quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
quote:Op donderdag 7 november 2013 00:35 schreef Greys het volgende:
Bamba ik las je receptenpost nog en heb ze opgeslagen, dankjewel!
OMFG, waar komt deze vieze uitspraak nou weer vandaanquote:Op donderdag 7 november 2013 00:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben vast begonnen met tatten
Het waait en regent hier als een ouwe hoerenkont, dus ik kruip lekker weg in m'n dekbedje![]()
Trusten
Ik ga je achterna!quote:
ik zit ook in de tramquote:
informatie over hoe je kinderen t beste kunt begeleiden wanneer ze in contact komen met de doodquote:Op donderdag 7 november 2013 07:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik zit ook in de tram
Ynske wat moet ik me er bij voorstellen?
quote:Op donderdag 7 november 2013 07:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
informatie over hoe je kinderen t beste kunt begeleiden wanneer ze in contact komen met de dood
Interessant! Is dat puur uit interesse of wil je er echt iets mee gaan doen?quote:Op donderdag 7 november 2013 07:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
informatie over hoe je kinderen t beste kunt begeleiden wanneer ze in contact komen met de dood
Dat ga ik binnenkort ook doen, zit dan toch vlakbijquote:Op woensdag 6 november 2013 23:27 schreef Ynske het volgende:
K ben vandaag naar Duitsland geweest. Tortelini, zakje 49 cent hier 2 euro.
Soepjes idem dito en groente
Ik vind brood uit de vriezer niet te vreten, afgezien van speltbrood. Dat blijft dus wel lekker uit de vriezer. Dus ik eet speltbrood. Maar bruinbrood ofzo vries ik niet in.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:29 schreef Greys het volgende:
Hoe lang kan je een heel bruin brood bv in de vriezer bewaren als je er steeds maar twee plakjes uit haalt per dag ofzo?
Prima te eten. Beter neem je ook uien en gehakt kruiden mee. Ooh en beschuit. Kun je heerlijke gehaktballen maken. Ooh en jus met uitjes!quote:Op woensdag 6 november 2013 23:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Gehakt van de Lidl kreeg een 9 van de consumentenbond, beter dan menig keurslager
Jup. 1,29 per 10. Heb ze enkel goedkoper gevonden op de markt.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoeHeb mijn hele leven kant en klare pastasaus gekocht, ook al die jaren toen ik amper geld had in mijn eentje. Tomatenpuree en...???
Zijn eieren van de Lidl goed/lekker?
Nou ja, dat zijn bij mij o.a de chipsquote:Op woensdag 6 november 2013 23:54 schreef Greys het volgende:
Okay, gaan ze op de lijst! Ik wist dat er dingen zijn 'die je beter niet bij Lidl kunt halen', maar eieren horen daar dus niet bij, hatsekideee.
Ik ga na het sporten ook boodschappen doen, ik zal pics maken van mijn volle aygo enzoquote:Op donderdag 7 november 2013 00:00 schreef Greys het volgende:
Moet gewoon maar niet ontmoedigd raken door de groeiende lijst, want als ik dit zo zie snap ik niet hoe mensen het in hun auto gepropt krijgen als het voor een hele week is. Maar dat is natuurlijk anders als je al een soort basis-voorraad hebtEn ik moet from scratch beginnen, dus ik ga maar niet alles tegelijk kopen denk ik. Beetje opbouwen, ofzo.
Hèhè, kende hem ook niet, maar wel een goeie, die ga ik er ook in houden.quote:Op donderdag 7 november 2013 00:38 schreef Queller het volgende:
[..]
OMFG, waar komt deze vieze uitspraak nou weer vandaan
Dat lijkt me zeer interessant!quote:Op donderdag 7 november 2013 07:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ik heb zo'n IKEA ding aan de binnenkant van die deur waar je tasjes in moet proppen. Maar die was na een tassie of 40 vol. De overige ehhhhhh 218-40 liggen los verspreidquote:Op donderdag 7 november 2013 10:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Ekoplaza heeft een tassenbol voor al uw zakjes
Ik bedoel dat je ze aan Ekoplaza kan doneren, die zijn er blij meequote:Op donderdag 7 november 2013 10:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb zo'n IKEA ding aan de binnenkant van die deur waar je tasjes in moet proppen. Maar die was na een tassie of 40 vol. De overige ehhhhhh 218-40 liggen los verspreid
Oh!quote:Op donderdag 7 november 2013 11:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je ze aan Ekoplaza kan doneren, die zijn er blij mee
Je mag bij mij anders wel stekjes komen halen? Ik heb een hele grote XXL bol staan die niet gesnoeid is afgelopen jaarquote:Op donderdag 7 november 2013 11:02 schreef knoblaucha6 het volgende:
Morning![]()
Greys, bigshoppers zijn reuze handig om op zolder/schuur/garage spulletjes in te bewaren/gereedschap bij elkaar te houden etc.
En plastic tasjes voor zover ze passen gebruiken als zak in de pedaalemmer, scheelt weer een poosje pedaalemmerzakken kopen (wat weer van pas komt in je zuiniger-doen![]()
Ik ga ook eens bezuinigen, het geld vliegt er ui, let ook nergens op dus ga jullie voorbeeld ook eens proberen te volgen, goede tips waarvoor dank![]()
Tuin gaat me ook weer hoop geld kosten want vanmiddag wordt in mijn trots ivm buxusziekte de helft van mijn bloed-zweet-en tranen strak gesnoeide prachtige buxussen en haagjes gesloopt en afgevoerddus kan het geld wel gebruiken voor herbeplanting volgend jaar.
Tofquote:Op donderdag 7 november 2013 11:27 schreef Puala het volgende:
Enne, Greys, je enthousiasme werkt aanstekelijk. Binnenkort eens kijken wat wij verbruiken in een week.
Ik denk dat het inderdaad heel belangrijk is.quote:Op donderdag 7 november 2013 08:14 schreef Toekito het volgende:
[..]Goede zaak. Helaas was het er in mijn tijd niet.
Ik vind t leuk om met kinderen bezig te zijn, en vind t een heel interessante zaak.quote:Op donderdag 7 november 2013 09:31 schreef Oognip het volgende:
[..]
Interessant! Is dat puur uit interesse of wil je er echt iets mee gaan doen?
Was t ook, maar ook door de eigen ervaringen van mensen met kinderen welke met verlies om moeten leren gaanquote:
Je bent goed bezigquote:Op donderdag 7 november 2013 11:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Tof![]()
Ik merk ineens hoe een mooie voorraadkast ik eigenlijk heb, als je al die random er in geflikkerde troep weg denktNog een uurtje of twee en ik weet niet wat ik zie denk ik
"Stofzuiger doet het niet meer, kom we kopen een nieuwe en smijten de kapotte onderin die trapkast". Ik kom dus een oud koffiezetapparaat tegen, een oude stofzuiger en twee gourmetstellen, wtf![]()
EN MIJN BROODBAKMACHINE!![]()
Ik vind het een fantastisch plan Yns, heb zelf ervaren in 1973, toen dat er allemaal nog niet was hoe het is op jonge leeftijd met direct verlies te maken te krijgen. Aai over je bol, veel speelgoed krijgen en verder zocht je het maar uit want kinderen "realiseren het zich toch amper"quote:Op donderdag 7 november 2013 11:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ik denk dat het inderdaad heel belangrijk is.
[..]
Ik vind t leuk om met kinderen bezig te zijn, en vind t een heel interessante zaak.
Denk dat ik ook eens wat info ga opvragen voor de studie welke er hierover is.
Snap ik, ik ben ook zo'n opruimer (en zoek me dan later lens naar iets wat in zo'n opruimbui naar het stort is verhuisdquote:Op donderdag 7 november 2013 11:34 schreef Greys het volgende:
Ja ook een goede tip, maar daar ga ik ze niet allemaal voor bewarenDan zit ik alsnog met een hele berg tassen die dan mss ooit eens als pedaalemmerzakje kunnen dienen. Ik wil het weg
quote:Op donderdag 7 november 2013 11:37 schreef Greys het volgende:
Ik vond ook nog een kat in één van de voorraadlades
Wist bijna niet meer dat ik lades had...
[ afbeelding ]
En die kat heb ik direct ingezet als bergbeklimmende speurtijger en die vond mijn broodbakmachine
[ afbeelding ]
Rondje stort? Of je brengt het dinsdag als je naar de lieve tandenmeneer moet naar mij, breng ik het voor je naar het stort, heb nog knippen over én het is vlakbijquote:Op donderdag 7 november 2013 11:39 schreef Greys het volgende:
Ik moet alleen de komende weeeeeeken met dichte vuilniszakken in mijn tuin leven denk ik
Want het past lang niet allemaal in de container.
Ik heb ook zo'n trapkast thuis, maar daar heb ik een walk-in fridge van gemaakt. Of eigenlijk gewoon een koelkast ingezet. Voor het bier.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Ooooh die kast is mijn droom
Da's hier toch een stuk slechter geregeld![]()
quote:Op donderdag 7 november 2013 11:44 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n trapkast thuis, maar daar heb ik een walk-in fridge van gemaakt. Of eigenlijk gewoon een koelkast ingezet. Voor het bier.
En zo'n helder licht!quote:Op donderdag 7 november 2013 11:41 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Die Bengaal van jou is trouwens zo mooi
Ja 't is toch vreselijk dat ik dat al die tijd hadquote:Op donderdag 7 november 2013 11:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Ooooh die kast is mijn droom
Da's hier toch een stuk slechter geregeld![]()
Komt hij t ook aan de bank brengen?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:44 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n trapkast thuis, maar daar heb ik een walk-in fridge van gemaakt. Of eigenlijk gewoon een koelkast ingezet. Voor het bier.
Die laatste nuance doet het hemquote:Op donderdag 7 november 2013 11:44 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
leer hem strijkenquote:Op donderdag 7 november 2013 11:45 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik ga eens strijken, ik háát strijken als de pest maar kan man moeilijk in een polo naar de zaak sturen
quote:Op donderdag 7 november 2013 11:37 schreef Greys het volgende:
Ik vond ook nog een kat in één van de voorraadlades
Wist bijna niet meer dat ik lades had...
[ afbeelding ]
En die kat heb ik direct ingezet als bergbeklimmende speurtijger en die vond mijn broodbakmachine
[ afbeelding ]
Ik heb het idee dat het ding een soort zolder dichtbij is... ben je niet de enige in hoorquote:Op donderdag 7 november 2013 11:45 schreef Greys het volgende:
[..]
En zo'n helder licht!![]()
[..]
Ja 't is toch vreselijk dat ik dat al die tijd had
OOIT (,,,) toen ik hier kwam wonen heb ik dat aangeschaft bij IKEA omdat ik er zulke goede plannen mee had. Nu ga ik er na 7 jaar eindelijk ook iets mee doen ipv alles er voor/op/achter/naast gooien!
Heeft hij ooit eens gedaan, niet om áán te zien, valse vouwen en zulks.quote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 11:48 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Heeft hij ooit eens gedaan, niet om áán te zien, valse vouwen en zulks.
(en ja, dom maar is spaar vooral overhemden óp, zo'n hekel heb ik eraan dus moet wel)
Het is geen walking fridge hèquote:Op donderdag 7 november 2013 11:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
Komt hij t ook aan de bank brengen?
En in een Golf?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:45 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik ga eens strijken, ik háát strijken als de pest maar kan man moeilijk in een polo naar de zaak sturen
Niet zo zeer mijn probleem maar meer dat ik het niet logisch vind dat omdat hij een drukke baan heeft en ik thuis ben het oneerlijk zou vinden, en echt, hij kan het echt niet, hij stond toen zo te pielen en deed ruim een half uur over één hemdquote:Op donderdag 7 november 2013 11:48 schreef Ynske het volgende:
[..]niet jouw probleem toch?
ow echt ik ben daar zo'n ontzettende slechte huisvrouw in
ja ook, dat scheelt natuurlijkquote:Op donderdag 7 november 2013 11:51 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Niet zo zeer mijn probleem maar meer dat ik het niet logisch vind dat omdat hij een drukke baan heeft en ik thuis ben het oneerlijk zou vinden, en echt, hij kan het echt niet, hij stond toen zo te pielen en deed ruim een half uur over één hemd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn nagels van gisteren ze zitten er nog op![]()
quote:Op donderdag 7 november 2013 11:52 schreef ferrari_rood het volgende:
Als ik eenmaal bezig ben met strijken vind ik het helemaal niet erg,
opruimen hier met kat en kind ook geen succes. heb nu een mini in een doek tegen mij aan dus dag inpakken voor de vakantie dan na 14:00 maar doen.mooie nagelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn nagels van gisteren ze zitten er nog op
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025
als jij hier ramen komt zemen, strijk ik je was deal???quote:Op donderdag 7 november 2013 11:54 schreef knoblaucha6 het volgende:
(volgens mij ben ik het strijken al aardig aan het uitstellen en bedenk ineens dat de ramen binnen dringend gezeemd moeten worden en daar ik daar géén hekel aan heb.....)
quote:Op donderdag 7 november 2013 11:58 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
als jij hier ramen komt zemen, strijk ik je was deal???
als het nog werkt ------> kringloopwinkelquote:Op donderdag 7 november 2013 12:27 schreef Greys het volgende:
Wat doe je met oude stofzuiger en koffiezetapparaat?
Ik begin me steeds meer af te vragen of ik dit wel in 1 dag klaar krijg, als je ziet wat er allemaal uit komt. Weet echt niet waar ik er mee naar toe moet allemaal
Als het nog werkt? Bewaren op zolderquote:Op donderdag 7 november 2013 12:27 schreef Greys het volgende:
Ik begin me steeds meer af te vragen of ik dit wel in 1 dag klaar krijg, als je ziet wat er allemaal uit komt. Weet echt niet waar ik er mee naar toe moet allemaal
naar de stort. volgens mij kan dat gratis want je hebt ooit al verwijderingsbijdrage betaald.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:27 schreef Greys het volgende:
Dat hangt helemaal af van de voorwaarden van je gemeente, of het gratis kan. Het is niet dat door de verwijderingsbijdrage het deponeren bij de stort kosteloos wordt, voor zover ik weet. Door de verwijderingsbijdrage moeten ze wel je oude apparaat meenemen. Waren ze erg gelukkig mee hier, toen ze de nieuwe Amerikaanse koelkast kwamen bezorgenquote:Op donderdag 7 november 2013 12:29 schreef ferrari_rood het volgende:
naar de stort. volgens mij kan dat gratis want je hebt ooit al verwijderingsbijdrage betaald.ik was laatst in 2uur klaar met de voorraad kast. wil je een foto om je weer wat energie te geven? hij is nu echt netjes vind ik.
wat stom zeg dat dacht ik echt.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat hangt helemaal af van de voorwaarden van je gemeente, of het gratis kan. Het is niet dat door de verwijderingsbijdrage het deponeren bij de stort kosteloos wordt, voor zover ik weet. Door de verwijderingsbijdrage moeten ze wel je oude apparaat meenemen. Waren ze erg gelukkig mee hier, toen ze de nieuwe Amerikaanse koelkast kwamen bezorgen![]()
![]()
Ja en die oude was zwaarder en groter dan de nieuwe....quote:Op donderdag 7 november 2013 12:34 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
wat stom zeg dat dacht ik echt.
die kregen zijn zeker zwaar???
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:41 schreef Greys het volgende:
Oh ik zie het ja, ik googlede op afvalbrengstation Bergschenhoek en toen kreeg ik dat.
Ik bel wel even, dat lijkt me makkelijker dan dat ik jullie er mee opzadel![]()
http://www.irado.nl/thuis(...)valbrengstation.htmlquote:Op het afvalbrengstation aan Bosland 51 kunt u restafval, huisraad en grof tuinafval onbeperkt en gratis brengen. Voor alles wat hier niet onder valt, moet u betalen. Hieronder ziet u een prijzenoverzicht. Op het afvalbrengstation vindt u verschillende containers voor diverse afvalstoffen. Wij raden u aan de afvalstoffen vooraf te sorteren, zodat u minder oponthoud heeft op het afvalbrengstation.
Hebben jullie geen stort?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:39 schreef Greys het volgende:
Ik moet alleen de komende weeeeeeken met dichte vuilniszakken in mijn tuin leven denk ik
Want het past lang niet allemaal in de container.
Maar lieverd, die troep is toch ook niet in twee uur ontstaan? Ik snap het wel hoor, ik heb nog een kledingberg op zolder liggen van toen ik er even niet meer uit kwamquote:Op donderdag 7 november 2013 12:52 schreef Greys het volgende:
Ik moet mezelf gewoon even bij elkaar rapen. Even uitwaaien met Biet, komt zo vast wel weer goed. Ik dacht gewoon dat ik dit met een uurtje of twee wel geklaard zou hebben, nu ben ik de hele ochtend bezig en staat mijn halve woonkamer en hele keuken vol met zooi. Ik vond het er gister toch beter uit zien, voordat ik begon
fixedquote:Op donderdag 7 november 2013 12:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar lieverd, die troep is toch ook niet in twee uur ontstaan? Ik snap het wel hoor, ik heb nog een kledingberg op zolder liggen van toen ik er even niet meer uit kwam, maar geniet gewoon even van je wandeling en dan met frisse moed tegenzin verder
Oh hier krijg je dan een boete als het naast je container staat.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:02 schreef MissBliss het volgende:
Ik zet alles wat ik niet meer nodig heb op maandag naast de container en meestal is het binnen een uurtje weg. Zo niet, haalt de volgende dag de gemeente het op. Goed geregeld
Komen ze bij jullie dan nooit grof vuil ophalen?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh hier krijg je dan een boete als het naast je container staat.
Ze nemen het sowieso niet mee
Nee, helaas, als je grofvuil hebt mag je het brengen (boedelbak huren of aanhanger lenen ofzo) maar je moet een afspraak maken als je het wilt laten halen en dat kost minimaal ¤ 22,30:quote:Op donderdag 7 november 2013 13:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Komen ze bij jullie dan nooit grof vuil ophalen?
Bij ons dus elke week, maar in Zwijndrecht deden ze dat ook om de week bijvoorbeeld.
Hier rijden dus veel busjes rond met mensen die kijken of er nog nuttige dingen tussen de troep liggen, dus vaak is het na een uurtje al weg
Hoeveel wil je er voor hebben?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:04 schreef Greys het volgende:
Superlief, jullie zijn echt schatten, maar ik wil en moet het zelf doen.
Het is ook geen 'vieze' troep gelukkig, maar gewoon kartonnen dozen en verpakkingen die je denkt ooit misschien nog nodig te hebben (), een chocoladefondue ding dat je met kerst krijgt en denkt dat je dat vast ooit nog wel een keer gaat gebruiken nadat het de eerste keer al een prutsding bleek, een nog gloednieuwe waterfontein voor de kat die ik als reserve had gekocht voor als de eerste kapot ging maar daarna dronken ze ineens samen uit de grote waterbak van de hond dus nooit gebruikt, een kapotte stofzuiger waarvan ik toen al niet wist wat ik er mee moest en er nu dus nog ligt etc etc etc (nog heel veel etcetera's
).
Wil er iemand een nieuwe waterfontein?
Is hier bij de milieustraat ook. Ik heb een pasje voor de ondergrondse afvalbak, omdat ik op 1 hoog woon en dus geen kliko's heb, maar dat pasje is ook gelijk voor de milieustraat. Mag het geloof ik iets van 12 keer per jaar gebruiken.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:08 schreef knoblaucha6 het volgende:
Bij ons millieubrengstation zoals het hier zo mooi heet mag je álles brengen, aparte containers voor electrische apparaten en computers en zulks, aparte voor papier en karton, één voor hout, voor ijzer, verfresten etc etc (ook veel etcetera's)
Volgens mij is dat bij de meesten zo (?).
Oh, dan hebben wij geluk zegquote:Op donderdag 7 november 2013 13:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, helaas, als je grofvuil hebt mag je het brengen (boedelbak huren of aanhanger lenen ofzo) maar je moet een afspraak maken als je het wilt laten halen en dat kost minimaal ¤ 22,30:
http://www.irado.nl/thuis/lansingerland/afval/grofvuil.html
Oh dat had ik in mijn oude woonplaats ookquote:Op donderdag 7 november 2013 13:10 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Is hier bij de milieustraat ook. Ik heb een pasje voor de ondergrondse afvalbak, omdat ik op 1 hoog woon en dus geen kliko's heb, maar dat pasje is ook gelijk voor de milieustraat. Mag het geloof ik iets van 12 keer per jaar gebruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker!quote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 13:13 schreef roos85 het volgende:
[..]
Oh dat had ik in mijn oude woonplaats ook
Die hebben wij ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Wij mogen nog maar 1 keer per jaar gratis komen brengen
And so the lion fell in love with the lamb
Die droge gezichtsuitdrukkingquote:Op donderdag 7 november 2013 13:16 schreef Greys het volgende:
Deze dus:
Daar kunnen je konijnen niet bij ben ik bang
quote:Op donderdag 7 november 2013 13:22 schreef Greys het volgende:
Candaasje ik dm je vanavond of morgen even, dan kijken we even wat het handigst is.
Ik bewaar hem iig voor je.
ala je dan weer geen gaat staat de reactie er weerquote:Op donderdag 7 november 2013 13:21 schreef Candaasje het volgende:
Shit daar ging mijn reactie(Leuk zo'n nieuwe muis met een knopje aan de zijkant waardoor je een pagina terug kan.....zucht)
Diva zou er niet bij kunnen zonder opstapje, maar als ik een doosje voor haar neerzet moet dat wel lukken. (Ze zit zelfs af en toe op m'n schouder om eten of drinken te bedelen, ze is er klimgeiterig genoeg voor).
Cas kan er denk ik net bij, en anders klimt 'ie ook maar op het doosje/opstapje, heeft 'ie wat te doen!
(Hij is nu liever lui dan moe)
Maar je moet maar even kijken of het ook bij jou uitkomt hoor. Als je hem wil verzenden betaal ik je natuurlijk de verzendkosten terug, maar ik wil ook best binnenkort een keertje langskomen.
Dit keer niet, maf hè? Ik heb inderdaad wel eens gehad dat ik gewoon weer vooruit kon en dan de reactie er nog stond, maar hij was nu echt foetsie.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
ala je dan weer geen gaat staat de reactie er weer
als niemand hem wil dan wil zorro hem wel heel graagv hebbenquote:Op donderdag 7 november 2013 13:12 schreef Greys het volgende:
Ik hoef er uiteraard niets voor te hebbenAnders gooi ik hem namelijk weg...
quote:Op donderdag 7 november 2013 13:20 schreef Bamba het volgende:
[..]
Die hebben wij ookDe
Oh is dat veranderd? Waar ik nu woon hebben we geen pasje, wel een ondergondse container voor restafval en oud papierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Wij mogen nog maar 1 keer per jaar gratis komen brengen![]()
quote:Op donderdag 7 november 2013 13:13 schreef roos85 het volgende:
[..]
Oh dat had ik in mijn oude woonplaats ook
Ja, klopt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tof ding wel. Ik heb zo'n Catmate, vinden Sjors en Sjimmie helemaal goed.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:16 schreef Greys het volgende:
Deze dus:
Daar kunnen je konijnen niet bij ben ik bang
Oh hey, als jij hem ook wil kunnen we ook bijvoorbeeld loten (oid), ik wil hem niet voor iemands neus wegkapen!quote:Op donderdag 7 november 2013 13:26 schreef ferrari_rood het volgende:
of je lees verder.
candaasje veel plezier ermee
Ik las het net ja.....quote:Op donderdag 7 november 2013 13:29 schreef Kper_Norci het volgende:
Holy shit trouwens!
Man gijzelt dochtertje in Reuver
Ik wil hem ookquote:Op donderdag 7 november 2013 13:31 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh hey, als jij hem ook wil kunnen we ook bijvoorbeeld loten (oid), ik wil hem niet voor iemands neus wegkapen!
Daar kreeg ik van RTL Nieuws wel een notificatie van, maar van de NOS niet..quote:Op donderdag 7 november 2013 13:29 schreef Kper_Norci het volgende:
Holy shit trouwens!
Man gijzelt dochtertje in Reuver
jij was eerst. jammer voor mij maar tof voor jou.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:31 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh hey, als jij hem ook wil kunnen we ook bijvoorbeeld loten (oid), ik wil hem niet voor iemands neus wegkapen!
Vorig jaar hadden we nog 3 tikken, nu maar 1. Da's echt te weinig vind ik zelf. We hebben nu ook een aparte container voor oud papier, da's wel handig.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
Oh is dat veranderd? Waar ik nu woon hebben we geen pasje, wel een ondergondse container voor restafval en oud papier
Zijn ze echt van 12 naar zo weinig tikken gegaan?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:35 schreef Bamba het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden we nog 3 tikken, nu maar 1. Da's echt te weinig vind ik zelf. We hebben nu ook een aparte container voor oud papier, da's wel handig.
Ik weet niet of wij ooit 12 tikken hadden, dan is dat wel heel wat jaren geleden geloof ik. Nu was het al jaren 3 tikken, maar sinds dit jaar dus 1 tikquote:Op donderdag 7 november 2013 13:37 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zijn ze echt van 12 naar zo weinig tikken gegaan?
Oh vreemd.. ik heb er altijd 12 gehad, maar andere gemeente wellicht?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:40 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik weet niet of wij ooit 12 tikken hadden, dan is dat wel heel wat jaren geleden geloof ik. Nu was het al jaren 3 tikken, maar sinds dit jaar dus 1 tik
Dat is hier al sinds dit jaar, betalen per legingquote:Op donderdag 7 november 2013 13:39 schreef Kper_Norci het volgende:
Vanaf januari moet ik trouwens wel beginnen met afval scheiden. Papier, plastic en gewoon huisvuil allemaal apart. Want dan is het dus dat hoe vaker je afval in de ondergrondse container gooit, hoe meer je moet betalen.
Als niemand hem wilt heb ik wel interesse. Die van de dames is stukquote:Op donderdag 7 november 2013 13:04 schreef Greys het volgende:
Superlief, jullie zijn echt schatten, maar ik wil en moet het zelf doen.
Het is ook geen 'vieze' troep gelukkig, maar gewoon kartonnen dozen en verpakkingen die je denkt ooit misschien nog nodig te hebben (), een chocoladefondue ding dat je met kerst krijgt en denkt dat je dat vast ooit nog wel een keer gaat gebruiken nadat het de eerste keer al een prutsding bleek, een nog gloednieuwe waterfontein voor de kat die ik als reserve had gekocht voor als de eerste kapot ging maar daarna dronken ze ineens samen uit de grote waterbak van de hond dus nooit gebruikt, een kapotte stofzuiger waarvan ik toen al niet wist wat ik er mee moest en er nu dus nog ligt etc etc etc (nog heel veel etcetera's
).
Wil er iemand een nieuwe waterfontein?
Ik vind het ook geen slecht idee hoor, de vervuiler betaald, niks mis mee. Alleen je hebt er wat meer rompslomp van zeg maar.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:41 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dat is hier al sinds dit jaar, betalen per legingOp zich wel een goed idee vind ik zelf. Je kunt immers besparen als je goed afval scheidt
Ik zit daar ook wel een beetje mee. Heb een bovenwoning en 2 bergingen, 1 boven en 1 beneden, en binnen ga ik buiten een pedaalemmer in de keuken echt geen afval opslaan. Dus dat gaat denk ik toch iets van bakken of zakken in 1 van de bergingen worden. En dan iedere keer maar naar buiten als ik ergens een lege fles of doos of wat dan ook heb.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:47 schreef Oognip het volgende:
In onze woning is het scheiden van afval echt niet te doen. Klinkt misschien raar, maar wij hebben gewoon écht geen ruimte voor extra vuilnisbakken.
Enerzijds goed, anderzijds....afval levert geld op voor de gemeente.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:43 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik vind het ook geen slecht idee hoor, de vervuiler betaald, niks mis mee. Alleen je hebt er wat meer rompslomp van zeg maar.
Wtf...wat achterlijk!quote:Op donderdag 7 november 2013 13:53 schreef Ynske het volgende:
ik betaal per vuilniszak welke ik in de ondergrondse container moet gooien 1 euro. en een 60 literzak past er eigenlijk niet in
Geen mogelijkheid om groen afval te scheiden.
Wel plastic en oud papier.
Oud papier kan ik gelukkig nog zelf wegbrengen, en niet alleen laten ophalen. Maar dat is hier dus echt een probleem. Ook met plastic, savonds mag niet, op zaterdag ga ik echt niet om half 7 opstaan want om 7 word t opgehaald.
Dat is hier ook heel vaak. Staan er een hoop zakken naast. Laatst zelfs een compleet bankstelquote:Op donderdag 7 november 2013 13:51 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Enerzijds goed, anderzijds....afval levert geld op voor de gemeente.
Daarbij wordt er hier bij ons enorm veel gedumpt, en dat zal niet minder worden als er geregistreerd wordt hoeveel je weggooit. Want meer mensen die hier wonen zullen dan (meer) gaan dumpen - nu doen ze het vaak omdat ze het pasje vergeten - en ook mensen die niet uit de wijk komen dumpen het hier al, en dat verminder je dan ook niet. En ik voel er dan ook weinig voor om die gedumpte zakken zelf in de container te mikken (wat ik nu nog wel eens doe, want als ik elke keer de gemeente moet bellen blijf ik bezig.)
En over het scheiden van afval: helaas kunnen wij hier amper scheiden. Wij hebben in de wijk geen gescheiden containers voor groen afval en restafval.(Alles gaat gewoon op een hoop.) En plastic wordt maar 1x per maand opgehaald (en hoewel ik er op probeer te letten, is het echt onvoorstelbaar hoeveel plastic je in een week kunt verzamelen.....daar heb ik hier ook gewoon geen ruimte voor.)
Alleen papier gaat apart in een container.
(Bij mijn ouders - zelfde gemeente, andere wijk - hebben ze dan wel weer aparte containers voor groenafval.)
Precies, zo is het bij ons ook. Een papierbak kunnen we niet wegwerken in een kast of zo, want die zitten al vol en niet in een kast is geen optie want katten. En dit geldt ook voor een groene en plastic bak.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:49 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik zit daar ook wel een beetje mee. Heb een bovenwoning en 2 bergingen, 1 boven en 1 beneden, en binnen ga ik buiten een pedaalemmer in de keuken echt geen afval opslaan. Dus dat gaat denk ik toch iets van bakken of zakken in 1 van de bergingen worden. En dan iedere keer maar naar buiten als ik ergens een lege fles of doos of wat dan ook heb.
En no way dat ik mijn trapkast a.k.a. walk-in fridge a.ka. tempel voor bier op ga geven om er een kliko te zettenquote:Op donderdag 7 november 2013 14:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
Precies, zo is het bij ons ook. Een papierbak kunnen we niet wegwerken in een kast of zo, want die zitten al vol en niet in een kast is geen optie want katten. En dit geldt ook voor een groene en plastic bak.
quote:Op donderdag 7 november 2013 14:13 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
En no way dat ik mijn trapkast a.k.a. walk-in fridge a.ka. tempel voor bier op ga geven om er een kliko te zetten
Je kunt je boodschappen nu toch evengoed bij de lidl kopen?quote:Op donderdag 7 november 2013 14:14 schreef Greys het volgende:
Nou ik laat alles wel leeg voorlopig. Dan nog maar een paar dagen dure dagelijkse boodschappen. Het gaat mijn petje te boven om dit ook op te lossen nu
Eerst eens wat vuilniszakken naar de stort gaan brengen.
Ik ben verhuisdquote:Op donderdag 7 november 2013 14:13 schreef Greys het volgende:
Boor? Die is eerder bang voor muizen
Hoe heb je het dan opgelost Puala?
Nicequote:Op donderdag 7 november 2013 14:15 schreef Greys het volgende:
Ik moet het nog schoonmaken en stofzuigen (doe ik zo na deze pauzesigaret) maar je ziet iig de kast weer...
[ afbeelding ]
Voor die paar boodschapjes moet ik dan naar twee supermarkten voor 1 dag eten.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:15 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je kunt je boodschappen nu toch evengoed bij de lidl kopen?
Ja, dat wel, maar bovenop de koelkast zet ik de lege kratten bier. En daarboven kan weer niks staan omdat daar de treden van de trap zitten. En naast de koelkast is buiten een grote boodschappentas voor lege flessen (wijn/speciaalbier waar geen statiegeld op zit) ook maar weinig ruimte.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:15 schreef Oognip het volgende:
[..]
Past daar ook niet nog een doos bovenop of zo?
Netjes hoor!quote:Op donderdag 7 november 2013 14:15 schreef Greys het volgende:
Ik moet het nog schoonmaken en stofzuigen (doe ik zo na deze pauzesigaret) maar je ziet iig de kast weer...
[ afbeelding ]
Agge ut nie wit, dan doede ut meej kitquote:Op donderdag 7 november 2013 14:17 schreef knoblaucha6 het volgende:
Zo, even aan de koffie.
Die gaten opvullen Greys, tip van een man vd gemeente bij mijn ouders toen: volproppen met alufolie of isolatiefolie, daar vreten muizen niet doorheen óf, indien niet al te grote gaten gewoon dichtkitten (mag ik mag ik, ben dól op de kitspuit!)
En als iemand nog tikken wil, ik heb er nog hoor en deel ze graag uit![]()
Ik ben vast spuit 11, maar ik lees ff terug: die brang je naar de stort, afdeling huishoudelijk en elektrischquote:Op donderdag 7 november 2013 12:27 schreef Greys het volgende:
Popjequote:Op donderdag 7 november 2013 12:37 schreef Greys het volgende:
Kijk ik er nou overheen of zien jullie hier ergens de tarieven?
http://www.irado.nl/index.php?id=511
Want er staat dat je contant moet betalen, maar dan moet ik wel weten wat ik ongeveer mee moet nemen. En moet je dan elke vuilniszak weer helemaal uitpluizen?
Spuit 126quote:Op donderdag 7 november 2013 14:23 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik ben vast spuit 11, maar ik lees ff terug: die brang je naar de stort, afdeling huishoudelijk en elektrisch
Toen ik 5 jaar later mijn vaders 'huis verkocht zat het er nog precies zo in als het erin gepropt was.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:20 schreef Greys het volgende:
Voor kit zijn die gaten echt te groot denk ik, de aannemer heeft destijds de gaten kennelijk veel te groot geboord om van boven naar onder te komen. Er is rondom de verwarmingsbuis aan alle kanten wel een cm of 3-4
Maar aluminiumfolie gaat het dan voorlopig worden!
Raar, want dat is zacht genoeg voor ze om doorheen te knagen? Maar kennelijk werkt het.
Begint op te klaren, dus ik knap weer opquote:Op donderdag 7 november 2013 14:27 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]![]()
hoe is het met je migraine?
Wij flikkeren de flessen waar statiegeld op zit gewoon op het balkonquote:Op donderdag 7 november 2013 14:17 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar bovenop de koelkast zet ik de lege kratten bier. En daarboven kan weer niks staan omdat daar de treden van de trap zitten. En naast de koelkast is buiten een grote boodschappentas voor lege flessen (wijn/speciaalbier waar geen statiegeld op zit) ook maar weinig ruimte.
Dat snap ik welquote:Op donderdag 7 november 2013 14:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor die paar boodschapjes moet ik dan naar twee supermarkten voor 1 dag eten.
Want Boor zijn voer hebben ze niet bij de Lidl.
Ik ga dat als de kast klaar is anders doen (een maandvoorraad Boor-blikjes bij Zooplus bestellen of bij de Jumbo halen) en de rest bij de Lidl. Maar ik heb geen zin om de komende paar dagen dan elke dag na het werk naar twee supermarkten te moeten
Die moet ik ook nog eens een keer aanvragen. Want alles van reclame mieter ik altijd meteen weg.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:28 schreef Laysa het volgende:
Ik heb buiten bij de voordeur 2 vuilnisbakken staan waarvan 1 voor plastic.
Verder heb ik amper oud papier dankzij de nee/ja sticker
wil je daar niet zitten dan?quote:Op donderdag 7 november 2013 14:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wij flikkeren de flessen waar statiegeld op zit gewoon op het balkonevenals de kratjes bier.
Die helpen idd perfect maar doos als ik ben, ik wens niet zo'n lelijke sticker op mijn mooie brievenbus, die kleuren passen ook niet bij mijn tuinquote:Op donderdag 7 november 2013 14:28 schreef Laysa het volgende:
Ik heb buiten bij de voordeur 2 vuilnisbakken staan waarvan 1 voor plastic.
Verder heb ik amper oud papier dankzij de nee/ja sticker
Houden zoquote:Op donderdag 7 november 2013 14:28 schreef Queller het volgende:
[..]
Begint op te klaren, dus ik knap weer op
Daar staat mijn kameel al.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wij flikkeren de flessen waar statiegeld op zit gewoon op het balkonevenals de kratjes bier.
ah zoquote:Op donderdag 7 november 2013 14:30 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wij hebben twee balkons en zitten op de andere
Kun je bij de meeste gemeentes aan het loket zó ophalen!quote:Op donderdag 7 november 2013 14:29 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog eens een keer aanvragen. Want alles van reclame mieter ik altijd meteen weg.
Hoezo is dat minder voor ze? Omdat het hun uitzicht verpest?quote:Op donderdag 7 november 2013 14:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
ah zo
wel minder voor de mensen die op t balkon kunnen kijken, of ziet niemand de spullen daar liggen?
op tijden dat de meeste mensen op t werk zijnquote:Op donderdag 7 november 2013 14:33 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Kun je bij de meeste gemeentes aan het loket zó ophalen!
en nu mannen laven met koffie
Wij hebben die geloof ik via internet besteldquote:Op donderdag 7 november 2013 14:29 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog eens een keer aanvragen. Want alles van reclame mieter ik altijd meteen weg.
WOWquote:Op donderdag 7 november 2013 14:15 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Bij ons hier is het loket op maandag tot 20:00u open geloof ik.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
op tijden dat de meeste mensen op t werk zijn
Die bruine vlekken in/op het hout dat zat al in het hout hoor, nerven ofzo.quote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 14:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Die bruine vlekken in/op het hout dat zat al in het hout hoor, nerven ofzo.
Nu ik zo die foto terug kijk ziet dat er heel goor uit![]()
Maar dat kan dus niet weg.
Nu de eerste zes vuilniszakken wegbrengen!
Ik ben alleen bang dat ik ze daar helemaal moet uitpluizen van die lui, dus 1 plastic verpakkingje daaaaar, 1 papiertje daaaaaaar etc. Of hoeft dat niet?
Niet druk om makenquote:Op donderdag 7 november 2013 14:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Die bruine vlekken in/op het hout dat zat al in het hout hoor, nerven ofzo.
Nu ik zo die foto terug kijk ziet dat er heel goor uit![]()
Maar dat kan dus niet weg.
Bij mijn oude stort iig niet.. daar kon ik de dichte vuilniszakken gewoon in de container voor restafval pleuren.quote:Nu de eerste zes vuilniszakken wegbrengen!
Ik ben alleen bang dat ik ze daar helemaal moet uitpluizen van die lui, dus 1 plastic verpakkingje daaaaar, 1 papiertje daaaaaaar etc. Of hoeft dat niet?
Ik ga alleen voor die stofzuiger en koffiezetapparaat betalen hooguit, de overige vuilniszakken hoop ik gewoon echt kant en kaar in een container te mogen mikkenquote:Op donderdag 7 november 2013 14:41 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]je betaald voor grofvuil. er zit geen verf oid bij?
Het is per gemeente wel erg verschillend, ook qua inzameling van het afval he.. eigenlijk best apart.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Het is duidelijk te merken dat ik in een andere gemeente woon. wij moeten echt betalen per keer dat we naar de stort gaan x bedrag per auto of x bedrag per aanhanger.
Wel apart jaquote:Op donderdag 7 november 2013 14:45 schreef Greys het volgende:
IKEA Nederland
Hej Miranda, we begrijpen dat het ontzettend frustrerend is. Hoewel het inderdaad een IKEA fornuis is, blijkt het artikel vreemd genoeg niet meer in onze systemen te vinden. Vandaar dat onze collega's waarschijnlijk in de war raakten. Excuses hiervoor! We zijn voor je op zoek gegaan en hebben via een collega meer informatie voor je kunnen inwinnen. Kunnen we je vanmiddag of morgenmiddag eventueel even bellen om de situatie te bespreken en je te adviseren? Kan je je telefoonnummer en de tijd die je het beste uitkomt sturen in een privébericht? Dan nemen we contact met je op!
Bizar, een artikel van 1300 eu verkopen dat daarna helemaal niet meer in de systemen te vinden is
Zet voor de gein het hele verhaal eens op Klacht.nl, dat wil nog wel eens helpen.(ervaring na kasje-muur-toestanden)quote:Op donderdag 7 november 2013 14:48 schreef Greys het volgende:
Nou, helpen weet ik niet, maar adviseren iig wel![]()
Waarschijnlijk krijg ik dan het telnr van Whirlpool, wedden? Die me dan weer door gaan verbinden met IKEA zoals het de vorige zestien keer ging
idd maar ik ben allang blij dat wij een vast bedrag per jaar betalen voor de kliko. ik stort die altijd vol met dingen die weg mogen. toen wij hier heen verhuisden stond er een kleine kliko. ik moest wel 11euro betalen om deze om te ruilen voor een grote maar het jaar bedrag bleef hetzelfde.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:47 schreef roos85 het volgende:
[..]
Het is per gemeente wel erg verschillend, ook qua inzameling van het afval he.. eigenlijk best apart.
[..]
Stoort jou u dat ook al zo?quote:Op donderdag 7 november 2013 14:50 schreef Oognip het volgende:
Ik vind het echt zo raar dat ze in 'je-vorm' schrijvenEn ook 'hej Miranda'
alsof je met ze geknikkerd hebt.
Ja zo doet webcare datquote:Op donderdag 7 november 2013 14:50 schreef Oognip het volgende:
wij mogen dat helemaal nietquote:
En je weet zeker dat je niet met hem hebt geknikkerd?quote:Op donderdag 7 november 2013 14:53 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Stoort jou dat ook al zo?
Laatst in een computerzaak, zo'n knul van net 21 of zo tegen mij en meneer Knoblauch maar jij-en en jouwen , we zijn ruim 50-gersGeen ouwe knarren maar toch...ik zeg zelfs u tegen jonge mensen die ik niet ken.
Dk deed ook vaak zijn klacht Via social media....en dat was dat ook vaak de aanhef of iets anders populairsquote:
Ach, misschien gevalletje iemand die zijn stuiters ooit verloren is in een in zijn ogen oneerlijk knikkerspel, dat blijft hángenquote:Op donderdag 7 november 2013 14:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
En je weet zeker dat je niet met hem hebt geknikkerd?
Hm ja, bij andere bedrijven zou me dat storen, maar bij IKEA dan weer totaal niet eigenlijkquote:Op donderdag 7 november 2013 14:50 schreef Oognip het volgende:
Herkenbaar, de keukenzaak waar mijn keuken vandaan komt is failliet, had een vraag over iets dus stuurde een keurig zakelijk mailtje naar de fabrikant, krijg ik een mail terugquote:Op donderdag 7 november 2013 14:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dk deed ook vaak zijn klacht Via social media....en dat was dat ook vaak de aanhef of iets anders populairs
het lijkt wel een complotquote:Op donderdag 7 november 2013 15:02 schreef Greys het volgende:
'Wat doe je hier nog Greys, je ging de vuilniszakken toch wegbrengen?'.
Ja, ware het niet dat de grote auto van S tot aan het dak vol ligt met... een drumstel.
Daar past geen vuilniszak meer bij![]()
![]()
Gloeiende gloeiende... ik wil het klaar hebben haha!
Dus dat gaat ie er vanavond uit halen en dan zaterdagmiddag maar naar de stort ofzo.
quote:Op donderdag 7 november 2013 15:04 schreef Greys het volgende:
[..]
DE HELE WERELD IS TEGEN MUHUHHHHHHHHHHHHHH![]()
![]()
Lieverd, morgen weer een dag (of overmorgen, zaterdag, zijn de meeste storten in de ochtend ook open.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:02 schreef Greys het volgende:
'Wat doe je hier nog Greys, je ging de vuilniszakken toch wegbrengen?'.
Ja, ware het niet dat de grote auto van S tot aan het dak vol ligt met... een drumstel.
Daar past geen vuilniszak meer bij![]()
![]()
Gloeiende gloeiende... ik wil het klaar hebben haha!
Dus dat gaat ie er vanavond uit halen en dan zaterdagmiddag maar naar de stort ofzo.
Nee je ziet het verkeerd. Dit is een uitdaging! Een kans om er sterker uit te komen dan je er in ging! Je kan het! Positieve vibes enzulks.....quote:Op donderdag 7 november 2013 15:04 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, VAST.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:04 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Morgen moet ik weer werken en zaterdag hondencursus en open dag van de tandarts.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:05 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Lieverd, morgen weer een dag (of overmorgen, zaterdag, zijn de meeste storten in de ochtend ook open.
Adem in, adem uit
Ik snap het volkomen maar mijn glas is figuurlijk nog half vol dus probeerde je even op te peppenquote:Op donderdag 7 november 2013 15:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Morgen moet ik weer werken en zaterdag hondencursus en open dag van de tandarts.
Maar misschien moest ik dat laatste dan toch maar laten schietenIk denk er nog even over na!
Maar als je aan zo'n grote klus begint wil je het gewoon graag klaar hebben
Ik heb ze nu alle negen (quote:Op donderdag 7 november 2013 15:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Kun je die vuilniszakken wel ergens kwijt of staan ze gezellig naast de open haard?
Zie je wel, begin is er, volle tuin, lege kastquote:Op donderdag 7 november 2013 15:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb ze nu alle negen () in een hoek van de tuin naast de kattenren geparkeerd.
Alle lege flessen (en een krat) dat ik tegenkwam in die kast zijn bij elkaar 4 bigshoppers en die ga ik wel zo wegbrengen/inleverenstatiegeld/glasbakDat red ik met de Smart ook nog wel.
Gewoon in de open haard ermee, heb je er nog lekker wat warmte van ookquote:Op donderdag 7 november 2013 15:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Kun je die vuilniszakken wel ergens kwijt of staan ze gezellig naast de open haard?
Fik er inquote:Op donderdag 7 november 2013 15:08 schreef miss_dynastie het volgende:
^^quote:
Jaquote:Op donderdag 7 november 2013 15:17 schreef Laysa het volgende:
Doe jij je ongeschilde aardappelen ook in de koelkast Qwea?
Wel leuk een kijkje in andermans koelkast
quote:Op donderdag 7 november 2013 15:17 schreef Laysa het volgende:
Wel leuk een kijkje in andermans koelkast
En alle benzinekosten even bijtellenquote:Op donderdag 7 november 2013 15:18 schreef Cat22 het volgende:
Ben je nu bij vier supermarkten geweest Q?![]()
Is wel te merken dat jij meer vrije tijd hebt dan ik. Zou ik echt geen zin meer in hebben na het werk.
quote:Op donderdag 7 november 2013 14:15 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Dat dan weer wel natuurlijkquote:Op donderdag 7 november 2013 15:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Jeetje Q, wat een keurige boodschappen... geen chipje, geen chocolaatje, alleen biscuitjes... knap hoor
En over een kleine 2 weken hoef je uiteraard niet meer met bier te sjouwenquote:
1 pilsje is 2 bruine boterhammen hèquote:Op donderdag 7 november 2013 15:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
Das je biervoorraad...ik mag toch hopen dat je nog een andere koelkast hebt
Je lever is er minder blij meequote:Op donderdag 7 november 2013 15:25 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
1 pilsje is 2 bruine boterhammen hè
Jawel chipsquote:Op donderdag 7 november 2013 15:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Jeetje Q, wat een keurige boodschappen... geen chipje, geen chocolaatje, alleen biscuitjes... knap hoor
Lidl moest ik toch heen, dat is 1.2 k/m verderop. Daarnaast zit de vomar. En op weg naar huis rijden we langs de Deka en AH. Aangezien ik 1 op 20 rij, is het nog geen euroquote:Op donderdag 7 november 2013 15:21 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
En alle benzinekosten even bijtellen
Oh ja, die had ik even gemist. Pizza is ook voor Mo toch?quote:Op donderdag 7 november 2013 15:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jawel chipsMaar niet voor mij
Bier enzo is ook niet voor mij
Ligt eraan hoeveel ik er per dag drink hèquote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 15:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh ja, die had ik even gemist. Pizza is ook voor Mo toch?
Uhuquote:Op donderdag 7 november 2013 15:23 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
En over een kleine 2 weken hoef je uiteraard niet meer met bier te sjouwen![]()
ik heb ze zien liggen in het ziekenhuis wachtend op een lever....de 1-2 glaasjes drinkers per dag....echt gezond johquote:Op donderdag 7 november 2013 15:30 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel ik er per dag drink hèWetenschappelijk onderzoek heeft trouwens aangetoond dat het drinken van 1-2 biertjes per dag juist goed voor de gezondheid is. Wijn ook trouwens. Goed voor hart en bloedvaten. Gewoon 1 glaasje per dag.
Normaal gesproken drink ik in de avond altijd wel een biertje, alhoewel ik deze week nog geen pilsje open getrokken heb. Niet echt in de stemming ervoor zeg maar.
Nou ja, ik ben het niet met je eens. Maar deze discussie hebben we al eens gehadquote:Op donderdag 7 november 2013 15:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb ze zien liggen in het ziekenhuis wachtend op een lever....de 1-2 glaasjes drinkers per dag....echt gezond joh
Geen drank dat is pas gezond, maar af en toe een glaasje kan natuurlijk geen kwaad
Maar zijn dat dan geen mensen die serieus meer drinken, dan 1-2 glaasjes per dag? Met zo'n matige consumptie kan ik me slecht voorstellen dat het op den duur voor problemen zorgt. Ik ben geen dokter verder, maar toch.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb ze zien liggen in het ziekenhuis wachtend op een lever....de 1-2 glaasjes drinkers per dag....echt gezond joh
Geen drank dat is pas gezond, maar af en toe een glaasje kan natuurlijk geen kwaad
Iets meerquote:Op donderdag 7 november 2013 15:36 schreef Laysa het volgende:
Ik vertel geen onzin....
maar goed....niemand hoeft me te geloven![]()
Eet je elke dag een hele bak kwark Q?
642 gram. Weeg je dat af ofzo?quote:Op donderdag 7 november 2013 15:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Iets meer![]()
642gr op een dag. Dus sowieso een hele bak want een bak is 500
Is goed voor de spieropbouwquote:Op donderdag 7 november 2013 15:40 schreef Laysa het volgende:
Allejesus....ik zou het niet op krijgen
Ja, maar misschien eet je de ene dag wat meer dan de andere?quote:
GEMIDDELD!quote:Op donderdag 7 november 2013 15:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar misschien eet je de ene dag wat meer dan de andere?
True story. Ik heb vette spierpijn in mijn billen van het sporten. Ennu word ik het huis uit gebonjourd want ik moet nog naar het ziekenhuis fietsenquote:Op donderdag 7 november 2013 15:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja maar jij beweegt echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel actiever dan ik
Stond er niet bijquote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 15:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
True story. Ik heb vette spierpijn in mijn billen van het sporten. Ennu word ik het huis uit gebonjourd want ik moet nog naar het ziekenhuis fietsen
Nou, tot zo vanaf de fiets
Wat ben jij fel als het om drank gaatquote:Op donderdag 7 november 2013 15:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:47 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wat ben jij fel als het om drank gaat
Wie weet.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Klopt.
Maar daar ga ik mezelf niet voor verdedigen...Je zal me wel begrijpen als je misschien komt te werken op een mdl afdeling
Het is toch nu niet meteen bewezen dat 1 of 2 glazen per dag slecht is?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik drink niet. oke heel heel heel soms een slokje maar ik vind het niet lekker. maar ik wist ook niet dat 1 of 2 glazen per dag zo slecht kon zijn. ik weet niet beter dan dat er gezegd wordt dat vooral rode?? wijn gezond is bij 1 of 2 glazen per dag.
niet dat ik nu zo gezond leef hoor maar alcohol is gewoon mijn ding niet.
Is maar net welk onderzoek je leest. Dus gewoon doen waar je jezelf goed bij voelt.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:03 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het is toch nu niet meteen bewezen dat 1 of 2 glazen per dag slecht is?
Ik heb toen in die zware jaren met pap wel bepaald meer dan 1-2 glazen weggehesen, voor mijn gevoel hees me dat er doorheen, door die shit, letterlijk, zat finaal stuk dus hóp, daar ging weer een glas. Cru gezegd was dat voor mij óf dat óf mezelf tegen de eerste beste pijler opjanken met de autoquote:Op donderdag 7 november 2013 16:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Is maar net welk onderzoek je leest. Dus gewoon doen waar je jezelf goed bij voelt.
Wel wordt het mensen die 1 à 2 glazen per dag drinken aangeraden om af en toe eens een paar dagen niet te drinken.
Dat eerste probeerde ik ook te zeggen.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Is maar net welk onderzoek je leest. Dus gewoon doen waar je jezelf goed bij voelt.
Wel wordt het mensen die 1 à 2 glazen per dag drinken aangeraden om af en toe eens een paar dagen niet te drinken.
Sodeshit, en een kleintjequote:Op donderdag 7 november 2013 16:25 schreef Queller het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-na-gijzeling.dhtml
Gofter
Ik las andere berichten dat het kind nog wel leeft.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:25 schreef Queller het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-na-gijzeling.dhtml
Gofter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |