Huh? Welke? Link naar post!quote:Op donderdag 7 november 2013 09:51 schreef LadyBlack het volgende:
Die foto van Saar onder de douche is echt de allerliefste foto ooit!
Kyan is echt veel sneller dan zijn broer. Yaro was heel gemiddeld. Kruipen weet ik niet meer, maar hij liep met 14 maanden. Hij liep dan wel gelijk goed.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:35 schreef pessie het volgende:
Ridder en As, volgens mij zijn jullie jongens echt snel! Ik vind het zo grappig om te lezen hoe het bij jullie gaat omdat onze kinderen ongeveer even oud zijn. Ik heb het idee dat Lauren tegelijk met haar broer op gaat. Die kroop met 9 maanden en liep met 12,5 maanden. We zien het vanzelf!
Mijn vriendinnen hebben m ook, en zijn er erg tevreden over.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:18 schreef Olf het volgende:
Hier een Yepp kinderstoel, vooral op looks gekozen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.slapende sac in de doek. erg grote foto oeps daarom in spoiler.
hier een bobike stoeltje zat al op de fiets. maar het duurt nog heel lang voor we mogen fietsen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en mijn nagels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |