quote:Op donderdag 7 november 2013 21:15 schreef Juud-- het volgende:
[..]
Ja doen! Fieder, mogen Cwen en GotC en ik ook komen met onze mini's?
Hoera voor loslopende Isabel! Was van jou nou die foto een tijdje terug dat de 2 zusjes samen bij het tv-meubel stonden Becky? Daar smolt ik helemaal van weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze mogen los lopen op de aangegeven velden, meestal staat er zo'n bordje in het gras.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:29 schreef Olf het volgende:
Zusjes![]()
Dat wil ik ook! En lopen wauw. Mijne shinet wel achter d'r loopwagentje maar los zie ik haar nog niet doen voor haar verjaardag. Wat is eigenlijk 'normaal' voor loslopen?
Oehhh ik ga ook kijken of ik kan komen, ben super nieuwsgierig naar jullie mini'squote:Op donderdag 7 november 2013 21:15 schreef Juud-- het volgende:
[..]
Hoera voor loslopende Isabel! Was van jou nou die foto een tijdje terug dat de 2 zusjes samen bij het tv-meubel stonden Becky? Daar smolt ik helemaal van weg
Mini'squote:Op donderdag 7 november 2013 21:15 schreef Juud-- het volgende:
Bijna 7 maanden. En vanmiddag zat ze in de boodschappenkarquote:Op donderdag 7 november 2013 22:29 schreef danic het volgende:
Aaaah Tally![]()
Ik herken de frons van Rosalie in Feline.
En wat zit ze al goed! Hoe oud is ze nou ook alweer? Ze staat niet in de babywiki.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Dat moet een beste golf geweest zijnquote:Op donderdag 7 november 2013 22:29 schreef GotC het volgende:
Tally wat lief, hand in hand![]()
Ik ben net ondergekotst door m'n baby. Drijfnat tot op m'n ondergoed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |