Ik woon ook naast Rotterdam, maar we spreken af bij Fieder. Jammer dat je al een afspraak hebt. Die drie van ons bij elkaar had helemaal leuk geweest.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:38 schreef pessie het volgende:
Ik vind ze ook echt anders As!
En waarom dacht ik dat jij in Rotterdam woont? Helaas heb ik 30 november al een afspraak.
E. Heeft dus heerlijk liggen slapen buiten lb.
Lauren heeft 2 tanden onder. Ik dacht dat er nog een tandje kwam maar dat lijkt nu niet meer zo.
ik zou gewoon naar de bevestiging kijken vaak is het zo'n blok voor aan je stuur erg dik ijzer die zijn niet zo kapot. en of het plastic van het stoeltje nog heel is en het tuigje ook.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:16 schreef Hilzillah het volgende:
Ik zat er toevallig vanmorgen net aan te denken. To fiets or not to fiets. Ik heb niet zo'n oud gebakkie maar echt nieuw is de fiets ook niet meer. Zo'n stoeltje zou je toch veilig op marktplaats moeten kunnen kopen. Het is niet echt zoals met een auto stoel toch? Dat je dan niet zeker weet of er een ongeluk mee gebeurd is. (Of wel, en zie ik nu iets over het hoofd)
Fietsen is toch pas na de winter, dan is Senn groot genoeg en is het niet zo koud meer
Binnenkort maar eens gaan marktplaatsen dan. Lijkt me zo leuk om te gaan fietsen van het voorjaarquote:Op donderdag 7 november 2013 16:18 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
ik zou gewoon naar de bevestiging kijken vaak is het zo'n blok voor aan je stuur erg dik ijzer die zijn niet zo kapot. en of het plastic van het stoeltje nog heel is en het tuigje ook.
maar ik zou het zo durven te doen.
Ja!quote:Op donderdag 7 november 2013 16:16 schreef ferrari_rood het volgende:
fijn dat de chiropractor helpt en kom je e nog eens naast ean zetten?
ze is sowieso op woe en vrij thuis en ik ook tot nieuwjaarquote:Op donderdag 7 november 2013 16:20 schreef danic het volgende:
[..]
Ja!![]()
Moet echt even een datum gaan bedenken. Heb je voorkeur in dagen?
Ja vond ik ook echt niet leuk om te horen. Dan hadden we er uiteraard voorzichtiger mee omgegaan.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:19 schreef Fieder het volgende:
Leuk Danic! Moet te regelen zijn![]()
Wat zielig dat Rosalie's sleutelbeen waarschijnlijk gebroken wasWat doet de chiropractor precies bij haar? Masseren?
Woensdag is ook een van mijn vrije dagen. Vrijdag niet. Of het weekend.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:21 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
ze is sowieso op woe en vrij thuis en ik ook tot nieuwjaar
Op een sleutelbeen weet ik dat niet. Maar ze gaan er echt geen foto meer van maken. Maar zuur blijft het.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:52 schreef LadyBlack het volgende:
Pff danic dat lijkt me echt een kloterige gedachteMaar ook een oude breuk kunnen ze nog zien op een foto toch?
Spark wat klink je heerlijk verliefd!
Op de duplofoto zien mijn vriend en ik allebei een beetje F over een half jaarquote:Op donderdag 7 november 2013 15:06 schreef As1981 het volgende:
Ik was op zoek naar een foto van de oudste met help (die ik dus niet kan vinden). Maar zag wel een foto, van hem toen net zo oud als Kyan nu. En ik vind ze dus echt niet op elkaar lijken
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dat gaat sneller dan je denkt want dat is Kyan met nog geen 9 maanden.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:05 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Op de duplofoto zien mijn vriend en ik allebei een beetje F over een half jaar![]()
groot al he? ik sta er ook versteld van. Ik vind mooie nagels ook verzorgt staan en met een mooi lakje helemaal mooi.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:39 schreef .Sparkling. het volgende:
Even bijgelezen!
Saar is 1 jaar geworden! Tot over een half jaar!!![]()
Gotc, wat een ukkie nog!
Cwen, wat een luxe! Dat lukt mijn baby nog niet eens![]()
Danic, wat sneu zeg.. Je arme meisje, dat zal best pijn gedaan hebben.
As, ik vind dat je erg mooie kindjes hebt!
Jemig Olf, als ik 3 tanden tegelijk zou krijgen zou ik ook een rothumeur hebben ja![]()
LE, wat achterlijk van het UWV
FR, ik vind je dochter al groot! Bizar! En ik vind je nagels heel mooi, staat altijd meteen zo verzorgd vind ik.
Hier nog geen fietsstoeltje en nog een gewone fiets. Als E. over een paar maanden op de fiets mag wil ik wel een mamafiets en ik denk een Yepp stoeltje, gewoon omdat die het mooiste is![]()
Verder nog beterschap voor alle ziekige kindjes![]()
Volgens mij ben ik weer bij he?
Ik ben trouwens helemaal hoteldebotel op mijn dochter. Ze gaat zo HARD! Ze wil steeds staan en begint dan te lachen, al klinkt dat lachen meer als kuchen. En ze wil alles pakken en in haar mond steken. Ze grijpt soms mijn hoofd om er dan met open mond aan te likken en ze wil het allerliefste op de arm zitten om dan heerlijk tegen mij aan te hangen. En ze brabbelt ineens hartstikke veel.
Goed, had ik al gezegd dat ik verliefd ben?
Ja. Als we met Silvijn fietsen heeft hij altijd een helm op. Ook als hij bij mijn vader of schoonouders is moet hij die van ons altijd op als ze gaan fietsen. Hoofdtrauma is snel opgelopen bij een val of aanrijding en ik wil niet denken 'had ik maar...'. Het is zo'n kleine moeite.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:44 schreef Fieder het volgende:
Ok dan zal ik die tzt eens opzoeken, thanx
Hebben jullie kindjes dan ook een fietshelmpje op? Mijn man lachtte me uit toen ik dat zei namelijk maar als je valt
Leuk! Ik sluit niet aan, woon veulstever!quote:Op donderdag 7 november 2013 19:30 schreef Fieder het volgende:
Jammer! Niemand die kan?
Even in de herhaling:
As1981 en ik spreken 30 nov bij mij thuis af. Regio Leiden. Iemand zin om aan te sluiten?
I know! Maar Ehv - Leiden is een behoorlijk eind met een baby dreumes die lang autorijden niet zooooo tof vindt!quote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 19:33 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
I know! Maar Ehv - Leiden is een behoorlijk eind met een baby dreumes die lang autorijden niet zooooo tof vindt!
dan moeten we nog maar een keer een 040 meet organiserenquote:Op donderdag 7 november 2013 19:33 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
I know! Maar Ehv - Leiden is een behoorlijk eind met een baby dreumes die lang autorijden niet zooooo tof vindt!
Leuk! En nee, dat gaat niet lukken, maar maak maar veel foto'squote:Op donderdag 7 november 2013 19:30 schreef Fieder het volgende:
Jammer! Niemand die kan?
Even in de herhaling:
As1981 en ik spreken 30 nov bij mij thuis af. Regio Leiden. Iemand zin om aan te sluiten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |