quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
Sorry pop, kan ik wat voor je doen?quote:
Niet voor het huwelijk.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
jij laat er ook geen gras over groeien he
Ik stuur dat naar degene waarmee ik samen doe, reactie: "WOWE WOWE AMAZE, je hebt zoveel meer gedaan dan ik."quote:
Zou stuk gaan als ik dat als reactie kreegquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik stuur dat naar degene waarmee ik samen doe, reactie: "WOWE WOWE AMAZE, je hebt zoveel meer gedaan dan ik."
Lol'dquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:35 schreef Trollscience het volgende:
ik heb lolita uitgelezen en ik ga nu heroïne injecteren en onder mijn dekens liggen
quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:37 schreef BaasBanaan het volgende:
Eindelijk weer een kwaliteits TT.
Graag gedaan. Fijne dag nog.
Ik zeg da's toch zeker een 7 waard.quote:
Ik heb ook nog nooit iemand in de trein aan zo'n ding zien lurken.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:00 schreef Moira. het volgende:
Ik zit in de trein naar Leeuwarden, nog een uur en een kwartier.
Ga straks mijn e-sigaret ding roken denk ik, ben echt benieuwd naar eventuele reacties van mensen om me heen
Durf bijna niet
Denk dat ik te druk bezig ben met spastisch om me heen kijken wat mensen ervan vinden dan dat ik de tijd neem om foto's/video's te makenquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit iemand in de trein aan zo'n ding zien lurken.![]()
Succes en graag ondersteunend foto/video materiaal met reacties.
Hahahaquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:05 schreef Moira. het volgende:
heel zachtjes naar onder uitblazen enzo
Er begint al ineens iemand te kuchen naast me![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ben er (nog) niet op aangesproken iigquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hahaha![]()
![]()
Hier had ik wel bij willen zijn.
Zo voel ik me wel een beetje jaquote:
Snel, rookgordijntje aanleggen!quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zo voel ik me wel een beetje ja![]()
Oeh Zwolle, allemaal mensen komen langs me lopen nu, snel wat extra pafjes nemen
Op je werk lekker met dat ding op je lip hangen alsof het een pijp is.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:21 schreef Moira. het volgende:
die gezichtenaltijd overal roken
dat is wat ik nu ga doen
Nja in de winkel mag het dan weer niet, maar in de kantine heb ik nu wel zitten paffen jaquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
Op je werk lekker met dat ding op je lip hangen alsof het een pijp is.
Allemaal zo'n ding meenemen, asbakje op tafel en kijken alsof er niks aan de hand is.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja in de winkel mag het dan weer niet, maar in de kantine heb ik nu wel zitten paffen jabeter dan buiten in de kou en regen
Mijn leidinggevende rookt ook zo'n ding in de kantine, maar laatst werd ze er door de regiomanager op aangesproken dat dat niet mocht. "Ja hoezo niet dan? Hier is niks schadelijks of stinkends aan, van de waterkoker krijg je nog ergere damp dan hiervan." en hij zou het navragen bij de baas der bazen
Heeftie dus gedaan en van hem mocht het blijkbaar ook niet
Slaat helemaal nergens opBlijkbaar weten ze gewoon niet wat het überhaupt inhoudt ofzo
Die denken "roken is roken, mag niet"
Mja je ruikt toch niks naderhand, dus ook al komt hij binnenlopen, stop ik dat ding gewoon in m'n zak en niemand weet ervan
Maar hij zou donderdag langskomen (de baas der bazen) en dan gaan ze 't 'm persoonlijk nog een keer vragen en uitleggen.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Allemaal zo'n ding meenemen, asbakje op tafel en kijken alsof er niks aan de hand is.
is wel dehydraterend dus drink genoeg waterquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:19 schreef Moira. het volgende:
dit is echt leuk![]()
![]()
ik ga gewoon net zo lang door tot iemand me erop aanspreekt
of ik sterf aan een nicotineoverdosis
will doquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
is wel dehydraterend dus drink genoeg water
Precies, maar wel aftikken.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
En dan een net-afgewassen asbak die nog blinkt en schoon blijft
quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:19 schreef Moira. het volgende:
dit is echt leuk![]()
![]()
ik ga gewoon net zo lang door tot iemand me erop aanspreekt
of ik sterf aan een nicotineoverdosis
whehe je geniet er duidelijk van. heerlijk ding is hetquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:21 schreef Moira. het volgende:
die gezichtenaltijd overal roken
dat is wat ik nu ga doen
Maar als ik uitblaas lijkt het wel net op echte rook, dus van een afstandje zal het er vast vreemd uitzien als je zo rook boven de treinstoeltjes uit ziet komen
dat is de volgende stap in onze verelectroniserende samenlevingquote:
zou wel Nice zijnquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:58 schreef Studeur het volgende:
[..]
dat is de volgende stap in onze verelectroniserende samenleving
even uitprinten met mijn 3d-printerquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:17 schreef badtripbob het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alstublieft meneer. Een electronische sigaret.
gewoon doenquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:58 schreef Amarantha het volgende:
Misschien koop ik ooit ook wel zo'n e-sigaret
Ik begin door Moira. haar berichtjes er wel aan te denken jaquote:
Voor mij is het geld besparen en lekkere smaakjes rokenquote:Op woensdag 6 november 2013 00:40 schreef badtripbob het volgende:
Wat is het nut van zo'n e-sigaret eigenlijk? Zodat je geen rook hoeft in te ademen? En dan wel jointjes blijven roken?
Ja je kan natuurlijk ook je wiet verdampen of eten maar dat effect is toch weer anders dan roken
Of is zo'n e-sigaret ook iets dat een lekkerdere smaak heeft of zo?
Zit er dan nicotine in of is het alleen placebo effect om te kunnen stoppen?
Wanneer komt dan de e-joint uit? Die thc, cbd en andere cnnabinoiden bevat in plaats van nicotinequote:Op woensdag 6 november 2013 00:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Voor mij is het geld besparen en lekkere smaakjes rokenEn ja zit nicotine in
klopt is net een pocket waterpijp , best chillquote:Op woensdag 6 november 2013 00:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Voor mij is het geld besparen en lekkere smaakjes rokenEn ja zit nicotine in. Vind het ook wel handig dat je er overal mee mag roken.. Ik zal echt nog wel echte sigaretten roken maar voor erbij vind ik het wel leuk. Wellicht stap ik ooit wel helemaal over
zelf maken ?quote:Op woensdag 6 november 2013 00:42 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Wanneer komt dan de e-joint uit? Die thc, cbd en andere cnnabinoiden bevat in plaats van nicotine
Daarom. Ik word echt blij als ik smaakjes als banaan, watermeloen, aardbei enz zie staan. Lekker smaakjes roken terwijl ik vodka drink enzquote:Op woensdag 6 november 2013 00:44 schreef smitjew het volgende:
[..]
klopt is net een pocket waterpijp , best chill
dit is toch die ouwe , die nieuwe zijn echt van die pennetjes die licht gevenquote:Op woensdag 6 november 2013 00:45 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze zelf wel het mooist, omdat die zo klein is doe je wel minder lang met de batterij maar ik vind deze subtiel en niet zo opvallend
[..]
Daarom. Ik word echt blij als ik smaakjes als banaan, watermeloen, aardbei enz zie staan. Lekker smaakjes roken terwijl ik vodka drink enzYeah
Er bestaat ook nog zoiets als lange vloei met een smaak eraan en natuurlijk bluntvloei met de heerlijkste smakenquote:Op woensdag 6 november 2013 00:45 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze zelf wel het mooist, omdat die zo klein is doe je wel minder lang met de batterij maar ik vind deze subtiel en niet zo opvallend
[..]
Daarom. Ik word echt blij als ik smaakjes als banaan, watermeloen, aardbei enz zie staan. Lekker smaakjes roken terwijl ik vodka drink enzYeah
quote:Op woensdag 6 november 2013 00:46 schreef smitjew het volgende:
[..]
dit is toch die ouwe , die nieuwe zijn echt van die pennetjes die licht geven
ja die hebben mijn ouders ook gehadquote:Op woensdag 6 november 2013 00:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar die is ook wel gaafEen roze. Ja dat wil ik
Tabak en/of wiet is duurder dan zo'n ding in verhouding. Verder rook ik gewoon joints tussendoor enz. Ook al rook ik dit ding alleen voor de lekkere smaakjesquote:Op woensdag 6 november 2013 00:47 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Er bestaat ook nog zoiets als lange vloei met een smaak eraan en natuurlijk bluntvloei met de heerlijkste smaken
Veel beter een joint of blunt met lekker extra smaakje dan tabak/nicotine eigenlijk
Je kan sowieso overal gewoon roken hoor. Een verboden te roken bordje houdt jou niet fysiek tegen om toch een sigaret op te steken in die ruimte. Of je er verder gezeik door krijgt is dan wel weer de vraagquote:Op woensdag 6 november 2013 00:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tabak en/of wiet is duurder dan zo'n ding in verhouding. Verder rook ik gewoon joints tussendoor enz. Ook al rook ik dit ding alleen voor de lekkere smaakjesI don't care. Kan ik tenminste overal 'roken'
quote:Op woensdag 6 november 2013 00:57 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Je kan sowieso overal gewoon roken hoor. Een verboden te roken bordje houdt jou niet fysiek tegen om toch een sigaret op te steken in die ruimte. Of je er verder gezeik door krijgt is dan wel weer de vraag
Ik las kankertechquote:Op woensdag 6 november 2013 00:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die zou echt bij jou passenquote:Op woensdag 6 november 2013 00:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jaaquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:47 schreef Studeur het volgende:
[..]
[..]
whehe je geniet er duidelijk van. heerlijk ding is het
Dat misschien geeft aan dat je niet skaffa genoeg bent anders zou je niet twijfelen daarover. Dus draai steek aan en smoke die volgende jonko!quote:Op woensdag 6 november 2013 01:24 schreef Unscrewed het volgende:
Ik ben misschien wel een beetje skaffa.
Zo eentje zou je best kunnen nemen, ja. Zelfde systeem als alle andere moderne e-sigaretten dus bijv de batterij (de onderste helft van dat ding) van de mijne zou ook daarop kunnen en andersomquote:Op woensdag 6 november 2013 00:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als ik ooit geld over heb ga ik bestellenquote:Op woensdag 6 november 2013 01:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zo eentje zou je best kunnen nemen, ja. Zelfde systeem als alle andere moderne e-sigaretten dus bijv de batterij (de onderste helft van dat ding) van de mijne zou ook daarop kunnen en andersom
Maar met die shit bespaar je juist geldquote:Op woensdag 6 november 2013 01:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik ooit geld over heb ga ik bestellenMaar eerst tablet en alles. Dit ding staat wel onderaan op mijn to-buy lijstje
Ik blow best wel veel enz dus meteen besparen doe ik nietquote:Op woensdag 6 november 2013 01:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar met die shit bespaar je juist geldsinds ik 'm heb 5 sigaretten op een dag
wel 2 joints (ipv 1), maar dat was ook alleen maar omdat ik vrij was
Doe ik een week met een pakjebespaart me alweer 30 euro per week
![]()
Heb je dus in een week de kosten eruit
is ook chill jaquote:Op woensdag 6 november 2013 01:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik blow best wel veel enz dus meteen besparen doe ik nietMeeste shag gaat er momenteel ook door omdat ik de laatste 2 dagen met A. alle joints samen heb gerookt en aangezien hij zwaar heeft moet ik wel draaien met mijn shag
Dus nee om te besparen doe ik het eerst niet eens denk ikDie smaakjes lijken me vooral vet chill en gewoon op onmogelijke plekken toch kunnen roken
the future starts nowquote:Op woensdag 6 november 2013 01:54 schreef Amarantha het volgende:
Of naja stoppen met elke dag blowen.. Misschien één of twee ofzo 's avonds (als ik alleen woon vind ik zoveel blowen ook niks aan) en dan verder met mijn e-sigaret op de bank hangen. Ja dat moet wel véél geld besparen! Hoelang ik dan wel niet met één pakje shag kan doen van 50 gram, denk dat ik dan sowieso overstap op van dat hippie shag als ik het dan toch alleen gebruik voor mijn jointjes
Klinkt als een goed plan voor ooit
Ooit ook wel een tijdje gedaan maar dan vergeet ik weer sigaretten te klikken enz, niks voor mij. Moet ik op het laatste moment alsnog een pakje peuken kopenquote:
Op wat voor manier is die afdruk op die vloei gezet? Ben je dan gewoon inkt aan het roken of hebben ze een natuurlijke manier gevonden die niet extreem toxisch/kankerverwekkend oid is bij ontbranding.quote:
Welke afdruk? Het is doorzichtig vloeiquote:Op woensdag 6 november 2013 02:05 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Op wat voor manier is die afdruk op die vloei gezet? Ben je dan gewoon inkt aan het roken of hebben ze een natuurlijke manier gevonden die niet extreem toxisch/kankerverwekkend oid is bij ontbranding.
http://www.everyonedoesit(...).cfm?iProductID=3831quote:Op woensdag 6 november 2013 02:05 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Op wat voor manier is die afdruk op die vloei gezet? Ben je dan gewoon inkt aan het roken of hebben ze een natuurlijke manier gevonden die niet extreem toxisch/kankerverwekkend oid is bij ontbranding.
oh ja nu zie ik hetquote:Op woensdag 6 november 2013 02:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Welke afdruk? Het is doorzichtig vloei![]()
![]()
Ja, ik ken het welquote:Op woensdag 6 november 2013 02:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
http://www.everyonedoesit(...).cfm?iProductID=3831
ja ik snap wat je bedoelt, hehequote:Op woensdag 6 november 2013 02:12 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ja, ik ken het welIk zag alleen een heel tof soort vloei dat bedrukt was met een patroon van wiet en dan waarschijnlijk ook opties tot peace tekens en dat soort dingen wat ze daarop zouden zetten. Dat je dus juist niet doorzichtige vloei hebt maar 1 met een gepimpt vloeitje.
En op de manier waarop het wietpatroon er zo realistisch uit zag dacht ik van dat moet toch met inkt gedaan zijn en dat ga je toch niet roken
Maar ja het was zo realistisch omdat het ook echt was![]()
Ik ookquote:Op woensdag 6 november 2013 02:12 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind dit zo cool:
[ afbeelding ]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Ama op 06-11-2013 02:25:06 ]Your beauty never ever scared me.
Aahquote:Op woensdag 6 november 2013 02:19 schreef FL_Freak het volgende:
Zit nog steeds op m'n 3G. Schiet maar niet op met Ziggo/kabelmakers
Ik heb toevallig net een laptop gekocht bij cash4goods en hij was iets van 429 euro daar en in de winkel vragen ze er dacht ik meer dan 1000 voor stond erbij.quote:Op woensdag 6 november 2013 02:17 schreef Amarantha het volgende:
Nieuwe laptop word denk ik in Mei ergens en in April is mijn abonnement verlopen dus kan ik een andere foon nemen
Nicequote:Op woensdag 6 november 2013 02:26 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik heb toevallig net een laptop gekocht bij cash4goods en hij was iets van 429 euro daar en in de winkel vragen ze er dacht ik meer dan 1000 voor stond erbij.
Echt ziek hoe goedkoop je spul kan kopen daar dat gewoon nog goed werkt en er goed uit zietLaptop loopt iig gewoon lekker voor zover ik nu heb kunnen zien. Moet alleen nog ff alles overzetten en software installeren maar dat zal vast wel goed gaan
Huh ik zag hetzelfdequote:Op woensdag 6 november 2013 02:10 schreef badtripbob het volgende:
[..]
oh ja nu zie ik hetmaar omdat dat lijkt alsof er een wietpatroon op de vloei geplakt is omdat het doorzichtig is
![]()
En ik zit nu in de 2e nacht wakker en net jonko gerookt dus das ook een groot deel de verklaring
quote:Op woensdag 6 november 2013 03:22 schreef FL_Freak het volgende:
Ja nu wil ik dus een serie downloaden maar het gaat niet gvd.
Doe dat gelijk ook even met de herfst en de winter dan hebben we die alvast gehad en kunnen we weer verder met lente en zomerquote:Op woensdag 6 november 2013 03:26 schreef Amarantha het volgende:
In minder dan een maand 2 seizoenen gekeken. Yeah
Als dat nou eens konquote:Op woensdag 6 november 2013 03:27 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Doe dat gelijk ook even met de herfst en de winter dan hebben we die alvast gehad en kunnen we weer verder met lente en zomer
Heej! Marathons van series zijn oké. Ik zou alle seizoenen van the Mentalist wel willen zienquote:
Ik wist niet dat je er nog wasquote:Op woensdag 6 november 2013 03:38 schreef FL_Freak het volgende:
moemoe wil je ook weten hoe het met mij gaat?
Herkenbaar. Tenzij ik al eerder heb gepost en ik teruglees en dan mensen quote,.quote:Op woensdag 6 november 2013 03:39 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je er nog was.
Reageer meestal alleen op de mensen die na mij posten.
Trustenquote:Op woensdag 6 november 2013 03:44 schreef badtripbob het volgende:
Ja, ik ga denk ik toch deze nacht wel nog even een paar uurtjes pakken...![]()
Goed! Zit lekker in mijn vel.quote:Op woensdag 6 november 2013 03:41 schreef FL_Freak het volgende:
Zijn gangetje eigenlijk. Met jou dan?
Trusten Bobskquote:Op woensdag 6 november 2013 03:44 schreef badtripbob het volgende:
Ja, ik ga denk ik toch deze nacht wel nog even een paar uurtjes pakken...![]()
Ik heb een halve roti met pompoen opgewarmd.quote:
Nog een dekbed erbij pakken dan.quote:Op woensdag 6 november 2013 04:14 schreef FL_Freak het volgende:
Brrr koud maar then again ik slaap altijd alleen in een boxer.
Ik slaap onder een vier-seizoenen dekbed met een pyama aanquote:Op woensdag 6 november 2013 04:14 schreef FL_Freak het volgende:
Brrr koud maar then again ik slaap altijd alleen in een boxer.
Oh shit, moet nog op je fobo berichtje reageren.quote:Op woensdag 6 november 2013 04:19 schreef Viro het volgende:
Beat van dit nummer is zo chill, al helemaal als je stoned bent
Heb er al twee en een derde bij mijn voeten. Na paar minuten is het gelukkig sltijd weer lekker warm.quote:
En dan vooralquote:Op woensdag 6 november 2013 04:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik slaap onder een vier-seizoenen dekbed met een pyama aanWarmte
Ik haat kleding aan met slapen. Zit sltijd zo te friemelen enzoquote:Op woensdag 6 november 2013 04:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik slaap onder een vier-seizoenen dekbed met een pyama aanWarmte
Whahahaquote:Op woensdag 6 november 2013 04:21 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh shit, moet nog op je fobo berichtje reageren.
Ik kan juist niet zonder slapenquote:Op woensdag 6 november 2013 04:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik haat kleding aan met slapen. Zit sltijd zo te friemelen enzo
Haha enjoyquote:Op woensdag 6 november 2013 04:24 schreef Viro het volgende:
Oh shit heb nog een aardbei blunt liggen![]()
Jij weet dondersgoed als ik nu zou dromen dat wij geen gesprek zouden voerenquote:Op woensdag 6 november 2013 04:25 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dit gesprek hebben wij nooit gevoerd. Je droomt nu.
Welk disclaimer? Mobiel posten isquote:Op woensdag 6 november 2013 04:28 schreef moemoe het volgende:
Fobo maar gelijk aangepast. Deze disclaimer had ik voorheen standaard staan.
quote:Op woensdag 6 november 2013 04:28 schreef Viro het volgende:
[..]
Jij weet dondersgoed als ik nu zou dromen dat wij geen gesprek zouden voeren![]()
Dat het even kan duren voor er een reactie komtquote:Op woensdag 6 november 2013 04:30 schreef Viro het volgende:
Welk disclaimer? Mobiel posten ismaar beter dan laptop op schoot in bed
Mag ook uit hoorquote:Op woensdag 6 november 2013 04:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan juist niet zonder slapenIk heb altijd zo'n ding aan
:
[ afbeelding ]
En vaak ook een pyama broek eronder. Liefst ook allemaal lekker wijd
Omdat vrouw.quote:Op woensdag 6 november 2013 04:36 schreef moemoe het volgende:
[..]
WAAROM LIGT ALLES TELKENS AAN MIJ??!?!
Ik zeg alleen dat we geen gesprek zouden voeren, jij maakt er heel wat anders vanquote:Op woensdag 6 november 2013 04:36 schreef moemoe het volgende:
[..]
WAAROM LIGT ALLES TELKENS AAN MIJ??!?!
''quote:Op woensdag 6 november 2013 04:37 schreef Viro het volgende:
Ik zeg alleen dat we geen gesprek zouden voeren, jij maakt er heel wat anders van
enlighten me what you meant withquote:Op woensdag 6 november 2013 04:49 schreef moemoe het volgende:
[..]
'''' kun je anders op vele manier interpreteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 november 2013 09:03 schreef Murdera het volgende:
Waarom dacht ik gelijk aan BaasBanaan.I CAME IN LIKE A WREEEEECKING BAAAAAALLLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hehe.. came..
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
quote:Op woensdag 6 november 2013 09:03 schreef Murdera het volgende:
Waarom dacht ik gelijk aan BaasBanaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
K* hahahahaOok in moeilijke tijden.
waarom houd je je met zulke extreme nutteloosheden bezig?quote:Op woensdag 6 november 2013 11:33 schreef Unscrewed het volgende:
https://apps.facebook.com/vragenapp/
Eerst moet ik allemaal normale vragen beantwoorden, komt Vas langs, is de vraag: "Zou Vas ooit vrijen op de achterbank van een auto?"
quote:Op woensdag 6 november 2013 12:20 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
waarom houd je je met zulke extreme nutteloosheden bezig?
Hits the spot everrrrrrrytime.quote:
Ik was stoned.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:20 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
waarom houd je je met zulke extreme nutteloosheden bezig?
Beter.quote:
Jij?quote:Op woensdag 6 november 2013 12:46 schreef Moira. het volgende:
Mensen die naar Londen aan zonder geld
Nicequote:Op woensdag 6 november 2013 12:46 schreef Unscrewed het volgende:
Zo met dat meisje smoken. Ben om de een of andere reden zenuwachtig...
Dat heb ik normaal nooit.
Omw, die wat die wodkameloen uit loopt te eten op een vulgaire manier is precies wat ik zoek.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:46 schreef Amarantha het volgende:
http://www.sadanduseless.com/2013/11/russian-dating-sites/
quote:Op woensdag 6 november 2013 12:46 schreef Amarantha het volgende:
http://www.sadanduseless.com/2013/11/russian-dating-sites/
Jaquote:
Nope, daarom ben ik misschien zenuwachtig, weet nooit hoe iemand erop reageert.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:49 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Niceheeft ze het al eerder gedaan?
Aah dat is idd niet heel erg slimquote:Op woensdag 6 november 2013 12:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja
Ff beetje kostenplaatje maken hoe veel we nodig hebben aan zakgeld (voor eten/drinken/treinkaartje/metrokaart/entreegeldvoorbezienswaardigheden/souvenirtjes etc) en dan moeten we dat van iemand lenen
Mono had er niet over na gedacht dat hij beter de vluchten had kunnen boeken voor het eind van de maand, want na de 26e heeft iedereen z'n loon en geld en alles
lowrollahzquote:Op woensdag 6 november 2013 12:46 schreef Moira. het volgende:
Mensen die naar Londen aan zonder geld
Zegt de man met zijn gta kapitaal.quote:
Haha ja we vinden wel iemand hopefullyquote:Op woensdag 6 november 2013 12:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aah dat is idd niet heel erg slimHoop dat je wat kan lenen! Als ik meer geld had dan had het wel van mij gemogen, sorry
Wat moet je lenen? oh ik moet even lezen.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha ja we vinden wel iemand hopefully
Maar Mono zou ook z'n examenkosten (1100 euro) krijgen deze maand, eigenlijk vorige maand al. Dus daar ging hij ook vanuit bij het boeken. Maar dat is er nu dus volgende maand pasDus daar hebben we nu niks aan
Mja paar honderd euro zakgeld zou wel fijn zijn. Anders zijn we daar, kunnen we lopend naar het hotel, zitten we 3 nachten in een hotel en kunnen we verder niks
jajaja zou ik ook zeggenquote:Op woensdag 6 november 2013 13:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik zou eerlijk niet weten waar ik meth vandaan zou kunnen halen
Not in the face!quote:Op woensdag 6 november 2013 13:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
ingeolied en ready to go.
Ben er morgen klaar voor.
Daarom ook geen voorgedraaide kopen, Moir.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:08 schreef Moira. het volgende:
Van die voorgedraaide joints waar ze die M-tip echt fucking breed draaien en blijkbaar met allemaal krum erin enzo die je dan in je mond hijst als je een trekje neemt
Heb ik niet gekochtquote:Op woensdag 6 november 2013 13:09 schreef Sardu het volgende:
[..]
Daarom ook geen voorgedraaide kopen, Moir.
bijna een soort poeder wat er in die joints zit soms.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:08 schreef Moira. het volgende:
Van die voorgedraaide joints waar ze die M-tip echt fucking breed draaien en blijkbaar met allemaal krum erin enzo die je dan in je mond hijst als je een trekje neemt
heb t gedropt bij je g in jouw hood.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je moet het codewoord "oorlogsmuseum" gebruiken
Whut. Half nederland gaat de deur niet uit voor de dagelijkse shot cafeïne naar binnen is. Niets ondergewaardeerd.quote:
Naja, ik bedoel meer.. mensen nemen het meer for granted. Mensen waarderen het wel, maar het doet meer dan alleen energie geven.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Whut. Half nederland gaat de deur niet uit voor de dagelijkse shot cafeïne naar binnen is. Niets ondergewaardeerd.
Sssssst, heeft ie net uitgephilosoferd.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Whut. Half nederland gaat de deur niet uit voor de dagelijkse shot cafeïne naar binnen is. Niets ondergewaardeerd.
Nou, eigenlijk niet, maar toch bedankt voor je inputquote:Op woensdag 6 november 2013 13:23 schreef Sardu het volgende:
[..]
Sssssst, heeft ie net uitgephilosoferd.
Sinds de Klok word gebrouwen doe ik het met halve liter blikjes.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:24 schreef Murdera het volgende:
Is het nog gebruikelijk bij jullie eigenlijk om de tijd aan te duiden met jointjes?
Dat was bij ons een tijdje opeens overal in de vriendengroep.
"ey man, ik kom er over 2 jointjes aan"
Dat soort dingen.
De Klokquote:Op woensdag 6 november 2013 13:24 schreef Sardu het volgende:
[..]
Sinds de Klok word gebrouwen doe ik het met halve liter blikjes.
Deze komt niet vers uit de kan pruttelen?quote:Op woensdag 6 november 2013 13:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk niet, maar toch bedankt voor je input
quote:Op woensdag 6 november 2013 13:24 schreef Sardu het volgende:
[..]
Sinds de Klok word gebrouwen doe ik het met halve liter blikjes.
Iedere supermarkt?quote:Op woensdag 6 november 2013 13:25 schreef Murdera het volgende:
[..]die zijn nice.
Hier volgens mij bijna nergens te vinden.
Kom naar het oosten dan jongen. Weinig mooie vrouwen maar we hebben goed bier waar we ze mooi mee drinken.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:25 schreef Murdera het volgende:
[..]die zijn nice.
Hier volgens mij bijna nergens te vinden.
Hier ligt het gewoon bij de AH.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ben ik echt zo fucking blind?
Ik ga een tourguide voor de supermarkt in huren.
jointjes niet, want ik blow fucking traagquote:Op woensdag 6 november 2013 13:24 schreef Murdera het volgende:
Is het nog gebruikelijk bij jullie eigenlijk om de tijd aan te duiden met jointjes?
Dat was bij ons een tijdje opeens overal in de vriendengroep.
"ey man, ik kom er over 2 jointjes aan"
Dat soort dingen.
quote:Op woensdag 6 november 2013 13:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Bij ons ook niet hoor.
Oosten
Oh wacht Nijmegen ligt in het oostenNijmegen
Hehe moet je meteen een dikke roken alsof je dagelijks smoked. Dan wel ergens waar je kan gaan liggen maar das dan wel het moment om met 1 joint zo hard te kunnen gaan want al snel bouw je weer een tolerantie opquote:Op woensdag 6 november 2013 14:09 schreef Dven het volgende:
Voor het eerst in een jaar of drie wiet gekocht
nah, begin liever rustig aan. Ben gestopt met blowen door paniekaanvallen die ik steeds kreeg tijdens het blowenquote:Op woensdag 6 november 2013 14:11 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Hehe moet je meteen een dikke roken alsof je dagelijks smoked. Dan wel ergens waar je kan gaan liggen maar das dan wel het moment om met 1 joint zo hard te kunnen gaan want al snel bouw je weer een tolerantie op
Oostenquote:Op woensdag 6 november 2013 13:26 schreef Sardu het volgende:
[..]
Kom naar het oosten dan jongen. Weinig mooie vrouwen maar we hebben goed bier waar we ze mooi mee drinken.
Aanraderquote:Op woensdag 6 november 2013 14:23 schreef Trollscience het volgende:
tering deze moet ik eens gaan kijken
kk tripperig
quote:Op woensdag 6 november 2013 14:38 schreef badtripbob het volgende:
Zet je bass en volume vol open en zet deze set aanDie bassen, te fucking geil gewoon! En lekker psychedelisch, jointje erbij en je spaced hier fucking hard op
gaat m vanavond niet worden.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:39 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Dan luister je hem wanner je thuis bent
Hoezo dat?quote:Op woensdag 6 november 2013 14:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
gaat m vanavond niet worden.
Dan krijg ik vast klappen.![]()
Dus? Jouw huis dan kan jij toch muziek blazen die jij lauw vindt? Jij gaat toch ook niet zeuren bij hen thuis als zij muziek opzetten die jij niks vindt?quote:Op woensdag 6 november 2013 14:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
vind mn bezoek niet echt leuk volgens mij.
Kats in t oosten mien jongedame.quote:
Ik ooookquote:Op woensdag 6 november 2013 14:50 schreef Sardu het volgende:
[..]
Kats in t oosten mien jongedame.
In de oooooo lijn
jawel.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:49 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Dus? Jouw huis dan kan jij toch muziek blazen die jij lauw vindt? Jij gaat toch ook niet zeuren bij hen thuis als zij muziek opzetten die jij niks vindt?
Oh verrek, zo een joint roken dan?quote:
Kom eraan!quote:Op woensdag 6 november 2013 14:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ohnoh! Klinkt als een plan!
Ik draai dr vast een!quote:Op woensdag 6 november 2013 14:56 schreef Sardu het volgende:
[..]
Kom eraan!![]()
#agressieveUnsfixjeweet.
*rent met 1 broekspijp aan alvast naar het station om dit heuglijke moment niet te missen.quote:
Hier zijn ze altijd tip top in orde, maar ik draai ze alsnog liever zelf.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:08 schreef Moira. het volgende:
Nergens maar dan ook nergens zijn de voorgedraaiden de verhouding tabak en wiet die ik in een joint stop en dan ben ik nog minder kwijt per joint met meer wiet erin.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:13 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Hier zijn ze altijd tip top in orde, maar ik draai ze alsnog liever zelf.
Ik snap echt geen fuck van je eerste zin.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:16 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Nergens maar dan ook nergens zijn de voorgedraaiden de verhouding tabak en wiet die ik in een joint stop en dan ben ik nog minder kwijt per joint met meer wiet erin.
Als je niet kan draaien dan leer je het door veel te oefenen en als je te lui bent/geen tijd hebt om te draaien dan is een voorgedraaide om meteen te roken nog een optie IMO.
Snap echt niet dat mensen die dingen halen terwijl je zelf je joint kan vullen hoe je het zelf lekker vind.
Als ik een joint zelf draai zit daar meer wiet in dan in een voorgedraaide terwijl ik in geld minder kwijt ben aan wiet dan een voorgedraaide kost.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:16 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik snap echt geen fuck van je eerste zin.
Ja, voorgedraaide zijn wel duurder inderdaad. Maar dat is ook logisch. Een eindproduct is altijd duurder dan de grondstoffen en halffabricaten.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:18 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Als ik een joint zelf draai zit daar meer wiet in dan in een voorgedraaide terwijl ik in geld minder kwijt ben aan wiet dan een voorgedraaide kost.
Dus een sterkere joint voor minder geld, je hoeft hem alleen zelf te draaien en dat is echt geen moeite.
Duik elkanders bed in.quote:
xDquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |