abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133002031
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:26 schreef ferrari_rood het volgende:
of je lees verder.
candaasje veel plezier ermee
Oh hey, als jij hem ook wil kunnen we ook bijvoorbeeld loten (oid), ik wil hem niet voor iemands neus wegkapen! :)
pi_133002040
quote:
Ik las het net ja..... :X
pi_133002050
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:31 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Oh hey, als jij hem ook wil kunnen we ook bijvoorbeeld loten (oid), ik wil hem niet voor iemands neus wegkapen! :)
Ik wil hem ook -O-
pi_133002063
quote:
10s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:31 schreef Oognip het volgende:

[..]

Ik wil hem ook -O-
Loot jij toch ook mee? :)
pi_133002069
quote:
Daar kreeg ik van RTL Nieuws wel een notificatie van, maar van de NOS niet..

De NOS die de laatste tijd bij onzinnig nieuws (zoals de nieuwe burgemeester van Utrecht) wel een notificatie verstuurd :') en hierbij weer niet.. :')
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_133002081
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:31 schreef Candaasje het volgende:

[..]

jij was eerst. jammer voor mij maar tof voor jou.
mochten je nijnen er niks mee kunnen dan zou ik hem wel graag hebben
pi_133002086
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:32 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Loot jij toch ook mee? :)
Ja, nee, ik wil hem gewoon -O-
pi_133002110
quote:
10s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:32 schreef Oognip het volgende:

[..]

Alles weg, das pech!
pi_133002116
quote:
10s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:32 schreef Oognip het volgende:

[..]

fontijndigger Oognip _O-
pi_133002192
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:25 schreef roos85 het volgende:

[..]

Oh is dat veranderd? Waar ik nu woon hebben we geen pasje, wel een ondergondse container voor restafval en oud papier ^O^
Vorig jaar hadden we nog 3 tikken, nu maar 1. Da's echt te weinig vind ik zelf. We hebben nu ook een aparte container voor oud papier, da's wel handig.
And so the lion fell in love with the lamb
pi_133002255
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:35 schreef Bamba het volgende:

[..]

Vorig jaar hadden we nog 3 tikken, nu maar 1. Da's echt te weinig vind ik zelf. We hebben nu ook een aparte container voor oud papier, da's wel handig.
Zijn ze echt van 12 naar zo weinig tikken gegaan? :o
pi_133002281
wij moeten altijd betalen als we naar de stort gaan. oud papiep wordt 1x in de 2wk opgehaald is geen container voor dus dozen all over in de garage
pi_133002350
Vanaf januari moet ik trouwens wel beginnen met afval scheiden. Papier, plastic en gewoon huisvuil allemaal apart. Want dan is het dus dat hoe vaker je afval in de ondergrondse container gooit, hoe meer je moet betalen.
pi_133002391
Ik moet zeggen dat ik erg blij met de ondergrondse oud papier container die we hebben.
In mijn oude woonplaats was er alleen een ondergrondse voor restafval en voor papier een gewone container, wat dus betekende dat die in berging stond (was verplicht) en als oud papier werd opgehaald deze dus naar boven moest worden gesjouwd :')
pi_133002399
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:37 schreef roos85 het volgende:

[..]

Zijn ze echt van 12 naar zo weinig tikken gegaan? :o
Ik weet niet of wij ooit 12 tikken hadden, dan is dat wel heel wat jaren geleden geloof ik. Nu was het al jaren 3 tikken, maar sinds dit jaar dus 1 tik :N
pi_133002423
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:40 schreef Bamba het volgende:

[..]

Ik weet niet of wij ooit 12 tikken hadden, dan is dat wel heel wat jaren geleden geloof ik. Nu was het al jaren 3 tikken, maar sinds dit jaar dus 1 tik :N
Oh vreemd.. ik heb er altijd 12 gehad, maar andere gemeente wellicht?
pi_133002427
quote:
2s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:39 schreef Kper_Norci het volgende:
Vanaf januari moet ik trouwens wel beginnen met afval scheiden. Papier, plastic en gewoon huisvuil allemaal apart. Want dan is het dus dat hoe vaker je afval in de ondergrondse container gooit, hoe meer je moet betalen.
Dat is hier al sinds dit jaar, betalen per leging :Y Op zich wel een goed idee vind ik zelf. Je kunt immers besparen als je goed afval scheidt :Y
pi_133002451
quote:
17s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:04 schreef Greys het volgende:
Superlief, jullie zijn echt schatten, maar ik wil en moet het zelf doen.
Het is ook geen 'vieze' troep gelukkig, maar gewoon kartonnen dozen en verpakkingen die je denkt ooit misschien nog nodig te hebben ( :') ), een chocoladefondue ding dat je met kerst krijgt en denkt dat je dat vast ooit nog wel een keer gaat gebruiken nadat het de eerste keer al een prutsding bleek, een nog gloednieuwe waterfontein voor de kat die ik als reserve had gekocht voor als de eerste kapot ging maar daarna dronken ze ineens samen uit de grote waterbak van de hond dus nooit gebruikt, een kapotte stofzuiger waarvan ik toen al niet wist wat ik er mee moest en er nu dus nog ligt etc etc etc (nog heel veel etcetera's :P ).

Wil er iemand een nieuwe waterfontein? _O-
Als niemand hem wilt heb ik wel interesse. Die van de dames is stuk ;(
  † In Memoriam † donderdag 7 november 2013 @ 13:41:48 #144
43556 miss_dynastie
pi_133002457
Ze zijn hier bezig met een proef 'betalen voor afval' en ik heb me heilig voorgenomen om, als dat gemeentebreed wordt ingevoerd, dan bij ieder blikje, papiertje of weet ik veel wat dat in de tuin ligt het nummer van de gemeente te bellen en de politie erbij. Het is al rot genoeg dat ik geconfronteerd word met zwerfafval, laat staan dat ik er extra voor wil betalen :)
pi_133002533
wij betalen hier per jaafr en 1x in de 2wk wordt de grijze container opgehaald. ik scheid wel papier en plastic
pi_133002537
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:41 schreef Bamba het volgende:

[..]

Dat is hier al sinds dit jaar, betalen per leging :Y Op zich wel een goed idee vind ik zelf. Je kunt immers besparen als je goed afval scheidt :Y
Ik vind het ook geen slecht idee hoor, de vervuiler betaald, niks mis mee. Alleen je hebt er wat meer rompslomp van zeg maar.
pi_133002655
In onze woning is het scheiden van afval echt niet te doen. Klinkt misschien raar, maar wij hebben gewoon écht geen ruimte voor extra vuilnisbakken.
pi_133002728
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:47 schreef Oognip het volgende:
In onze woning is het scheiden van afval echt niet te doen. Klinkt misschien raar, maar wij hebben gewoon écht geen ruimte voor extra vuilnisbakken.
Ik zit daar ook wel een beetje mee. Heb een bovenwoning en 2 bergingen, 1 boven en 1 beneden, en binnen ga ik buiten een pedaalemmer in de keuken echt geen afval opslaan. Dus dat gaat denk ik toch iets van bakken of zakken in 1 van de bergingen worden. En dan iedere keer maar naar buiten als ik ergens een lege fles of doos of wat dan ook heb.
pi_133002827
quote:
2s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:43 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Ik vind het ook geen slecht idee hoor, de vervuiler betaald, niks mis mee. Alleen je hebt er wat meer rompslomp van zeg maar.
Enerzijds goed, anderzijds....afval levert geld op voor de gemeente.
Daarbij wordt er hier bij ons enorm veel gedumpt, en dat zal niet minder worden als er geregistreerd wordt hoeveel je weggooit. Want meer mensen die hier wonen zullen dan (meer) gaan dumpen - nu doen ze het vaak omdat ze het pasje vergeten - en ook mensen die niet uit de wijk komen dumpen het hier al, en dat verminder je dan ook niet. En ik voel er dan ook weinig voor om die gedumpte zakken zelf in de container te mikken (wat ik nu nog wel eens doe, want als ik elke keer de gemeente moet bellen blijf ik bezig.)

En over het scheiden van afval: helaas kunnen wij hier amper scheiden. Wij hebben in de wijk geen gescheiden containers voor groen afval en restafval. :{ (Alles gaat gewoon op een hoop.) En plastic wordt maar 1x per maand opgehaald (en hoewel ik er op probeer te letten, is het echt onvoorstelbaar hoeveel plastic je in een week kunt verzamelen.....daar heb ik hier ook gewoon geen ruimte voor.)
Alleen papier gaat apart in een container.
(Bij mijn ouders - zelfde gemeente, andere wijk - hebben ze dan wel weer aparte containers voor groenafval.)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 7 november 2013 @ 13:53:14 #150
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_133002890
ik betaal per vuilniszak welke ik in de ondergrondse container moet gooien 1 euro. en een 60 literzak past er eigenlijk niet in :X
Geen mogelijkheid om groen afval te scheiden.
Wel plastic en oud papier.
Oud papier kan ik gelukkig nog zelf wegbrengen, en niet alleen laten ophalen. Maar dat is hier dus echt een probleem. Ook met plastic, savonds mag niet, op zaterdag ga ik echt niet om half 7 opstaan want om 7 word t opgehaald.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')