abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132994013
De aankleedkussen-truc heb ik zelf nooit geprobeerd want ik ontdekte het pas maanden later via hier :D
Tegen het plastic kan je er misschien hydrofielen, handdoeken of omslagdoeken tussen leggen?
  donderdag 7 november 2013 @ 09:51:36 #77
171422 LadyBlack
paint it black
pi_132994058
Die foto van Saar onder de douche is echt de allerliefste foto ooit! O+
pi_132994103
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 09:51 schreef LadyBlack het volgende:
Die foto van Saar onder de douche is echt de allerliefste foto ooit! O+
Huh? Welke? Link naar post! O-)
  donderdag 7 november 2013 @ 09:56:51 #79
171422 LadyBlack
paint it black
pi_132994199
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 09:53 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Huh? Welke? Link naar post! O-)
Fotocollage op de vorige pagina!
pi_132994204
Daar zie ik geen douche. Nog eens kijken!
Oooooh die! Die onschuld nog he O+
pi_132994421
Zo, wat een boel om bij te lezen....

Schattige foto van LB O+
Stom UWV voor L-E waarbij stom een understatement is -O-
Mooie fotospam van Coco, ik wilde al zeggen dat ik je ook ga missen maar dat is natuurlijk niet zo ;) je bent nog laaaaaang niet van me af.
Losse stapjes voor N. *O*
Femke die doorslaapt *O*
Minibaby in draagdoek O+
Maar ook zielige ziekige baby's. Beterschap! :*
En :* voor Cwen. Dat soort dingen kunnen gebeuren.

En ik zal vast wel wat mensen vergeten zijn, sorry! :*
  donderdag 7 november 2013 @ 10:07:43 #82
171422 LadyBlack
paint it black
pi_132994456
Hoe gaat ie daar dan Kyara? Nog lekkerweg?
  donderdag 7 november 2013 @ 10:13:50 #83
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_132994584
Coco mooie spam O+

Cm, ik vond zelf manduca fijn vanaf 5 maanden. Gebruik em elke dag. Ik gebruik geen baby insert en ik heb de rits dicht.

Ik ben benieuwd wanneer Lauren gaat kruipen, ze is echt aan het oefenen op handen en knieën, om vervolgens weer op haar buik overal heen te tijgeren :')
pi_132994719
Ja, wij zitten nog in het diepe zuiden. Morgen weer naar huis. Straks naar de indoor speeltuin, hopelijk is het daar wat minder druk als gister. Dreumes kon niet zoveel doen omdat er nogal grote lompspelende kinderen waren die oogde ballenbak onveilig maakten -O-
pi_132994872
Wat een gewelidige spam van Saar, wat een heerlijk meisje.

Oh Cwen ik snap dat je, je zo voelt. Maar dat is echt niet nodig. En suiker heerlijk die verhalen van jouw, echt een herkenning. Ik merk dat ik bij de tweede echt zo veel makkelijker ben. Staat Kyan en hij valt, maak ik vaak eerst af waar ik mee bezig ben. En voordat, dat klaar is, is er al niks meer aan de hand. Nou bij de eerste deed ik dat toch een stuk minder relaxed.
Maar ik ben ook een beetje lomp/onhandig. De term lompe loetje komt hier dagelijks voorbij en dat is niet alleen voor de kinderen :P

Verder zag ik iets over tijden. Wij zeggen hier altijd voor 06.00 uur is te vroeg (gebeurd helaas nog regelmatig). Tussen 06.00-06.30 uur is oke. Tussen 06.30-07.00 uur is meer dan prima en na 07.00 uur is luxe. Dat laatste komt echter nooit tot zelden voor helaas.
pi_132994953
Oh ja, de dragers. Ik hou van mijn wompat. Ik gebruik hem ook echt regelmatig. Maar merk wel dat als ik in huis ben en Kyan draag (omdat hij echt niet wil/kon slapen) ik het wel zwaar vind. Als ik onderweg ben en dus gewoon aan het lopen ben, kan ik beide kinderen prima uren dragen.

Kruipen doet Kyan ook nog steeds niet Pessie. Zelf zitten, staan en spelen op zijn knieën en de eerste treden van de trap op klimmen dan weer wel. Volgens mij gaat hij gewoon niet kruipen.

Kyara dat is zo irritant als die grote jongens dat dan verpesten. Ik was laatst ook in zo'n indoor ding en daar was het ook. Van die grote jongen in het stuk tot 4 jaar en dan heel wild spelen. Niet leuk voor die hele kleintjes.
  donderdag 7 november 2013 @ 10:35:15 #87
259886 pessie
pi_132995125
Ridder en As, volgens mij zijn jullie jongens echt snel! Ik vind het zo grappig om te lezen hoe het bij jullie gaat omdat onze kinderen ongeveer even oud zijn. Ik heb het idee dat Lauren tegelijk met haar broer op gaat. Die kroop met 9 maanden en liep met 12,5 maanden. We zien het vanzelf!
pi_132995325
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 10:35 schreef pessie het volgende:
Ridder en As, volgens mij zijn jullie jongens echt snel! Ik vind het zo grappig om te lezen hoe het bij jullie gaat omdat onze kinderen ongeveer even oud zijn. Ik heb het idee dat Lauren tegelijk met haar broer op gaat. Die kroop met 9 maanden en liep met 12,5 maanden. We zien het vanzelf!
Kyan is echt veel sneller dan zijn broer. Yaro was heel gemiddeld. Kruipen weet ik niet meer, maar hij liep met 14 maanden. Hij liep dan wel gelijk goed.

Ik vind vooral die interactie tussen die twee echt fantastisch. Het nieuwe is schreeuwen hier. Kyan gilt als communicatie met zijn broer, en Yaro beantwoord dat door terug te gillen. Echt mijn jongens gillen als meiden. Heerlijk hoor, maar mijn oren :P . Voor diegene op mijn fb, daar heb ik ook een filmpje neergezet.
  donderdag 7 november 2013 @ 10:44:00 #89
259886 pessie
pi_132995405
Ik vind dat gillen echt vreselijk, is hier een tijdje terug begonnen en aangezien ik momenteel permanent hoofdpijn heb wordt ik er soms misselijk van ;(
Maar je hebt wel gelijk WB interactie. Hoe ze samen over de grond kruipen O+
pi_132995506
Ik soms ook hoor, vooral als ik ze niet kan stoppen. Maar stiekem moet ik er wel om lachen. Maar hier geen hoofdpijn, kan me voorstellen dat ik er dan ook niet tegen zou kunnen.

Ik vind het miepen van de oudste irritanter. Soms er echt om alles terwijl er niets aan de hand is.
Samen kruipen O+
pi_132995833
Waar zit je precies Kyara? Hier in de indoorspeeltuin is een apart deel voor de dreumesjes, om dat soort dingen te voorkomen. Kleuters zijn in hun enthousiasme niet altijd even sociaal richting de kleintjes, ik ken het ;)

Suiker: ...ongetje? ;(
pi_132995868
Suiker goeie post _O_

Kyara veel plezier! Hopelijk geen vervelende grote kinderen vandaag.

As en Pessie ik vind jullie verhalen ook zo leuk altijd. En broertjes/zusjes O+ zo schattig. Maar ik wacht nog even een paar jaar :P
As ik zag je filmpje op fb, pffff. Dat gegil is hier ook aan het beginnen. Ik negeer het maar zoveel mogelijk, ben bang dat ik het anders aanmoedig. Maar kan me goed voorstellen dat je er hoofdpijn van krijgt.

L kan met steun al heel goed rechtop zitten. Af en toe strekt hij tijdens het kruipen zijn benen, zodat hij op handen en voeten staat. Heel apart gezicht :')
Echt bijzonder hoe hij in een paar weken opeens van alles leert O+
  donderdag 7 november 2013 @ 10:57:58 #93
171422 LadyBlack
paint it black
pi_132995893
Heel andere baby ineens lijkt me Fieder! :Y

Kun je straks met hem fietsen O+
pi_132996159
Ja Fieder, wat gaat L. hard ineens! En idd, lekker mee op de fiets, dat is zooo gezellig O+

Iemand hier nog tips voor een fietsstoeltje? Wij mogen er voor kerst eentje uitzoeken van schoonpaps!
pi_132996421
Ja fietsen is zo leuk. Wij hebben van het weekend voor het eerst gefietst.

En inderdaad leuk om te lezen/vergelijken met kindjes van dezelfde leeftijd. En ik zou ook nog even wachten hoor Fieder.

LE wij hebben de bobike. Die hadden ze bij ons bij de fietsenwinkel en tegelijk aangeschaft met de mama fiets.
pi_132996715
Hier een Yepp kinderstoel, vooral op looks gekozen ;)
  donderdag 7 november 2013 @ 11:19:05 #97
171422 LadyBlack
paint it black
pi_132996745
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:18 schreef Olf het volgende:
Hier een Yepp kinderstoel, vooral op looks gekozen ;)
Mijn vriendinnen hebben m ook, en zijn er erg tevreden over.

Ik moet zeggen dat ik ze ook het minst lelijk vind van alle kinderzitjes :Y (maar die prijs :X )
pi_132996819
Ja ik vind m ook fijn! Al vind ik het hele project van een kind in fietsstoeltje krijgen wel wat oefening vergen ;)
pi_132997603
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
slapende sac in de doek. erg grote foto oeps daarom in spoiler.

hier een bobike stoeltje zat al op de fiets. maar het duurt nog heel lang voor we mogen fietsen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en mijn nagels
  donderdag 7 november 2013 @ 11:39:43 #100
171422 LadyBlack
paint it black
pi_132997635
Ahw O+ lief FR! En mooie doek!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')