Komt hij t ook aan de bank brengen?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:44 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n trapkast thuis, maar daar heb ik een walk-in fridge van gemaakt. Of eigenlijk gewoon een koelkast ingezet. Voor het bier.
Die laatste nuance doet het hemquote:Op donderdag 7 november 2013 11:44 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n trapkast thuis, maar daar heb ik een walk-in fridge van gemaakt. Of eigenlijk gewoon een koelkast ingezet. Voor het bier.
leer hem strijkenquote:Op donderdag 7 november 2013 11:45 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik ga eens strijken, ik háát strijken als de pest maar kan man moeilijk in een polo naar de zaak sturen
quote:Op donderdag 7 november 2013 11:37 schreef Greys het volgende:
Ik vond ook nog een kat in één van de voorraadlades
Wist bijna niet meer dat ik lades had...
[ afbeelding ]
En die kat heb ik direct ingezet als bergbeklimmende speurtijger en die vond mijn broodbakmachine
[ afbeelding ]
Ik heb het idee dat het ding een soort zolder dichtbij is... ben je niet de enige in hoorquote:Op donderdag 7 november 2013 11:45 schreef Greys het volgende:
[..]
En zo'n helder licht!![]()
[..]
Ja 't is toch vreselijk dat ik dat al die tijd had
OOIT (,,,) toen ik hier kwam wonen heb ik dat aangeschaft bij IKEA omdat ik er zulke goede plannen mee had. Nu ga ik er na 7 jaar eindelijk ook iets mee doen ipv alles er voor/op/achter/naast gooien!
Heeft hij ooit eens gedaan, niet om áán te zien, valse vouwen en zulks.quote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 11:48 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Heeft hij ooit eens gedaan, niet om áán te zien, valse vouwen en zulks.
(en ja, dom maar is spaar vooral overhemden óp, zo'n hekel heb ik eraan dus moet wel)
Het is geen walking fridge hèquote:Op donderdag 7 november 2013 11:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
Komt hij t ook aan de bank brengen?
En in een Golf?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:45 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik ga eens strijken, ik háát strijken als de pest maar kan man moeilijk in een polo naar de zaak sturen
Niet zo zeer mijn probleem maar meer dat ik het niet logisch vind dat omdat hij een drukke baan heeft en ik thuis ben het oneerlijk zou vinden, en echt, hij kan het echt niet, hij stond toen zo te pielen en deed ruim een half uur over één hemdquote:Op donderdag 7 november 2013 11:48 schreef Ynske het volgende:
[..]niet jouw probleem toch?
ow echt ik ben daar zo'n ontzettende slechte huisvrouw in
ja ook, dat scheelt natuurlijkquote:Op donderdag 7 november 2013 11:51 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Niet zo zeer mijn probleem maar meer dat ik het niet logisch vind dat omdat hij een drukke baan heeft en ik thuis ben het oneerlijk zou vinden, en echt, hij kan het echt niet, hij stond toen zo te pielen en deed ruim een half uur over één hemd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn nagels van gisteren ze zitten er nog op![]()
quote:Op donderdag 7 november 2013 11:52 schreef ferrari_rood het volgende:
Als ik eenmaal bezig ben met strijken vind ik het helemaal niet erg,
opruimen hier met kat en kind ook geen succes. heb nu een mini in een doek tegen mij aan dus dag inpakken voor de vakantie dan na 14:00 maar doen.mooie nagelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn nagels van gisteren ze zitten er nog op
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
als jij hier ramen komt zemen, strijk ik je was deal???quote:Op donderdag 7 november 2013 11:54 schreef knoblaucha6 het volgende:
(volgens mij ben ik het strijken al aardig aan het uitstellen en bedenk ineens dat de ramen binnen dringend gezeemd moeten worden en daar ik daar géén hekel aan heb.....)
quote:Op donderdag 7 november 2013 11:58 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
als jij hier ramen komt zemen, strijk ik je was deal???
als het nog werkt ------> kringloopwinkelquote:Op donderdag 7 november 2013 12:27 schreef Greys het volgende:
Wat doe je met oude stofzuiger en koffiezetapparaat?
Ik begin me steeds meer af te vragen of ik dit wel in 1 dag klaar krijg, als je ziet wat er allemaal uit komt. Weet echt niet waar ik er mee naar toe moet allemaal
Als het nog werkt? Bewaren op zolderquote:Op donderdag 7 november 2013 12:27 schreef Greys het volgende:
Ik begin me steeds meer af te vragen of ik dit wel in 1 dag klaar krijg, als je ziet wat er allemaal uit komt. Weet echt niet waar ik er mee naar toe moet allemaal
naar de stort. volgens mij kan dat gratis want je hebt ooit al verwijderingsbijdrage betaald.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:27 schreef Greys het volgende:
Dat hangt helemaal af van de voorwaarden van je gemeente, of het gratis kan. Het is niet dat door de verwijderingsbijdrage het deponeren bij de stort kosteloos wordt, voor zover ik weet. Door de verwijderingsbijdrage moeten ze wel je oude apparaat meenemen. Waren ze erg gelukkig mee hier, toen ze de nieuwe Amerikaanse koelkast kwamen bezorgenquote:Op donderdag 7 november 2013 12:29 schreef ferrari_rood het volgende:
naar de stort. volgens mij kan dat gratis want je hebt ooit al verwijderingsbijdrage betaald.ik was laatst in 2uur klaar met de voorraad kast. wil je een foto om je weer wat energie te geven? hij is nu echt netjes vind ik.
wat stom zeg dat dacht ik echt.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat hangt helemaal af van de voorwaarden van je gemeente, of het gratis kan. Het is niet dat door de verwijderingsbijdrage het deponeren bij de stort kosteloos wordt, voor zover ik weet. Door de verwijderingsbijdrage moeten ze wel je oude apparaat meenemen. Waren ze erg gelukkig mee hier, toen ze de nieuwe Amerikaanse koelkast kwamen bezorgen![]()
![]()
Ja en die oude was zwaarder en groter dan de nieuwe....quote:Op donderdag 7 november 2013 12:34 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
wat stom zeg dat dacht ik echt.
die kregen zijn zeker zwaar???
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:41 schreef Greys het volgende:
Oh ik zie het ja, ik googlede op afvalbrengstation Bergschenhoek en toen kreeg ik dat.
Ik bel wel even, dat lijkt me makkelijker dan dat ik jullie er mee opzadel![]()
http://www.irado.nl/thuis(...)valbrengstation.htmlquote:Op het afvalbrengstation aan Bosland 51 kunt u restafval, huisraad en grof tuinafval onbeperkt en gratis brengen. Voor alles wat hier niet onder valt, moet u betalen. Hieronder ziet u een prijzenoverzicht. Op het afvalbrengstation vindt u verschillende containers voor diverse afvalstoffen. Wij raden u aan de afvalstoffen vooraf te sorteren, zodat u minder oponthoud heeft op het afvalbrengstation.
Hebben jullie geen stort?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:39 schreef Greys het volgende:
Ik moet alleen de komende weeeeeeken met dichte vuilniszakken in mijn tuin leven denk ik
Want het past lang niet allemaal in de container.
Maar lieverd, die troep is toch ook niet in twee uur ontstaan? Ik snap het wel hoor, ik heb nog een kledingberg op zolder liggen van toen ik er even niet meer uit kwamquote:Op donderdag 7 november 2013 12:52 schreef Greys het volgende:
Ik moet mezelf gewoon even bij elkaar rapen. Even uitwaaien met Biet, komt zo vast wel weer goed. Ik dacht gewoon dat ik dit met een uurtje of twee wel geklaard zou hebben, nu ben ik de hele ochtend bezig en staat mijn halve woonkamer en hele keuken vol met zooi. Ik vond het er gister toch beter uit zien, voordat ik begon
fixedquote:Op donderdag 7 november 2013 12:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar lieverd, die troep is toch ook niet in twee uur ontstaan? Ik snap het wel hoor, ik heb nog een kledingberg op zolder liggen van toen ik er even niet meer uit kwam, maar geniet gewoon even van je wandeling en dan met frisse moed tegenzin verder
Oh hier krijg je dan een boete als het naast je container staat.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:02 schreef MissBliss het volgende:
Ik zet alles wat ik niet meer nodig heb op maandag naast de container en meestal is het binnen een uurtje weg. Zo niet, haalt de volgende dag de gemeente het op. Goed geregeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |