quote:Op woensdag 6 november 2013 19:21 schreef LadyBlack het volgende:
Fotooooo GotC!
AM ook foto van je knapperd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zonde idd!quote:Op woensdag 6 november 2013 19:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Awww GotC
Knap, AM!
De Manduca is hier tot dusver 1x gebruikt... Ik snap het ding niet, het lijkt gewoon alsof ze er nooit écht goed in zit. Toch wel zonde, maar ja...
Ik raad de storchenwiege drager aan, al vanaf mini baby comfortabel, en J. zit nog steeds superlekker op mijn buik met z'n bijna 8 kilo.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:22 schreef Loj het volgende:
Dragen
Maar, ik ga bij een volgende toch wel op zoek naar een andere doek.
Ow zakt steeds lager bij deze
Hee, een medefan!quote:Op woensdag 6 november 2013 21:29 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ik raad de storchenwiege drager aan, al vanaf mini baby comfortabel, en J. zit nog steeds superlekker op mijn buik met z'n bijna 8 kilo.
quote:Op woensdag 6 november 2013 22:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
En even een vraag... Noor haar poepluier leek een beetje op olijventapenade. Kan dat door de bijvoeding komen?
ik mis de FV/BV luiersquote:Op woensdag 6 november 2013 22:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, groenig met stukjes en zwartige fliebeltjes.
Een tricot slen, maar hij bevalt dus niet heel erg. Het dragen is heerlijk, alleen na een kwartier/half uur is Ow behoorlijk naar beneden gezakt. Dus bij de volgende toch ff iets anders zoeken. Ik had deze ook gekregen..quote:
Nee wel herkenning helaas. Maar afgelopen nacht 02:00 en 06:00 en om 02:00 ging ze meteen weer slapen dus hou hoop. Nu ligt ze wel wakker naast mij.quote:Op donderdag 7 november 2013 06:42 schreef GotC het volgende:
Ah Olf, dat maakt het wel extra zwaar ja!
Spees, ik vind 05:30 ook vroeg hoor
Hier kregen we T. niet slapend in z'n bedje.. gevolg: Yur is van 23 tot 3 met 'm bezig geweest. Elke keer als hij 'm slapend weglegde, werd T. direct weer wakker+huilen binnen 5 min.
Iemand tips?
Was dat eenmalig of is dat elke avond dat hij zo moeilijk slaapt/ in slaap blijft?quote:Op donderdag 7 november 2013 06:42 schreef GotC het volgende:
Hier kregen we T. niet slapend in z'n bedje.. gevolg: Yur is van 23 tot 3 met 'm bezig geweest. Elke keer als hij 'm slapend weglegde, werd T. direct weer wakker+huilen binnen 5 min.
Iemand tips?
Herkenbaar... Mama/papahonger was dat hier. Nu zeg ik: lekker op je laten liggen, en als je dan kan en durft te slapen, doen!quote:Op donderdag 7 november 2013 06:42 schreef GotC het volgende:
Iemand tips?
Huh? Welke? Link naar post!quote:Op donderdag 7 november 2013 09:51 schreef LadyBlack het volgende:
Die foto van Saar onder de douche is echt de allerliefste foto ooit!
Kyan is echt veel sneller dan zijn broer. Yaro was heel gemiddeld. Kruipen weet ik niet meer, maar hij liep met 14 maanden. Hij liep dan wel gelijk goed.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:35 schreef pessie het volgende:
Ridder en As, volgens mij zijn jullie jongens echt snel! Ik vind het zo grappig om te lezen hoe het bij jullie gaat omdat onze kinderen ongeveer even oud zijn. Ik heb het idee dat Lauren tegelijk met haar broer op gaat. Die kroop met 9 maanden en liep met 12,5 maanden. We zien het vanzelf!
Mijn vriendinnen hebben m ook, en zijn er erg tevreden over.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:18 schreef Olf het volgende:
Hier een Yepp kinderstoel, vooral op looks gekozen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.slapende sac in de doek. erg grote foto oeps daarom in spoiler.
hier een bobike stoeltje zat al op de fiets. maar het duurt nog heel lang voor we mogen fietsen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en mijn nagels
klopt dat vind ik lastig om te doen. ik ben sowieso al met de 2e stap aan het klooien om hem achterlangs te pakken en dan over mijn schouders te doen, ik raak ergens in de knoop ofzo.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:45 schreef L-E het volgende:
Sticker vond knopen in het begin ook echt niet tof. Hij houdt sowieso niet van gedoe aan zijn lichaam. Behalve als hij helemaal naakt is en we prrrfft-kusjes doen, dan mag het, want dat is LACHUHHHH
f_r, de doek ziet er denk ik prima uit, alleen in de nek mag het strakker imo.
ik krab meer met mijn eigen nagels dan met deze. ze zijn nl niet scherp. ik vind ze ook wel behoorlijk lang had van mij wel wat korter gemogen. dus als deze langer dan een week blijven zitten ga ik terug en dan kan ik dat altijd vragen. kan ik eindelijk mijn 100 nagellakjes gaan gebruiken.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:44 schreef LadyBlack het volgende:
Ziet er mooi uit, je nagels, maar ben je dan niet bang dat je je kinderen ermee krabt?
Ik vind het vreselijk lastig als mijn nagels lang zijn.
En de doek ziet er prima geknoopt uit, maar E moest ook altijd even piepen als ik aan het knopen was. Meestal met een beetje hupsen tijdens het knopen en daarna gauw lopen was het snel over
Doe je dat terwijl je sac al in de doek hebt? Je kunt ook eerst de doek 'omdoen', dan sac erin en dan aanspannen en afknopen. Dat vond ik makkelijker met een mini.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:48 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
klopt dat vind ik lastig om te doen. ik ben sowieso al met de 2e stap aan het klooien om hem achterlangs te pakken en dan over mijn schouders te doen, ik raak ergens in de knoop ofzo.
ik doe eerst de doek om. trek hem iets strak dan sac erin en dan aansnoeren maar.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:10 schreef Morretje het volgende:
[..]
Doe je dat terwijl je sac al in de doek hebt? Je kunt ook eerst de doek 'omdoen', dan sac erin en dan aanspannen en afknopen. Dat vond ik makkelijker met een mini.
ja precies, dat bedoel ikquote:Op donderdag 7 november 2013 12:12 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
ik doe eerst de doek om. trek hem iets strak dan sac erin en dan aansnoeren maar.
oefening baart kunst dan maar.quote:
Volgens mij mogen ze daar wel heel snel in hoor. D ding er al in met 2 maanden.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:21 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
oefening baart kunst dan maar.
ik blijf nog wel even oefenen. al heb ik ook een marsupi alleen ik weet niet vanaf wanneer ze daarin mag.
ze is nog net geen 2mnd. echt waar ik heb geen mini meer.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:25 schreef -mandy- het volgende:
[..]
Volgens mij mogen ze daar wel heel snel in hoor. D ding er al in met 2 maanden.
Het enige wat je dan wel moet doen is het bovenste dingetje met die drukknoopjes vastklikken zodat hun hoofdje altijd goed ondersteund wordt.
ik 06:00 dus ean haar ritme is verklaarbaar maar die weekenden hequote:Op donderdag 7 november 2013 13:11 schreef Omentielvo het volgende:
Draagdoek heeft Riley nooit in willen zitten. Terwijl ze het wel heerlijk vindt om gedragen te worden. Ferrari leuke foto
En je nagels zijn mooi
5:30 is trouwens echt vroeg. Op werkdagen moet ik die tijd eruit en elke dag weer valt het me tegen. In de weekenden vind ik alles voor half 7 te vroeg. Tussen half 7 en 7 normaal vroeg en vanaf 7 uur vind ik het luxe
En waar zit de derde dan?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:50 schreef mousemicky het volgende:
Hier zitten we met 10 maanden op 3 tandjes, 1 middenonder, en 1 schuin erboven. Lekker scheef bekkie
quote:
En ik die dacht dat D met 6 mndn met 2 zichtbare en 2 onzichtbare vroeg was ...quote:Op donderdag 7 november 2013 14:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]wat ben jij wakker!
Hier met 6 mnd a (bijna)l 6 tandjes. Onder 3 met en 4de doorkomend en boven 1 hoektand met nog een hoektand doorkomend. De voortanden staan ook al klaar overigens.
Hey, boks! Alleen onder nog niks in zicht hierquote:Op donderdag 7 november 2013 14:05 schreef Gulara het volgende:
Bijna 8 maanden en zes tanden. En onder zijn er weer twee in de maak.
Isa had met 4 maanden de 2 voorste ondertanden al door. Die is absurd snel daarmee. Liever had ze er nog even mee gewacht hoor!quote:Op donderdag 7 november 2013 14:03 schreef -mandy- het volgende:
[..]
En ik die dacht dat D met 6 mndn met 2 zichtbare en 2 onzichtbare vroeg was ...
Hier vooral veel kwijl en geknaag. Ik probeer met m'n vingers zo ver mogelijk uit de buurt te blijven van de tanden van mijn pitbull,quote:Op donderdag 7 november 2013 14:06 schreef Fieder het volgende:
[..]
Hey, boks! Alleen onder nog niks in zicht hier
In een landal park, speelgelegenheid was onderdeel van het park. Maar er werd net ook een verjaardagsfeestje gevierd.... Net weer geweest en het was stukke rustiger en de meisjes hebben ook heerlijk kunnen rollen en proberend e kruipen op een grote mat.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:56 schreef L-E het volgende:
Waar zit je precies Kyara? Hier in de indoorspeeltuin is een apart deel voor de dreumesjes, om dat soort dingen te voorkomen. Kleuters zijn in hun enthousiasme niet altijd even sociaal richting de kleintjes, ik ken het
Suiker: ...ongetje?
Gaat snel!quote:Op donderdag 7 november 2013 13:44 schreef Olf het volgende:
M'n baby krijgt opeens drie tanden zag ik net.verklaart dat het slechte slapen, koorts, niet eten (nog niets vandaag)? Ja he! Jeeeeee ik houd van logische verklaringen!
Hoeveel tanden hebben jullie babies? Mijne nu, 10,5 maand, 2 boven en 2 onder en daar komen er 2 boven en 1 onder bij nu. Wauw. Een mond vol.
Heel herkenbaar!!!!!quote:Op donderdag 7 november 2013 14:12 schreef Gulara het volgende:
[..]
Hier vooral veel kwijl en geknaag. Ik probeer met m'n vingers zo ver mogelijk uit de buurt te blijven van de tanden van mijn pitbull,dus echt gericht voelen doe ik niet aan.
En boks!![]()
Goede vraag, ik wil er binnenkort ook een gaan kopen. HELPquote:Op donderdag 7 november 2013 14:28 schreef Fieder het volgende:
Waar let je dan op als je een fietsstoeltje moet uitzoeken? Er staan er een boel op marktplaats maar t lijkt mij allemaal beetje hetzelfde. Of laten adviseren in een fietsenwinkel?
of die op je fiets kan.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:28 schreef Fieder het volgende:
Waar let je dan op als je een fietsstoeltje moet uitzoeken? Er staan er een boel op marktplaats maar t lijkt mij allemaal beetje hetzelfde. Of laten adviseren in een fietsenwinkel?
Ik vind het typisch iets dat ik zelf niet nieuw zou kopen. Mp staat er vol mee. Zoek je iets in de buurt dan dan zie je toch meteen of het nog netjes is. En voorstoeltje van Bobike past volgens mij bijna altijd. Ik heb ook een gewone fiets. Mama fiets nooit gemist.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:35 schreef Fieder het volgende:
n Gewone. Ik fiets niet zoveelmisschien dat L n goede motivatie is! Jammer dat we de herfst en winter ingaan
![]()
Maar via mp is dan misschien lastig als het niet op elke fiets past.
Of zouden jullie helemaal geen tweedehands kopen?
Ik heb een nieuwe fiets toen voor mijn verjaardag gekregen. Wij hebben toen alles compleet gekocht bij de fietsenwinkel. Maar tweedehands is dat ook prima volgens mij.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:35 schreef Fieder het volgende:
n Gewone. Ik fiets niet zoveelmisschien dat L n goede motivatie is! Jammer dat we de herfst en winter ingaan
![]()
Maar via mp is dan misschien lastig als het niet op elke fiets past.
Of zouden jullie helemaal geen tweedehands kopen?
das een beetje ver voor mij.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:36 schreef Fieder het volgende:
As1981 en ik spreken 30 nov bij mij thuis af. Regio Leiden. Iemand zin om aan te sluiten?
Wij hebben bij de oudste wel een fietshelmpje gekocht en gebruikt. Van de week bij Kyan nog niet gebruikt, maar ga ik de volgende keer wel weer doen.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:44 schreef Fieder het volgende:
Ok dan zal ik die tzt eens opzoeken, thanx
Hebben jullie kindjes dan ook een fietshelmpje op? Mijn man lachtte me uit toen ik dat zei namelijk maar als je valt
Ja dat vind ik ook een goeie vraag.... ik vind het aan de ene kant onzin ("wij zijn ook groot geworden zonder" etc) maar het idee dat je valt en dat een helm nodig was geweestquote:Op donderdag 7 november 2013 14:44 schreef Fieder het volgende:
Hebben jullie kindjes dan ook een fietshelmpje op? Mijn man lachtte me uit toen ik dat zei namelijk maar als je valt
Hier wel een helmpje! Het ziet er nogal hilarisch uit. Maar juist omdat ze zo zit vastgesnoerd in het stoeltje en ze dus echt geen kant op kan als we omvallen/geschept worden, wil ik in ieder geval haar hoofdje zo goed als mogelijk beschermen. Al is het maar voor mijn eigen gevoel, als er iets gebeurt heb ik er alles aan gedaan.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:44 schreef Fieder het volgende:
Ohja, dat zou je denken he?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:59 schreef As1981 het volgende:
LB lekker slaapkopje. Zal ze wel honger hebben gehad.
Das dan ook wel weer liefquote:Op donderdag 7 november 2013 14:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ohja, dat zou je denken he?Nou ze dronk wat lafjes, was ontzettend afgeleid door een prentje aan de muur, een kindje dat binnenkwam.... alles zo'n beetje
Mijn nieuwsgierige meisje
Ik woon ook naast Rotterdam, maar we spreken af bij Fieder. Jammer dat je al een afspraak hebt. Die drie van ons bij elkaar had helemaal leuk geweest.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:38 schreef pessie het volgende:
Ik vind ze ook echt anders As!
En waarom dacht ik dat jij in Rotterdam woont? Helaas heb ik 30 november al een afspraak.
E. Heeft dus heerlijk liggen slapen buiten lb.
Lauren heeft 2 tanden onder. Ik dacht dat er nog een tandje kwam maar dat lijkt nu niet meer zo.
ik zou gewoon naar de bevestiging kijken vaak is het zo'n blok voor aan je stuur erg dik ijzer die zijn niet zo kapot. en of het plastic van het stoeltje nog heel is en het tuigje ook.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:16 schreef Hilzillah het volgende:
Ik zat er toevallig vanmorgen net aan te denken. To fiets or not to fiets. Ik heb niet zo'n oud gebakkie maar echt nieuw is de fiets ook niet meer. Zo'n stoeltje zou je toch veilig op marktplaats moeten kunnen kopen. Het is niet echt zoals met een auto stoel toch? Dat je dan niet zeker weet of er een ongeluk mee gebeurd is. (Of wel, en zie ik nu iets over het hoofd)
Fietsen is toch pas na de winter, dan is Senn groot genoeg en is het niet zo koud meer
Binnenkort maar eens gaan marktplaatsen dan. Lijkt me zo leuk om te gaan fietsen van het voorjaarquote:Op donderdag 7 november 2013 16:18 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
ik zou gewoon naar de bevestiging kijken vaak is het zo'n blok voor aan je stuur erg dik ijzer die zijn niet zo kapot. en of het plastic van het stoeltje nog heel is en het tuigje ook.
maar ik zou het zo durven te doen.
Ja!quote:Op donderdag 7 november 2013 16:16 schreef ferrari_rood het volgende:
fijn dat de chiropractor helpt en kom je e nog eens naast ean zetten?
ze is sowieso op woe en vrij thuis en ik ook tot nieuwjaarquote:Op donderdag 7 november 2013 16:20 schreef danic het volgende:
[..]
Ja!![]()
Moet echt even een datum gaan bedenken. Heb je voorkeur in dagen?
Ja vond ik ook echt niet leuk om te horen. Dan hadden we er uiteraard voorzichtiger mee omgegaan.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:19 schreef Fieder het volgende:
Leuk Danic! Moet te regelen zijn![]()
Wat zielig dat Rosalie's sleutelbeen waarschijnlijk gebroken wasWat doet de chiropractor precies bij haar? Masseren?
Woensdag is ook een van mijn vrije dagen. Vrijdag niet. Of het weekend.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:21 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
ze is sowieso op woe en vrij thuis en ik ook tot nieuwjaar
Op een sleutelbeen weet ik dat niet. Maar ze gaan er echt geen foto meer van maken. Maar zuur blijft het.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:52 schreef LadyBlack het volgende:
Pff danic dat lijkt me echt een kloterige gedachteMaar ook een oude breuk kunnen ze nog zien op een foto toch?
Spark wat klink je heerlijk verliefd!
Op de duplofoto zien mijn vriend en ik allebei een beetje F over een half jaarquote:Op donderdag 7 november 2013 15:06 schreef As1981 het volgende:
Ik was op zoek naar een foto van de oudste met help (die ik dus niet kan vinden). Maar zag wel een foto, van hem toen net zo oud als Kyan nu. En ik vind ze dus echt niet op elkaar lijken
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dat gaat sneller dan je denkt want dat is Kyan met nog geen 9 maanden.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:05 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Op de duplofoto zien mijn vriend en ik allebei een beetje F over een half jaar![]()
groot al he? ik sta er ook versteld van. Ik vind mooie nagels ook verzorgt staan en met een mooi lakje helemaal mooi.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:39 schreef .Sparkling. het volgende:
Even bijgelezen!
Saar is 1 jaar geworden! Tot over een half jaar!!![]()
Gotc, wat een ukkie nog!
Cwen, wat een luxe! Dat lukt mijn baby nog niet eens![]()
Danic, wat sneu zeg.. Je arme meisje, dat zal best pijn gedaan hebben.
As, ik vind dat je erg mooie kindjes hebt!
Jemig Olf, als ik 3 tanden tegelijk zou krijgen zou ik ook een rothumeur hebben ja![]()
LE, wat achterlijk van het UWV
FR, ik vind je dochter al groot! Bizar! En ik vind je nagels heel mooi, staat altijd meteen zo verzorgd vind ik.
Hier nog geen fietsstoeltje en nog een gewone fiets. Als E. over een paar maanden op de fiets mag wil ik wel een mamafiets en ik denk een Yepp stoeltje, gewoon omdat die het mooiste is![]()
Verder nog beterschap voor alle ziekige kindjes![]()
Volgens mij ben ik weer bij he?
Ik ben trouwens helemaal hoteldebotel op mijn dochter. Ze gaat zo HARD! Ze wil steeds staan en begint dan te lachen, al klinkt dat lachen meer als kuchen. En ze wil alles pakken en in haar mond steken. Ze grijpt soms mijn hoofd om er dan met open mond aan te likken en ze wil het allerliefste op de arm zitten om dan heerlijk tegen mij aan te hangen. En ze brabbelt ineens hartstikke veel.
Goed, had ik al gezegd dat ik verliefd ben?
Ja. Als we met Silvijn fietsen heeft hij altijd een helm op. Ook als hij bij mijn vader of schoonouders is moet hij die van ons altijd op als ze gaan fietsen. Hoofdtrauma is snel opgelopen bij een val of aanrijding en ik wil niet denken 'had ik maar...'. Het is zo'n kleine moeite.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:44 schreef Fieder het volgende:
Leuk! Ik sluit niet aan, woon veulstever!quote:Op donderdag 7 november 2013 19:30 schreef Fieder het volgende:
Jammer! Niemand die kan?
Even in de herhaling:
As1981 en ik spreken 30 nov bij mij thuis af. Regio Leiden. Iemand zin om aan te sluiten?
I know! Maar Ehv - Leiden is een behoorlijk eind met een baby dreumes die lang autorijden niet zooooo tof vindt!quote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 19:33 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
I know! Maar Ehv - Leiden is een behoorlijk eind met een baby dreumes die lang autorijden niet zooooo tof vindt!
dan moeten we nog maar een keer een 040 meet organiserenquote:Op donderdag 7 november 2013 19:33 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
I know! Maar Ehv - Leiden is een behoorlijk eind met een baby dreumes die lang autorijden niet zooooo tof vindt!
Leuk! En nee, dat gaat niet lukken, maar maak maar veel foto'squote:Op donderdag 7 november 2013 19:30 schreef Fieder het volgende:
Jammer! Niemand die kan?
Even in de herhaling:
Heeft er nog niemand zn kop in je wagen gestoken? Hier wel, een oudere dame. Ik bleef er zowat in en greep haar in een reflex bij de kraag van haar jas. Dat ging me toch een beetje te ver, maar gewoon kijken magquote:Op donderdag 7 november 2013 19:27 schreef GotC het volgende:
010..ik woon in 070, dichtbij genoeg?![]()
Ik heb idd heel wat (zwangere) vrouwen stiekem in de wagen zien kijken Juud, erg leuk! Ze kunnen alleen weinig zien dankzij een flap op het 'dekje' zeg maar
Onze baby's doen stereolief! F zat net te knikkebollen tegen me aan, maar telkens als we moesten lachen gingen toch zijn mondhoekjes omhoog en zijn ogen een beetje openquote:Op donderdag 7 november 2013 19:46 schreef L-E het volgende:
Mijn baby lag net op mijn borst lief te lachen naar me. Want ik ben Heel Leuk, wisten jullie dat al? Enniehoe, toen liet hij een plotselinge boer, en daar kreeg hij zooooo enorm de slappe lach van, echt fantastisch was het![]()
En elke keer dat hij naar me keek begon het lachsalvo weer
Toen mijn man eenmaal klaar zat om te filmen stopte hij natuurlijk
quote:Op donderdag 7 november 2013 20:35 schreef becky27 het volgende:
Ik vind Yarno en Kyan echt niet op elkaar lijken.
mijn baby looptzomaar 5 a 6 meter achter elkaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de driehoek tussen Rotterdam, Delft en Den Haag, niet ver van 2 snelwegenquote:Op donderdag 7 november 2013 20:47 schreef Juud-- het volgende:
Cwen, woon je ergens in de buurt? Als autorijden een probleem is, dan kunnen we wel wat combineren..?
Een meet lijkt me zeker gezellig! Alleen mag ik de komende 3 weken ook nog niet autorijdenquote:Op donderdag 7 november 2013 20:23 schreef Juud-- het volgende:
[..]
Heeft er nog niemand zn kop in je wagen gestoken? Hier wel, een oudere dame. Ik bleef er zowat in en greep haar in een reflex bij de kraag van haar jas. Dat ging me toch een beetje te ver, maar gewoon kijken mag
Fieder: meet lijkt me leuk maar ik weet niet of ik durfGotC, jij woont ook dichtbij, wil jij..?
LE! Lief!
Ja doen! Fieder, mogen Cwen en GotC en ik ook komen met onze mini's?quote:Op donderdag 7 november 2013 21:02 schreef GotC het volgende:
[..]
Een meet lijkt me zeker gezellig! Alleen mag ik de komende 3 weken ook nog niet autorijdenDus misschien volgend jaar? Of ik kijk Yur gewoon effe lief aan, of hij me af kan zetten
![]()
Becky, ze lijken echt veel op elkaar! Zelfde gezicht en blik, mooi! En Isabel loopt los
quote:Op donderdag 7 november 2013 21:15 schreef Juud-- het volgende:
[..]
Ja doen! Fieder, mogen Cwen en GotC en ik ook komen met onze mini's?
Hoera voor loslopende Isabel! Was van jou nou die foto een tijdje terug dat de 2 zusjes samen bij het tv-meubel stonden Becky? Daar smolt ik helemaal van weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze mogen los lopen op de aangegeven velden, meestal staat er zo'n bordje in het gras.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:29 schreef Olf het volgende:
Zusjes![]()
Dat wil ik ook! En lopen wauw. Mijne shinet wel achter d'r loopwagentje maar los zie ik haar nog niet doen voor haar verjaardag. Wat is eigenlijk 'normaal' voor loslopen?
Oehhh ik ga ook kijken of ik kan komen, ben super nieuwsgierig naar jullie mini'squote:Op donderdag 7 november 2013 21:15 schreef Juud-- het volgende:
[..]
Hoera voor loslopende Isabel! Was van jou nou die foto een tijdje terug dat de 2 zusjes samen bij het tv-meubel stonden Becky? Daar smolt ik helemaal van weg
Mini'squote:Op donderdag 7 november 2013 21:15 schreef Juud-- het volgende:
Bijna 7 maanden. En vanmiddag zat ze in de boodschappenkarquote:Op donderdag 7 november 2013 22:29 schreef danic het volgende:
Aaaah Tally![]()
Ik herken de frons van Rosalie in Feline.
En wat zit ze al goed! Hoe oud is ze nou ook alweer? Ze staat niet in de babywiki.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Dat moet een beste golf geweest zijnquote:Op donderdag 7 november 2013 22:29 schreef GotC het volgende:
Tally wat lief, hand in hand![]()
Ik ben net ondergekotst door m'n baby. Drijfnat tot op m'n ondergoed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |