Ik moet helaas wel vanwege mijn diabetes. Niet dat ik er verder ook maar iets naar omkijk. Afvallen gaat op dit moment vooral vanzelfquote:Op donderdag 7 november 2013 14:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
It could never work.. Ik kan geen vent hebben die op zijn lijn moet letten
En dan zeker al klagend mijn eten naar binnen werken.. Nuhuh!quote:Op donderdag 7 november 2013 14:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Angel zegt wel dat ie erop let, maar ondertussen kan ie alles hebben.
Ik kan een hoop hebben is me verteld jaquote:Op donderdag 7 november 2013 14:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Angel zegt wel dat ie erop let, maar ondertussen kan ie alles hebben.
Pffff, lastige mannen allemaalquote:Op donderdag 7 november 2013 14:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik moet helaas wel vanwege mijn diabetes. Niet dat ik er verder ook maar iets naar omkijk. Afvallen gaat op dit moment vooral vanzelf.
Alleen als t uit de zee komt.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dan zeker al klagend mijn eten naar binnen werken.. Nuhuh!
Ik heb recent nog Mario Bros 1 t/m New Super Mario Bros doorgespeeld. Vooral die laatste is erg clichématig en uitgemolken. Helaas gaan ze wel door in die richtingquote:Op donderdag 7 november 2013 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Platformers, nooit mijn ding geweest, Mario ook nooit leuk gevonden.
Ja, dat jij nou gewoon niet kan koken... dat is niet zijn fout!quote:Op donderdag 7 november 2013 14:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dan zeker al klagend mijn eten naar binnen werken.. Nuhuh!
quote:Op donderdag 7 november 2013 14:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, dat jij nou gewoon niet kan koken... dat is niet zijn fout!
Geen gegrilde tonijnsteak met sesam?quote:
Dat lijkt nog iets op vlees ja.....quote:Op donderdag 7 november 2013 14:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geen gegrilde tonijnsteak met sesam?
Ohoi.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
It could never work.. Ik kan geen vent hebben die op zijn lijn moet letten
Het is gewoon mijn ding nietquote:Op donderdag 7 november 2013 14:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb recent nog Mario Bros 1 t/m New Super Mario Bros doorgespeeld. Vooral die laatste is erg clichématig en uitgemolken. Helaas gaan ze wel door in die richting.
RIP aan de nabestaanden.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:01 schreef Ang3l het volgende:
Fok heeft itaintovertillising geblokkeerd!
De stommerds! Iets met veel verzoeken vanaf IP of zo....
Die was dan ook verdomd moeilijk op de NESquote:Op donderdag 7 november 2013 15:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is gewoon mijn ding niet. Ook in the early days speelde ik liever Metal Gear dan Mario.
MSXquote:Op donderdag 7 november 2013 15:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die was dan ook verdomd moeilijk op de NES.
Nou, dat was kort maar krachtigquote:Op donderdag 7 november 2013 15:01 schreef Ang3l het volgende:
Fok heeft itaintovertillising geblokkeerd!
De stommerds! Iets met veel verzoeken vanaf IP of zo....
nee!quote:Op donderdag 7 november 2013 14:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]You take that back right now!
quote:
Valt wel mee toch? NES is uit 1983 ofzo? MSX ook zoietsquote:Op donderdag 7 november 2013 15:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat was iets voor mijn tijd helaas.
Yup die kopen wie hierna. Alleen is vriendin een stuk minder fanatiek.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Origins is inderdaad ook erg leuk. Maar ik vind Legend tot nu toe ook erg boeiend. Aanrader dus.
Ik mis wel dit soort spellen. De laatste Mario's halen het ook niet bij het origineel.
Ja, klopt wel. Maar wij hadden thuis alleen maar een NES en een oude Tandy PC (monochroom, groenquote:Op donderdag 7 november 2013 15:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? NES is uit 1983 ofzo? MSX ook zoiets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |