Ja, veel is wel beschikbaar geweest voor de NES idd.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, klopt wel. Maar wij hadden thuis alleen maar een NES en een oude Tandy PC (monochroom, groen). Ik heb het niet bewust meegemaakt. Ook geen zin in om mij meer in te verdiepen eigenlijk. Maar veel MSX spellen zijn geport naar de NES dacht ik.
Nee, dan was ik wel thuis aan het werk.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:03 schreef CherryLips het volgende:
Kak, ik dacht dat het vrijdag was.
Ja. Stom toch?quote:Op donderdag 7 november 2013 15:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, dat was kort maar krachtig
ff mailen met forum@fok.nl dan maar.quote:
Werken is voor sloebersquote:Op donderdag 7 november 2013 15:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dan was ik wel thuis aan het werk.
Whud?quote:Op donderdag 7 november 2013 15:01 schreef Ang3l het volgende:
Fok heeft itaintovertillising geblokkeerd!
De stommerds! Iets met veel verzoeken vanaf IP of zo....
Zal wel aan t werk liggenquote:
Nou, was me dàt even een avontuur!quote:Op donderdag 7 november 2013 15:19 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
Daar is ze weer. Ik vraag me af of dat komt door die alerts die maar blijven hangen of dat mijn werk gewoon gaat flooden ipv zelf bannen
Jij werkt met software dus jij kanhet oplossen!quote:Op donderdag 7 november 2013 15:19 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
Daar is ze weer. Ik vraag me af of dat komt door die alerts die maar blijven hangen of dat mijn werk gewoon gaat flooden ipv zelf bannen
Ik werk met oracle database met deplhi xp gui's.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij werkt met software dus jij kanhet oplossen!
Uhuh, jij bent goed met computers, maak het!quote:Op donderdag 7 november 2013 15:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij werkt met software dus jij kanhet oplossen!
Ik ben meer van windows 7. XP is al zo oudquote:Op donderdag 7 november 2013 15:21 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ik werk met oracle database met deplhi xp gui's.
niet met webgeneuzel.
Wow, Delphi is nog ergens in gebruik?quote:Op donderdag 7 november 2013 15:21 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
niet met webgeneuzel.
Een pot nat!quote:Op donderdag 7 november 2013 15:21 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
niet met webgeneuzel.
Zal wel overheid zijn danquote:Op donderdag 7 november 2013 15:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wow, Delphi is nog ergens in gebruik?
Grapjas, ik heb nog COBOL collega's hier.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wow, Delphi is nog ergens in gebruik?
Zijn die klein groen en gemeen?quote:Op donderdag 7 november 2013 15:23 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Grapjas, ik heb nog COBOL collega's hier.
Ik heb collega's die bij hun masterclass studie, net na hun HBO, op COBOL cursus moestenquote:Op donderdag 7 november 2013 15:23 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
COBOL vind ik wat vanzelfsprekender dan Delphiquote:Op donderdag 7 november 2013 15:23 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |