Komen ze bij jullie dan nooit grof vuil ophalen?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh hier krijg je dan een boete als het naast je container staat.
Ze nemen het sowieso niet mee
Nee, helaas, als je grofvuil hebt mag je het brengen (boedelbak huren of aanhanger lenen ofzo) maar je moet een afspraak maken als je het wilt laten halen en dat kost minimaal ¤ 22,30:quote:Op donderdag 7 november 2013 13:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Komen ze bij jullie dan nooit grof vuil ophalen?
Bij ons dus elke week, maar in Zwijndrecht deden ze dat ook om de week bijvoorbeeld.
Hier rijden dus veel busjes rond met mensen die kijken of er nog nuttige dingen tussen de troep liggen, dus vaak is het na een uurtje al weg
Hoeveel wil je er voor hebben?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:04 schreef Greys het volgende:
Superlief, jullie zijn echt schatten, maar ik wil en moet het zelf doen.
Het is ook geen 'vieze' troep gelukkig, maar gewoon kartonnen dozen en verpakkingen die je denkt ooit misschien nog nodig te hebben (), een chocoladefondue ding dat je met kerst krijgt en denkt dat je dat vast ooit nog wel een keer gaat gebruiken nadat het de eerste keer al een prutsding bleek, een nog gloednieuwe waterfontein voor de kat die ik als reserve had gekocht voor als de eerste kapot ging maar daarna dronken ze ineens samen uit de grote waterbak van de hond dus nooit gebruikt, een kapotte stofzuiger waarvan ik toen al niet wist wat ik er mee moest en er nu dus nog ligt etc etc etc (nog heel veel etcetera's
).
Wil er iemand een nieuwe waterfontein?
Is hier bij de milieustraat ook. Ik heb een pasje voor de ondergrondse afvalbak, omdat ik op 1 hoog woon en dus geen kliko's heb, maar dat pasje is ook gelijk voor de milieustraat. Mag het geloof ik iets van 12 keer per jaar gebruiken.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:08 schreef knoblaucha6 het volgende:
Bij ons millieubrengstation zoals het hier zo mooi heet mag je álles brengen, aparte containers voor electrische apparaten en computers en zulks, aparte voor papier en karton, één voor hout, voor ijzer, verfresten etc etc (ook veel etcetera's)
Volgens mij is dat bij de meesten zo (?).
Oh, dan hebben wij geluk zegquote:Op donderdag 7 november 2013 13:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, helaas, als je grofvuil hebt mag je het brengen (boedelbak huren of aanhanger lenen ofzo) maar je moet een afspraak maken als je het wilt laten halen en dat kost minimaal ¤ 22,30:
http://www.irado.nl/thuis/lansingerland/afval/grofvuil.html
Oh dat had ik in mijn oude woonplaats ookquote:Op donderdag 7 november 2013 13:10 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Is hier bij de milieustraat ook. Ik heb een pasje voor de ondergrondse afvalbak, omdat ik op 1 hoog woon en dus geen kliko's heb, maar dat pasje is ook gelijk voor de milieustraat. Mag het geloof ik iets van 12 keer per jaar gebruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker!quote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 13:13 schreef roos85 het volgende:
[..]
Oh dat had ik in mijn oude woonplaats ook
Die hebben wij ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Wij mogen nog maar 1 keer per jaar gratis komen brengen
And so the lion fell in love with the lamb
Die droge gezichtsuitdrukkingquote:Op donderdag 7 november 2013 13:16 schreef Greys het volgende:
Deze dus:
Daar kunnen je konijnen niet bij ben ik bang
quote:Op donderdag 7 november 2013 13:22 schreef Greys het volgende:
Candaasje ik dm je vanavond of morgen even, dan kijken we even wat het handigst is.
Ik bewaar hem iig voor je.
ala je dan weer geen gaat staat de reactie er weerquote:Op donderdag 7 november 2013 13:21 schreef Candaasje het volgende:
Shit daar ging mijn reactie(Leuk zo'n nieuwe muis met een knopje aan de zijkant waardoor je een pagina terug kan.....zucht)
Diva zou er niet bij kunnen zonder opstapje, maar als ik een doosje voor haar neerzet moet dat wel lukken. (Ze zit zelfs af en toe op m'n schouder om eten of drinken te bedelen, ze is er klimgeiterig genoeg voor).
Cas kan er denk ik net bij, en anders klimt 'ie ook maar op het doosje/opstapje, heeft 'ie wat te doen!
(Hij is nu liever lui dan moe)
Maar je moet maar even kijken of het ook bij jou uitkomt hoor. Als je hem wil verzenden betaal ik je natuurlijk de verzendkosten terug, maar ik wil ook best binnenkort een keertje langskomen.
Dit keer niet, maf hè? Ik heb inderdaad wel eens gehad dat ik gewoon weer vooruit kon en dan de reactie er nog stond, maar hij was nu echt foetsie.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
ala je dan weer geen gaat staat de reactie er weer
als niemand hem wil dan wil zorro hem wel heel graagv hebbenquote:Op donderdag 7 november 2013 13:12 schreef Greys het volgende:
Ik hoef er uiteraard niets voor te hebbenAnders gooi ik hem namelijk weg...
quote:Op donderdag 7 november 2013 13:20 schreef Bamba het volgende:
[..]
Die hebben wij ookDe
Oh is dat veranderd? Waar ik nu woon hebben we geen pasje, wel een ondergondse container voor restafval en oud papierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Wij mogen nog maar 1 keer per jaar gratis komen brengen![]()
quote:Op donderdag 7 november 2013 13:13 schreef roos85 het volgende:
[..]
Oh dat had ik in mijn oude woonplaats ook
Ja, klopt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tof ding wel. Ik heb zo'n Catmate, vinden Sjors en Sjimmie helemaal goed.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:16 schreef Greys het volgende:
Deze dus:
Daar kunnen je konijnen niet bij ben ik bang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |