quote:Op donderdag 7 november 2013 23:32 schreef Kyara het volgende:
Oh, wat lief Tally!
Hier willen ze ook met grote broer meespelen. Maar die vindt dat niet altijd even leuk. Maar s ochtends is het wel altijd "hallo zusjes" en hij kan ze nu ook steeds betet uit elkaat houden (daffie en jonijntje).
Vind ik leuk. Waar is dat kut duimpje op fok!quote:Op donderdag 7 november 2013 22:17 schreef Tally het volgende:
Zusjes. Ik vind het geweldig
Even samen tv kijken. Hand in hand.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 november 2013 22:34 schreef Tally het volgende:
Aantrekkelijke naam voor een winkelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha! Hoe veel komen er? En Fieder, hoe groot is jouw huis?quote:Op vrijdag 8 november 2013 07:42 schreef Fieder het volgende:
stormloop!
We hebben 30 nov om 10 uur afgesproken. Laat maar even via dm/pm definitief weten of je kunt Loj/ Danic/ Hilz.
Ik hoop dat het allemaal past!!![]()
![]()
Ik heb ook wel een tuin maar daar is het weer niet echt geschikt voor helaas.
Ik weet hetquote:Op vrijdag 8 november 2013 08:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Aantrekkelijke naam voor een winkel
7 of 8 geloof ikquote:Op vrijdag 8 november 2013 08:36 schreef Spees_Eend het volgende:
Haha! Hoe veel komen er? En Fieder, hoe groot is jouw huis?
Oh, hoop dat dat niet door mijn kleine tekst daaronder komt! Want dat typte ik alleen omdat ik er door jouw bericht aan moest denken. Kans op een pukkeltje is groter, alleen dan nog vind ik dat ze dat even zelf moeten beoordelen!quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:30 schreef Fieder het volgende:
Ja ik ga zo weg. Hmm begin nu beetje zenuwachtig te worden terwijl ik alleen om advies belde
Nee hoor ik kan mezelf gewoon heel goed bang makenquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:31 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh, hoop dat dat niet door mijn kleine tekst daaronder komt! Want dat typte ik alleen omdat ik er door jouw bericht aan moest denken. Kans op een pukkeltje is groter, alleen dan nog vind ik dat ze dat even zelf moeten beoordelen!
Balen dat je weekendje met je vriendin niet doorgaatquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:32 schreef LadyBlack het volgende:
Ohhh mooi! Dat had ik voor dit weekend ook op de planning staan
Dat komt echt wel. Kindjes moeten ook wennen aan stukjes. Een stuk komkommer is om op te sabbelen. Als je ook kijk naar die Olvarit potjes zijn die van 8 maanden pas met stukjes. Fee eet ook echt niets met stukjes er inquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:33 schreef vencodark het volgende:
Nu geef ik A allerlei prakjes maar bij hem moet echt alles helemaal tot moes gemaakt worden.
Ze kunnen vaak toch wel wát hebben qua structuur?
Rijst prakken klinkt zo overdreven maar ik heb het nu zeker 2 keer gehad dat iets in zijn keeltje schiet en ik zo zachtjes aan zijn leven moet redden, waarop ik vervolgens zit te huilen omdat ik mezelf een slechte moeder vindt.![]()
Anyway, ik zag laatst op een filmpje dat Suiker haar zoontje toch ook al een plakje komkommer kon geven maar ik durf zulke dingen nu echt niet meer met A. Ik vind het doodeng.
Ideeën? Moet ik gewoon even wachten nog met niet helemaal gepureerde dingen?
Ik sleep ze eigenlijk overal wel naar toe. Neem altijd een voeding mee in een thermosflesje die ik dan iets te heet maak zodat het nog kan afkoelen en niet te koud is. Als het te heet is stop ik het ergens onder de koude kraan.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat jammer LB! Zeker als je je er op verheugd had.
Hoop dat alles ok is met Fieder!
Leuk die meet! Ik woon ook wel in de buurt, maar ik durf niet.
Zijn jullie makkelijk met je kind meenemen naar *iets*? Ik niet echt... Ben nog nooit ergens wezen lunchen ofzo met haar erbij. Is ook wel omdat ik dan vaak in de knel kom met een voeding. Moet melk altijd opwarmen, mag niet in de magnetron, drinkt niet aan de borst, dus dan is het weer zo'n gedoe...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |