klopt dat vind ik lastig om te doen. ik ben sowieso al met de 2e stap aan het klooien om hem achterlangs te pakken en dan over mijn schouders te doen, ik raak ergens in de knoop ofzo.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:45 schreef L-E het volgende:
Sticker vond knopen in het begin ook echt niet tof. Hij houdt sowieso niet van gedoe aan zijn lichaam. Behalve als hij helemaal naakt is en we prrrfft-kusjes doen, dan mag het, want dat is LACHUHHHH
f_r, de doek ziet er denk ik prima uit, alleen in de nek mag het strakker imo.
ik krab meer met mijn eigen nagels dan met deze. ze zijn nl niet scherp. ik vind ze ook wel behoorlijk lang had van mij wel wat korter gemogen. dus als deze langer dan een week blijven zitten ga ik terug en dan kan ik dat altijd vragen. kan ik eindelijk mijn 100 nagellakjes gaan gebruiken.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:44 schreef LadyBlack het volgende:
Ziet er mooi uit, je nagels, maar ben je dan niet bang dat je je kinderen ermee krabt?
Ik vind het vreselijk lastig als mijn nagels lang zijn.
En de doek ziet er prima geknoopt uit, maar E moest ook altijd even piepen als ik aan het knopen was. Meestal met een beetje hupsen tijdens het knopen en daarna gauw lopen was het snel over
Doe je dat terwijl je sac al in de doek hebt? Je kunt ook eerst de doek 'omdoen', dan sac erin en dan aanspannen en afknopen. Dat vond ik makkelijker met een mini.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:48 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
klopt dat vind ik lastig om te doen. ik ben sowieso al met de 2e stap aan het klooien om hem achterlangs te pakken en dan over mijn schouders te doen, ik raak ergens in de knoop ofzo.
ik doe eerst de doek om. trek hem iets strak dan sac erin en dan aansnoeren maar.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:10 schreef Morretje het volgende:
[..]
Doe je dat terwijl je sac al in de doek hebt? Je kunt ook eerst de doek 'omdoen', dan sac erin en dan aanspannen en afknopen. Dat vond ik makkelijker met een mini.
ja precies, dat bedoel ikquote:Op donderdag 7 november 2013 12:12 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
ik doe eerst de doek om. trek hem iets strak dan sac erin en dan aansnoeren maar.
oefening baart kunst dan maar.quote:
Volgens mij mogen ze daar wel heel snel in hoor. D ding er al in met 2 maanden.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:21 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
oefening baart kunst dan maar.
ik blijf nog wel even oefenen. al heb ik ook een marsupi alleen ik weet niet vanaf wanneer ze daarin mag.
ze is nog net geen 2mnd. echt waar ik heb geen mini meer.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:25 schreef -mandy- het volgende:
[..]
Volgens mij mogen ze daar wel heel snel in hoor. D ding er al in met 2 maanden.
Het enige wat je dan wel moet doen is het bovenste dingetje met die drukknoopjes vastklikken zodat hun hoofdje altijd goed ondersteund wordt.
ik 06:00 dus ean haar ritme is verklaarbaar maar die weekenden hequote:Op donderdag 7 november 2013 13:11 schreef Omentielvo het volgende:
Draagdoek heeft Riley nooit in willen zitten. Terwijl ze het wel heerlijk vindt om gedragen te worden. Ferrari leuke foto
En je nagels zijn mooi
5:30 is trouwens echt vroeg. Op werkdagen moet ik die tijd eruit en elke dag weer valt het me tegen. In de weekenden vind ik alles voor half 7 te vroeg. Tussen half 7 en 7 normaal vroeg en vanaf 7 uur vind ik het luxe
En waar zit de derde dan?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:50 schreef mousemicky het volgende:
Hier zitten we met 10 maanden op 3 tandjes, 1 middenonder, en 1 schuin erboven. Lekker scheef bekkie
quote:
En ik die dacht dat D met 6 mndn met 2 zichtbare en 2 onzichtbare vroeg was ...quote:Op donderdag 7 november 2013 14:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]wat ben jij wakker!
Hier met 6 mnd a (bijna)l 6 tandjes. Onder 3 met en 4de doorkomend en boven 1 hoektand met nog een hoektand doorkomend. De voortanden staan ook al klaar overigens.
Hey, boks! Alleen onder nog niks in zicht hierquote:Op donderdag 7 november 2013 14:05 schreef Gulara het volgende:
Bijna 8 maanden en zes tanden. En onder zijn er weer twee in de maak.
Isa had met 4 maanden de 2 voorste ondertanden al door. Die is absurd snel daarmee. Liever had ze er nog even mee gewacht hoor!quote:Op donderdag 7 november 2013 14:03 schreef -mandy- het volgende:
[..]
En ik die dacht dat D met 6 mndn met 2 zichtbare en 2 onzichtbare vroeg was ...
Hier vooral veel kwijl en geknaag. Ik probeer met m'n vingers zo ver mogelijk uit de buurt te blijven van de tanden van mijn pitbull,quote:Op donderdag 7 november 2013 14:06 schreef Fieder het volgende:
[..]
Hey, boks! Alleen onder nog niks in zicht hier
In een landal park, speelgelegenheid was onderdeel van het park. Maar er werd net ook een verjaardagsfeestje gevierd.... Net weer geweest en het was stukke rustiger en de meisjes hebben ook heerlijk kunnen rollen en proberend e kruipen op een grote mat.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:56 schreef L-E het volgende:
Waar zit je precies Kyara? Hier in de indoorspeeltuin is een apart deel voor de dreumesjes, om dat soort dingen te voorkomen. Kleuters zijn in hun enthousiasme niet altijd even sociaal richting de kleintjes, ik ken het
Suiker: ...ongetje?
Gaat snel!quote:Op donderdag 7 november 2013 13:44 schreef Olf het volgende:
M'n baby krijgt opeens drie tanden zag ik net.verklaart dat het slechte slapen, koorts, niet eten (nog niets vandaag)? Ja he! Jeeeeee ik houd van logische verklaringen!
Hoeveel tanden hebben jullie babies? Mijne nu, 10,5 maand, 2 boven en 2 onder en daar komen er 2 boven en 1 onder bij nu. Wauw. Een mond vol.
Heel herkenbaar!!!!!quote:Op donderdag 7 november 2013 14:12 schreef Gulara het volgende:
[..]
Hier vooral veel kwijl en geknaag. Ik probeer met m'n vingers zo ver mogelijk uit de buurt te blijven van de tanden van mijn pitbull,dus echt gericht voelen doe ik niet aan.
En boks!![]()
Goede vraag, ik wil er binnenkort ook een gaan kopen. HELPquote:Op donderdag 7 november 2013 14:28 schreef Fieder het volgende:
Waar let je dan op als je een fietsstoeltje moet uitzoeken? Er staan er een boel op marktplaats maar t lijkt mij allemaal beetje hetzelfde. Of laten adviseren in een fietsenwinkel?
of die op je fiets kan.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:28 schreef Fieder het volgende:
Waar let je dan op als je een fietsstoeltje moet uitzoeken? Er staan er een boel op marktplaats maar t lijkt mij allemaal beetje hetzelfde. Of laten adviseren in een fietsenwinkel?
Ik vind het typisch iets dat ik zelf niet nieuw zou kopen. Mp staat er vol mee. Zoek je iets in de buurt dan dan zie je toch meteen of het nog netjes is. En voorstoeltje van Bobike past volgens mij bijna altijd. Ik heb ook een gewone fiets. Mama fiets nooit gemist.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:35 schreef Fieder het volgende:
n Gewone. Ik fiets niet zoveelmisschien dat L n goede motivatie is! Jammer dat we de herfst en winter ingaan
![]()
Maar via mp is dan misschien lastig als het niet op elke fiets past.
Of zouden jullie helemaal geen tweedehands kopen?
Ik heb een nieuwe fiets toen voor mijn verjaardag gekregen. Wij hebben toen alles compleet gekocht bij de fietsenwinkel. Maar tweedehands is dat ook prima volgens mij.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:35 schreef Fieder het volgende:
n Gewone. Ik fiets niet zoveelmisschien dat L n goede motivatie is! Jammer dat we de herfst en winter ingaan
![]()
Maar via mp is dan misschien lastig als het niet op elke fiets past.
Of zouden jullie helemaal geen tweedehands kopen?
das een beetje ver voor mij.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:36 schreef Fieder het volgende:
As1981 en ik spreken 30 nov bij mij thuis af. Regio Leiden. Iemand zin om aan te sluiten?
Wij hebben bij de oudste wel een fietshelmpje gekocht en gebruikt. Van de week bij Kyan nog niet gebruikt, maar ga ik de volgende keer wel weer doen.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:44 schreef Fieder het volgende:
Ok dan zal ik die tzt eens opzoeken, thanx
Hebben jullie kindjes dan ook een fietshelmpje op? Mijn man lachtte me uit toen ik dat zei namelijk maar als je valt
Ja dat vind ik ook een goeie vraag.... ik vind het aan de ene kant onzin ("wij zijn ook groot geworden zonder" etc) maar het idee dat je valt en dat een helm nodig was geweestquote:Op donderdag 7 november 2013 14:44 schreef Fieder het volgende:
Hebben jullie kindjes dan ook een fietshelmpje op? Mijn man lachtte me uit toen ik dat zei namelijk maar als je valt
Hier wel een helmpje! Het ziet er nogal hilarisch uit. Maar juist omdat ze zo zit vastgesnoerd in het stoeltje en ze dus echt geen kant op kan als we omvallen/geschept worden, wil ik in ieder geval haar hoofdje zo goed als mogelijk beschermen. Al is het maar voor mijn eigen gevoel, als er iets gebeurt heb ik er alles aan gedaan.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:44 schreef Fieder het volgende:
Ohja, dat zou je denken he?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:59 schreef As1981 het volgende:
LB lekker slaapkopje. Zal ze wel honger hebben gehad.
Das dan ook wel weer liefquote:Op donderdag 7 november 2013 14:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ohja, dat zou je denken he?Nou ze dronk wat lafjes, was ontzettend afgeleid door een prentje aan de muur, een kindje dat binnenkwam.... alles zo'n beetje
Mijn nieuwsgierige meisje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |