Komen ze bij jullie dan nooit grof vuil ophalen?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh hier krijg je dan een boete als het naast je container staat.
Ze nemen het sowieso niet mee
Nee, helaas, als je grofvuil hebt mag je het brengen (boedelbak huren of aanhanger lenen ofzo) maar je moet een afspraak maken als je het wilt laten halen en dat kost minimaal ¤ 22,30:quote:Op donderdag 7 november 2013 13:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Komen ze bij jullie dan nooit grof vuil ophalen?
Bij ons dus elke week, maar in Zwijndrecht deden ze dat ook om de week bijvoorbeeld.
Hier rijden dus veel busjes rond met mensen die kijken of er nog nuttige dingen tussen de troep liggen, dus vaak is het na een uurtje al weg
Hoeveel wil je er voor hebben?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:04 schreef Greys het volgende:
Superlief, jullie zijn echt schatten, maar ik wil en moet het zelf doen.
Het is ook geen 'vieze' troep gelukkig, maar gewoon kartonnen dozen en verpakkingen die je denkt ooit misschien nog nodig te hebben (), een chocoladefondue ding dat je met kerst krijgt en denkt dat je dat vast ooit nog wel een keer gaat gebruiken nadat het de eerste keer al een prutsding bleek, een nog gloednieuwe waterfontein voor de kat die ik als reserve had gekocht voor als de eerste kapot ging maar daarna dronken ze ineens samen uit de grote waterbak van de hond dus nooit gebruikt, een kapotte stofzuiger waarvan ik toen al niet wist wat ik er mee moest en er nu dus nog ligt etc etc etc (nog heel veel etcetera's
).
Wil er iemand een nieuwe waterfontein?
Is hier bij de milieustraat ook. Ik heb een pasje voor de ondergrondse afvalbak, omdat ik op 1 hoog woon en dus geen kliko's heb, maar dat pasje is ook gelijk voor de milieustraat. Mag het geloof ik iets van 12 keer per jaar gebruiken.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:08 schreef knoblaucha6 het volgende:
Bij ons millieubrengstation zoals het hier zo mooi heet mag je álles brengen, aparte containers voor electrische apparaten en computers en zulks, aparte voor papier en karton, één voor hout, voor ijzer, verfresten etc etc (ook veel etcetera's)
Volgens mij is dat bij de meesten zo (?).
Oh, dan hebben wij geluk zegquote:Op donderdag 7 november 2013 13:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, helaas, als je grofvuil hebt mag je het brengen (boedelbak huren of aanhanger lenen ofzo) maar je moet een afspraak maken als je het wilt laten halen en dat kost minimaal ¤ 22,30:
http://www.irado.nl/thuis/lansingerland/afval/grofvuil.html
Oh dat had ik in mijn oude woonplaats ookquote:Op donderdag 7 november 2013 13:10 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Is hier bij de milieustraat ook. Ik heb een pasje voor de ondergrondse afvalbak, omdat ik op 1 hoog woon en dus geen kliko's heb, maar dat pasje is ook gelijk voor de milieustraat. Mag het geloof ik iets van 12 keer per jaar gebruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker!quote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 13:13 schreef roos85 het volgende:
[..]
Oh dat had ik in mijn oude woonplaats ook
Die hebben wij ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Wij mogen nog maar 1 keer per jaar gratis komen brengen
And so the lion fell in love with the lamb
Die droge gezichtsuitdrukkingquote:Op donderdag 7 november 2013 13:16 schreef Greys het volgende:
Deze dus:
Daar kunnen je konijnen niet bij ben ik bang
quote:Op donderdag 7 november 2013 13:22 schreef Greys het volgende:
Candaasje ik dm je vanavond of morgen even, dan kijken we even wat het handigst is.
Ik bewaar hem iig voor je.
ala je dan weer geen gaat staat de reactie er weerquote:Op donderdag 7 november 2013 13:21 schreef Candaasje het volgende:
Shit daar ging mijn reactie(Leuk zo'n nieuwe muis met een knopje aan de zijkant waardoor je een pagina terug kan.....zucht)
Diva zou er niet bij kunnen zonder opstapje, maar als ik een doosje voor haar neerzet moet dat wel lukken. (Ze zit zelfs af en toe op m'n schouder om eten of drinken te bedelen, ze is er klimgeiterig genoeg voor).
Cas kan er denk ik net bij, en anders klimt 'ie ook maar op het doosje/opstapje, heeft 'ie wat te doen!
(Hij is nu liever lui dan moe)
Maar je moet maar even kijken of het ook bij jou uitkomt hoor. Als je hem wil verzenden betaal ik je natuurlijk de verzendkosten terug, maar ik wil ook best binnenkort een keertje langskomen.
Dit keer niet, maf hè? Ik heb inderdaad wel eens gehad dat ik gewoon weer vooruit kon en dan de reactie er nog stond, maar hij was nu echt foetsie.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
ala je dan weer geen gaat staat de reactie er weer
als niemand hem wil dan wil zorro hem wel heel graagv hebbenquote:Op donderdag 7 november 2013 13:12 schreef Greys het volgende:
Ik hoef er uiteraard niets voor te hebbenAnders gooi ik hem namelijk weg...
quote:Op donderdag 7 november 2013 13:20 schreef Bamba het volgende:
[..]
Die hebben wij ookDe
Oh is dat veranderd? Waar ik nu woon hebben we geen pasje, wel een ondergondse container voor restafval en oud papierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Wij mogen nog maar 1 keer per jaar gratis komen brengen![]()
quote:Op donderdag 7 november 2013 13:13 schreef roos85 het volgende:
[..]
Oh dat had ik in mijn oude woonplaats ook
Ja, klopt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tof ding wel. Ik heb zo'n Catmate, vinden Sjors en Sjimmie helemaal goed.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:16 schreef Greys het volgende:
Deze dus:
Daar kunnen je konijnen niet bij ben ik bang
Oh hey, als jij hem ook wil kunnen we ook bijvoorbeeld loten (oid), ik wil hem niet voor iemands neus wegkapen!quote:Op donderdag 7 november 2013 13:26 schreef ferrari_rood het volgende:
of je lees verder.
candaasje veel plezier ermee
Ik las het net ja.....quote:Op donderdag 7 november 2013 13:29 schreef Kper_Norci het volgende:
Holy shit trouwens!
Man gijzelt dochtertje in Reuver
Ik wil hem ookquote:Op donderdag 7 november 2013 13:31 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh hey, als jij hem ook wil kunnen we ook bijvoorbeeld loten (oid), ik wil hem niet voor iemands neus wegkapen!
Daar kreeg ik van RTL Nieuws wel een notificatie van, maar van de NOS niet..quote:Op donderdag 7 november 2013 13:29 schreef Kper_Norci het volgende:
Holy shit trouwens!
Man gijzelt dochtertje in Reuver
jij was eerst. jammer voor mij maar tof voor jou.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:31 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh hey, als jij hem ook wil kunnen we ook bijvoorbeeld loten (oid), ik wil hem niet voor iemands neus wegkapen!
Vorig jaar hadden we nog 3 tikken, nu maar 1. Da's echt te weinig vind ik zelf. We hebben nu ook een aparte container voor oud papier, da's wel handig.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
Oh is dat veranderd? Waar ik nu woon hebben we geen pasje, wel een ondergondse container voor restafval en oud papier
Zijn ze echt van 12 naar zo weinig tikken gegaan?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:35 schreef Bamba het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden we nog 3 tikken, nu maar 1. Da's echt te weinig vind ik zelf. We hebben nu ook een aparte container voor oud papier, da's wel handig.
Ik weet niet of wij ooit 12 tikken hadden, dan is dat wel heel wat jaren geleden geloof ik. Nu was het al jaren 3 tikken, maar sinds dit jaar dus 1 tikquote:Op donderdag 7 november 2013 13:37 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zijn ze echt van 12 naar zo weinig tikken gegaan?
Oh vreemd.. ik heb er altijd 12 gehad, maar andere gemeente wellicht?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:40 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik weet niet of wij ooit 12 tikken hadden, dan is dat wel heel wat jaren geleden geloof ik. Nu was het al jaren 3 tikken, maar sinds dit jaar dus 1 tik
Dat is hier al sinds dit jaar, betalen per legingquote:Op donderdag 7 november 2013 13:39 schreef Kper_Norci het volgende:
Vanaf januari moet ik trouwens wel beginnen met afval scheiden. Papier, plastic en gewoon huisvuil allemaal apart. Want dan is het dus dat hoe vaker je afval in de ondergrondse container gooit, hoe meer je moet betalen.
Als niemand hem wilt heb ik wel interesse. Die van de dames is stukquote:Op donderdag 7 november 2013 13:04 schreef Greys het volgende:
Superlief, jullie zijn echt schatten, maar ik wil en moet het zelf doen.
Het is ook geen 'vieze' troep gelukkig, maar gewoon kartonnen dozen en verpakkingen die je denkt ooit misschien nog nodig te hebben (), een chocoladefondue ding dat je met kerst krijgt en denkt dat je dat vast ooit nog wel een keer gaat gebruiken nadat het de eerste keer al een prutsding bleek, een nog gloednieuwe waterfontein voor de kat die ik als reserve had gekocht voor als de eerste kapot ging maar daarna dronken ze ineens samen uit de grote waterbak van de hond dus nooit gebruikt, een kapotte stofzuiger waarvan ik toen al niet wist wat ik er mee moest en er nu dus nog ligt etc etc etc (nog heel veel etcetera's
).
Wil er iemand een nieuwe waterfontein?
Ik vind het ook geen slecht idee hoor, de vervuiler betaald, niks mis mee. Alleen je hebt er wat meer rompslomp van zeg maar.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:41 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dat is hier al sinds dit jaar, betalen per legingOp zich wel een goed idee vind ik zelf. Je kunt immers besparen als je goed afval scheidt
Ik zit daar ook wel een beetje mee. Heb een bovenwoning en 2 bergingen, 1 boven en 1 beneden, en binnen ga ik buiten een pedaalemmer in de keuken echt geen afval opslaan. Dus dat gaat denk ik toch iets van bakken of zakken in 1 van de bergingen worden. En dan iedere keer maar naar buiten als ik ergens een lege fles of doos of wat dan ook heb.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:47 schreef Oognip het volgende:
In onze woning is het scheiden van afval echt niet te doen. Klinkt misschien raar, maar wij hebben gewoon écht geen ruimte voor extra vuilnisbakken.
Enerzijds goed, anderzijds....afval levert geld op voor de gemeente.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:43 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik vind het ook geen slecht idee hoor, de vervuiler betaald, niks mis mee. Alleen je hebt er wat meer rompslomp van zeg maar.
Wtf...wat achterlijk!quote:Op donderdag 7 november 2013 13:53 schreef Ynske het volgende:
ik betaal per vuilniszak welke ik in de ondergrondse container moet gooien 1 euro. en een 60 literzak past er eigenlijk niet in
Geen mogelijkheid om groen afval te scheiden.
Wel plastic en oud papier.
Oud papier kan ik gelukkig nog zelf wegbrengen, en niet alleen laten ophalen. Maar dat is hier dus echt een probleem. Ook met plastic, savonds mag niet, op zaterdag ga ik echt niet om half 7 opstaan want om 7 word t opgehaald.
Dat is hier ook heel vaak. Staan er een hoop zakken naast. Laatst zelfs een compleet bankstelquote:Op donderdag 7 november 2013 13:51 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Enerzijds goed, anderzijds....afval levert geld op voor de gemeente.
Daarbij wordt er hier bij ons enorm veel gedumpt, en dat zal niet minder worden als er geregistreerd wordt hoeveel je weggooit. Want meer mensen die hier wonen zullen dan (meer) gaan dumpen - nu doen ze het vaak omdat ze het pasje vergeten - en ook mensen die niet uit de wijk komen dumpen het hier al, en dat verminder je dan ook niet. En ik voel er dan ook weinig voor om die gedumpte zakken zelf in de container te mikken (wat ik nu nog wel eens doe, want als ik elke keer de gemeente moet bellen blijf ik bezig.)
En over het scheiden van afval: helaas kunnen wij hier amper scheiden. Wij hebben in de wijk geen gescheiden containers voor groen afval en restafval.(Alles gaat gewoon op een hoop.) En plastic wordt maar 1x per maand opgehaald (en hoewel ik er op probeer te letten, is het echt onvoorstelbaar hoeveel plastic je in een week kunt verzamelen.....daar heb ik hier ook gewoon geen ruimte voor.)
Alleen papier gaat apart in een container.
(Bij mijn ouders - zelfde gemeente, andere wijk - hebben ze dan wel weer aparte containers voor groenafval.)
Precies, zo is het bij ons ook. Een papierbak kunnen we niet wegwerken in een kast of zo, want die zitten al vol en niet in een kast is geen optie want katten. En dit geldt ook voor een groene en plastic bak.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:49 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik zit daar ook wel een beetje mee. Heb een bovenwoning en 2 bergingen, 1 boven en 1 beneden, en binnen ga ik buiten een pedaalemmer in de keuken echt geen afval opslaan. Dus dat gaat denk ik toch iets van bakken of zakken in 1 van de bergingen worden. En dan iedere keer maar naar buiten als ik ergens een lege fles of doos of wat dan ook heb.
En no way dat ik mijn trapkast a.k.a. walk-in fridge a.ka. tempel voor bier op ga geven om er een kliko te zettenquote:Op donderdag 7 november 2013 14:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
Precies, zo is het bij ons ook. Een papierbak kunnen we niet wegwerken in een kast of zo, want die zitten al vol en niet in een kast is geen optie want katten. En dit geldt ook voor een groene en plastic bak.
quote:Op donderdag 7 november 2013 14:13 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
En no way dat ik mijn trapkast a.k.a. walk-in fridge a.ka. tempel voor bier op ga geven om er een kliko te zetten
Je kunt je boodschappen nu toch evengoed bij de lidl kopen?quote:Op donderdag 7 november 2013 14:14 schreef Greys het volgende:
Nou ik laat alles wel leeg voorlopig. Dan nog maar een paar dagen dure dagelijkse boodschappen. Het gaat mijn petje te boven om dit ook op te lossen nu
Eerst eens wat vuilniszakken naar de stort gaan brengen.
Ik ben verhuisdquote:Op donderdag 7 november 2013 14:13 schreef Greys het volgende:
Boor? Die is eerder bang voor muizen
Hoe heb je het dan opgelost Puala?
Nicequote:Op donderdag 7 november 2013 14:15 schreef Greys het volgende:
Ik moet het nog schoonmaken en stofzuigen (doe ik zo na deze pauzesigaret) maar je ziet iig de kast weer...
[ afbeelding ]
Voor die paar boodschapjes moet ik dan naar twee supermarkten voor 1 dag eten.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:15 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je kunt je boodschappen nu toch evengoed bij de lidl kopen?
Ja, dat wel, maar bovenop de koelkast zet ik de lege kratten bier. En daarboven kan weer niks staan omdat daar de treden van de trap zitten. En naast de koelkast is buiten een grote boodschappentas voor lege flessen (wijn/speciaalbier waar geen statiegeld op zit) ook maar weinig ruimte.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:15 schreef Oognip het volgende:
[..]
Past daar ook niet nog een doos bovenop of zo?
Netjes hoor!quote:Op donderdag 7 november 2013 14:15 schreef Greys het volgende:
Ik moet het nog schoonmaken en stofzuigen (doe ik zo na deze pauzesigaret) maar je ziet iig de kast weer...
[ afbeelding ]
Agge ut nie wit, dan doede ut meej kitquote:Op donderdag 7 november 2013 14:17 schreef knoblaucha6 het volgende:
Zo, even aan de koffie.
Die gaten opvullen Greys, tip van een man vd gemeente bij mijn ouders toen: volproppen met alufolie of isolatiefolie, daar vreten muizen niet doorheen óf, indien niet al te grote gaten gewoon dichtkitten (mag ik mag ik, ben dól op de kitspuit!)
En als iemand nog tikken wil, ik heb er nog hoor en deel ze graag uit![]()
Ik ben vast spuit 11, maar ik lees ff terug: die brang je naar de stort, afdeling huishoudelijk en elektrischquote:Op donderdag 7 november 2013 12:27 schreef Greys het volgende:
Wat doe je met oude stofzuiger en koffiezetapparaat?
Ik begin me steeds meer af te vragen of ik dit wel in 1 dag klaar krijg, als je ziet wat er allemaal uit komt. Weet echt niet waar ik er mee naar toe moet allemaal
Popjequote:Op donderdag 7 november 2013 12:37 schreef Greys het volgende:
Kijk ik er nou overheen of zien jullie hier ergens de tarieven?
http://www.irado.nl/index.php?id=511
Want er staat dat je contant moet betalen, maar dan moet ik wel weten wat ik ongeveer mee moet nemen. En moet je dan elke vuilniszak weer helemaal uitpluizen?
Spuit 126quote:Op donderdag 7 november 2013 14:23 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik ben vast spuit 11, maar ik lees ff terug: die brang je naar de stort, afdeling huishoudelijk en elektrisch
Toen ik 5 jaar later mijn vaders 'huis verkocht zat het er nog precies zo in als het erin gepropt was.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:20 schreef Greys het volgende:
Voor kit zijn die gaten echt te groot denk ik, de aannemer heeft destijds de gaten kennelijk veel te groot geboord om van boven naar onder te komen. Er is rondom de verwarmingsbuis aan alle kanten wel een cm of 3-4
Maar aluminiumfolie gaat het dan voorlopig worden!
Raar, want dat is zacht genoeg voor ze om doorheen te knagen? Maar kennelijk werkt het.
Begint op te klaren, dus ik knap weer opquote:Op donderdag 7 november 2013 14:27 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]![]()
hoe is het met je migraine?
Wij flikkeren de flessen waar statiegeld op zit gewoon op het balkonquote:Op donderdag 7 november 2013 14:17 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar bovenop de koelkast zet ik de lege kratten bier. En daarboven kan weer niks staan omdat daar de treden van de trap zitten. En naast de koelkast is buiten een grote boodschappentas voor lege flessen (wijn/speciaalbier waar geen statiegeld op zit) ook maar weinig ruimte.
Dat snap ik welquote:Op donderdag 7 november 2013 14:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor die paar boodschapjes moet ik dan naar twee supermarkten voor 1 dag eten.
Want Boor zijn voer hebben ze niet bij de Lidl.
Ik ga dat als de kast klaar is anders doen (een maandvoorraad Boor-blikjes bij Zooplus bestellen of bij de Jumbo halen) en de rest bij de Lidl. Maar ik heb geen zin om de komende paar dagen dan elke dag na het werk naar twee supermarkten te moeten
Die moet ik ook nog eens een keer aanvragen. Want alles van reclame mieter ik altijd meteen weg.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:28 schreef Laysa het volgende:
Ik heb buiten bij de voordeur 2 vuilnisbakken staan waarvan 1 voor plastic.
Verder heb ik amper oud papier dankzij de nee/ja sticker
wil je daar niet zitten dan?quote:Op donderdag 7 november 2013 14:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wij flikkeren de flessen waar statiegeld op zit gewoon op het balkonevenals de kratjes bier.
Die helpen idd perfect maar doos als ik ben, ik wens niet zo'n lelijke sticker op mijn mooie brievenbus, die kleuren passen ook niet bij mijn tuinquote:Op donderdag 7 november 2013 14:28 schreef Laysa het volgende:
Ik heb buiten bij de voordeur 2 vuilnisbakken staan waarvan 1 voor plastic.
Verder heb ik amper oud papier dankzij de nee/ja sticker
Houden zoquote:Op donderdag 7 november 2013 14:28 schreef Queller het volgende:
[..]
Begint op te klaren, dus ik knap weer op
Daar staat mijn kameel al.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wij flikkeren de flessen waar statiegeld op zit gewoon op het balkonevenals de kratjes bier.
ah zoquote:Op donderdag 7 november 2013 14:30 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wij hebben twee balkons en zitten op de andere
Kun je bij de meeste gemeentes aan het loket zó ophalen!quote:Op donderdag 7 november 2013 14:29 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog eens een keer aanvragen. Want alles van reclame mieter ik altijd meteen weg.
Hoezo is dat minder voor ze? Omdat het hun uitzicht verpest?quote:Op donderdag 7 november 2013 14:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
ah zo
wel minder voor de mensen die op t balkon kunnen kijken, of ziet niemand de spullen daar liggen?
op tijden dat de meeste mensen op t werk zijnquote:Op donderdag 7 november 2013 14:33 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Kun je bij de meeste gemeentes aan het loket zó ophalen!
en nu mannen laven met koffie
Wij hebben die geloof ik via internet besteldquote:Op donderdag 7 november 2013 14:29 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog eens een keer aanvragen. Want alles van reclame mieter ik altijd meteen weg.
WOWquote:Op donderdag 7 november 2013 14:15 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Bij ons hier is het loket op maandag tot 20:00u open geloof ik.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
op tijden dat de meeste mensen op t werk zijn
Die bruine vlekken in/op het hout dat zat al in het hout hoor, nerven ofzo.quote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 14:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Die bruine vlekken in/op het hout dat zat al in het hout hoor, nerven ofzo.
Nu ik zo die foto terug kijk ziet dat er heel goor uit![]()
Maar dat kan dus niet weg.
Nu de eerste zes vuilniszakken wegbrengen!
Ik ben alleen bang dat ik ze daar helemaal moet uitpluizen van die lui, dus 1 plastic verpakkingje daaaaar, 1 papiertje daaaaaaar etc. Of hoeft dat niet?
Niet druk om makenquote:Op donderdag 7 november 2013 14:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Die bruine vlekken in/op het hout dat zat al in het hout hoor, nerven ofzo.
Nu ik zo die foto terug kijk ziet dat er heel goor uit![]()
Maar dat kan dus niet weg.
Bij mijn oude stort iig niet.. daar kon ik de dichte vuilniszakken gewoon in de container voor restafval pleuren.quote:Nu de eerste zes vuilniszakken wegbrengen!
Ik ben alleen bang dat ik ze daar helemaal moet uitpluizen van die lui, dus 1 plastic verpakkingje daaaaar, 1 papiertje daaaaaaar etc. Of hoeft dat niet?
Ik ga alleen voor die stofzuiger en koffiezetapparaat betalen hooguit, de overige vuilniszakken hoop ik gewoon echt kant en kaar in een container te mogen mikkenquote:Op donderdag 7 november 2013 14:41 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]je betaald voor grofvuil. er zit geen verf oid bij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |