Doe maar deleten. Jammer van je tijdquote:Op woensdag 6 november 2013 01:04 schreef Kerftminister het volgende:
Oa. screamo en eentonige trance
Tijdens het luisteren kom je erachter wat het is pas.quote:Op woensdag 6 november 2013 01:06 schreef Moody het volgende:
[..]
Doe maar deleten. Jammer van je tijd
Voordat je het weet ben je 30, heb je kinderen en vraag je je af waarom je zo weinig goede muziek hebt gehoord
Leukquote:Op woensdag 6 november 2013 11:48 schreef MaJo het volgende:
Ha, vandaag zijn er 7 kaarten voor The national vrijgekomen op ticketmaster en ik heb er zojuist eentje gekocht![]()
Hij staat hier nu aan terwijl ik boos zit te staren in een erg lege computerruimte, bevalt erg goed zelfs in deze omgevingquote:Op woensdag 6 november 2013 16:06 schreef Gehenna het volgende:
Hebben mensen hier de nieuwe M.I.A. al gehoord?
eerste single vond ik nogal tegenvallen, maar moet het album zelf ook nog luisteren
oeh dat zou tof zijn! Maar neem aan dat ze zelf wel een idee hebben wat ze willen spelen? Ik heb mijn ziggo kaarten verkocht, hoef ze niet twee keer achter elkaar te zienquote:Op woensdag 6 november 2013 19:03 schreef On het volgende:
Present. Hopelijk gaat de show verschillen van Ziggo. Ik hoop op verzoekjes.
Op de debuutplaat staat toch 1 heel fijn nummer....quote:Op woensdag 6 november 2013 22:02 schreef Arn0 het volgende:
Ja, debuutalbum is enige album van The National dat je mag overslaan.
Nou, nou, nou, dat zijn teksten.quote:Op donderdag 7 november 2013 07:20 schreef DO2 het volgende:
Reflektor kruipt hier dan toch richting de absolute top van het jaar. ( Vind 'm inmiddels beter dan The Suburbs. )
Ik had na zo'n 10-15 luisterbeurten eerlijk gezegd het idee dat de groei er wel zo'n beetje uit was.
Maar wat zat ik er naast, zeg. Na ruim 20 luisterbeurten zijn de nummers vitaler dan ooit.
Alsof een onuitputtelijke bron van energie zich heeft verstopt in de ontoegankelijke dieptes en bij elke luisterbeurt even pulseert, waardoor er langs tal van onbetreden wegen een stroom van leven naar boven schiet, om daar, eenmaal boven, in duizenden kleuren tegen het hemels gewelf uiteen te spatten en als een warme regen op mij neer te dalen.
Het zal het James Murphy effect zijn.
quote:Op donderdag 7 november 2013 07:20 schreef DO2 het volgende:
Reflektor kruipt hier dan toch richting de absolute top van het jaar. ( Vind 'm inmiddels beter dan The Suburbs. )
Ik had na zo'n 10-15 luisterbeurten eerlijk gezegd het idee dat de groei er wel zo'n beetje uit was.
Maar wat zat ik er naast, zeg. Na ruim 20 luisterbeurten zijn de nummers vitaler dan ooit.
Alsof een onuitputtelijke bron van energie zich heeft verstopt in de ontoegankelijke dieptes en bij elke luisterbeurt even pulseert, waardoor er langs tal van onbetreden wegen een stroom van leven naar boven schiet, om daar, eenmaal boven, in duizenden kleuren tegen het hemels gewelf uiteen te spatten en als een warme regen op mij neer te dalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 november 2013 08:50 schreef Norrage het volgende:
[..]
Leuk album van Studio. 'West side' heeft echt zo'n gitaartje dat ook in Darkside zou kunnen zitten, jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op woensdag 6 november 2013 21:58 schreef kciR het volgende:
Cardinal Song van Sad Songs vind ik ook geweldig.. Kon hem alleen niet op youtube vinden zo snel
Een live versie dan maar, met Available
quote:Op donderdag 7 november 2013 07:20 schreef DO2 het volgende:
Ik weet niet wat jij slikt maar ik wil het ookquote:Op donderdag 7 november 2013 07:20 schreef DO2 het volgende:
Though when we're running out of the drugsquote:Op donderdag 7 november 2013 07:20 schreef DO2 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 november 2013 16:34 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik ben benieuwd welk algoritme heeft bepaald dat dit de beste reclame voor mij op Fok! is:
[ afbeelding ]
Stel dat je zo'n hoofd hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dé lijst der albums: https://rateyourmusic.com(...)st_i_mean_the_list_/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |