abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 november 2013 @ 00:01:50 #251
163650 Greys
pi_132988170
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 23:59 schreef Queller het volgende:

[..]

Mooi!

Er heeft zich écht iets geks voorgedaan in mijn hoofd (en dit heeft dan weer niets met de migraine te maken): ik ben uit eten geweest vanavond. Ik heb van mijn leven nog nooit vis besteld in een restaurant (behalve misschien in een incidenteel visrestaurant, maar ik kan me niet herinneren dat ik er ooit in een heb gegeten), maar vanavond heb ik vis gehad. Ik krijg het niet meer voor elkaar om met een gerust gemoed vlees te gaan zitten eten als ik niet in elk geval het idee heb dat het van een blije koe is gekomen :@

Erg man! Was roken maar heul erg dier-onvriendelijk. Dan had ik er nog wat aan.... -O-
Ik let ook meestal wel op de Beter Leven en biologische dingen enzo.
Mede daarom hebben we vaak ook zulk duur vlees :X Het is niet alleen een fijner gevoel voor de blije koe, maar je lijkt het ook gewoon te kunnen proeven :o

S wil eigenlijk gewoon elke dag vlees.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_132988203
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 00:00 schreef Greys het volgende:
Moet gewoon maar niet ontmoedigd raken door de groeiende lijst, want als ik dit zo zie snap ik niet hoe mensen het in hun auto gepropt krijgen als het voor een hele week is. Maar dat is natuurlijk anders als je al een soort basis-voorraad hebt :) En ik moet from scratch beginnen, dus ik ga maar niet alles tegelijk kopen denk ik. Beetje opbouwen, ofzo.
Die lijst die jij nu hebt is toch niet zo gek veel? :D
Ja, de smart zal vol zitten, maar daar pasten toch ook 3 kratten bier in? :+
Als ik royaal boodschappen doe kom ik makkelijk aan die lijst en dat is één boodschappentas en wat los spul.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_132988275
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 23:55 schreef Cat22 het volgende:

[..]

:*
Thnx my dear. Het is eigenlijk al weer over hoor :D

Nog één dingetje: meestal ben ik vrij recht-zo-die-gaat migraineus: aura, gevolgd door hoofdpijn en een beetje vaag in de maag. Dat zo'n 10 dagen op rij, om de 24 tot 36 uur. Maar soms heb ik er andere dingen bij. Zo was ik een keer ineens knetterscheel, ik heb eens uitval gehad, ik ben een keer onvoorstelbaar misselijk geweest, etc.

Nou ja, deze keer had ik het gevoel dat een deel van mijn hersenen het niet deed. Alsof een deel van mijn kennis en kunde gewoon niet beschikbaar was. De meest simpele dingen wist ik niet meer, kon geen goede zinnen maken, wist écht niet meer was ik een paar uur daarvoor had gedaan, etc.

Erg onaangenaam. Zouden mensen die beginnend dement zijn zich zo voelen? Ik ben ervan geschrokken. Jakkes, wat een fucked up gevoel :X
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 november 2013 @ 00:04:09 #254
163650 Greys
pi_132988285
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 00:02 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Die lijst die jij nu hebt is toch niet zo gek veel? :D
Ja, de smart zal vol zitten, maar daar pasten toch ook 3 kratten bier in? :+
Als ik royaal boodschappen doe kom ik makkelijk aan die lijst en dat is één boodschappentas en wat los spul.
Inmiddels is ie al dubbel zo lang :D
En als je gewend bent normaal voor 1 dag boodschappen te doen, is dit erg veel, geestelijk, zeg maar.

Ook als ik denk aan het gewicht van de flessen wijn, de blikken bier (allemaal voor S, niet voor mij :P ), de flessen cola, de energy blikjes, het sap etc. Ik kan het heus wel tillen, maar ik ben het gewoon niet gewend _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 november 2013 @ 00:05:03 #255
163650 Greys
pi_132988327
He gadver Elies, dat lijkt me idd echt best eng :{
Kom ik aan met mijn gezeur over het tillen van zware boodschappen :') :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_132988333
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 00:01 schreef Greys het volgende:

Ik let ook meestal wel op de Beter Leven en biologische dingen enzo.
Mede daarom hebben we vaak ook zulk duur vlees :X Het is niet alleen een fijner gevoel voor de blije koe, maar je lijkt het ook gewoon te kunnen proeven :o

S wil eigenlijk gewoon elke dag vlees.
Je proeft het echt. Een scharrelkip van de scharrelkippenboerderij smaakt echt anders dan een stuk kip van de kiloknaller.
  donderdag 7 november 2013 @ 00:05:45 #257
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_132988357
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 00:04 schreef Greys het volgende:

[..]

En als je gewend bent normaal voor 1 dag boodschappen te doen, is dit erg veel, geestelijk, zeg maar.

Ook als ik denk aan het gewicht van de flessen wijn, de blikken bier (allemaal voor S, niet voor mij :P ), de flessen cola, de energy blikjes, het sap etc. Ik kan het heus wel tillen, maar ik ben het gewoon niet gewend _O-
Tja, het wordt een paar keer heen en weer lopen, maar als je eenmaal de basis hebt, hoef je alleen maar aan te vullen.
Eens in de zoveel tijd heb ik weer weeshuisboodschappen en de weken daarna weer netjes 1 krat boodschappen en 1 krat bier :D
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  donderdag 7 november 2013 @ 00:07:01 #258
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_132988409
Jakkes Elies :{
Dan nog liever hondsberoerd denk ik.
Ben je ooit wel es bij een neuroloog geweest met je migraine?
pi_132988411
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 00:04 schreef Greys het volgende:

[..]

That's my point. :P

Hopelijk word je net zo gelukkig als Ing en ik als je je boodschapjes op hun plekje hebt gezet en gewoon je mini supermarktje in huis hebt om elke dag uit te kiezen. O+
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_132988442
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 00:05 schreef Greys het volgende:
He gadver Elies, dat lijkt me idd echt best eng :{
Kom ik aan met mijn gezeur over het tillen van zware boodschappen :') :@
Het was maandag het ergst en ik heb er echt van wakker gelegen. Vond het doodeng. Unsetteling. Jakkie!

Maar boodschappen tillen is ook kut heur :Y
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 00:05 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Tja, het wordt een paar keer heen en weer lopen, maar als je eenmaal de basis hebt, hoef je alleen maar aan te vullen.
Eens in de zoveel tijd heb ik weer weeshuisboodschappen en de weken daarna weer netjes 1 krat boodschappen en 1 krat bier :D
Wat zij ^^ zegt! Als je de slag te pakken hebt en de basis in de kelderkast staat, wordt het stukken makkelijker en je houdt echt zeeen van tijd over...
pi_132988446
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 00:03 schreef Queller het volgende:

[..]

Thnx my dear. Het is eigenlijk al weer over hoor :D

Nog één dingetje: meestal ben ik vrij recht-zo-die-gaat migraineus: aura, gevolgd door hoofdpijn en een beetje vaag in de maag. Dat zo'n 10 dagen op rij, om de 24 tot 36 uur. Maar soms heb ik er andere dingen bij. Zo was ik een keer ineens knetterscheel, ik heb eens uitval gehad, ik ben een keer onvoorstelbaar misselijk geweest, etc.

Nou ja, deze keer had ik het gevoel dat een deel van mijn hersenen het niet deed. Alsof een deel van mijn kennis en kunde gewoon niet beschikbaar was. De meest simpele dingen wist ik niet meer, kon geen goede zinnen maken, wist écht niet meer was ik een paar uur daarvoor had gedaan, etc.

Erg onaangenaam. Zouden mensen die beginnend dement zijn zich zo voelen? Ik ben ervan geschrokken. Jakkes, wat een fucked up gevoel :X
Lijkt me inderdaad heel naar. :X Nu is alles weer terug in de hersenpan?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 november 2013 @ 00:08:41 #262
163650 Greys
pi_132988485
Van de Lidl site:

quote:
Naast varkensvlees met het Beter Leven kenmerk, vindt u ook vrije uitloop eieren, biologische eieren en biologisch rundergehakt met het Beter Leven kenmerk in onze filialen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_132988505
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 00:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Jakkes Elies :{
Dan nog liever hondsberoerd denk ik.
Ben je ooit wel es bij een neuroloog geweest met je migraine?
Yups. En door de scan geweest. Ze constateerde een prachtige schone hersenpan. En legde me uit dat migraine zich soms op nieuwe manieren uit. Dat mensen denken dat migraine betekent dat je hoofdpijn hebt, maar dat het niet perse zo is. Migraine is een soort kortsluiting. En zoveel mensen, zoveel vormen waarin het zich uit.
pi_132988591
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 00:09 schreef Queller het volgende:

[..]

Yups. En door de scan geweest. Ze constateerde een prachtige schone hersenpan. En legde me uit dat migraine zich soms op nieuwe manieren uit. Dat mensen denken dat migraine betekent dat je hoofdpijn hebt, maar dat het niet perse zo is. Migraine is een soort kortsluiting. En zoveel mensen, zoveel vormen waarin het zich uit.
Dan ben jij een heel bijzonder mens.
Maar dat wisten we eigenlijk al. :+
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 november 2013 @ 00:11:56 #265
163650 Greys
pi_132988604
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 00:09 schreef Queller het volgende:

[..]

Het menselijk lichaam is rete ingewikkeld :{
Net als dat je blinde pijn in je waffel kunt hebben (aangezichtspijn) terwijl er dan ergens in je schouder een zenuwtje in de beknelling zit. Zou dat met migraine ook kunnen zijn, dat de kortsluiting dus niet eens in je hoofd zelf hoeft te zitten?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_132988616
He gatver Elies...misschien idd maar eens naar de neuroloog

En ik probeer te reageren op jullie maar mijn internet verbinding is kut
pi_132988626
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 00:07 schreef Cat22 het volgende:
Lijkt me inderdaad heel naar. :X Nu is alles weer terug in de hersenpan?
Het lijkt erop. Ik kijk in elk geval niet meer in een groot zwart gat als ik iets wil zeggen of me iets wil herinneren :)

Serieus: ik heb me afgevraagd of acute dementie ook bestond. En of ik nog op tijd zou zijn voor een NR-verklaring en een euthanasie-verklaring :X Nou hoort ook dát een beetje bij migraine: paniek, moeilijke gedachten, beetje in het warretje. Dus ik troost me daar dan meestal mee: het gaat wel weer over.
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2013 00:08 schreef Greys het volgende:
Van de Lidl site:

[..]

Joehoe *O* *G* *O*
pi_132988640
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2013 00:08 schreef Greys het volgende:
Van de Lidl site:

[..]

De Aldi ligt op kruipafstand van mijn huis. Maar aangezien ik daar toch altijd met de auto heenga ivm sjouwen kan ik eigenlijk net zo goed eens wat vaker Lidlwaarts gaan aan de andere kant van de stad. Moet er nog steeds aan wennen dat we die sinds een jaar ook hebben. _O-
pi_132988676
Mijn hersenen beginnen naar 7 maanden ook weer beter te werken....ik kon gewoon echt totaal niet meer op de sinpelste dingen komen :@ je lichaam en geest is een ingewikkeld iets
  donderdag 7 november 2013 @ 00:15:36 #270
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_132988743
Ik heb het de laatste tijd eiks nooit meer *afklopt* , maar als ik het heb, heb ik na de hoofdpijnfaaaase het gevoel dat ik ipv hersentjes een lading watten in m'n hoofd heb, wat het nadenken best lastig maakt.
Maar zo heftig als jij tijdelijk Alzheimerde heb ik gelukkig nooit gehad.
Hopelijk was het een eenmalige aanbieding voor jou, om het toch een beetje een de boodschappensfeer te houden :*
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 november 2013 @ 00:15:55 #271
163650 Greys
pi_132988754
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 00:13 schreef Laysa het volgende:
Mijn hersenen beginnen naar 7 maanden ook weer beter te werken....ik kon gewoon echt totaal niet meer op de sinpelste dingen komen :@ je lichaam en geest is een ingewikkeld iets
Zou dat dan een soort ehhhh 'reserve-stand' zijn zeg maar? :@
Dat je lichaam de geestelijke energie díe je nog had reserveerde voor de basis-functies - even plat gezegd - om te kunnen blijven functioneren? Ergens klinkt dat best soortvan logisch in mijn hoofd.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_132988767
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 00:11 schreef Cat22 het volgende:
Dan ben jij een heel bijzonder mens.
Maar dat wisten we eigenlijk al. :+
En zo is het :D
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 00:11 schreef Greys het volgende:

Het menselijk lichaam is rete ingewikkeld :{
Net als dat je blinde pijn in je waffel kunt hebben (aangezichtspijn) terwijl er dan ergens in je schouder een zenuwtje in de beknelling zit. Zou dat met migraine ook kunnen zijn, dat de kortsluiting dus niet eens in je hoofd zelf hoeft te zitten?
Ik heb geweten hoe het zit (of althans: wat ze er van denken), maar ik weet het niet meer. Maar het systeem is inderdaad rete-ingewikkeld :D
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 00:12 schreef Laysa het volgende:
He gatver Elies...misschien idd maar eens naar de neuroloog

En ik probeer te reageren op jullie maar mijn internet verbinding is kut
Ik ben er al geweest en gezond verklaard O+

Ik heb ook al dagen een kutverbinding }:|
Klinkt eigenlijk best smakelijk :D
pi_132988806
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 00:15 schreef Greys het volgende:

[..]

Zou dat dan een soort ehhhh 'reserve-stand' zijn zeg maar? :@
Dat je lichaam de geestelijke energie díe je nog had reserveerde voor de basis-functies - even plat gezegd - om te kunnen blijven functioneren? Ergens klinkt dat best soortvan logisch in mijn hoofd.
Dat denk ik zelf wel....ik kon gewoon niet meer verwerken...was compleet overbelast...echt vreemd
pi_132988823
Bedwaarts :W
pi_132988854
Trusten Cat
  donderdag 7 november 2013 @ 00:19:11 #276
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_132988875
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 00:17 schreef Laysa het volgende:

[..]

Dat denk ik zelf wel....ik kon gewoon niet meer verwerken...was compleet overbelast...echt vreemd
Gewoon volop bezig met overleven, daarvoor hoef je geen gesprekken op niveau te kunnen voeren.
En nu je lichamelijk weer wat beter gaat, doet je hoofd ook stiekem langzaam mee.
Althans, zoiets zou ik er van denken.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 november 2013 @ 00:19:23 #277
163650 Greys
pi_132988883
quote:

[..]

Maar het was me nogal wat allemaal bij elkaar :o :*
Wel heel fijn om te horen - en vast ook voor jou om te merken - dat het in hele kleine stapjes toch weer wat terug komt, dat je zelf een beetje verschil begint te merken! O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_132988897
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 00:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb het de laatste tijd eiks nooit meer *afklopt* , maar als ik het heb, heb ik na de hoofdpijnfaaaase het gevoel dat ik ipv hersentjes een lading watten in m'n hoofd heb, wat het nadenken best lastig maakt.
Maar zo heftig als jij tijdelijk Alzheimerde heb ik gelukkig nooit gehad.
Hopelijk was het een eenmalige aanbieding voor jou, om het toch een beetje een de boodschappensfeer te houden :*
Net na een aanval voel ik me knetter stoned :D Dat rekt vaak na een uurtje of wat wel weg, maar dat van die watten en het moeilijke nadenken herken ik wel :D
  donderdag 7 november 2013 @ 00:19:47 #279
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_132988898
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 00:19 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar het was me nogal wat allemaal bij elkaar :o :*
Wel heel fijn om te horen - en vast ook voor jou om te merken - dat het in hele kleine stapjes toch weer wat terug komt, dat je zelf een beetje verschil begint te merken! O+
Ja, dat O+
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 november 2013 @ 00:19:59 #280
163650 Greys
pi_132988903
Slaap lekker Cat! :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 7 november 2013 @ 00:20:30 #281
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_132988920
Ik ga met Cat mee denk ik, vroeg te bed heeft weer gefaald :')
pi_132988954
quote:

Een vreemde gewaarwording, maar op zich haske logisch natuurlijk. Zoiets als dat 6 mensen tegelijk tegen je praten terwijl jij een staartdeling probeert te doen. Teveel, te heftig, te moeilijk, te zwaar.

Ik ben trots op jou :*
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 november 2013 @ 00:22:23 #283
163650 Greys
pi_132988987
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 00:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Zonder dat ik je wakkert heb geappt deze keer, wiehoe! *O*

_O-

Ik doe mee, ik ga met Bietje wandelwaaien en dan ook tukken.

Bedankt (weer!!!!!) voor alle goede tips mopjes! :*
Slaap lekker voor straks!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_132988994
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 00:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Smeerdoos }:|

Slaap lekker Cat :*
Slaap lekker Ing :*
pi_132989010
En slaap lekker Greesje :*

Zal ik dan ook maar verstandig zijn?
  † In Memoriam † donderdag 7 november 2013 @ 00:24:12 #286
43556 miss_dynastie
pi_132989050
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 00:23 schreef Queller het volgende:
En slaap lekker Greesje :*

Zal ik dan ook maar verstandig zijn?
Ik doe met je mee!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 november 2013 @ 00:24:22 #287
163650 Greys
pi_132989060
Ja! Doe! :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 november 2013 @ 00:25:03 #288
163650 Greys
pi_132989077
Gezellig, we gaan allemaal TAT-en! O+

EDIT: kut, dat was het facebook hartje :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 7 november 2013 @ 00:26:10 #289
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_132989130
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 00:25 schreef Greys het volgende:
Gezellig, we gaan allemaal TAT-en! O+

EDIT: kut, dat was het facebook hartje :')
tat?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_132989142
Het lijkt wel een orgie :X
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 november 2013 @ 00:26:51 #291
163650 Greys
pi_132989165
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 00:26 schreef Ynske het volgende:

[..]

tat?
Tukken Apart Together! *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_132989200
Iedereen weg?

Hihihi :@
Love you girlies en slaap lekker :*
pi_132989233
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 00:28 schreef Laysa het volgende:
Iedereen weg?

Hihihi :@
Love you girlies en slaap lekker :*
Ik wachtte nog even op jou. Als laatste en alleen bij de orgie aankomen is nooit leuk :N

Ga je mee tukken?
pi_132989250
Greys, ik heb 2 hele lekkere recepten die je heel goed ook kunt invriezen als je restjes hebt (en die heb je echt wel)

http://www.okokorecepten.(...)arne/chili-con-carne
Heerlijke chili, wij doen hem zonder de 4 onderste ingredienten en veel minder komijn, want dat vonden we echt niet lekker smaken. Maar hij is heerlijk O+ Wij eten er van die kant en klare stokbroden met kruidenboter erin die je moet opwarmen in de oven (dus hopelijk is hij snel gemaakt). Echt heel lekker :Y .

http://www.coquinaria.nl/recepten/03.5recept.htm

Dit is een recept voor bolognese saus. Je kunt hem makkelijk in 3 a 4-en delen en in de diepvries doen. Hij is namelijk heel erg sterk van smaak en zo lekker O+
And so the lion fell in love with the lamb
pi_132989252
Dit topic sluit automatisch over 8 posts.

Ik voorzie een mooie TT met al de input O+
pi_132989261
Ja....

Trusten :*
pi_132989266
Oh, kom ik aan met m'n recepten als iedereen gaat slapen :') -O-
And so the lion fell in love with the lamb
pi_132989297
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 00:30 schreef Laysa het volgende:
Ja....

Slaap lekker mop :*
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 00:30 schreef Bamba het volgende:
Oh, kom ik aan met m'n recepten als iedereen gaat slapen :') -O-
Boewhahahahaha :D :'( :D

Het geschreven woord is morgen ook nog leesbaar ^O^
pi_132989319
En de nieuwe TT is voor jou; pak 'm ^O^

Slaap lekker :W
  donderdag 7 november 2013 @ 00:32:21 #300
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_132989345
Ik ben vast begonnen met tatten :)
Het waait en regent hier als een ouwe hoerenkont, dus ik kruip lekker weg in m'n dekbedje :O
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')