vriendje laten glijdenquote:Op donderdag 7 november 2013 16:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het moet nog net niet van mijn bord af lopen
quote:Op donderdag 7 november 2013 16:15 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets ?
Die loopt mee, ik heb hem goed opgevoed wb vleeschquote:Op donderdag 7 november 2013 16:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als jij dan je biefstuk gaat terughalen vanaf de gang kan ik mooi mijn hand onder de tafel richting je vriendje laten glijden
quote:
Ik zal er eens naar kijkenquote:Op donderdag 7 november 2013 16:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
SF-Fantasy dan. Al weet ik niet precies waar de grens is ;D Als het met planeten en aliens en ruimte is, dan vind ik t al snel SFVond het een erg mooi boek.
[ afbeelding ]
Precies!quote:Op donderdag 7 november 2013 16:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het moet nog net niet van mijn bord af lopen
Vooral jouw vleesch hoop ikquote:Op donderdag 7 november 2013 16:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die loopt mee, ik heb hem goed opgevoed wb vleesch
Why go for steak honey, when you can have this sausage? BAM.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die loopt mee, ik heb hem goed opgevoed wb vleesch
Jaloers!quote:Op donderdag 7 november 2013 16:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die tieten van die 2e foto ook
Doe de jouwe eens posten dan, ter referentie?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die tieten van die 2e foto ook
Nee man, als ik een man daar nog over op moet voeden, laat maarquote:
I see what you did therequote:Op donderdag 7 november 2013 16:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Doe de jouwe eens posten dan, ter referentie?
Ja, dat is hetquote:
Ben ik zo voorspelbaar?quote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 16:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Why go for steak honey, when you can have this sausage? BAM.
...
Kut, hij heeft nog gelijk ook.....
IK HAAT JULLIE! Allemaaaaaaaal!quote:
Oh little Brain youquote:Op donderdag 7 november 2013 16:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
IK HAAT JULLIE! Allemaaaaaaaal!
I will take over this straight world, if it;s the last thing I dooooooo!!!
*gallops away on his unicorn*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kataklopkataklopkataklopkataklop
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op donderdag 7 november 2013 16:23 schreef Ang3l het volgende:
Fu King HellSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kataklopkataklopkataklopkataklop.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Platte kont, geen tieten. Je treft het wel ja.quote:
Ik heb altijd zin in steak en tettenquote:
Is een hele fotoshoot vanquote:
ja, true, maar nu ben ik me er extra van bewustquote:Op donderdag 7 november 2013 16:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb altijd zin in steak en tetten
Echt, dat er nog iemand overheen wil is een klein wonderquote:Op donderdag 7 november 2013 16:23 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Platte kont, geen tieten. Je treft het wel ja.
Asimov moet je liggen. Ik vind hem tof om te lezen, maar zijn karakters zijn wel beyond karton. Eén-dimensionaal is nog te aardig.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/End_of_Eternity
quote:Op donderdag 7 november 2013 16:23 schreef Ang3l het volgende:
*proest!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kataklopkataklopkataklopkataklop
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op donderdag 7 november 2013 16:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt, dat er nog iemand overheen wil is een klein wonder
Je kunt tegelijk eten en rukken? Smakelijk.quote:
You don;t wanna pet horsy?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:24 schreef missbehavin het volgende:
Ik ook HW, vooral na die foto van Ang3l
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |