Je mag bij mij anders wel stekjes komen halen? Ik heb een hele grote XXL bol staan die niet gesnoeid is afgelopen jaarquote:Op donderdag 7 november 2013 11:02 schreef knoblaucha6 het volgende:
Morning![]()
Greys, bigshoppers zijn reuze handig om op zolder/schuur/garage spulletjes in te bewaren/gereedschap bij elkaar te houden etc.
En plastic tasjes voor zover ze passen gebruiken als zak in de pedaalemmer, scheelt weer een poosje pedaalemmerzakken kopen (wat weer van pas komt in je zuiniger-doen![]()
Ik ga ook eens bezuinigen, het geld vliegt er ui, let ook nergens op dus ga jullie voorbeeld ook eens proberen te volgen, goede tips waarvoor dank![]()
Tuin gaat me ook weer hoop geld kosten want vanmiddag wordt in mijn trots ivm buxusziekte de helft van mijn bloed-zweet-en tranen strak gesnoeide prachtige buxussen en haagjes gesloopt en afgevoerddus kan het geld wel gebruiken voor herbeplanting volgend jaar.

Tofquote:Op donderdag 7 november 2013 11:27 schreef Puala het volgende:
Enne, Greys, je enthousiasme werkt aanstekelijk. Binnenkort eens kijken wat wij verbruiken in een week.

Ik denk dat het inderdaad heel belangrijk is.quote:Op donderdag 7 november 2013 08:14 schreef Toekito het volgende:
[..]Goede zaak. Helaas was het er in mijn tijd niet.
Ik vind t leuk om met kinderen bezig te zijn, en vind t een heel interessante zaak.quote:Op donderdag 7 november 2013 09:31 schreef Oognip het volgende:
[..]
Interessant! Is dat puur uit interesse of wil je er echt iets mee gaan doen?

Was t ook, maar ook door de eigen ervaringen van mensen met kinderen welke met verlies om moeten leren gaanquote:

Je bent goed bezigquote:Op donderdag 7 november 2013 11:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Tof![]()
Ik merk ineens hoe een mooie voorraadkast ik eigenlijk heb, als je al die random er in geflikkerde troep weg denktNog een uurtje of twee en ik weet niet wat ik zie denk ik
"Stofzuiger doet het niet meer, kom we kopen een nieuwe en smijten de kapotte onderin die trapkast". Ik kom dus een oud koffiezetapparaat tegen, een oude stofzuiger en twee gourmetstellen, wtf![]()
EN MIJN BROODBAKMACHINE!![]()

Ik vind het een fantastisch plan Yns, heb zelf ervaren in 1973, toen dat er allemaal nog niet was hoe het is op jonge leeftijd met direct verlies te maken te krijgen. Aai over je bol, veel speelgoed krijgen en verder zocht je het maar uit want kinderen "realiseren het zich toch amper"quote:Op donderdag 7 november 2013 11:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ik denk dat het inderdaad heel belangrijk is.
[..]
Ik vind t leuk om met kinderen bezig te zijn, en vind t een heel interessante zaak.
Denk dat ik ook eens wat info ga opvragen voor de studie welke er hierover is.

Snap ik, ik ben ook zo'n opruimer (en zoek me dan later lens naar iets wat in zo'n opruimbui naar het stort is verhuisdquote:Op donderdag 7 november 2013 11:34 schreef Greys het volgende:
Ja ook een goede tip, maar daar ga ik ze niet allemaal voor bewarenDan zit ik alsnog met een hele berg tassen die dan mss ooit eens als pedaalemmerzakje kunnen dienen. Ik wil het weg

quote:Op donderdag 7 november 2013 11:37 schreef Greys het volgende:
Ik vond ook nog een kat in één van de voorraadlades
Wist bijna niet meer dat ik lades had...
[ afbeelding ]
En die kat heb ik direct ingezet als bergbeklimmende speurtijger en die vond mijn broodbakmachine
[ afbeelding ]

Rondje stort? Of je brengt het dinsdag als je naar de lieve tandenmeneer moet naar mij, breng ik het voor je naar het stort, heb nog knippen over én het is vlakbijquote:Op donderdag 7 november 2013 11:39 schreef Greys het volgende:
Ik moet alleen de komende weeeeeeken met dichte vuilniszakken in mijn tuin leven denk ik
Want het past lang niet allemaal in de container.

Ik heb ook zo'n trapkast thuis, maar daar heb ik een walk-in fridge van gemaakt. Of eigenlijk gewoon een koelkast ingezet. Voor het bier.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Ooooh die kast is mijn droom
Da's hier toch een stuk slechter geregeld![]()

quote:Op donderdag 7 november 2013 11:44 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n trapkast thuis, maar daar heb ik een walk-in fridge van gemaakt. Of eigenlijk gewoon een koelkast ingezet. Voor het bier.

En zo'n helder licht!quote:Op donderdag 7 november 2013 11:41 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Die Bengaal van jou is trouwens zo mooi
Ja 't is toch vreselijk dat ik dat al die tijd hadquote:Op donderdag 7 november 2013 11:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Ooooh die kast is mijn droom
Da's hier toch een stuk slechter geregeld![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |