abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133005551
Ik was op zoek naar een foto van de oudste met help (die ik dus niet kan vinden). Maar zag wel een foto, van hem toen net zo oud als Kyan nu. En ik vind ze dus echt niet op elkaar lijken

donderdag 7 november 2013 @ 15:11:56 #152
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133005760
Nee je oudste had echt een veel donkerder uiterlijk! Kyan is echt een blondje O+
pi_133005971
Ja en ik hoop zo dat ik zijn haar wel lang kan laten groeien.
  donderdag 7 november 2013 @ 15:38:40 #154
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_133006833
Ik vind ze ook echt anders As!
En waarom dacht ik dat jij in Rotterdam woont? Helaas heb ik 30 november al een afspraak.

E. Heeft dus heerlijk liggen slapen buiten lb.

Lauren heeft 2 tanden onder. Ik dacht dat er nog een tandje kwam maar dat lijkt nu niet meer zo.
pi_133007201
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 15:38 schreef pessie het volgende:
Ik vind ze ook echt anders As!
En waarom dacht ik dat jij in Rotterdam woont? Helaas heb ik 30 november al een afspraak.

E. Heeft dus heerlijk liggen slapen buiten lb.

Lauren heeft 2 tanden onder. Ik dacht dat er nog een tandje kwam maar dat lijkt nu niet meer zo.
Ik woon ook naast Rotterdam, maar we spreken af bij Fieder. Jammer dat je al een afspraak hebt. Die drie van ons bij elkaar had helemaal leuk geweest.
pi_133007738
Waar woon jij dan Pessie? Niet echt in de buurt toch? Jammer dat je niet kan!
pi_133008115
Ik pas ook. Zou het leuk vinden om een keer met je af te spreken Fieder. Qua omgeving zou het prima kunnen.

Ik ben vanmorgen met Rosalie bij de chiropractor geweest. Mocht ze eerst nog even knuffelen met saffier O+ .
De bedoeling was dat Rosalie van tevoren zou slapen (zoals altijd), maar daar dacht ze vandaag anders over. Best jammer want ze was aan het einde doodmoe.
Problemen zitten in dr nek en schouder en de chiro kon niet uitsluiten dat haar sleutelbeen bij de geboorte gebroken is geweest.
:'(
Daar hebben ze in het ziekenhuis nooit iets over gezegd. Volgende week weer en dan wellicht nog een derde en laatste keer voor de puntjes op de i.

Eten gaat ineens heel goed. Iets met omgekeerde fok! Wet.

Sorry dat ik verder niet reageer. Heb bijna geen tijd om bij te lezen dus dan haak ik maar wwer ergens aan.
Oh hier trouwens geen fietshelmpje.
pi_133008469
Ik zat er toevallig vanmorgen net aan te denken. To fiets or not to fiets. Ik heb niet zo'n oud gebakkie maar echt nieuw is de fiets ook niet meer. Zo'n stoeltje zou je toch veilig op marktplaats moeten kunnen kopen. Het is niet echt zoals met een auto stoel toch? Dat je dan niet zeker weet of er een ongeluk mee gebeurd is. (Of wel, en zie ik nu iets over het hoofd)

Fietsen is toch pas na de winter, dan is Senn groot genoeg en is het niet zo koud meer

Edit: Ach jeetje danic, misschien een gebroken sleutelbeen gehad. Dat is wel heel sneu :*
pi_133008481
fijn dat de chiropractor helpt en kom je e nog eens naast ean zetten? ;)
pi_133008550
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 16:16 schreef Hilzillah het volgende:
Ik zat er toevallig vanmorgen net aan te denken. To fiets or not to fiets. Ik heb niet zo'n oud gebakkie maar echt nieuw is de fiets ook niet meer. Zo'n stoeltje zou je toch veilig op marktplaats moeten kunnen kopen. Het is niet echt zoals met een auto stoel toch? Dat je dan niet zeker weet of er een ongeluk mee gebeurd is. (Of wel, en zie ik nu iets over het hoofd)

Fietsen is toch pas na de winter, dan is Senn groot genoeg en is het niet zo koud meer
ik zou gewoon naar de bevestiging kijken vaak is het zo'n blok voor aan je stuur erg dik ijzer die zijn niet zo kapot. en of het plastic van het stoeltje nog heel is en het tuigje ook.
maar ik zou het zo durven te doen.
pi_133008597
Leuk Danic! Moet te regelen zijn :)
Wat zielig dat Rosalie's sleutelbeen waarschijnlijk gebroken was :'( Wat doet de chiropractor precies bij haar? Masseren?
pi_133008598
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 16:18 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

ik zou gewoon naar de bevestiging kijken vaak is het zo'n blok voor aan je stuur erg dik ijzer die zijn niet zo kapot. en of het plastic van het stoeltje nog heel is en het tuigje ook.
maar ik zou het zo durven te doen.
Binnenkort maar eens gaan marktplaatsen dan. Lijkt me zo leuk om te gaan fietsen van het voorjaar O+
pi_133008642
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 16:16 schreef ferrari_rood het volgende:
fijn dat de chiropractor helpt en kom je e nog eens naast ean zetten? ;)
Ja! O+
Moet echt even een datum gaan bedenken. Heb je voorkeur in dagen?
pi_133008690
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 16:20 schreef danic het volgende:

[..]

Ja! O+
Moet echt even een datum gaan bedenken. Heb je voorkeur in dagen?
ze is sowieso op woe en vrij thuis en ik ook tot nieuwjaar
pi_133009378
Even bijgelezen!

Saar is 1 jaar geworden! Tot over een half jaar!! *O*

Gotc, wat een ukkie nog!

Cwen, wat een luxe! Dat lukt mijn baby nog niet eens :D

Danic, wat sneu zeg.. Je arme meisje, dat zal best pijn gedaan hebben.

As, ik vind dat je erg mooie kindjes hebt!

Jemig Olf, als ik 3 tanden tegelijk zou krijgen zou ik ook een rothumeur hebben ja :o

LE, wat achterlijk van het UWV o|O

FR, ik vind je dochter al groot! Bizar! En ik vind je nagels heel mooi, staat altijd meteen zo verzorgd vind ik.

Hier nog geen fietsstoeltje en nog een gewone fiets. Als E. over een paar maanden op de fiets mag wil ik wel een mamafiets en ik denk een Yepp stoeltje, gewoon omdat die het mooiste is :@

Verder nog beterschap voor alle ziekige kindjes :*

Volgens mij ben ik weer bij he?

Ik ben trouwens helemaal hoteldebotel op mijn dochter. Ze gaat zo HARD! Ze wil steeds staan en begint dan te lachen, al klinkt dat lachen meer als kuchen. En ze wil alles pakken en in haar mond steken. Ze grijpt soms mijn hoofd om er dan met open mond aan te likken en ze wil het allerliefste op de arm zitten om dan heerlijk tegen mij aan te hangen. En ze brabbelt ineens hartstikke veel.

Goed, had ik al gezegd dat ik verliefd ben? O+
E.
pi_133009506
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 16:19 schreef Fieder het volgende:
Leuk Danic! Moet te regelen zijn :)
Wat zielig dat Rosalie's sleutelbeen waarschijnlijk gebroken was :'( Wat doet de chiropractor precies bij haar? Masseren?
Ja vond ik ook echt niet leuk om te horen. Dan hadden we er uiteraard voorzichtiger mee omgegaan.
Ze heeft inderdaad gemasseerd, haar nekje laten draaien (speeltje volgen) en dat begeleiden met haar handen, armpje (vooral links) optillen wat moeizaam gaat en met een soort dikke pen wat kleine stootjes maakt, op het gewricht doen. Moeilijk uit te leggen dat laatste. Ik heb het op mijn hand gevoelt en het is heel zachtjes, maar bij zo'n kleintje hard zat waarschijnlijk.
pi_133009541
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 16:21 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

ze is sowieso op woe en vrij thuis en ik ook tot nieuwjaar
Woensdag is ook een van mijn vrije dagen. Vrijdag niet. Of het weekend.
Ik ga zsm even in mijn agenda kijken.
pi_133009616
Klinkt heerlijk Spark O+
En ook heel herkenbaar :D .
Muppet hier is haar hele ritme kwijt vandaag. Ze had tussen 15.00 en 16.00 haar fles gemoeten, maar slaapt nog steeds. Ik zie wel wat er gebeurt. Maar handig is anders....
pi_133009627
Kwartet :P
pi_133009713
Och danic wat enorm sneu zeg ;(
pi_133009768
Maar het is niet zeker hè dat het gebroken geweest is. Maar toch kreeg ik er even een douw van -O-
pi_133009783
Och ja, dat is zo vervelend! Denk je eindelijke een ritme te hebben, gooit je kind het weer helemaal om.
E.
  donderdag 7 november 2013 @ 16:52:49 #173
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133009870
Pff danic dat lijkt me echt een kloterige gedachte ;( Maar ook een oude breuk kunnen ze nog zien op een foto toch?

Spark wat klink je heerlijk verliefd! O+
pi_133009925
Ritme omgooien check. Soms komt het uit soms niet.

Spark bedankt voor het compliment.

En wat klink je enorm O+ , heerlijk
pi_133010055
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 16:52 schreef LadyBlack het volgende:
Pff danic dat lijkt me echt een kloterige gedachte ;( Maar ook een oude breuk kunnen ze nog zien op een foto toch?

Spark wat klink je heerlijk verliefd! O+
Op een sleutelbeen weet ik dat niet. Maar ze gaan er echt geen foto meer van maken. Maar zuur blijft het.
En dat ritme is morgen weer als vanouds hoor. Maar ze sloeg haar ochtendslaapje over waardoor ze dus hartstikke moe was bij de chiro en onderweg naar huis in slaap viel. Ze sliep 45 minuten en werd toen wakker met honger. 180/6 was op en te kort. Dat was om 12.00. Om 13.30 een goed fruithapje op en sindsdien slaapt ze. Dus straks maar weer 180/6 en dan zie ik wel wat de avond brengt. Als ze zo wakker wordt geef ik gewoon nog een klein flesje rond bedtijd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')