Heeft er nog niemand zn kop in je wagen gestoken? Hier wel, een oudere dame. Ik bleef er zowat in en greep haar in een reflex bij de kraag van haar jas. Dat ging me toch een beetje te ver, maar gewoon kijken magquote:Op donderdag 7 november 2013 19:27 schreef GotC het volgende:
010..ik woon in 070, dichtbij genoeg?![]()
Ik heb idd heel wat (zwangere) vrouwen stiekem in de wagen zien kijken Juud, erg leuk! Ze kunnen alleen weinig zien dankzij een flap op het 'dekje' zeg maar
Onze baby's doen stereolief! F zat net te knikkebollen tegen me aan, maar telkens als we moesten lachen gingen toch zijn mondhoekjes omhoog en zijn ogen een beetje openquote:Op donderdag 7 november 2013 19:46 schreef L-E het volgende:
Mijn baby lag net op mijn borst lief te lachen naar me. Want ik ben Heel Leuk, wisten jullie dat al? Enniehoe, toen liet hij een plotselinge boer, en daar kreeg hij zooooo enorm de slappe lach van, echt fantastisch was het![]()
En elke keer dat hij naar me keek begon het lachsalvo weer
Toen mijn man eenmaal klaar zat om te filmen stopte hij natuurlijk
quote:Op donderdag 7 november 2013 20:35 schreef becky27 het volgende:
Ik vind Yarno en Kyan echt niet op elkaar lijken.
mijn baby looptzomaar 5 a 6 meter achter elkaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de driehoek tussen Rotterdam, Delft en Den Haag, niet ver van 2 snelwegenquote:Op donderdag 7 november 2013 20:47 schreef Juud-- het volgende:
Cwen, woon je ergens in de buurt? Als autorijden een probleem is, dan kunnen we wel wat combineren..?
Een meet lijkt me zeker gezellig! Alleen mag ik de komende 3 weken ook nog niet autorijdenquote:Op donderdag 7 november 2013 20:23 schreef Juud-- het volgende:
[..]
Heeft er nog niemand zn kop in je wagen gestoken? Hier wel, een oudere dame. Ik bleef er zowat in en greep haar in een reflex bij de kraag van haar jas. Dat ging me toch een beetje te ver, maar gewoon kijken mag
Fieder: meet lijkt me leuk maar ik weet niet of ik durfGotC, jij woont ook dichtbij, wil jij..?
LE! Lief!
Ja doen! Fieder, mogen Cwen en GotC en ik ook komen met onze mini's?quote:Op donderdag 7 november 2013 21:02 schreef GotC het volgende:
[..]
Een meet lijkt me zeker gezellig! Alleen mag ik de komende 3 weken ook nog niet autorijdenDus misschien volgend jaar? Of ik kijk Yur gewoon effe lief aan, of hij me af kan zetten
![]()
Becky, ze lijken echt veel op elkaar! Zelfde gezicht en blik, mooi! En Isabel loopt los
quote:Op donderdag 7 november 2013 21:15 schreef Juud-- het volgende:
[..]
Ja doen! Fieder, mogen Cwen en GotC en ik ook komen met onze mini's?
Hoera voor loslopende Isabel! Was van jou nou die foto een tijdje terug dat de 2 zusjes samen bij het tv-meubel stonden Becky? Daar smolt ik helemaal van weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze mogen los lopen op de aangegeven velden, meestal staat er zo'n bordje in het gras.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:29 schreef Olf het volgende:
Zusjes![]()
Dat wil ik ook! En lopen wauw. Mijne shinet wel achter d'r loopwagentje maar los zie ik haar nog niet doen voor haar verjaardag. Wat is eigenlijk 'normaal' voor loslopen?
Oehhh ik ga ook kijken of ik kan komen, ben super nieuwsgierig naar jullie mini'squote:Op donderdag 7 november 2013 21:15 schreef Juud-- het volgende:
[..]
Hoera voor loslopende Isabel! Was van jou nou die foto een tijdje terug dat de 2 zusjes samen bij het tv-meubel stonden Becky? Daar smolt ik helemaal van weg
Mini'squote:Op donderdag 7 november 2013 21:15 schreef Juud-- het volgende:
Bijna 7 maanden. En vanmiddag zat ze in de boodschappenkarquote:Op donderdag 7 november 2013 22:29 schreef danic het volgende:
Aaaah Tally![]()
Ik herken de frons van Rosalie in Feline.
En wat zit ze al goed! Hoe oud is ze nou ook alweer? Ze staat niet in de babywiki.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Dat moet een beste golf geweest zijnquote:Op donderdag 7 november 2013 22:29 schreef GotC het volgende:
Tally wat lief, hand in hand![]()
Ik ben net ondergekotst door m'n baby. Drijfnat tot op m'n ondergoed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |