Zie je! Je werkt echt bij Q!quote:Op donderdag 7 november 2013 15:26 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
Ze zijn niet groen en gemeen.
Wel bijna gefossiliseerd.
Je neukt met een nerdquote:Op donderdag 7 november 2013 15:27 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben geen nerd, mag ik nu niets posten hier?
Ik ben bang dat wij een verschillende Delphi bedoelenquote:Op donderdag 7 november 2013 15:28 schreef Ang3l het volgende:
Delphi is nog springlevend hoor. Is een klant van onsPas nog machines gekocht.
Niet Dell popje! Dat is heul iets andersquote:Op donderdag 7 november 2013 15:28 schreef Ang3l het volgende:
Oh dat telt ook? Yay!quote:
Bij de locale Chinees ja? Daar moest hij een paar weken vrij voor nemen?quote:Op donderdag 7 november 2013 15:28 schreef HeatWave het volgende:
Q is babi pangang in zijn natuurlijke omgeving aan het onderzoeken op het moment.
Delphi! Dell is geen klant van ons. Delphi wel, o.a. Hongarije.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet Dell popje! Dat is heul iets anders
De meeste programmeertalen kopen geen apparatuurquote:Op donderdag 7 november 2013 15:28 schreef Ang3l het volgende:
Delphi is ook een bedrijfquote:Op donderdag 7 november 2013 15:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De meeste programmeertalen kopen geen apparatuur.
Is dat een metafoor voor 4 weken lang seks in je slaapkamer met een Chinees vrouwtje?quote:Op donderdag 7 november 2013 15:28 schreef HeatWave het volgende:
Q is babi pangang in zijn natuurlijke omgeving aan het onderzoeken op het moment.
Hier ook wel hoor. Niet door mij of mijn team maar wel op de afdeling.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wow, Delphi is nog ergens in gebruik?
Ja, maar dat heeft hier dus geen sodeflikker mee te makenquote:
Oeh hot stuffquote:
DA KEN IK TOCH NIE RUIKE?!?!quote:Op donderdag 7 november 2013 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft hier dus geen sodeflikker mee te maken.
Mot je niet zoveel snuivenquote:
O jee, right up IAOTIS's alley!quote:
1 pot nat.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan zou je weten dat die lui zich goblins noemen.
Ik ben geen party gayquote:
Star trek, Star Wars, whateverquote:
Precies. Allemaal "Space Soap Opera".quote:Op donderdag 7 november 2013 15:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Star trek, Star Wars, whatever.
Niet? Jij bent een thuis op de bank met een breiwerkje gay?quote:
Hard-SF, Soft-SFquote:Op donderdag 7 november 2013 15:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Precies. Allemaal "Space Soap Opera".
Litpho, kom er maar in.
Jawel hoor, maakt mij niet uit of ze op vrouwen valt verderquote:
Geen idee wat je zegt, maar ja, JA, JAAAAAAAquote:Op donderdag 7 november 2013 15:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zullen we freaky gaan doen aan de voet van de Baradur, terwijl Sauron het fort bewaakt?
quote:Op donderdag 7 november 2013 15:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geen idee wat je zegt, maar ja, JA, JAAAAAAA
Ieuw!!!quote:
OH NO HE DIDN'T !!!!quote:
Houden ze zich nog steeds zo starrig vast aan hun VCL Toolkit?quote:Op donderdag 7 november 2013 15:41 schreef Litpho het volgende:
Delphi maakt het wel veel makkelijker dan een aantal 'levende' talen om een GUI in elkaar te klikken. Dat je dat vervolgens tegen Oracle wil laten praten, mjah, het is beter dan Access zullen we maar zeggen.
quote:
Allebei groen. Allebei lelijk. Allebei ongewenst.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:41 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
OH NO HE DIDN'T !!!!
Ik begrijp er ook niks vanquote:Op donderdag 7 november 2013 15:41 schreef rhubarbje het volgende:
Ik dacht 'een extra meisjeminder nerdpraat'
Maar nee hoor
Meer een concert en festival en theater en film gayquote:Op donderdag 7 november 2013 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet? Jij bent een thuis op de bank met een breiwerkje gay?.
Heb je die nieuwe metallic oogschaduwkleurtjes van Catrice al gezien ?quote:Op donderdag 7 november 2013 15:41 schreef rhubarbje het volgende:
Ik dacht 'een extra meisjeminder nerdpraat'
Maar nee hoor
Geen idee, ik heb Delphi ergens in 2000 van mijn CV af gegooid.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Houden ze zich nog steeds zo starrig vast aan hun VCL Toolkit?
Hmm. Ok.. dat klopt dan wel weer.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Allebei groen. Allebei lelijk. Allebei ongewenst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |