abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132968268
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
pi_132968648
Poeh, LE wat een raar gedoe weer van het UWV :(

Verder zag ik de fotospam van Saar :D
En Sac is een mooie perfecte gezonde baby ;)

Hier een super verkouden baby :'( met vooral pijn in z'n keeltje. Zo zielig! Gaat hij hoesten, begint hij daarna te huilen :'( iemand daar toevallig nog de tip voor?
Gelukkig gaat hij morgen naar m'n moeder en niet naar t kdv. Als zij vindt dat hij benauwder wordt maar weer langs de ha.
Nu ligt hij op me te slapen en houdt hij me stevig vast. O+ hij is moe van t hoesten..
pi_132968730
Tijmsiroop! En evt paracetamol als hij niet meer wil drinken omdat het pijn doet. Arme Ow :*
Home is where the O+ is...
pi_132968796
Ja, hij is wel echt zielig...
Tijmsiroop, mag hij dat al dan?
pi_132968833
Ik heb dat hier vaker voorbij zien komen in elk geval...

Edit: er bestaat een suikervrij versie idd, die mag vanaf 6 maanden!
pi_132969853
Hmz, klinkt als een goede tip..
Helaas gaat het niet meer lukken om langs de supermarkt te gaan :(

We gaan wel zo douchen, heb nog ademvrij zwitsal staan. Maarja werkt niet tegen het hoesten.

Paracetamol staat klaar, gebruik t liever niet, hij heeft geen koorts verder

Tnx Cwen :*
pi_132970100
Np, ik hou van oplossingen :). Anders door je moeder laten halen morgen?
pi_132970978
Ja dat doe ik wel denk ik :)

Bedenk me net dat we ook nog z'n puf hebben liggen! Heb ik zo lang niet gebruikt dat ik hem spontaan was vergeten :)
pi_132971473
Ah, keelpijn is natuurlijk hartstikke lastig... sneu voor Ow ;(

Ik heb E eindelijk in slaap. Ze had volgens mij wat kramp dus was vanaf een uur of 4 al huilerig :{ Toen had ze net een halfuurtje geslapen dus ze moet nu wel bekaf zijn.
pi_132972678
Ff ego:

Mijn meisje liep net vijf pasjes achter een stoeltje!!
  woensdag 6 november 2013 @ 19:18:00 #11
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132973281
Aw, arme Ow -O- Keelpijn is zo naar..

En krampjes bij E. ;( Ze zal wel helemaal op zijn nu. Hoop dat ze lekker slaapt.

AM, wat knap! *O*

Hier slapende baby in draagdoek O+ Té schattig.
  woensdag 6 november 2013 @ 19:21:27 #12
171422 LadyBlack
paint it black
pi_132973443
Fotooooo GotC! O+

AM ook foto van je knapperd! *O*
pi_132973630
GotC heerlijk O+
Loj wat zielig, beterschap ;(
AM *O*
LB hopelijk slaapt ze vannacht lekker, zielig hoor

L kan zooo snel kruipen :o echt lachen. Zitten gaat steeds beter. Hij zit steeds vaker op zn knietjes met zn handen op de bank. T gaat opeens zo snel...
  woensdag 6 november 2013 @ 19:34:34 #14
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132974024
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 19:21 schreef LadyBlack het volgende:
Fotooooo GotC! O+

AM ook foto van je knapperd! *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+
  woensdag 6 november 2013 @ 19:40:50 #15
171422 LadyBlack
paint it black
pi_132974348
Ooowwww zo lief zo'n klein krummeltje nog!! O+
  woensdag 6 november 2013 @ 19:40:52 #16
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_132974352
Awww GotC O+

Knap, AM!

De Manduca is hier tot dusver 1x gebruikt... Ik snap het ding niet, het lijkt gewoon alsof ze er nooit écht goed in zit. Toch wel zonde, maar ja...
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_132974553
Aaaawwwww GotC, cute!
Fieder met je supersnelle kruipert!
AM, wat knap!
Loj, wat naar van Ow's keelpijn. Hopelijk heeft ie er vannacht niet teveel last van
LB, krampjes zijn zo zielig!
  woensdag 6 november 2013 @ 19:47:10 #18
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132974672
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 19:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Awww GotC O+

Knap, AM!

De Manduca is hier tot dusver 1x gebruikt... Ik snap het ding niet, het lijkt gewoon alsof ze er nooit écht goed in zit. Toch wel zonde, maar ja...
Zonde idd! -O-
Deze doek (Didymos indio black-white) is geleend van een vriendin om uit te proberen. Vind het tot nu toe een top, heb 2 vrije handen *O* en een slapende baby *O*!
Maar Yur wil toch liever een drager zoals de Manduca, dus kans dat we die gaan kopen :Y
pi_132975220
Ohhhh GotC O+ O+ O+ Lekker zo'n doek he! Ik vind het zelf fijner dan een drager, lekker dicht tegen me aan, plus hij past altijd perfect omdat je haar elke keer opnieuw inwikkelt O+ Hier zit ze elke dag wel in de doek, met boodschappen sowieso, heerlijk zonder wagen, niemand in de weg lopen. En thuis ook, slapend kind, handen vrij inderdaad!

AnimalMix, woahhhh wat knap *O*

Fieder, L. gaat snel opeens *O* Leuk he! Hier hetzelfde, overal op d'r knietjes en de hele dag aan m'n been staan :D

Krampjes, dat klinkt sneu LB! Hoop dat ze opknapt van wat slaap :z En die foto O+ Wat wordt ze al groot ook joh!

Loj, beterschap :* Hier was er ook keelpijn en hielp veel knuffelen (met en zonder draagdoek) het allerbest!
pi_132975901
Die foto Gotc! Wat een frummel! O+

AM, wat knap! Snel toch, ze is 10 of 11 maanden?

Fieder, ook al zo knap van L! *O*

Ik ben draagfan, enorm. Vind de combinatie draagdoek en draagzak ideaal. Draagzak voor de korte stukjes (van/naar school, omdat dat makkelijker is dan steeds knopen) en de doek voor de langere afstanden (omdat ik dat minder belastend vind, de Boba trek ik niet een heel uur met mijn slechte rug).

XM, heb je wel eens iemand mee laten kijken naar de Manduca?

LB, had ze kramp van de appel?

Hier een niet zo lekker jongetje. Bleekjes, moe, stil, en erg veel aan het jammeren. Geen koorts en hij drinkt goed, dus erg zal het niet zijn, maar hij zit duidelijk niet lekker in zijn vel. Dat gejammer doet hij echt nooit, het is zo sneu ;( En hij schrikt ook van alles, van zijn piepboekje dat *piep* doet, van mijn man die niest (oke, dat is niet gek, vraag maar aan de oma die nog met haar rollator in de sperziebonen op de groentenafdeling ligt), van mij als ik 'hoi liefje' zeg :'(

Gelukkig was hij wel heel knap in zijn nieuwe kik*kid jumpsuitje O+
pi_132976269
Wat een hompie GotC O+

LE, wat rot van het UWV zeg -O- maar klinkt alsof jullie er op de juiste manier mee om gaan. Jij bent het belangrijkst! Beterschap voor je zielige baby :*

Loj ook beterschap, hopelijk gaat de nacht goed :*

En foto van E O+ Ze heeft zo'n lekker bekkie O+

En AMs meisje dat loopt! *O*

Ik ben blij en verbaasd O+ Isa heeft de hele dag prut geslapen en vannacht was ook major drama, maar ze ging net heel lief slapen, zonder gedoe! *O* Ze heeft een fles gehad, nog even met haar papa gespeeld, toen heb ik haar haar pyjamaatje aangetrokken, met een romper lange mouw eronder omdat ze de afgelopen nachten koude handjes had, tandjes gepoetst, toen hebben we een boekje gelezen en heb ik haar neergelegd (met beer die terug is!) en mobile boven haar hoofd om naar te kijken (na LEs tip over het lampje). Dat heeft ze nog een paar minuten gedaan en toen ik een kwartier later ging kijken sliep ze *O* We gaan haar straks wakker maken voor een late voeding in de hoop dat ze snachts dan rustiger slaapt, maar ik ben nu al blij O+ /einde dagboekpost
Sarcasme. Herken het.
pi_132976851
LE, wat een gedoe met het UWV. Liep je voor je zwangerschap al bij de UWV, dat ze zoiets |:( kunnen besluiten? Sterkte :*

Coco, gefeliciteerd *O* met de verjaardag van Saar! Leuke foto spam. Benieuwd naar de Saar met taart versie!

Loj, sterkte met de keelpijn van Ow. Gorgelen met zoutwater helpt maar dat is geen mogelijkheid :@ .

LadyBlack, altijd lastig als ze huilerig zijn. In zulke gevallen zou je willen dat ze kunnen zeggen wat er aan de hand is. Hier vanaf half 5 een huilerige F. gehad. Van alles geprobeerd viel hij tijdens ons eten op mijn arm in slaap :O. Daarna zijn slaapzak aan, nog wat drinken en oant moarn (als we geluk hebben).

Animalmix meisje liep vijf pasjes *O* .

GotC, een slapende E in doek O+ . Afgelopen zaterdag naar de Kreadoe geweest. F mee in de wagen en later in de middag bij ML in de doek. Vind F heerlijk om te slapen. Kon hij zich mooi afsluiten van de drukte toen hij niet meer wilde rondkijken. Wat hebben we een bekijks gehad.

Fieder heeft een snel kruipende L *O*
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
pi_132977176
Coco gefeliciteerd met je dreumes *O*

Ferrari hoe zijn je nagels geworden?

Suusz, lievee foto's O+
Sterkte morgen bij het CB

L-E Riley wordt ook heel boos als wij iets eten en zij niks heeft. Meestal pakken we dan een rijstwafeltje voor haar :D

Kyara :* vermoeiende nacht. Fijn dat je nog even hebt kunnen slapen

LB leuk om je weer te horen. Heb je het de laatste tijd zo druk dat je er minder bent? Of kijkt het alleen maar dat je minder reageert.
En zo grappig dat ze interesse krijgt in de staart van de kat O+

Animalmix bij op ons het CB kan je kleding weggeven. Ze hebben een kast met kleding in allerlei maten. En dan vooral bedoelt voor de mensen die wat minder te besteden hebben. Ik vind het een mooi idee

Olf. Zielig dat jouw baby ziek was. En dan nog een hele lange dag weg. :*

LB wat wordt ze groot. Echt een poppetje O+

Coco die eerste foto. Je ziet hoe blij ze is met de slingers. De andere foto's zijn ook O+

L-E wat stom. Die mensen daar sporen volgens mij niet :*
Goed dat hè bezwaar gaat indienen

Ferrari ik vind haar geen dikkertje. Ik denk dat je vader het niet verkeerd bedoelt heeft.

Loj. Beterschap voor je mannetje :*
Paracetamol gebruik ik liever ook niet. Maar als Riley niet lekker is en echt ontroostbaar van het ziek zijn dan gebruik ik het wel.
Daarentegen had ze laatst koorts, maar viel ze in slaap zodra ik haar in haar bedje legde en toen heb ik het niet gebruikt (ik ga haar niet wakker maken)

Animalmix wat knap *O*

Fieder wat goed van L. *O*

Gotc O+

L-E beterschap voor je baby :*

Spirit fijn dat ze zelf ging slapen O+
pi_132977335
Go Isa lekker slapen
am je meisje een paar stapjes wat knap
gotc ah knappe T in de doek

mijn nagels zijn mooi geworden hoor. ik heb heel lelijke nagels van mezelf en nu ziet het er wel mooi uit vind ik.
en mijn ouders tja laat ik het daar maar niet over hebben
pi_132977344
Saarspam! Ziet er uit als een leuke dag! Een levensoverzichtspam is ook nog welkom hoor ;)

En E van LB met d'r appeltje, ze is echt mooi

S. van Ferrari, wat een klein meisje, wat ligt ze daar heerlijk!

LE, wat een falers zeg. Je hebt vast een ptss van over een stoeprand struikelen ofzo. :')

Hier net thuis van lange dag, meisje heeft op kdv lekker bijgeslapen van d'r korte koortsnacht waardoor ze nog wakker was en ik zelf nog kon voeden. Scheelt weer een avondje met stuwing :P en wel zo gezellig jeeee!
pi_132977611
GotC wat liefffff O+
Ach LE je arme jongetje :* Oh ja, jij was mijn overdreven-niezende-man-lotgenoot! Zat me van de week nog af te vragen wie dat ook alweer was.
Spirit zo fijn als ze lekker slapen
Omen wat zat Riley lief te lezen, net echt! (of misschien was het ook echt? :o )
pi_132977817
LB, wat sneu van de krampjes! Hoe voelt ze zich nu?

Spirit, wat goed! *O*

Fieder, wat knap van L!

AM, wat goed van je meisje!

GotC, wat lief zo! Hier heeft ze vanmiddag ook geslapen in de doek. Toch merk ik zelf dat ik nog altijd snel last krijg van m'n rug, terwijl ze wel strak genoeg en op de goede hoogte geknoopt zit. Maar ja, dat moet mettertijd wel beter gaan, denk ik. Meer mensen veel spierpijn in hun rug gehad toen hun baby nog klein was?
  woensdag 6 november 2013 @ 20:58:57 #28
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_132978187
GotC wat enorm schattig O+
Cwen, je rug moet er ook een beetje aan wennen :) ik vond rugdragen pas echt fijn toen jongste een jaar was, tot die tijd had ik haar liever voorop :)
I`m not weird. I`m limited edition.
  woensdag 6 november 2013 @ 21:20:15 #29
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_132979468
GotC O+

En hoera voor de stapjes!

En verder is er gewoon bijna een heel topic volgeschreven vandaag, moet nog wat bijlezen zo...

Vreemde avond trouwens. Ik heb hier een J. met nachtmerries lijkt t wel. Elke keer heel hard huilen in z'n slaap. Huilen/ paniek stopt pas als ie even wakker wordt en papa of mama ziet. Zo vreemd, ik kreeg m bijna niet wakker net (normaal meteen wakker als je m optilt), maar nu weer rustig...
pi_132979581
Dragen :D

Maar, ik ga bij een volgende toch wel op zoek naar een andere doek.
Ow zakt steeds lager bij deze :(
  woensdag 6 november 2013 @ 21:29:03 #31
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_132980017
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 21:22 schreef Loj het volgende:
Dragen :D

Maar, ik ga bij een volgende toch wel op zoek naar een andere doek.
Ow zakt steeds lager bij deze :(
Ik raad de storchenwiege drager aan, al vanaf mini baby comfortabel, en J. zit nog steeds superlekker op mijn buik met z'n bijna 8 kilo.
pi_132980777
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 21:29 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Ik raad de storchenwiege drager aan, al vanaf mini baby comfortabel, en J. zit nog steeds superlekker op mijn buik met z'n bijna 8 kilo.
Hee, een medefan!

Met tien kilo zit het ook nog lekker kan ik je vertellen. Hij vindt het met 1 jaar nog steeds heerlijk erin! Absoluut een aanrader vind ik!

Edit: oeps, ik dacht dat dit het draagdoekentopic was :@

[ Bericht 9% gewijzigd door Mineola op 07-11-2013 08:25:15 ]
pi_132982301
Hier ook een geweven doek, veel fijner dan elastisch. Kom 'm maar lenen dan!
pi_132983098
Welke doek heb je nu Loj?
pi_132983418
Ik heb een elastische te leen van een vriendin, en zelf een geweven (tweedehands) gekocht, en ik gebruik eigenlijk alleen de geweven doek. En steeds vaker, terwijl ik er zelf in het begin ook nog best sceptisch over was. Zag mezelf niet met die doek elders klooien/knopen, maar het valt eigenlijk reuze mee. Gewoon een kwestie van regelmatig doen, dan word je er vanzelf handig in. De doek was een stuk goedkoper dan een (nieuwe) duowagen, en nu kan ik alsnog alleen met 2 kindjes op pad... Ik ben fan! O+

Coco, van harte gefeliciteerd met je dreumesje! *O*

L-E, o|O voor het UWV... wat is het toch ook *piep*-organisatie zeg... bureaucratisch geneuzel :(

Beterschap voor de snotterende mini's!

Sinds we hier vorige week rijstebloempap hebben geïntroduceerd, heeft Femmetje nog elke nacht lekker doorgeslapen. Ze vindt het heerlijk! Hele fles is met een minuut of 5 leeg :9
Ik heb dus ook al ruim een week weer fatsoenlijk geslapen in principe, maar ik heb nog steeds het energielevel van een slappe dweil ;( Misschien binnenkort toch maar eens bij de huisarts langs om wat dingetjes te laten checken...
pi_132983879
OMG... Ik voel me echt de slechtste moeder ooit :'(. Ik had Ellie tegen m'n schouder want krampjes, ben even afgeleid en ze gooift zich zo schuin van m'n schouder af, met haar hoofd op de leuning van de bank! Gelukkig was het maar zo'n 20 cm en is de leuning zacht, maar toch... Ze had wel vanalles kunnen kneuzen of breken! :'( Ze mankeert uiteraard niets, huilde alleen even van de schrik... Maar ik ben even iets langer van de leg :'(.
pi_132984188
Cwen, :*
Er is niets gebeurd, het was niet jouw schuld, en je bent géén slechte moeder! (juist een goede, lekker knuffelen op je schouder tegen de krampjes O+)
pi_132984227
Ik heb de eerste drie maanden fulltime een rekbare draagdoek gebruikt, een je porte mon bebe en vond die echt fantastisch! Wel maar tot een bepaald gewicht. We hadden niet eens een wagen :+ niet gemist ook. Daarna geweven doek en storchenwiege draakzak en vanaf 6 maanden ook zo'n draagrugzakbackpackstyle,
pi_132984280
Vet schrikken Cwen! Maar niet rampzalig en zulk soort dingen gebeuren. Ik had met 2 maanden in de vinger van baby geknipt met nagelschaartje. :@
pi_132984387
MM zeker vreemd dat J. telkens huilt en dan bijna niet wakker te krijgen. Lijkt inderdaad op nachtmerries

Shandaly fijn dat de nachten weer goed gaan. Herkenbaar van die moeheid. :*

Cwen. Dat is schrikken. Hopelijk kom je gauw weer een beetje bij van de schrik. Je meisje is het morgen vast alweer vergeten. Dus probeer haar na te doen :*
  woensdag 6 november 2013 @ 22:41:30 #41
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_132984574
Kan me de schrik goed voorstellen Cwen, maar zoiets gebeurt ons allemaal :*.

En even een vraag... Noor haar poepluier leek een beetje op olijventapenade :'). Kan dat door de bijvoeding komen?
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_132984692
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 22:41 schreef XcUZ_Me het volgende:

En even een vraag... Noor haar poepluier leek een beetje op olijventapenade :'). Kan dat door de bijvoeding komen?
:Y
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_132984697
Schrikken Cwen, maar het overkomt iedereen wel eens een keer. Niet rot over voelen :*

XM, qua structuur bedoel je? Dat kan prima ja :+
  woensdag 6 november 2013 @ 22:45:16 #44
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_132984781
Ja, groenig met stukjes en zwartige fliebeltjes :').
pi_132984839
Soms is het zo jammer dat ik omschrijvingen ook heel duidelijk voor me zie... :X
pi_132984845
Ik kom trouwens afscheid nemen! Gelukkig kom ik jullie uiteindelijk allemaal wel weer tegen in het volgende topic :Y *;

Nog even ter afscheid: een jaar Saar O+

En vandaag:
pi_132984871
Saar! O+
  woensdag 6 november 2013 @ 22:52:46 #48
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132985150
Cwen :*

Saar! Wat een goeie spam O+

Verder ben ik blij dat ik niet van olijven hou :+
pi_132985706
quote:
10s.gif Op woensdag 6 november 2013 22:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, groenig met stukjes en zwartige fliebeltjes :').
ik mis de FV/BV luiers :D
pi_132985729
Saar O+ O+
pi_132985986
Wel sympathiek dat die bvluiers aan het begin zijn, echt even oefentijd voordat de rampzalige explosies komen :P

Wat is Saar al saarderig vanaf dag 1 wauw! *; ik vind haar qua type wat op mijne lijken, tomboystoer meets ook-wel-heel-schattig. Maar misschien is dat gewoon mijn wens ;)
pi_132986113
Die allereerste zwarte drab is anders ook niet echt prettig... maar gelukkig lig je dan zelf vaak nog in je kraambed, en zijn die luiers vooral voor de papa en de kraamhulp ;)
pi_132986574
Saar O+

Ellie slaapt, en ik hopelijk zo ook... Morgen een betere dag!
pi_132986912
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 22:16 schreef L-E het volgende:
Welke doek heb je nu Loj?
Een tricot slen, maar hij bevalt dus niet heel erg. Het dragen is heerlijk, alleen na een kwartier/half uur is Ow behoorlijk naar beneden gezakt. Dus bij de volgende toch ff iets anders zoeken. Ik had deze ook gekregen.. :)
Tnx voor de tip MM!

Mooie fotospam van Saar! Tot snel!

Cwen, je bent een supermoeder! Niet zo streng voor jezelf zijn, er is toch niets gebeurd! :* fijn dat Ellie slaapt!

Olijventapenade voor XM... Weet je.., dit is pas t begin ;) het wordt nog veel erger ;) pindassoep met balletjes enzo :+

Hier bezig met sessie 1, maar dat valt wel mee als je Ow hoort ronken. Ik sliep al om half 10, dus ben klaar voor een heftig nachtje :)

[ Bericht 7% gewijzigd door Loj op 06-11-2013 23:33:50 ]
pi_132991787
Aaaaaah na een week sort of doorslapen voelen deze nachten weer extra zwaar aan. En baby compleet overstuur. ;(
pi_132991857
Coco wat een mooie spam. Tot over drie maanden. Ik ga je missen. :'(

Loj hopelijk heb je een goede nacht :*

Olf :* voor jouw nacht
pi_132991887
Saarspam, leuk :) Je ziet idd al vanaf de eerste foto's dat zij het is.

530 weer vanochtend. Alles is relatief, ik weet het. Maar toch ben ik moe :P
  donderdag 7 november 2013 @ 06:42:33 #58
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132991937
Ah Olf, dat maakt het wel extra zwaar ja!

Spees, ik vind 05:30 ook vroeg hoor :P

Hier kregen we T. niet slapend in z'n bedje.. gevolg: Yur is van 23 tot 3 met 'm bezig geweest. Elke keer als hij 'm slapend weglegde, werd T. direct weer wakker+huilen binnen 5 min.
Iemand tips?
pi_132992077
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 06:42 schreef GotC het volgende:

Hier kregen we T. niet slapend in z'n bedje.. gevolg: Yur is van 23 tot 3 met 'm bezig geweest. Elke keer als hij 'm slapend weglegde, werd T. direct weer wakker+huilen binnen 5 min.
Iemand tips?
Nee wel herkenning helaas. Maar afgelopen nacht 02:00 en 06:00 en om 02:00 ging ze meteen weer slapen dus hou hoop. Nu ligt ze wel wakker naast mij.
pi_132992219
Saarspam O+ Wat lijkt ze vanaf dag 1 op zichzelf, leuk!

5:30 is vroeg. Ook relatief gezien :P
pi_132992242
Gotc, had hij krampjes? Of mamahonger?
pi_132992387
Gotc, en op een een voedingskussen net een aankleedkussenhoes erover tussen jullie in leggen? Dan voelt hij jullie gewoon dichtbij zijn.

5.30 is echt net iets te vroeg Spees! Vanaf 6.30 vind ik het acceptabel. Maar liever 8.30 ;) maar dat duurt nog een jaar of 12 vermoed ik.
pi_132992411
Cwen :* kan gebeuren
Saarspam O+ O+ O+
:W ;( tot over n paar maandjes!!
pi_132992428
quote:

Iemand tips?
Was dat eenmalig of is dat elke avond dat hij zo moeilijk slaapt/ in slaap blijft?

Bij de oudste hadden we dat bij elk slaapje maar vooral s nachts. Wij zijn toen begonnen met inbakeren en hem zelf in slaap te laten vallen (dat laatste was natuurlijk niet van de een op andere dag zo) maar als hij dan sliep dan sliep hij ook. Dan konden we hem ook wegleggen en we hoefde ook niet meer overdreven zachtjes te doen zelfs..

Hier was de oorzaak dat Jelle nogal beweeglijk was en dat er elke keer een van z'n armen zichzelf wakker maaiden. Daardoor kwam hij ook nooit in een diepe slaap, en was het ook moeilijk hem slapend weg te leggen..
pi_132992611
quote:

Iemand tips?
Herkenbaar... Mama/papahonger was dat hier. Nu zeg ik: lekker op je laten liggen, en als je dan kan en durft te slapen, doen!

Toen wij ermee te maken hadden deed ik echter hetzelfde als jullie, ik kon echt niet slapen met hem op me en was te moe om hem toch bij me te nemen en dus wakker te blijven. Heb nachtenlang met m'n arm in zijn bedje geslapen :X Je kan proberen of hij op een aankleedkussen tussen jullie in wil, of dat dichtbij genoeg is? Succes!
pi_132992965
Cosleeper is ook een goede optie, als je daarvoor open staat. Kan me voorstellen dat niet iedereen daar op zit te wachten. :)
  donderdag 7 november 2013 @ 08:55:44 #67
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132992970
Hmm misschien toch maar een voedings-/aankleedkussen proberen :Y
Ik ben er nog niet 100% over uit waarom hij wakker wordt, maar vermoed idd papa-/mamahonger. Overdag slaapt hij ook het liefst op ons en wordt ook vrij makkelijk wakker als hij realiseert dat hij niet meer op obs ligt.
Bedankt voor de tips iig! En fijn om te horen dat het vaak voorkomt :)
pi_132993049
Voor 9 uur en mn baby slaapt alweer. Volgens mij vond ze het zelf ook een kort nachtje, haha. Hopelijk is ze straks dan ook gezelliger dan de afgelopen 2 uur. Ik had vriend al aangeboden dat ik wel 5 dagen per week wil werken O-)

Oh. Weer wakker. Hm.
pi_132993137
Gotc, is heel normaal babygedrag inderdaad! Je kan ook iets waar jouw geur aan zit bij hem leggen, dat wil ook nog wel helpen :)
pi_132993472
Jullie kletsen echt teveel :)
Ik heb niet eens tijd om elke dag te lezen (probeer het wel :Y ).

Afgelopen 2 weken is het hier een ziekenboeg geweest, buikgriep van peuter(kleuter) overgedragen naar mij. Dan is het wel even aanpoten hoor.

Maar sinds 2 nachten slaapt dex van 00:00 tot ongeveer 06:00 *O* En zit hij hierdoor ook op 5 flessen per dag. Kan ik straks maatje 56 uit zijn kast halen en 62 erin. -O- Mijn hormonen vinden dit helemaal niet leuk.

Is hij vandaag alweer 6 weken O+
Van de week controle gehad bij de gyn, ik stond met 5 min weer buiten.

Kortom, het gaat goed en langzaam aan beginnen we een ritme te vinden en echt te 'wennen'. :)
pi_132993715
Zo, ik doe weer mee :)
Uit het vorige topic herinner ik me vooral alle superleuke foto's! O+ Daar wilde ik eigenlijk uitgebreid op reageren en maar het kwam er niet van.

Loj wat sneu he zo'n hoestend kind. Ik ben ook onder de indruk hoe hard ze dat al kunnen! En stiekem wel heel lief dat ze dan zo plakkerig worden O+ Ik heb er ook eentje hier..

LB Slaapt E nog? Hopelijk haalt ze 't een beetje in! (en jij?)

Animal *O* Stoer!

GotC, draagfoto gewenst :8 Oh! En score! :D Wat een mooie doek, en dat neusje O+

XM, ik krijg het amper voor elkaar om hem slecht aan te trekken, dus misschien stel je teveel eisen? Je kleine kan zichzelf nu toch best goed overeind houden? Als F slaapt zakt hij ook als een puddinkje weg in de zak, als hij wakker is houdt hij mij vast als een koalabeer O+ Ik heb hem altijd opengeritst want hij kan er dan overheen kijken als hij wakker is en er onder kruipen als hij wil slapen. En de newborninzet is niet meer nodig.
Voor een hele jonge baby snap ik wel dat het lastiger is, het zit dan een stuk losser dan een doek. Ik vond dat juist prettig.
POEP! Jottum, ik hou van het onderwerp. Elke luier is hier een megaverrassing! Tapenade, curry, onverklaarbare spikkels, donkerbruin, water, hard, ALLES komt voorbij. De ene dag vijf, de andere dag één. *O* ;)

L-E liefs voor je jommetje. spr…?

Spirit *O* voor je je slapende I!

Wizzy als jij typt "blabla F blabla" vul ik natuurlijk automatisch de goede naam in :D

ferrari al gewend aan je nagels? :)

Cwen ik krijg ook pijn als ik te lang draag, het hangt ook af van wat ik doe. Als ik gewoon wandel gaat het goed, maar dingen zoals afwassen, net wat gekke houdingen, dat wordt pijnlijk op den duur.
Overigens heb ik F al minimaal vijf keer met zijn hoofd tegen een balk gestoten als ik van de trap af liep, leg ik hem soms iets te onhandig neer en ontspant hij zijn nek zo vroeg dat hij best hard met zijn hoofd neerkomt en laatst had ik zijn beentje beet om zijn sok aan te doen en hij had het niet door, toen zette hij zich af en deed hij een faceplant. Als troost genoeg is dan valt het vast mee ;)

MM ik vind dat altijd extreem lief als ze huilen in hun slaap :@ Maar ook heel zielig natuurlijk!!

Shandaly wat fijn dat ze zo lekker doorslaapt! En jij moet gewoon lekker blijven slapen en langs de huisarts gaan, dat komt goed :*

Coco dreumesmama! *O* Wat een superfotocollage, heel erg Saar inderdaad! En ook een mooie afwisseling van lieve meisjes en stoere tomboyfoto's :) Gefeliciteerd nog!

Mineola wat een slim idee van het aankleedkussen! GotC, voedingskussen lijkt me enger ivm verstikking enzo..

Olf, slaapt ze alweer? Jammer dat F er niet is vandaag anders kwam hij wel even billenkoek geven. ;)

Ymme, 6 weken alweer O+ En wacht maar. Die maten vliegen er doorheen!
  donderdag 7 november 2013 @ 09:41:23 #72
171422 LadyBlack
paint it black
pi_132993812
Jezus Suiker!! _O_

Mag ik +1 doen? :+
pi_132993827
MEGAPOST SUIKER! Doe er dan ook meteen even een F-foto bij voor de volledigheid ;)

Aankleedkussen werd ze hier juist zo zweterig van omdat het plasticachtig materiaal is. Voor even wel prima maar niet urenlang 's nachts. Maar je hebt van die hardere voedingskussens ook he, en als je daar dan een aankleedkussenhoes om doet strak kan baby er niet in zakken. Maar zelf maar even rommelen wat je het handigst vindt Gotc.
  donderdag 7 november 2013 @ 09:46:56 #74
171422 LadyBlack
paint it black
pi_132993940
Oh en wat een geweldige opsomming van 'slechte moeder-dingen' O+

Iedereen gaat zn kind vroeger of later een keertje pijn doen, volledig onbedoeld! Voelt vreselijk, maar daardoor ben je echt geen slechte moeder.

:* voor alle slechte nachten!
Hier was ie tegen de verwachtingen in wel ok. Ik lag wegens koppijn om 9u al in bed, E had een gat in de avond geslapen dus was nog wakker. Mijn vriend heeft haar bij me gelegd en toen is ze weer in slaap gevallen tot 4:45.
Nu is ze op het dagverblijf en heb ik me weer eens ziekgemeld... hopelijk helpt de paracetamol + koffie tegen die verrotte koppijn.

Ohja, Omen; ik ben inderdaad redelijk druk (niet vergeleken bij sommige supermoms hier) dus lees meestal bij op mn telefoon met E aan de borst, en dat is niet altijd meer zo lang.
  donderdag 7 november 2013 @ 09:48:35 #75
171422 LadyBlack
paint it black
pi_132993983
Ohja, bij een hopelijk volgende baby hebben we hopelijk een groter bed. Ik vind 1.40 niet echt relaxed met een baby ertussen. Dat doen we nu 's ochtends wel, maar dan ligt E dus stijf tegen mij aan, lekker te zweten O+
pi_132994013
De aankleedkussen-truc heb ik zelf nooit geprobeerd want ik ontdekte het pas maanden later via hier :D
Tegen het plastic kan je er misschien hydrofielen, handdoeken of omslagdoeken tussen leggen?
  donderdag 7 november 2013 @ 09:51:36 #77
171422 LadyBlack
paint it black
pi_132994058
Die foto van Saar onder de douche is echt de allerliefste foto ooit! O+
pi_132994103
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 09:51 schreef LadyBlack het volgende:
Die foto van Saar onder de douche is echt de allerliefste foto ooit! O+
Huh? Welke? Link naar post! O-)
  donderdag 7 november 2013 @ 09:56:51 #79
171422 LadyBlack
paint it black
pi_132994199
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 09:53 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Huh? Welke? Link naar post! O-)
Fotocollage op de vorige pagina!
pi_132994204
Daar zie ik geen douche. Nog eens kijken!
Oooooh die! Die onschuld nog he O+
pi_132994421
Zo, wat een boel om bij te lezen....

Schattige foto van LB O+
Stom UWV voor L-E waarbij stom een understatement is -O-
Mooie fotospam van Coco, ik wilde al zeggen dat ik je ook ga missen maar dat is natuurlijk niet zo ;) je bent nog laaaaaang niet van me af.
Losse stapjes voor N. *O*
Femke die doorslaapt *O*
Minibaby in draagdoek O+
Maar ook zielige ziekige baby's. Beterschap! :*
En :* voor Cwen. Dat soort dingen kunnen gebeuren.

En ik zal vast wel wat mensen vergeten zijn, sorry! :*
  donderdag 7 november 2013 @ 10:07:43 #82
171422 LadyBlack
paint it black
pi_132994456
Hoe gaat ie daar dan Kyara? Nog lekkerweg?
  donderdag 7 november 2013 @ 10:13:50 #83
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_132994584
Coco mooie spam O+

Cm, ik vond zelf manduca fijn vanaf 5 maanden. Gebruik em elke dag. Ik gebruik geen baby insert en ik heb de rits dicht.

Ik ben benieuwd wanneer Lauren gaat kruipen, ze is echt aan het oefenen op handen en knieën, om vervolgens weer op haar buik overal heen te tijgeren :')
pi_132994719
Ja, wij zitten nog in het diepe zuiden. Morgen weer naar huis. Straks naar de indoor speeltuin, hopelijk is het daar wat minder druk als gister. Dreumes kon niet zoveel doen omdat er nogal grote lompspelende kinderen waren die oogde ballenbak onveilig maakten -O-
pi_132994872
Wat een gewelidige spam van Saar, wat een heerlijk meisje.

Oh Cwen ik snap dat je, je zo voelt. Maar dat is echt niet nodig. En suiker heerlijk die verhalen van jouw, echt een herkenning. Ik merk dat ik bij de tweede echt zo veel makkelijker ben. Staat Kyan en hij valt, maak ik vaak eerst af waar ik mee bezig ben. En voordat, dat klaar is, is er al niks meer aan de hand. Nou bij de eerste deed ik dat toch een stuk minder relaxed.
Maar ik ben ook een beetje lomp/onhandig. De term lompe loetje komt hier dagelijks voorbij en dat is niet alleen voor de kinderen :P

Verder zag ik iets over tijden. Wij zeggen hier altijd voor 06.00 uur is te vroeg (gebeurd helaas nog regelmatig). Tussen 06.00-06.30 uur is oke. Tussen 06.30-07.00 uur is meer dan prima en na 07.00 uur is luxe. Dat laatste komt echter nooit tot zelden voor helaas.
pi_132994953
Oh ja, de dragers. Ik hou van mijn wompat. Ik gebruik hem ook echt regelmatig. Maar merk wel dat als ik in huis ben en Kyan draag (omdat hij echt niet wil/kon slapen) ik het wel zwaar vind. Als ik onderweg ben en dus gewoon aan het lopen ben, kan ik beide kinderen prima uren dragen.

Kruipen doet Kyan ook nog steeds niet Pessie. Zelf zitten, staan en spelen op zijn knieën en de eerste treden van de trap op klimmen dan weer wel. Volgens mij gaat hij gewoon niet kruipen.

Kyara dat is zo irritant als die grote jongens dat dan verpesten. Ik was laatst ook in zo'n indoor ding en daar was het ook. Van die grote jongen in het stuk tot 4 jaar en dan heel wild spelen. Niet leuk voor die hele kleintjes.
  donderdag 7 november 2013 @ 10:35:15 #87
259886 pessie
pi_132995125
Ridder en As, volgens mij zijn jullie jongens echt snel! Ik vind het zo grappig om te lezen hoe het bij jullie gaat omdat onze kinderen ongeveer even oud zijn. Ik heb het idee dat Lauren tegelijk met haar broer op gaat. Die kroop met 9 maanden en liep met 12,5 maanden. We zien het vanzelf!
pi_132995325
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 10:35 schreef pessie het volgende:
Ridder en As, volgens mij zijn jullie jongens echt snel! Ik vind het zo grappig om te lezen hoe het bij jullie gaat omdat onze kinderen ongeveer even oud zijn. Ik heb het idee dat Lauren tegelijk met haar broer op gaat. Die kroop met 9 maanden en liep met 12,5 maanden. We zien het vanzelf!
Kyan is echt veel sneller dan zijn broer. Yaro was heel gemiddeld. Kruipen weet ik niet meer, maar hij liep met 14 maanden. Hij liep dan wel gelijk goed.

Ik vind vooral die interactie tussen die twee echt fantastisch. Het nieuwe is schreeuwen hier. Kyan gilt als communicatie met zijn broer, en Yaro beantwoord dat door terug te gillen. Echt mijn jongens gillen als meiden. Heerlijk hoor, maar mijn oren :P . Voor diegene op mijn fb, daar heb ik ook een filmpje neergezet.
  donderdag 7 november 2013 @ 10:44:00 #89
259886 pessie
pi_132995405
Ik vind dat gillen echt vreselijk, is hier een tijdje terug begonnen en aangezien ik momenteel permanent hoofdpijn heb wordt ik er soms misselijk van ;(
Maar je hebt wel gelijk WB interactie. Hoe ze samen over de grond kruipen O+
pi_132995506
Ik soms ook hoor, vooral als ik ze niet kan stoppen. Maar stiekem moet ik er wel om lachen. Maar hier geen hoofdpijn, kan me voorstellen dat ik er dan ook niet tegen zou kunnen.

Ik vind het miepen van de oudste irritanter. Soms er echt om alles terwijl er niets aan de hand is.
Samen kruipen O+
pi_132995833
Waar zit je precies Kyara? Hier in de indoorspeeltuin is een apart deel voor de dreumesjes, om dat soort dingen te voorkomen. Kleuters zijn in hun enthousiasme niet altijd even sociaal richting de kleintjes, ik ken het ;)

Suiker: ...ongetje? ;(
pi_132995868
Suiker goeie post _O_

Kyara veel plezier! Hopelijk geen vervelende grote kinderen vandaag.

As en Pessie ik vind jullie verhalen ook zo leuk altijd. En broertjes/zusjes O+ zo schattig. Maar ik wacht nog even een paar jaar :P
As ik zag je filmpje op fb, pffff. Dat gegil is hier ook aan het beginnen. Ik negeer het maar zoveel mogelijk, ben bang dat ik het anders aanmoedig. Maar kan me goed voorstellen dat je er hoofdpijn van krijgt.

L kan met steun al heel goed rechtop zitten. Af en toe strekt hij tijdens het kruipen zijn benen, zodat hij op handen en voeten staat. Heel apart gezicht :')
Echt bijzonder hoe hij in een paar weken opeens van alles leert O+
  donderdag 7 november 2013 @ 10:57:58 #93
171422 LadyBlack
paint it black
pi_132995893
Heel andere baby ineens lijkt me Fieder! :Y

Kun je straks met hem fietsen O+
pi_132996159
Ja Fieder, wat gaat L. hard ineens! En idd, lekker mee op de fiets, dat is zooo gezellig O+

Iemand hier nog tips voor een fietsstoeltje? Wij mogen er voor kerst eentje uitzoeken van schoonpaps!
pi_132996421
Ja fietsen is zo leuk. Wij hebben van het weekend voor het eerst gefietst.

En inderdaad leuk om te lezen/vergelijken met kindjes van dezelfde leeftijd. En ik zou ook nog even wachten hoor Fieder.

LE wij hebben de bobike. Die hadden ze bij ons bij de fietsenwinkel en tegelijk aangeschaft met de mama fiets.
pi_132996715
Hier een Yepp kinderstoel, vooral op looks gekozen ;)
  donderdag 7 november 2013 @ 11:19:05 #97
171422 LadyBlack
paint it black
pi_132996745
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:18 schreef Olf het volgende:
Hier een Yepp kinderstoel, vooral op looks gekozen ;)
Mijn vriendinnen hebben m ook, en zijn er erg tevreden over.

Ik moet zeggen dat ik ze ook het minst lelijk vind van alle kinderzitjes :Y (maar die prijs :X )
pi_132996819
Ja ik vind m ook fijn! Al vind ik het hele project van een kind in fietsstoeltje krijgen wel wat oefening vergen ;)
pi_132997603
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
slapende sac in de doek. erg grote foto oeps daarom in spoiler.

hier een bobike stoeltje zat al op de fiets. maar het duurt nog heel lang voor we mogen fietsen.

SPOILER
en mijn nagels
  donderdag 7 november 2013 @ 11:39:43 #100
171422 LadyBlack
paint it black
pi_132997635
Ahw O+ lief FR! En mooie doek!
pi_132997702
volgens mij niet zo goed geknoopt ze huilde zo. en als ik de doek onder de beentjes doorhaal gaat ze ook altijd heel zielig huilen
  donderdag 7 november 2013 @ 11:44:41 #102
171422 LadyBlack
paint it black
pi_132997813
:o Ziet er mooi uit, je nagels, maar ben je dan niet bang dat je je kinderen ermee krabt? :@ Ik vind het vreselijk lastig als mijn nagels lang zijn.

En de doek ziet er prima geknoopt uit, maar E moest ook altijd even piepen als ik aan het knopen was. Meestal met een beetje hupsen tijdens het knopen en daarna gauw lopen was het snel over :Y
pi_132997843
Sticker vond knopen in het begin ook echt niet tof. Hij houdt sowieso niet van gedoe aan zijn lichaam. Behalve als hij helemaal naakt is en we prrrfft-kusjes doen, dan mag het, want dat is LACHUHHHH O+

f_r, de doek ziet er denk ik prima uit, alleen in de nek mag het strakker imo.
pi_132998005
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:45 schreef L-E het volgende:
Sticker vond knopen in het begin ook echt niet tof. Hij houdt sowieso niet van gedoe aan zijn lichaam. Behalve als hij helemaal naakt is en we prrrfft-kusjes doen, dan mag het, want dat is LACHUHHHH O+

f_r, de doek ziet er denk ik prima uit, alleen in de nek mag het strakker imo.
klopt dat vind ik lastig om te doen. ik ben sowieso al met de 2e stap aan het klooien om hem achterlangs te pakken en dan over mijn schouders te doen, ik raak ergens in de knoop ofzo.
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:44 schreef LadyBlack het volgende:
:o Ziet er mooi uit, je nagels, maar ben je dan niet bang dat je je kinderen ermee krabt? :@ Ik vind het vreselijk lastig als mijn nagels lang zijn.

En de doek ziet er prima geknoopt uit, maar E moest ook altijd even piepen als ik aan het knopen was. Meestal met een beetje hupsen tijdens het knopen en daarna gauw lopen was het snel over :Y
ik krab meer met mijn eigen nagels dan met deze. ze zijn nl niet scherp. ik vind ze ook wel behoorlijk lang had van mij wel wat korter gemogen. dus als deze langer dan een week blijven zitten ga ik terug en dan kan ik dat altijd vragen. kan ik eindelijk mijn 100 nagellakjes gaan gebruiken.
pi_132998146
Dat knopen is even oefenen. In het begin deed ik dat met filmpje en stap voor stap enzo en nu met mijn ogen dicht zowat, je wordt er handiger in, geloof me. Komt goed! :)
pi_132998416
Hier ook piepen en afzetten tijdens het knopen, maar als ze dan eenmaal zit is ze zo vertrokken :Y. Het is inderdaad nog steeds wel wat klooien, maar gaat steeds beter!
pi_132998928
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:48 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

klopt dat vind ik lastig om te doen. ik ben sowieso al met de 2e stap aan het klooien om hem achterlangs te pakken en dan over mijn schouders te doen, ik raak ergens in de knoop ofzo.

Doe je dat terwijl je sac al in de doek hebt? Je kunt ook eerst de doek 'omdoen', dan sac erin en dan aanspannen en afknopen. Dat vond ik makkelijker met een mini.
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_132999020
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 12:10 schreef Morretje het volgende:

[..]

Doe je dat terwijl je sac al in de doek hebt? Je kunt ook eerst de doek 'omdoen', dan sac erin en dan aanspannen en afknopen. Dat vond ik makkelijker met een mini.
ik doe eerst de doek om. trek hem iets strak dan sac erin en dan aansnoeren maar.
pi_132999225
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 12:12 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

ik doe eerst de doek om. trek hem iets strak dan sac erin en dan aansnoeren maar.
ja precies, dat bedoel ik ;)
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_132999363
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 12:17 schreef Morretje het volgende:

[..]

ja precies, dat bedoel ik ;)
oefening baart kunst dan maar.
ik blijf nog wel even oefenen. al heb ik ook een marsupi alleen ik weet niet vanaf wanneer ze daarin mag.
  donderdag 7 november 2013 @ 12:23:44 #111
378192 -mandy-
I am who I am
pi_132999478
Die draagzakken en draagdoeken zijn echt heerlijk!!! Al heb ik dan geen draagdoek maar draagzak van marsupi. Heerlijk ding. D mag er graag in zitten/hangen.

Dat knopen lijkt me nog niet zo eenvoudig.

En een *O* voor mijn baby. Die heeft na een week eindelijk door dat neusspray en neuspeertje niet zo erg zijn, en best wel helpen. Ik kan het nu zelfs alleen, hihi.
Dus geen tegengesputter meer. Heeeeeeerlijk.

Mooie nagels FR, en je mini in de draagdoek heeft het heerlijk naar de zin zo slapend ...

Hier een kinderstoel van Bambino, kruidvat. Bevalt prima.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
  donderdag 7 november 2013 @ 12:25:12 #112
378192 -mandy-
I am who I am
pi_132999527
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 12:21 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

oefening baart kunst dan maar.
ik blijf nog wel even oefenen. al heb ik ook een marsupi alleen ik weet niet vanaf wanneer ze daarin mag.
Volgens mij mogen ze daar wel heel snel in hoor. D ding er al in met 2 maanden.
Het enige wat je dan wel moet doen is het bovenste dingetje met die drukknoopjes vastklikken zodat hun hoofdje altijd goed ondersteund wordt.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_132999645
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 12:25 schreef -mandy- het volgende:

[..]

Volgens mij mogen ze daar wel heel snel in hoor. D ding er al in met 2 maanden.
Het enige wat je dan wel moet doen is het bovenste dingetje met die drukknoopjes vastklikken zodat hun hoofdje altijd goed ondersteund wordt.
ze is nog net geen 2mnd. echt waar ik heb geen mini meer.
fijn dat d het zo fijn vindt.
pi_133001230
Draagdoek heeft Riley nooit in willen zitten. Terwijl ze het wel heerlijk vindt om gedragen te worden. Ferrari leuke foto O+
En je nagels zijn mooi

5:30 is trouwens echt vroeg. Op werkdagen moet ik die tijd eruit en elke dag weer valt het me tegen. In de weekenden vind ik alles voor half 7 te vroeg. Tussen half 7 en 7 normaal vroeg en vanaf 7 uur vind ik het luxe O+
pi_133001862
Oh, mijn baby heeft een staartje/ clipje vandaag! Zo schattig O+

En ik durf het niet te zeggen, maar ze slaapt nu van 23.30 - 8.45. Wel een voeding en wat krampjes, maar toch O+
pi_133001890
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:11 schreef Omentielvo het volgende:
Draagdoek heeft Riley nooit in willen zitten. Terwijl ze het wel heerlijk vindt om gedragen te worden. Ferrari leuke foto O+
En je nagels zijn mooi

5:30 is trouwens echt vroeg. Op werkdagen moet ik die tijd eruit en elke dag weer valt het me tegen. In de weekenden vind ik alles voor half 7 te vroeg. Tussen half 7 en 7 normaal vroeg en vanaf 7 uur vind ik het luxe O+
ik 06:00 dus ean haar ritme is verklaarbaar maar die weekenden he
pi_133002575
M'n baby krijgt opeens drie tanden zag ik net. :o verklaart dat het slechte slapen, koorts, niet eten (nog niets vandaag)? Ja he! Jeeeeee ik houd van logische verklaringen!

Hoeveel tanden hebben jullie babies? Mijne nu, 10,5 maand, 2 boven en 2 onder en daar komen er 2 boven en 1 onder bij nu. Wauw. Een mond vol.
  donderdag 7 november 2013 @ 13:49:25 #118
378192 -mandy-
I am who I am
pi_133002730
Oh arme ... zo zielig dat tandjesleed Olf ...

D heeft met 6,5 maand 2 hele mooie ondertanden en 2 boventanden volop in de maak
  donderdag 7 november 2013 @ 13:50:18 #119
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133002772
Drie tanden ineens, jeetje Olf!! :o Lijkt me wel dat ze daardoor wat van slag is.

Mijn baby had bijna 3 uur geslapen in zo'n buitenhuisje! :o O+ Ik had ze gevraagd mij te bellen als ze wakker was zodat ik haar daar kon voeden, en ik dacht echt al dat ze het vergeten waren :')

Ohja en ze is nog tandeloos :Y hou nauwlettend in de gaten of ik bobbels of randjes voel, maar nog niks van dat alles.
  donderdag 7 november 2013 @ 13:50:24 #120
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_133002776
Hier zitten we met 10 maanden op 3 tandjes, 1 middenonder, en 1 schuin erboven. Lekker scheef bekkie :9
pi_133002889
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:50 schreef mousemicky het volgende:
Hier zitten we met 10 maanden op 3 tandjes, 1 middenonder, en 1 schuin erboven. Lekker scheef bekkie :9
En waar zit de derde dan? :+
pi_133003084
Cwen een heerlijke nacht.

LB lekker slaapkopje. Zal ze wel honger hebben gehad.

Olf drie tegelijk. Mijn oudste kreeg er ook altijd 2-4 tegelijk. Pijnlijk maar wel snel klaar met die krengen.
Kyan, bijna 9 maanden heeft er nu 4. Keurig volgens het boekje. Eerst twee beneden nu boven.
pi_133003198
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:53 schreef Olf het volgende:

[..]

:D wat ben jij wakker!

Hier met 6 mnd a (bijna)l 6 tandjes. Onder 3 met en 4de doorkomend en boven 1 hoektand met nog een hoektand doorkomend. De voortanden staan ook al klaar overigens. *)
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 7 november 2013 @ 14:03:35 #124
378192 -mandy-
I am who I am
pi_133003247
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:02 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

:D wat ben jij wakker!

Hier met 6 mnd a (bijna)l 6 tandjes. Onder 3 met en 4de doorkomend en boven 1 hoektand met nog een hoektand doorkomend. De voortanden staan ook al klaar overigens. *)
En ik die dacht dat D met 6 mndn met 2 zichtbare en 2 onzichtbare vroeg was ...
  donderdag 7 november 2013 @ 14:05:31 #125
381212 Gulara
From the future
pi_133003316
Bijna 8 maanden en zes tanden. En onder zijn er weer twee in de maak.

En ik kwam nog even O+ Saar O+ uitzwaaien. :W
pi_133003337
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:05 schreef Gulara het volgende:
Bijna 8 maanden en zes tanden. En onder zijn er weer twee in de maak.
Hey, boks! Alleen onder nog niks in zicht hier
pi_133003480
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:03 schreef -mandy- het volgende:

[..]

En ik die dacht dat D met 6 mndn met 2 zichtbare en 2 onzichtbare vroeg was ...
Isa had met 4 maanden de 2 voorste ondertanden al door. Die is absurd snel daarmee. Liever had ze er nog even mee gewacht hoor!
Sarcasme. Herken het.
pi_133003551
11,5 maand en 1 randje en 1 bobbel ernaast.

Ik was gezegend met een uitslapende Sofie. Die sliep standaard van 19.30 tot 9.30. Nu helaas niet meer. Ze slaapt van 19.00 tot 7 ongeveer. Luuk slaapt heel onrustig. Gemiddeld moeten we er voor hem nog 2 keer per nacht eruit.

Hij lijkt wat aan de beterende hand. Gelukkig. Ik werd een beetje moe/vervelend van het gehuil en gegil. Ik weet dat ie er niks aan kan doen maar dan nog...
*poef* nu is het weg
  donderdag 7 november 2013 @ 14:12:55 #129
381212 Gulara
From the future
pi_133003606
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:06 schreef Fieder het volgende:

[..]

Hey, boks! Alleen onder nog niks in zicht hier
Hier vooral veel kwijl en geknaag. Ik probeer met m'n vingers zo ver mogelijk uit de buurt te blijven van de tanden van mijn pitbull, :X dus echt gericht voelen doe ik niet aan. :P

En boks! :7
pi_133003740
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 10:56 schreef L-E het volgende:
Waar zit je precies Kyara? Hier in de indoorspeeltuin is een apart deel voor de dreumesjes, om dat soort dingen te voorkomen. Kleuters zijn in hun enthousiasme niet altijd even sociaal richting de kleintjes, ik ken het ;)

Suiker: ...ongetje? ;(
In een landal park, speelgelegenheid was onderdeel van het park. Maar er werd net ook een verjaardagsfeestje gevierd.... Net weer geweest en het was stukke rustiger en de meisjes hebben ook heerlijk kunnen rollen en proberend e kruipen op een grote mat.
pi_133003869
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:44 schreef Olf het volgende:
M'n baby krijgt opeens drie tanden zag ik net. :o verklaart dat het slechte slapen, koorts, niet eten (nog niets vandaag)? Ja he! Jeeeeee ik houd van logische verklaringen!

Hoeveel tanden hebben jullie babies? Mijne nu, 10,5 maand, 2 boven en 2 onder en daar komen er 2 boven en 1 onder bij nu. Wauw. Een mond vol.
Gaat snel!

Hier 0 tanden. Maar ml had ook pas zijn 1e tand met 11 maanden geloof ik dus verwacht voorlopig nog niks.

Hier trouwens ook een yepp fietsstoeltje. En dan in combinatie met een mama fiets. Van het voorjaar moet M achterop en dan een meisje voorop bij mij en 1 bij papa.
  donderdag 7 november 2013 @ 14:22:51 #132
378192 -mandy-
I am who I am
pi_133003933
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:12 schreef Gulara het volgende:

[..]

Hier vooral veel kwijl en geknaag. Ik probeer met m'n vingers zo ver mogelijk uit de buurt te blijven van de tanden van mijn pitbull, :X dus echt gericht voelen doe ik niet aan. :P

En boks! :7
Heel herkenbaar!!!!!
Ik stopte eergisteren per ongeluk mijn vinger in zijn mond om te voelen. Tandafdruk was nadien zichtbaar.
pi_133004112
Waar let je dan op als je een fietsstoeltje moet uitzoeken? Er staan er een boel op marktplaats maar t lijkt mij allemaal beetje hetzelfde. Of laten adviseren in een fietsenwinkel?
  donderdag 7 november 2013 @ 14:28:30 #134
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_133004114
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:53 schreef Olf het volgende:

[..]

Oh, oeps, 2 onder dus...

Had eerst 3 staan, en toen ge-edit, en dus nog verkeerd...
  donderdag 7 november 2013 @ 14:29:00 #135
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_133004133
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:28 schreef Fieder het volgende:
Waar let je dan op als je een fietsstoeltje moet uitzoeken? Er staan er een boel op marktplaats maar t lijkt mij allemaal beetje hetzelfde. Of laten adviseren in een fietsenwinkel?
Goede vraag, ik wil er binnenkort ook een gaan kopen. HELP ;)
pi_133004275
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:28 schreef Fieder het volgende:
of die op je fiets kan.
heb je een gewone of mamafiets?
pi_133004382
n Gewone. Ik fiets niet zoveel :P misschien dat L n goede motivatie is! Jammer dat we de herfst en winter ingaan -O-
Maar via mp is dan misschien lastig als het niet op elke fiets past.
Of zouden jullie helemaal geen tweedehands kopen?
pi_133004411
As1981 en ik spreken 30 nov bij mij thuis af. Regio Leiden. Iemand zin om aan te sluiten?
pi_133004431
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:35 schreef Fieder het volgende:
n Gewone. Ik fiets niet zoveel :P misschien dat L n goede motivatie is! Jammer dat we de herfst en winter ingaan -O-
Ik vind het typisch iets dat ik zelf niet nieuw zou kopen. Mp staat er vol mee. Zoek je iets in de buurt dan dan zie je toch meteen of het nog netjes is. En voorstoeltje van Bobike past volgens mij bijna altijd. Ik heb ook een gewone fiets. Mama fiets nooit gemist.

Ik mis het, een kleintje voorop. Zo leuk O+
Met een meidenkwartet
pi_133004506
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:35 schreef Fieder het volgende:
Ik heb een nieuwe fiets toen voor mijn verjaardag gekregen. Wij hebben toen alles compleet gekocht bij de fietsenwinkel. Maar tweedehands is dat ook prima volgens mij.
Toen werkte ik nog heel veel en konden we deze luxe prima betalen.
pi_133004510
Ik denk dat als je een '" nieuw" model stoeltje koopt. niet zo een als vroeger die met haken aan je stuur hangt dat alles past. ik zou als ik jou was zoeken naar een yepp dan houd je een grotere instap over.
pi_133004531
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:36 schreef Fieder het volgende:
As1981 en ik spreken 30 nov bij mij thuis af. Regio Leiden. Iemand zin om aan te sluiten?
das een beetje ver voor mij.
pi_133004637
Hangt een beetje van je fiets af denk ik. Ik had zo'n city fiets waarbij je stuur vrij dicht bij je staat. Als daar nog een zitje aan hangt dan pas je er zelf niet meer tussen. Dus dan maar meteen een mamafiets.

Er is trouwens ook een topic speciaal over fietsstoeltjes. Daar kun je misschien ook wat meer info vinden,
pi_133004705
Ok dan zal ik die tzt eens opzoeken, thanx

Hebben jullie kindjes dan ook een fietshelmpje op? Mijn man lachtte me uit toen ik dat zei namelijk maar als je valt :X
pi_133004793
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:44 schreef Fieder het volgende:

Hebben jullie kindjes dan ook een fietshelmpje op? Mijn man lachtte me uit toen ik dat zei namelijk maar als je valt :X
Wij hebben bij de oudste wel een fietshelmpje gekocht en gebruikt. Van de week bij Kyan nog niet gebruikt, maar ga ik de volgende keer wel weer doen.
pi_133004808
Bij mij helmpjes toen ze zelf gingen fietsen maar ik vind het geen gek idee hoor.
Met een meidenkwartet
  donderdag 7 november 2013 @ 14:49:12 #147
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133004891
quote:

Ja dat vind ik ook een goeie vraag.... ik vind het aan de ene kant onzin ("wij zijn ook groot geworden zonder" etc) maar het idee dat je valt en dat een helm nodig was geweest :X ;(

Overigens denk ik ook dat ik er tweedehands een probeer te vinden :Y Mijn vriendinnen hebben helaas net zelf een tweede kindje, jammerdebammer.
pi_133004926
quote:

Hier wel een helmpje! Het ziet er nogal hilarisch uit. Maar juist omdat ze zo zit vastgesnoerd in het stoeltje en ze dus echt geen kant op kan als we omvallen/geschept worden, wil ik in ieder geval haar hoofdje zo goed als mogelijk beschermen. Al is het maar voor mijn eigen gevoel, als er iets gebeurt heb ik er alles aan gedaan.
  donderdag 7 november 2013 @ 14:50:11 #149
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133004929
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:59 schreef As1981 het volgende:
LB lekker slaapkopje. Zal ze wel honger hebben gehad.

Ohja, dat zou je denken he? :') Nou ze dronk wat lafjes, was ontzettend afgeleid door een prentje aan de muur, een kindje dat binnenkwam.... alles zo'n beetje :') Mijn nieuwsgierige meisje O+
pi_133005002
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:50 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ohja, dat zou je denken he? :') Nou ze dronk wat lafjes, was ontzettend afgeleid door een prentje aan de muur, een kindje dat binnenkwam.... alles zo'n beetje :') Mijn nieuwsgierige meisje O+
Das dan ook wel weer lief
pi_133005551
Ik was op zoek naar een foto van de oudste met help (die ik dus niet kan vinden). Maar zag wel een foto, van hem toen net zo oud als Kyan nu. En ik vind ze dus echt niet op elkaar lijken

donderdag 7 november 2013 @ 15:11:56 #152
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133005760
Nee je oudste had echt een veel donkerder uiterlijk! Kyan is echt een blondje O+
pi_133005971
Ja en ik hoop zo dat ik zijn haar wel lang kan laten groeien.
  donderdag 7 november 2013 @ 15:38:40 #154
259886 pessie
pi_133006833
Ik vind ze ook echt anders As!
En waarom dacht ik dat jij in Rotterdam woont? Helaas heb ik 30 november al een afspraak.

E. Heeft dus heerlijk liggen slapen buiten lb.

Lauren heeft 2 tanden onder. Ik dacht dat er nog een tandje kwam maar dat lijkt nu niet meer zo.
pi_133007201
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 15:38 schreef pessie het volgende:
Ik vind ze ook echt anders As!
En waarom dacht ik dat jij in Rotterdam woont? Helaas heb ik 30 november al een afspraak.

E. Heeft dus heerlijk liggen slapen buiten lb.

Lauren heeft 2 tanden onder. Ik dacht dat er nog een tandje kwam maar dat lijkt nu niet meer zo.
Ik woon ook naast Rotterdam, maar we spreken af bij Fieder. Jammer dat je al een afspraak hebt. Die drie van ons bij elkaar had helemaal leuk geweest.
pi_133007738
Waar woon jij dan Pessie? Niet echt in de buurt toch? Jammer dat je niet kan!
pi_133008115
Ik pas ook. Zou het leuk vinden om een keer met je af te spreken Fieder. Qua omgeving zou het prima kunnen.

Ik ben vanmorgen met Rosalie bij de chiropractor geweest. Mocht ze eerst nog even knuffelen met saffier O+ .
De bedoeling was dat Rosalie van tevoren zou slapen (zoals altijd), maar daar dacht ze vandaag anders over. Best jammer want ze was aan het einde doodmoe.
Problemen zitten in dr nek en schouder en de chiro kon niet uitsluiten dat haar sleutelbeen bij de geboorte gebroken is geweest.
:'(
Daar hebben ze in het ziekenhuis nooit iets over gezegd. Volgende week weer en dan wellicht nog een derde en laatste keer voor de puntjes op de i.

Eten gaat ineens heel goed. Iets met omgekeerde fok! Wet.

Sorry dat ik verder niet reageer. Heb bijna geen tijd om bij te lezen dus dan haak ik maar wwer ergens aan.
Oh hier trouwens geen fietshelmpje.
pi_133008469
Ik zat er toevallig vanmorgen net aan te denken. To fiets or not to fiets. Ik heb niet zo'n oud gebakkie maar echt nieuw is de fiets ook niet meer. Zo'n stoeltje zou je toch veilig op marktplaats moeten kunnen kopen. Het is niet echt zoals met een auto stoel toch? Dat je dan niet zeker weet of er een ongeluk mee gebeurd is. (Of wel, en zie ik nu iets over het hoofd)

Fietsen is toch pas na de winter, dan is Senn groot genoeg en is het niet zo koud meer

Edit: Ach jeetje danic, misschien een gebroken sleutelbeen gehad. Dat is wel heel sneu :*
pi_133008481
fijn dat de chiropractor helpt en kom je e nog eens naast ean zetten? ;)
pi_133008550
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 16:16 schreef Hilzillah het volgende:
Ik zat er toevallig vanmorgen net aan te denken. To fiets or not to fiets. Ik heb niet zo'n oud gebakkie maar echt nieuw is de fiets ook niet meer. Zo'n stoeltje zou je toch veilig op marktplaats moeten kunnen kopen. Het is niet echt zoals met een auto stoel toch? Dat je dan niet zeker weet of er een ongeluk mee gebeurd is. (Of wel, en zie ik nu iets over het hoofd)

Fietsen is toch pas na de winter, dan is Senn groot genoeg en is het niet zo koud meer
ik zou gewoon naar de bevestiging kijken vaak is het zo'n blok voor aan je stuur erg dik ijzer die zijn niet zo kapot. en of het plastic van het stoeltje nog heel is en het tuigje ook.
maar ik zou het zo durven te doen.
pi_133008597
Leuk Danic! Moet te regelen zijn :)
Wat zielig dat Rosalie's sleutelbeen waarschijnlijk gebroken was :'( Wat doet de chiropractor precies bij haar? Masseren?
pi_133008598
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 16:18 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

ik zou gewoon naar de bevestiging kijken vaak is het zo'n blok voor aan je stuur erg dik ijzer die zijn niet zo kapot. en of het plastic van het stoeltje nog heel is en het tuigje ook.
maar ik zou het zo durven te doen.
Binnenkort maar eens gaan marktplaatsen dan. Lijkt me zo leuk om te gaan fietsen van het voorjaar O+
pi_133008642
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 16:16 schreef ferrari_rood het volgende:
fijn dat de chiropractor helpt en kom je e nog eens naast ean zetten? ;)
Ja! O+
Moet echt even een datum gaan bedenken. Heb je voorkeur in dagen?
pi_133008690
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 16:20 schreef danic het volgende:

[..]

Ja! O+
Moet echt even een datum gaan bedenken. Heb je voorkeur in dagen?
ze is sowieso op woe en vrij thuis en ik ook tot nieuwjaar
pi_133009378
Even bijgelezen!

Saar is 1 jaar geworden! Tot over een half jaar!! *O*

Gotc, wat een ukkie nog!

Cwen, wat een luxe! Dat lukt mijn baby nog niet eens :D

Danic, wat sneu zeg.. Je arme meisje, dat zal best pijn gedaan hebben.

As, ik vind dat je erg mooie kindjes hebt!

Jemig Olf, als ik 3 tanden tegelijk zou krijgen zou ik ook een rothumeur hebben ja :o

LE, wat achterlijk van het UWV o|O

FR, ik vind je dochter al groot! Bizar! En ik vind je nagels heel mooi, staat altijd meteen zo verzorgd vind ik.

Hier nog geen fietsstoeltje en nog een gewone fiets. Als E. over een paar maanden op de fiets mag wil ik wel een mamafiets en ik denk een Yepp stoeltje, gewoon omdat die het mooiste is :@

Verder nog beterschap voor alle ziekige kindjes :*

Volgens mij ben ik weer bij he?

Ik ben trouwens helemaal hoteldebotel op mijn dochter. Ze gaat zo HARD! Ze wil steeds staan en begint dan te lachen, al klinkt dat lachen meer als kuchen. En ze wil alles pakken en in haar mond steken. Ze grijpt soms mijn hoofd om er dan met open mond aan te likken en ze wil het allerliefste op de arm zitten om dan heerlijk tegen mij aan te hangen. En ze brabbelt ineens hartstikke veel.

Goed, had ik al gezegd dat ik verliefd ben? O+
E.
pi_133009506
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 16:19 schreef Fieder het volgende:
Leuk Danic! Moet te regelen zijn :)
Wat zielig dat Rosalie's sleutelbeen waarschijnlijk gebroken was :'( Wat doet de chiropractor precies bij haar? Masseren?
Ja vond ik ook echt niet leuk om te horen. Dan hadden we er uiteraard voorzichtiger mee omgegaan.
Ze heeft inderdaad gemasseerd, haar nekje laten draaien (speeltje volgen) en dat begeleiden met haar handen, armpje (vooral links) optillen wat moeizaam gaat en met een soort dikke pen wat kleine stootjes maakt, op het gewricht doen. Moeilijk uit te leggen dat laatste. Ik heb het op mijn hand gevoelt en het is heel zachtjes, maar bij zo'n kleintje hard zat waarschijnlijk.
pi_133009541
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 16:21 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

ze is sowieso op woe en vrij thuis en ik ook tot nieuwjaar
Woensdag is ook een van mijn vrije dagen. Vrijdag niet. Of het weekend.
Ik ga zsm even in mijn agenda kijken.
pi_133009616
Klinkt heerlijk Spark O+
En ook heel herkenbaar :D .
Muppet hier is haar hele ritme kwijt vandaag. Ze had tussen 15.00 en 16.00 haar fles gemoeten, maar slaapt nog steeds. Ik zie wel wat er gebeurt. Maar handig is anders....
pi_133009627
Kwartet :P
pi_133009713
Och danic wat enorm sneu zeg ;(
pi_133009768
Maar het is niet zeker hè dat het gebroken geweest is. Maar toch kreeg ik er even een douw van -O-
pi_133009783
Och ja, dat is zo vervelend! Denk je eindelijke een ritme te hebben, gooit je kind het weer helemaal om.
E.
  donderdag 7 november 2013 @ 16:52:49 #173
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133009870
Pff danic dat lijkt me echt een kloterige gedachte ;( Maar ook een oude breuk kunnen ze nog zien op een foto toch?

Spark wat klink je heerlijk verliefd! O+
pi_133009925
Ritme omgooien check. Soms komt het uit soms niet.

Spark bedankt voor het compliment.

En wat klink je enorm O+ , heerlijk
pi_133010055
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 16:52 schreef LadyBlack het volgende:
Pff danic dat lijkt me echt een kloterige gedachte ;( Maar ook een oude breuk kunnen ze nog zien op een foto toch?

Spark wat klink je heerlijk verliefd! O+
Op een sleutelbeen weet ik dat niet. Maar ze gaan er echt geen foto meer van maken. Maar zuur blijft het.
En dat ritme is morgen weer als vanouds hoor. Maar ze sloeg haar ochtendslaapje over waardoor ze dus hartstikke moe was bij de chiro en onderweg naar huis in slaap viel. Ze sliep 45 minuten en werd toen wakker met honger. 180/6 was op en te kort. Dat was om 12.00. Om 13.30 een goed fruithapje op en sindsdien slaapt ze. Dus straks maar weer 180/6 en dan zie ik wel wat de avond brengt. Als ze zo wakker wordt geef ik gewoon nog een klein flesje rond bedtijd.
pi_133010341
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 15:06 schreef As1981 het volgende:
Ik was op zoek naar een foto van de oudste met help (die ik dus niet kan vinden). Maar zag wel een foto, van hem toen net zo oud als Kyan nu. En ik vind ze dus echt niet op elkaar lijken

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Op de duplofoto zien mijn vriend en ik allebei een beetje F over een half jaar :o O+
pi_133010718
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 17:05 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Op de duplofoto zien mijn vriend en ik allebei een beetje F over een half jaar :o O+
Dat gaat sneller dan je denkt want dat is Kyan met nog geen 9 maanden.
Maar grappig dat jullie F in hem herkennen.
pi_133010803
:o OHNEE O+
*gaat minibaby knuffelen
pi_133011248
wat sneu als idd haar sleutelbeen gebroken is geweest, en weekend kan ook 23 en 30nov niet en 7 dec niet.
pi_133011536
Oh dat lees ik nu pas, jemig danic :X
  donderdag 7 november 2013 @ 18:30:53 #181
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133013214
Jeetje danic, wat heftig! En sneu voor haar ;(.

M'n kind heeft vandaag van 11:15-14:45 geslapen op het kdv. En toen moesten ze haar nog wekken voor de fles ook 8)7 . Zolang slaapt ze thuis overdag echt nooit meer. Heel raar...
pi_133013297
Wat sneu danic! Echt naar idee!

XM een slaapkop, kinderen zijn zo onvoorspelbaar. :') mijne heeft net een half boterhammetje op, jee, rest van de dag niets gegeten. Rare!
pi_133013489
Mijn baby is alleen stil als ze tegen mijn aangeplakt zit in de doek.
en ik weet dat je er dan alles mee kunt doen maar ik niet. ze wordt wakker als ik buk ofzo. daar ging mijn planning van vandaag.
  donderdag 7 november 2013 @ 18:40:01 #184
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133013527
Tja, ze zal het wel nodig hebben gehad, maar ik vind het toch maf. Vannacht heeft ze ook al als een blok geslapen. Naja...
  donderdag 7 november 2013 @ 19:08:09 #185
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133014805
Danic, wat enorm sneu :'( Fijn dat ze nu iig onder behandeling is. Ik heb even gemist hoe je erbij kwam om naar de chiropractor te gaan? Nieuwsgierig :)

XM, ze heeft iig lekker geslapen!

Wij hebben vanmiddag voor het eerst met z'n drietjes een paar uur door de stad gelopen, ergens wat gedronken en sushi gegeten. Ging allemaal heel goed, T. lag lekker knock out in de wagen O+
pi_133014941
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 16:39 schreef .Sparkling. het volgende:
Even bijgelezen!

Saar is 1 jaar geworden! Tot over een half jaar!! *O*

Gotc, wat een ukkie nog!

Cwen, wat een luxe! Dat lukt mijn baby nog niet eens :D

Danic, wat sneu zeg.. Je arme meisje, dat zal best pijn gedaan hebben.

As, ik vind dat je erg mooie kindjes hebt!

Jemig Olf, als ik 3 tanden tegelijk zou krijgen zou ik ook een rothumeur hebben ja :o

LE, wat achterlijk van het UWV o|O

FR, ik vind je dochter al groot! Bizar! En ik vind je nagels heel mooi, staat altijd meteen zo verzorgd vind ik.

Hier nog geen fietsstoeltje en nog een gewone fiets. Als E. over een paar maanden op de fiets mag wil ik wel een mamafiets en ik denk een Yepp stoeltje, gewoon omdat die het mooiste is :@

Verder nog beterschap voor alle ziekige kindjes :*

Volgens mij ben ik weer bij he?

Ik ben trouwens helemaal hoteldebotel op mijn dochter. Ze gaat zo HARD! Ze wil steeds staan en begint dan te lachen, al klinkt dat lachen meer als kuchen. En ze wil alles pakken en in haar mond steken. Ze grijpt soms mijn hoofd om er dan met open mond aan te likken en ze wil het allerliefste op de arm zitten om dan heerlijk tegen mij aan te hangen. En ze brabbelt ineens hartstikke veel.

Goed, had ik al gezegd dat ik verliefd ben? O+

groot al he? ik sta er ook versteld van. Ik vind mooie nagels ook verzorgt staan en met een mooi lakje helemaal mooi.
en je dame gaat hard zeg. geniet ervan.
  donderdag 7 november 2013 @ 19:16:15 #187
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_133015116
quote:

Ja. Als we met Silvijn fietsen heeft hij altijd een helm op. Ook als hij bij mijn vader of schoonouders is moet hij die van ons altijd op als ze gaan fietsen. Hoofdtrauma is snel opgelopen bij een val of aanrijding en ik wil niet denken 'had ik maar...'. Het is zo'n kleine moeite.

Wat sneu danic van dat sleutelbeen :X
pi_133015167
Ah wat zielig en vervelend Danic :'(

Lekker he GotC met je kindje wandelen! Ik geniet er nog elke keer van :D

Jammer Fieder, Leiden is voor mij ook goed te doen, maar moet de 30ste naar een verjaardag.

Ik zou geloof ik nog een 010 meet organiseren he ;)

Verder niet zo goed bijgelezen, ben net thuis, nu ff snel een pizzaatje aan t eten, Ow zo fles geven en dan nog ff zwemmen. Hij had t vandaag top gedaan bij m'n ma, ondanks dat hij last van z'n keeltje heeft :) en hij is weer lekker vrolijk :D
pi_133015458
010-meet jaaa! :)

Het leukste aan wandelen met je baby vind ik als mensen (vrouwen, voornamelijk) in je wagen koekeloeren en dan ook vertederd zijn door dat hoopje baby dat dan op dat moment allerliefst ligt terug te kijken.
  donderdag 7 november 2013 @ 19:27:46 #190
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133015674
010..ik woon in 070, dichtbij genoeg? :P

Ik heb idd heel wat (zwangere) vrouwen stiekem in de wagen zien kijken Juud, erg leuk! Ze kunnen alleen weinig zien dankzij een flap op het 'dekje' zeg maar >:)
pi_133015834
Jammer! Niemand die kan?
Even in de herhaling:
As1981 en ik spreken 30 nov bij mij thuis af. Regio Leiden. Iemand zin om aan te sluiten? *O*
  donderdag 7 november 2013 @ 19:31:49 #192
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_133015913
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:30 schreef Fieder het volgende:
Jammer! Niemand die kan?
Even in de herhaling:
As1981 en ik spreken 30 nov bij mij thuis af. Regio Leiden. Iemand zin om aan te sluiten? *O*
Leuk! Ik sluit niet aan, woon veulstever!
pi_133015954
-O-
  donderdag 7 november 2013 @ 19:33:26 #194
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_133015991
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:32 schreef Fieder het volgende:
-O-
I know! Maar Ehv - Leiden is een behoorlijk eind met een baby dreumes die lang autorijden niet zooooo tof vindt!
pi_133016074
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:33 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

I know! Maar Ehv - Leiden is een behoorlijk eind met een baby dreumes die lang autorijden niet zooooo tof vindt!
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:33 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

dan moeten we nog maar een keer een 040 meet organiseren
  donderdag 7 november 2013 @ 19:37:36 #196
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133016182
Ik realiseerde mij laatst ook dat iedere vrouw die je met een kinderwagen ziet lopen, natuurlijk onlangs bevallen is en stapelverliefd op dr nieuwe kindje O+
pi_133016427
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:30 schreef Fieder het volgende:
Jammer! Niemand die kan?
Even in de herhaling:
Leuk! En nee, dat gaat niet lukken, maar maak maar veel foto's :)
pi_133016554
Mijn baby lag net op mijn borst lief te lachen naar me. Want ik ben Heel Leuk, wisten jullie dat al? Enniehoe, toen liet hij een plotselinge boer, en daar kreeg hij zooooo enorm de slappe lach van, echt fantastisch was het :D O+ En elke keer dat hij naar me keek begon het lachsalvo weer O+ Toen mijn man eenmaal klaar zat om te filmen stopte hij natuurlijk :(
pi_133017086
Ja echt he, die filmcamera's ;) dan doen ze nooit meer wat ze moesten doen ;)
En nu ben ik zwemmen ;)
pi_133017197
Mijn camera van mn telefoon heeft onwijs vertraging. Dan lacht hij lief of zit hij opeens rechtsop, klik ik snel en dan 10 sec later wordt de foto pas gemaakt }:|
pi_133018280
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:27 schreef GotC het volgende:
010..ik woon in 070, dichtbij genoeg? :P

Ik heb idd heel wat (zwangere) vrouwen stiekem in de wagen zien kijken Juud, erg leuk! Ze kunnen alleen weinig zien dankzij een flap op het 'dekje' zeg maar >:)
Heeft er nog niemand zn kop in je wagen gestoken? Hier wel, een oudere dame. Ik bleef er zowat in en greep haar in een reflex bij de kraag van haar jas. Dat ging me toch een beetje te ver, maar gewoon kijken mag ;)

Fieder: meet lijkt me leuk maar ik weet niet of ik durf ;) GotC, jij woont ook dichtbij, wil jij..?

LE! Lief!
pi_133018508
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:46 schreef L-E het volgende:
Mijn baby lag net op mijn borst lief te lachen naar me. Want ik ben Heel Leuk, wisten jullie dat al? Enniehoe, toen liet hij een plotselinge boer, en daar kreeg hij zooooo enorm de slappe lach van, echt fantastisch was het :D O+ En elke keer dat hij naar me keek begon het lachsalvo weer O+ Toen mijn man eenmaal klaar zat om te filmen stopte hij natuurlijk :(
Onze baby's doen stereolief! F zat net te knikkebollen tegen me aan, maar telkens als we moesten lachen gingen toch zijn mondhoekjes omhoog en zijn ogen een beetje open O+ en dan langzaam weer wegzakken en letterlijk knikkebollen :)
  donderdag 7 november 2013 @ 20:28:47 #203
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_133018563
oooh wat klinkt dat lief suiker.... O+ O+ O+
  donderdag 7 november 2013 @ 20:29:22 #204
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133018590
Suiker en LE O+ _O_
  donderdag 7 november 2013 @ 20:29:48 #205
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_133018614
Cuteness overload!
  donderdag 7 november 2013 @ 20:29:53 #206
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_133018617
LE O+ O+ O+
pi_133018828
Wat lief Suiker en L-E O+

Dat in kinderwagen gluren doe ik ook nog steeds :@ maar er wordt bij ons ook heel wat afgegluurd. Wat dat betreft is het een verademing als ik alleen met M ben. Even rustig boodschappen doen zonder om de 2 meter te moeten stoppen om vragen te beantwoorden en mensen de kans te geven om te kijken. En dat terwijl ik toch meestal mijn "laat me met rust" blik op heb.
  donderdag 7 november 2013 @ 20:35:25 #208
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_133018930
Ik vind Yarno en Kyan echt niet op elkaar lijken.

mijn baby loopt O+ zomaar 5 a 6 meter achter elkaar O+
  donderdag 7 november 2013 @ 20:36:05 #209
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133018964
Ik kijk ook altijd in andermans kinderwagen, maar ook vanuit de overtuiging dat íedereen het leuk vindt als je zijn of haar kind leuk vindt :Y Dus dat het alleen maar goed is als ik naar die lieve kindjes spiek O+
pi_133019065
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:35 schreef becky27 het volgende:
Ik vind Yarno en Kyan echt niet op elkaar lijken.

mijn baby loopt O+ zomaar 5 a 6 meter achter elkaar O+
:o *O*

En LE en Suiker, hoe lief.
pi_133019075
Op zich wel hoor, maar ik heb soms het idee dat ik eens soort kermisattractie ben als ik met 3 op straat loop :{
pi_133019097
Wow, wat goed Becky! *O*
pi_133019168
LB, fijn dat ze toch nog kwam. Hoe is het nu met de hoofdpijn?

XM, soms is een slaapdagje gewoon lekker :D.

Becky, wat knap!!

LE en Suiker, wat snoezig! O+

Leiden-meet... Ver is het niet, maar ik mag nog niet autorijden. En Juud, griezelig, check, maar ook gezellig denk ik zo!
  donderdag 7 november 2013 @ 20:40:33 #214
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_133019241
Mijnessen lijken best wel op elkaar

SPOILER
  donderdag 7 november 2013 @ 20:41:42 #215
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_133019299
Vooral op die bovenste twee!
pi_133019310
Die lijken wel heel erg op elkaar! Wat een grappige haartjes had Noortje trouwens.
pi_133019365
O+ O+ LE en Suiker te schattig
Becky *O* *O* wat een knapperd heb je toch. Ze lijken zeker op elkaar. En dat van die haartjes wilde ik ook zeggen :D O+
Kyara dat lijkt me ook heel vervelend. Al kan ik niet garanderen dat ik niet zou gluren als ik jullie zag :@
Juud leuk met je mini O+
  donderdag 7 november 2013 @ 20:45:32 #218
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_133019543
welke haartjes?
pi_133019670
Cwen, woon je ergens in de buurt? Als autorijden een probleem is, dan kunnen we wel wat combineren..?
pi_133019819
Becky wat zijn het toch leukies! Ze lijken inderdaad op elkaar hoewel de gezichtsuitdrukkingen wel heel verschillend zijn. En dat is een heel stuk om te lopen! O+

Ik smolt ook helemaal weg bij het geknikkebol O+

Zelf ben ik niet zo'n wagengluurder en de bak hebben we weinig gebruikt. In de buggy is duiken niet nodig ;) Met drie wordt het wel wat vermoeiend kan ik me zo voorstellen!
pi_133019877
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:47 schreef Juud-- het volgende:
Cwen, woon je ergens in de buurt? Als autorijden een probleem is, dan kunnen we wel wat combineren..?
In de driehoek tussen Rotterdam, Delft en Den Haag, niet ver van 2 snelwegen ;). Dus combineren klinkt wel goed!
pi_133019888
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:45 schreef becky27 het volgende:
welke haartjes?
Die uitstaande piekhaartjes O+
pi_133020319
Isabel is los. ze lijken wel en niet op elkaar.
  donderdag 7 november 2013 @ 21:02:14 #224
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133020465
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:23 schreef Juud-- het volgende:

[..]

Heeft er nog niemand zn kop in je wagen gestoken? Hier wel, een oudere dame. Ik bleef er zowat in en greep haar in een reflex bij de kraag van haar jas. Dat ging me toch een beetje te ver, maar gewoon kijken mag ;)

Fieder: meet lijkt me leuk maar ik weet niet of ik durf ;) GotC, jij woont ook dichtbij, wil jij..?

LE! Lief!

Een meet lijkt me zeker gezellig! Alleen mag ik de komende 3 weken ook nog niet autorijden :+ Dus misschien volgend jaar? Of ik kijk Yur gewoon effe lief aan, of hij me af kan zetten O-)

Becky, ze lijken echt veel op elkaar! Zelfde gezicht en blik, mooi! En Isabel loopt los *O*
pi_133021151
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 21:02 schreef GotC het volgende:

[..]

Een meet lijkt me zeker gezellig! Alleen mag ik de komende 3 weken ook nog niet autorijden :+ Dus misschien volgend jaar? Of ik kijk Yur gewoon effe lief aan, of hij me af kan zetten O-)

Becky, ze lijken echt veel op elkaar! Zelfde gezicht en blik, mooi! En Isabel loopt los *O*
Ja doen! Fieder, mogen Cwen en GotC en ik ook komen met onze mini's?

Hoera voor loslopende Isabel! Was van jou nou die foto een tijdje terug dat de 2 zusjes samen bij het tv-meubel stonden Becky? Daar smolt ik helemaal van weg
  donderdag 7 november 2013 @ 21:19:56 #226
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_133021392
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 21:15 schreef Juud-- het volgende:

[..]

Hoera voor loslopende Isabel! Was van jou nou die foto een tijdje terug dat de 2 zusjes samen bij het tv-meubel stonden Becky? Daar smolt ik helemaal van weg
:Y

SPOILER
  donderdag 7 november 2013 @ 21:25:16 #227
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133021653
Oooohhwww O+ *;
pi_133021911
Zusjes O+
Dat wil ik ook! En lopen wauw. Mijne shinet wel achter d'r loopwagentje maar los zie ik haar nog niet doen voor haar verjaardag. Wat is eigenlijk 'normaal' voor loslopen?
pi_133021978
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 21:29 schreef Olf het volgende:
Zusjes O+
Dat wil ik ook! En lopen wauw. Mijne shinet wel achter d'r loopwagentje maar los zie ik haar nog niet doen voor haar verjaardag. Wat is eigenlijk 'normaal' voor loslopen?
Ze mogen los lopen op de aangegeven velden, meestal staat er zo'n bordje in het gras.

Nee, gemiddeld is volgens mij 14 of 18 (?) maanden. Dus ook uitschieters naar boven en onder.
  donderdag 7 november 2013 @ 21:35:03 #230
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133022188
Becky! O+ O+ O+
pi_133022454
quote:

[..]

Oehhh ik ga ook kijken of ik kan komen, ben super nieuwsgierig naar jullie mini's O+

L-E en Suiker instant-smelt-moments O+ O+

Becky, ze lijken op die bovenste echt veel op elkaar! Op die onderste zie je weer duidelijk hun eigen blikken! En die tv foto is epic ja O+

As, die van jou lijken inderdaad helemaal niet op elkaar, maar toch zag ik op sommige foto's iets van Yaro in de blik van Kyan!

Niet zoveel 'last' van kinderwagen gluurders gehad denk ik, of stiekem zodat ik het gewoon niet doorhad :P
Als mijn lief haar in de draagdoek heeft daarentegen, dan klutsen de eierstokken van andere vrouwen echt alle kanten op joh!
pi_133022561
Jaaa belle, doen! Enne... Loj, kun jij toevallig ook?

En hier is man + baby ook een echte attractie O+

[ Bericht 45% gewijzigd door Cwen op 07-11-2013 21:52:00 ]
pi_133022605
quote:
Mini's O+ zal je ff pb'en

Ja belle toeeeeeee?
  donderdag 7 november 2013 @ 21:43:41 #234
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133022672
Doen belle! *O* Gezellig!
pi_133023539
Jaa Belle met klimgeitje Nin! Dat zou leuk zijn!! En dan Loj met kruipgeitje Ow :)
pi_133023724
Ligt eraan hoe laat, ik heb nog een verjaardag.
Ik wil wel!
pi_133024293
Isabel loopt los :D *O*!!!!!!
pi_133024317
Zusjes. Ik vind het geweldig O+

Even samen tv kijken. Hand in hand.

Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_133024821
Loj, 's morgens :)

Aaawww Tally! Vertederend!
pi_133024959
Loslopende isabel (ik typte Becky, maar dat is niet zo heel bijzonder)
En jouw dames zijn echt zusjes.

En belle je hebt gelijk hoor. Soms lijken ze zo erg op elkaar en soms ook totaal niet. Het grootste verschil zijn de ogen en die zijn vaak geel bepalend vind ik.

En verder zag ik veel aanmeldingen voor de meet!!!! Leuk.
Hier kan evt ook wel iemand meerijden hoor.

Belle komen hoor. Thuiswedstrijd. En hopelijk vind ze kyan dan minder eng.

Verder wel gelezen niet blijven hangen. Ik ben net heerlijk met mijn moeder uit eten gegaan. Even me time!!!
pi_133024987
Aaaah Tally O+
Ik herken de frons van Rosalie in Feline.

En wat zit ze al goed! Hoe oud is ze nou ook alweer? Ze staat niet in de babywiki.
  donderdag 7 november 2013 @ 22:29:36 #242
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133024992
Tally wat lief, hand in hand O+

Ik ben net ondergekotst door m'n baby. Drijfnat tot op m'n ondergoed :D
pi_133025073
Tally wat lief O+ O+ O+
pi_133025119
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 22:29 schreef danic het volgende:
Aaaah Tally O+
Ik herken de frons van Rosalie in Feline.

En wat zit ze al goed! Hoe oud is ze nou ook alweer? Ze staat niet in de babywiki.
Bijna 7 maanden. En vanmiddag zat ze in de boodschappenkar :o Ik had wel zo'n ikea kussentje mee genomen voor de zekerheid maar het ging echt goed.
pi_133025255
SPOILER
pi_133025297
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 22:29 schreef GotC het volgende:
Tally wat lief, hand in hand O+

Ik ben net ondergekotst door m'n baby. Drijfnat tot op m'n ondergoed :D
Dat moet een beste golf geweest zijn :D

Ik kan misschien ook wel komen op de meet. Even afhankelijk van of ik een auto heb dan. Of wordt het dan te druk?
pi_133025314
Iets jonger dan Rosalie dus. Ik had het toch goed in mn hoofd. Knap hoor!

Hier zijn die momenten ook zo O+
Als ik Rosalie uit bed heb gehaald en ik loop naar beneden dan gaat ze de kamer zoekend doorkijken tot ze eva gevonden heeft. Die roept dan altijd heel overdreven "heeeyyy" en dan gaat Rosalie heel hard lachen en springt ze bijna van mijn arm af.
Ze tijgert achter dr grote zus aan en hoe gekker die doet hoe beter.
Zusjes O+ O+ O+ het is echt zo geweldig!
pi_133025483
Oh als er zoveel komen vind ik het misschien toch wel leuk. Kun je eventueel wel meerijden Hilz. Wanneer was het ook alweer.
En fieder, hoe groot is je huis :P
pi_133025827
Ja Fieder hoe groot is je huis :D

Becky wat goed van je meisje *O*

XM goed geslapen heeft ze op het KDV

Riley heeft nog geen tandjes
pi_133026626
Dat wordt een partytent opzetten Fieder :D
  donderdag 7 november 2013 @ 23:12:40 #251
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133027189
Die handjes van Zoe en Feline O+
pi_133028014
Oh, wat lief Tally!

Hier willen ze ook met grote broer meespelen. Maar die vindt dat niet altijd even leuk. Maar s ochtends is het wel altijd "hallo zusjes" en hij kan ze nu ook steeds betet uit elkaat houden (daffie en jonijntje).
pi_133028071
Daffie en Jonijntje, ohhhh lief
Met een meidenkwartet
pi_133028462
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 23:32 schreef Kyara het volgende:
Oh, wat lief Tally!

Hier willen ze ook met grote broer meespelen. Maar die vindt dat niet altijd even leuk. Maar s ochtends is het wel altijd "hallo zusjes" en hij kan ze nu ook steeds betet uit elkaat houden (daffie en jonijntje).
O+
pi_133031451
Isabel loopt los! Wat knap! *O*!!

Tally, wat een lieve foto zeg!!

En 's ochtend zou wel kunnen! Dan neem ik Cwen wel mee :) (daar kom ik ongeveer langs). En ja, m'n klimmende kruip (nou meestal nog tijgerende), loop geitje zal ik dan ook mee nemen ;)

Ow was hier net echt ontroostbaar, echt heel zielig. Ff een idee hoe t hier ging...

UcheucheKuchweKUCH wahwahWAHWAH (x 3) sabbelsabbel sniksnik grrr ucheucheKuchweeKUCH Auw

En dat herhaalde zich zo een half uur lang.
Net maar een zetpilletje gegeven en daarna wou hij wel wat drinken. Nu lekker bij mama liggend in slaap komen O+
pi_133032938
:o stormloop!

We hebben 30 nov om 10 uur afgesproken. Laat maar even via dm/pm definitief weten of je kunt Loj/ Danic/ Hilz.

Ik hoop dat het allemaal past!! :o :D
Ik heb ook wel een tuin maar daar is het weer niet echt geschikt voor helaas.
pi_133032949
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 22:17 schreef Tally het volgende:
Zusjes. Ik vind het geweldig O+

Even samen tv kijken. Hand in hand.

[ afbeelding ]
Vind ik leuk. Waar is dat kut duimpje op fok! :(
pi_133033341
GotC dat was een beste golf dan :o ik ben nooit ondergespuugd, wel een keer ondergepoept. Was op moederdag O+
Tally wat lief die zusjes samen op de bank O+ En wat een gezelligheid in je boodschappenkar!
Loj wat sneu zeg!
Kyara daffie en jonijntje O+ O+ O+ smeltttt
pi_133033386
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 22:34 schreef Tally het volgende:
SPOILER
Aantrekkelijke naam voor een winkel
  vrijdag 8 november 2013 @ 08:36:50 #260
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_133033450
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 07:42 schreef Fieder het volgende:
:o stormloop!

We hebben 30 nov om 10 uur afgesproken. Laat maar even via dm/pm definitief weten of je kunt Loj/ Danic/ Hilz.

Ik hoop dat het allemaal past!! :o :D
Ik heb ook wel een tuin maar daar is het weer niet echt geschikt voor helaas.
Haha! Hoe veel komen er? En Fieder, hoe groot is jouw huis? _O-
pi_133033451
Kyara wat een lieve namen voor je meisjes O+

Loj nog een beetje geslapen?

Gotc dat moet idd een flinke golf geweest zijn.
  vrijdag 8 november 2013 @ 08:54:20 #262
259886 pessie
pi_133033681
:o ik heb voor het eerst in 2 maanden 4 uur aaneengesloten geslapen *O*
pi_133033683
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 08:31 schreef Godtje het volgende:

[..]

Aantrekkelijke naam voor een winkel
Ik weet het :')
  vrijdag 8 november 2013 @ 08:56:26 #264
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_133033716
Fijn, Pessie!
Beterschap voor O, loj!
pi_133033815
Knap van M dat ie z'n zusjes uit elkaar houdt! En logisch dat hij samen spelen nog niet altijd wil. Al zal hij er denk ik aan moeten wennen want de meisjes blijven vermoedelijk hun hele leven opkijken tegen grote broer! O+

Beterschap voor O, Loj!

En fijn van aaneengesloten slaap, Pessie.

Hier wakker geworden van wekker! *O* vreemde gewaarwording.
pi_133034066
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 08:36 schreef Spees_Eend het volgende:
Haha! Hoe veel komen er? En Fieder, hoe groot is jouw huis? _O-
7 of 8 geloof ik :D
Ik heb een eengezinswoning, op zich best wel ruim maar nog nooit zoveel kindjes over de vloer gehad... wordt uitkijken waar je loopt :+

Binnenkort anders weer eens een meet in Utrecht oid plannen, dan kunnen jij en Sillie misschien ook komen *O* en alle anderen die te ver weg wonen. Vorige keer vond ik L te klein en te prikkelbaar, nu zou ik wel komen!
pi_133034122
Ik had net de ha aan de lijn. L heeft een pukkeltje op zn lip en ik dacht dat het wel eens een koortslip zou kunnen zijn. Ik wilde gewoon wat informatie. Toen zei de assistente dat ik het gewoon aan mocht kijken.
Toen ik zei dat ik belde omdat ik wist dat het voor jonge baby's gevaarlijk was ging ze maar eens googlen; oh ja inderdaad, nou kom dan maar langs.
Lekker professioneel :{
  vrijdag 8 november 2013 @ 09:25:51 #268
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_133034201
Huh? Dat is wel echt vreemd ja. Heb je zelf het idee dat het een koortslip is? Want dan moet je idd echt naar de huisarts. Of misschien uit dat virus zich niet op die manier bij baby's, dat ze er daarom niet aan dacht ofzo? Geen idee hoor, maar ik dacht dat het wel algemeen bekend was dat Herpes gevaarlijk is voor baby's.

Wij hebben toen Silvijn 2 weken oud was kraamvisite gehad waarvan we er halverwege de dag achter kwamen dat hij een koortslip had. Superstress natuurlijk, meteen de huisartspost gebeld. Die namen het toen heel serieus. Hebben nog een overleg gehad onder elkaar om de omstandigheden te bespreken en hebben me nog teruggebeld.
pi_133034247
Ik twijfel, het is maar 1 pukkeltje/ blaasje. Hij is wel verkouden dus qua weerstand zou t kunnen.
Ja ik dacht dus ook dat dat algemeen bekend was, zeker bij een huisartsassistente :(
  vrijdag 8 november 2013 @ 09:28:01 #270
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133034250
Nou lekker dan Fieder :{w
En ik verheug me nu al op foto's van de meet bij jou thuis O+

Pessie *O* wat ga je met al die energie doen? oO<

Die namen voor de zusjes O+ te cute!!

Isabel is een knapperd! En lijkt echt op dr zusje ja :D alleen iets andere oogjes lijkt het.

Loj, heb je nog iets kunnen vinden tegen keelpijn bij baby's? Het klinkt sneu ja ;(
pi_133034262
Lekker makkelijk, 'kijk het maar even aan'. Voelt een beetje of je werd afgepoeierd. Maar je hebt nu wel een afspraak?
  vrijdag 8 november 2013 @ 09:30:01 #272
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_133034306
Sowieso is het bij onze huisartspraktijk de policy om kinderen onder het jaar standaard te willen zien bij ongewone uitslag/langdurige koorts/niet-pluis-gevoel.
pi_133034314
Ja ik ga zo weg. Hmm begin nu beetje zenuwachtig te worden terwijl ik alleen om advies belde
  vrijdag 8 november 2013 @ 09:30:38 #274
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133034322
Ohja, ik krijg straks een jeugdvriendin met haar 13 maanden oude dochtertje op bezoek voor het weekend *O*

Zal dus wel weinig online zijn ;)
  vrijdag 8 november 2013 @ 09:31:42 #275
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133034339
Misschien is het ook gewoon geïrriteerde huid door verkoudheid Fieder :*
  vrijdag 8 november 2013 @ 09:31:53 #276
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_133034345
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 09:30 schreef Fieder het volgende:
Ja ik ga zo weg. Hmm begin nu beetje zenuwachtig te worden terwijl ik alleen om advies belde
Oh, hoop dat dat niet door mijn kleine tekst daaronder komt! Want dat typte ik alleen omdat ik er door jouw bericht aan moest denken. Kans op een pukkeltje is groter, alleen dan nog vind ik dat ze dat even zelf moeten beoordelen!
pi_133034439
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 09:31 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Oh, hoop dat dat niet door mijn kleine tekst daaronder komt! Want dat typte ik alleen omdat ik er door jouw bericht aan moest denken. Kans op een pukkeltje is groter, alleen dan nog vind ik dat ze dat even zelf moeten beoordelen!
Nee hoor ik kan mezelf gewoon heel goed bang maken :@ ik ben weg!
  vrijdag 8 november 2013 @ 09:37:39 #278
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_133034487
Succes!

En LB, veel plezier! Blikje in de nabije toekomst voor jou dit weekend :+
  vrijdag 8 november 2013 @ 09:40:47 #279
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133034569
Ja haha ik ben benieuwd!

Is een heel ander kindje dan E, fysiek althans; topje van de curves zeg maar). En ik heb haar voor het laatst gezien toen ze net zo oud was als E nu! Toen vond ik haar echt huuuuge (ok was ze ook maar sowieso :D )
pi_133034698
Of je schrikt even na half 10 wakker :@ en zijn beide kinderen nog in diepe rust :o had ik Eline gisteren ook wel wat later gevoed als anders omdat we bezoek hadden, maar half 10 had ik toch ook niet verwacht heb ik zelf ook wel slecht geslapen het eerste deel van de nacht omdat man lag te spoken dus ik zal het ook wel nodig gehad hebben dat ik niet eerder wakker werd
Dus ga maar even een toertje kinderen wekken doen..

Oh en ik las daffie en jonijntje O+ Nou wil ik ook een jonijntje, hier smelt ik dus helemaal van he O+

Fieder hopen dat het mee valt en dat het gewoon een puistje of zo is.
Hoe laat mag je langskomen?

Verder ga ik dadelijk tijdens het voeden nog een beetje bijlezen :P
  vrijdag 8 november 2013 @ 10:10:29 #281
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133035157
Wauw hillie!! Wat een slaapkopjes heb jij O+
  vrijdag 8 november 2013 @ 10:41:46 #282
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133035850
Oh, weekendje gaat niet door -O-

Wat zal ik dan allemaal eens met mn vrije tijd gaan doen? O+ Dit zou zomaar eens goed nieuws kunnen zijn voor mijn Secret Santa-lootje :Y
pi_133036180
Balen LB O-)
Ik ga dit weekend ook maar eens voor mijn lootje aan de slag, mits ik ergens nog een blikje energie kan vinden...

[ Bericht 5% gewijzigd door Shandaly op 08-11-2013 10:56:32 (sorry!) ]
  vrijdag 8 november 2013 @ 10:54:28 #284
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133036287
Ssssst dat zouden we toch niet verklappen! :o }:|
  vrijdag 8 november 2013 @ 11:26:08 #285
259886 pessie
pi_133037393
Wat stond daar?! :o

LB, ik had van alles gepland tot mijn zus belde of we vanmiddag met de kids gaan wandelen in Appèlbergen, dus dat ga ik doen met mijn energie *O* .

De andere zaken kunnen vanavond wel tijdens koopavond, zonder kids.
  vrijdag 8 november 2013 @ 11:32:14 #286
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133037560
Ohhh mooi! Dat had ik voor dit weekend ook op de planning staan :Y
pi_133037605
Nu geef ik A allerlei prakjes maar bij hem moet echt alles helemaal tot moes gemaakt worden.
Ze kunnen vaak toch wel wát hebben qua structuur?
Rijst prakken klinkt zo overdreven maar ik heb het nu zeker 2 keer gehad dat iets in zijn keeltje schiet en ik zo zachtjes aan zijn leven moet redden, waarop ik vervolgens zit te huilen omdat ik mezelf een slechte moeder vindt. ;(
Anyway, ik zag laatst op een filmpje dat Suiker haar zoontje toch ook al een plakje komkommer kon geven maar ik durf zulke dingen nu echt niet meer met A. Ik vind het doodeng.
Ideeën? Moet ik gewoon even wachten nog met niet helemaal gepureerde dingen?

[ Bericht 0% gewijzigd door vencodark op 08-11-2013 11:39:28 ]
  vrijdag 8 november 2013 @ 11:39:41 #288
259886 pessie
pi_133037777
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 11:32 schreef LadyBlack het volgende:
Ohhh mooi! Dat had ik voor dit weekend ook op de planning staan :Y
Balen dat je weekendje met je vriendin niet doorgaat :* .
pi_133038231
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2013 11:33 schreef vencodark het volgende:
Nu geef ik A allerlei prakjes maar bij hem moet echt alles helemaal tot moes gemaakt worden.
Ze kunnen vaak toch wel wát hebben qua structuur?
Rijst prakken klinkt zo overdreven maar ik heb het nu zeker 2 keer gehad dat iets in zijn keeltje schiet en ik zo zachtjes aan zijn leven moet redden, waarop ik vervolgens zit te huilen omdat ik mezelf een slechte moeder vindt. ;(
Anyway, ik zag laatst op een filmpje dat Suiker haar zoontje toch ook al een plakje komkommer kon geven maar ik durf zulke dingen nu echt niet meer met A. Ik vind het doodeng.
Ideeën? Moet ik gewoon even wachten nog met niet helemaal gepureerde dingen?
Dat komt echt wel. Kindjes moeten ook wennen aan stukjes. Een stuk komkommer is om op te sabbelen. Als je ook kijk naar die Olvarit potjes zijn die van 8 maanden pas met stukjes. Fee eet ook echt niets met stukjes er in :)
  vrijdag 8 november 2013 @ 11:59:47 #290
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133038471
Wat jammer LB! Zeker als je je er op verheugd had.

Hoop dat alles ok is met Fieder!

Leuk die meet! Ik woon ook wel in de buurt, maar ik durf niet.

Zijn jullie makkelijk met je kind meenemen naar *iets*? Ik niet echt... Ben nog nooit ergens wezen lunchen ofzo met haar erbij. Is ook wel omdat ik dan vaak in de knel kom met een voeding. Moet melk altijd opwarmen, mag niet in de magnetron, drinkt niet aan de borst, dus dan is het weer zo'n gedoe...
  vrijdag 8 november 2013 @ 12:07:37 #291
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133038694
Fieder, wat slordig van die assistente. Ik hoop dat het gewoon een onschuldig pukkeltje is.

LB, jammer van je weekend weg -O- Oh, jullie hadden toch een bod gedaan op een huis? Al nieuws daarover?

Wb de meet, ik kom onder voorbehoud :) Lijkt me wel gezellig en spannend! En heb even gerekend (zwangerschapsbrein :')) en 30 november is langer dan 6 weken na de ks, dus ik mag weer rijden!

XM, lijkt me ook wat lastiger met bv opwarmen. Zou eigenlijk niet weten hoe je dat op moet lossen? Misschien thuis opwarmen, in een thermoskan stoppen en meenemen?
  vrijdag 8 november 2013 @ 12:10:07 #292
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_133038757
XM, je kan het voor een keertje toch gewoon in de magnetron opwarmen? Niets mis mee hoor.
Ik sleep mijn baby overal mee naartoe, de eerste maanden niet, maar nu wel. Maar ik ben niet zoveel op pad eigenlijk.

Ow en hier altijd geprakt met stukjes klontjes van begin af aan, geen gedoe met stukjes niet lusten, ze gaan dan wel een paar keer kokhalsen, maar dat is een reflex.
En ik gaf hapjes en stukken eten altijd in de kinderstoel, als ze liggen dan verslikken ze zich veel sneller in voedsel. Probeer zelf maar eens liggend een boterham te eten...
pi_133038771
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2013 11:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat jammer LB! Zeker als je je er op verheugd had.

Hoop dat alles ok is met Fieder!

Leuk die meet! Ik woon ook wel in de buurt, maar ik durf niet.

Zijn jullie makkelijk met je kind meenemen naar *iets*? Ik niet echt... Ben nog nooit ergens wezen lunchen ofzo met haar erbij. Is ook wel omdat ik dan vaak in de knel kom met een voeding. Moet melk altijd opwarmen, mag niet in de magnetron, drinkt niet aan de borst, dus dan is het weer zo'n gedoe...
Ik sleep ze eigenlijk overal wel naar toe. Neem altijd een voeding mee in een thermosflesje die ik dan iets te heet maak zodat het nog kan afkoelen en niet te koud is. Als het te heet is stop ik het ergens onder de koude kraan.
Lunchen ben ik pas nog met ze geweest. Ik vind het wel leuk om dingen te doen met ze. Lekker over de markt crossen. Patatje eten of visje halen. Of lekker een broodje eten bij de lunchroom :)
pi_133039162
Haaa LB, wat een tijd! Ik haat het aan de ene kant als mensen afzeggen, maar aan de andere kant is het ook zooo lekker om onverwacht even niks te hebben O+ Weet je al wat je gaat doen?

XM: wij hebben Isa vanaf het begin (nouja, vanaf dat ik weer normaal kon lopen) overal mee naartoe gesleept. Ik durfde nooit zo goed, maar man hakte dan gewoon de knopen door en we hebben eigenlijk nog nooit een probleem gehad, maarja, we geven nu flesvoeding dus dat is wel een verschil natuurlijk. Gewoon flesje in de tas en poeder en gaan :) Isa vindt het tof O+

Venco, ik pureer nog wel alles glad als ze een hapje krijgt omdat ze stukjes eruit werkt. Stukken komkommer, paprika, wortel, appel gaat er wel allemaal in hele stukken in. Ze vindt het heerlijk om te knagen met haar slagtanden. Helpt ook enorm goed tegen tandjespijn, zo'n lekker koud stuk komkommer. Ze krijgt dan wel een en ander binnen, maar spuugt dat meestal zelf uit. Oh en ze heeft dus 2 weken terug een soepstengel weggehakt :Y) Ik ben weggegaan, want kon het niet aanzien :') (man was erbij).
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 8 november 2013 @ 12:25:15 #295
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133039249
Naja, deze maand ga ik afbouwen en dan over op fv. Hopelijk wordt de drempel dan een stuk lager.

Een kinderstoel, ja die moeten we nu toch ook maar eens gaan aanschaffen geloof ik. Zelf zitten kan ze nog niet, maar met een beetje steun gaat het redelijk.

Als ik Oei ik groei moet geloven, moet ze onderhand kunnen lopen, maar op z'n mínst kunnen kruipen. Het zal wel.
pi_133039391
LB wat jammer!
Hillie :o lekker geslapen?

Nou de huisarts kon het niet met 100% zeggen maar ik moest er wel van uitgaan dat het een koortslip is -O-
Ik hoef er verder niks aan te doen maar als het groter wordt of bij zijn oog gaat zitten moet ik meteen terugkomen. Behandeling is dan voornamelijk pijnstillend
Arm kind, rest van zn leven dat **%%& virus :'( en ik ben nog wel zo voorzichtig geweest qua contact en heb zelf geen koortslip gehad sinds zn geboorte
  vrijdag 8 november 2013 @ 12:34:53 #297
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133039550
He bah Fieder, dat is niet wat je wilt horen -O-. Ik hoop dat het snel wegtrekt en niet bij z'n oogjes gaat zitten. En misschien heeft ie er niet zoveel last van. Ik draag het virus ook bij me, maar heb echt al >10 jaar geen koortslip gehad.
  vrijdag 8 november 2013 @ 12:39:22 #298
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133039675
Fieder -O- Bah, ben je zo voorzichtig en dan nog -O-

Oh en hillie, tot half 10 :o
pi_133039956
fieder daar kun je niks doen. hij heeft dat virus in zijn lichaam. en het is gewoon domme pech
pi_133040019
XM, hier gaat ze overal mee naar toe. Maar met bv is dat ook gewoon makkelijk, hoor. Zou in jouw geval de bv (gekoeld of nog bevroren) meenemen in het flesje/enkele flesjes en dan daar opwarmen in magnetron. Dat kan volgens mij heus wel een keer.

Oh, en Fieder, wat klote!
  vrijdag 8 november 2013 @ 12:55:41 #301
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133040161
Vol.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')