Dan zou het beef and pig zijnquote:Op donderdag 7 november 2013 16:25 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Je kunt tegelijk eten en rukken? Smakelijk.
Je weet wie het zegt he? dickieS zou een rotte mosgroene boomstronk nog doen.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt, dat er nog iemand overheen wil is een klein wonder
Hij vroeg om beginners SFquote:Op donderdag 7 november 2013 16:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Asimov moet je liggen. Ik vind hem tof om te lezen, maar zijn karakters zijn wel beyond karton. Eén-dimensionaal is nog te aardig.
Beginners SF is toch gewoon Star Trek en Star Wars?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hij vroeg om beginners SFDan link ik niet meteen Jesus Incident.
quote:Op donderdag 7 november 2013 16:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
You don;t wanna pet horsy?Only when it's Little SebastianSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Dan wil ik niet weten wat Surf 'n Turf zou zijnquote:Op donderdag 7 november 2013 16:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan zou het beef and pig zijn.
quote:Op donderdag 7 november 2013 16:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan wil ik niet weten wat Surf 'n Turf zou zijn
Boekenquote:Op donderdag 7 november 2013 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beginners SF is toch gewoon Star Trek en Star Wars?
Zijn toch ook boeken reeksen van?quote:
Nu heb ik in ieder geval alleen nog maar zin in tetten, mijn eetlust is wel even overquote:
Door je eigen fantasie? Sucks to be youquote:Op donderdag 7 november 2013 16:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu heb ik in ieder geval alleen nog maar zin in tetten, mijn eetlust is wel even over
The power of imagination is strong in this onequote:Op donderdag 7 november 2013 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Door je eigen fantasie? Sucks to be you.
Ja, want rond.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je weet wie het zegt he? dickieS zou een rotte mosgroene boomstronk nog doen.
Angel op een unicorn in een roze pakje met zeikkid achterop in een leren string!quote:Op donderdag 7 november 2013 16:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
The power of imagination is strong in this one
Nee, dat kan ik juist weer prima blocken. Ondanks de fotoquote:Op donderdag 7 november 2013 16:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Angel op een unicorn in een roze pakje met zeikkid achterop in een leren string!
Enjoy!.
Maak.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Angel op een unicorn in een roze pakje met zeikkid achterop in een leren string!
Enjoy!.
Faith in humanity restored.quote:
Stapels. Vrijwel allemaal zo slecht dat Lucas en Roddenberry in vergelijking briljant zijnquote:
Slappe frikadellen...quote:Op donderdag 7 november 2013 16:41 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
Nu heb ik geen zin meer in frietjes en een slappe frikandel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |