Oh hey, als jij hem ook wil kunnen we ook bijvoorbeeld loten (oid), ik wil hem niet voor iemands neus wegkapen!quote:Op donderdag 7 november 2013 13:26 schreef ferrari_rood het volgende:
of je lees verder.
candaasje veel plezier ermee
Ik las het net ja.....quote:Op donderdag 7 november 2013 13:29 schreef Kper_Norci het volgende:
Holy shit trouwens!
Man gijzelt dochtertje in Reuver
Ik wil hem ookquote:Op donderdag 7 november 2013 13:31 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh hey, als jij hem ook wil kunnen we ook bijvoorbeeld loten (oid), ik wil hem niet voor iemands neus wegkapen!
Daar kreeg ik van RTL Nieuws wel een notificatie van, maar van de NOS niet..quote:Op donderdag 7 november 2013 13:29 schreef Kper_Norci het volgende:
Holy shit trouwens!
Man gijzelt dochtertje in Reuver
jij was eerst. jammer voor mij maar tof voor jou.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:31 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh hey, als jij hem ook wil kunnen we ook bijvoorbeeld loten (oid), ik wil hem niet voor iemands neus wegkapen!
Vorig jaar hadden we nog 3 tikken, nu maar 1. Da's echt te weinig vind ik zelf. We hebben nu ook een aparte container voor oud papier, da's wel handig.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
Oh is dat veranderd? Waar ik nu woon hebben we geen pasje, wel een ondergondse container voor restafval en oud papier
Zijn ze echt van 12 naar zo weinig tikken gegaan?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:35 schreef Bamba het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden we nog 3 tikken, nu maar 1. Da's echt te weinig vind ik zelf. We hebben nu ook een aparte container voor oud papier, da's wel handig.
Ik weet niet of wij ooit 12 tikken hadden, dan is dat wel heel wat jaren geleden geloof ik. Nu was het al jaren 3 tikken, maar sinds dit jaar dus 1 tikquote:Op donderdag 7 november 2013 13:37 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zijn ze echt van 12 naar zo weinig tikken gegaan?
Oh vreemd.. ik heb er altijd 12 gehad, maar andere gemeente wellicht?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:40 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik weet niet of wij ooit 12 tikken hadden, dan is dat wel heel wat jaren geleden geloof ik. Nu was het al jaren 3 tikken, maar sinds dit jaar dus 1 tik
Dat is hier al sinds dit jaar, betalen per legingquote:Op donderdag 7 november 2013 13:39 schreef Kper_Norci het volgende:
Vanaf januari moet ik trouwens wel beginnen met afval scheiden. Papier, plastic en gewoon huisvuil allemaal apart. Want dan is het dus dat hoe vaker je afval in de ondergrondse container gooit, hoe meer je moet betalen.
Als niemand hem wilt heb ik wel interesse. Die van de dames is stukquote:Op donderdag 7 november 2013 13:04 schreef Greys het volgende:
Superlief, jullie zijn echt schatten, maar ik wil en moet het zelf doen.
Het is ook geen 'vieze' troep gelukkig, maar gewoon kartonnen dozen en verpakkingen die je denkt ooit misschien nog nodig te hebben (), een chocoladefondue ding dat je met kerst krijgt en denkt dat je dat vast ooit nog wel een keer gaat gebruiken nadat het de eerste keer al een prutsding bleek, een nog gloednieuwe waterfontein voor de kat die ik als reserve had gekocht voor als de eerste kapot ging maar daarna dronken ze ineens samen uit de grote waterbak van de hond dus nooit gebruikt, een kapotte stofzuiger waarvan ik toen al niet wist wat ik er mee moest en er nu dus nog ligt etc etc etc (nog heel veel etcetera's
).
Wil er iemand een nieuwe waterfontein?
Ik vind het ook geen slecht idee hoor, de vervuiler betaald, niks mis mee. Alleen je hebt er wat meer rompslomp van zeg maar.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:41 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dat is hier al sinds dit jaar, betalen per legingOp zich wel een goed idee vind ik zelf. Je kunt immers besparen als je goed afval scheidt
Ik zit daar ook wel een beetje mee. Heb een bovenwoning en 2 bergingen, 1 boven en 1 beneden, en binnen ga ik buiten een pedaalemmer in de keuken echt geen afval opslaan. Dus dat gaat denk ik toch iets van bakken of zakken in 1 van de bergingen worden. En dan iedere keer maar naar buiten als ik ergens een lege fles of doos of wat dan ook heb.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:47 schreef Oognip het volgende:
In onze woning is het scheiden van afval echt niet te doen. Klinkt misschien raar, maar wij hebben gewoon écht geen ruimte voor extra vuilnisbakken.
Enerzijds goed, anderzijds....afval levert geld op voor de gemeente.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:43 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik vind het ook geen slecht idee hoor, de vervuiler betaald, niks mis mee. Alleen je hebt er wat meer rompslomp van zeg maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |