Zegt de man met zijn gta kapitaal.quote:
Haha ja we vinden wel iemand hopefullyquote:Op woensdag 6 november 2013 12:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aah dat is idd niet heel erg slimHoop dat je wat kan lenen! Als ik meer geld had dan had het wel van mij gemogen, sorry
Wat moet je lenen? oh ik moet even lezen.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha ja we vinden wel iemand hopefully
Maar Mono zou ook z'n examenkosten (1100 euro) krijgen deze maand, eigenlijk vorige maand al. Dus daar ging hij ook vanuit bij het boeken. Maar dat is er nu dus volgende maand pasDus daar hebben we nu niks aan
Mja paar honderd euro zakgeld zou wel fijn zijn. Anders zijn we daar, kunnen we lopend naar het hotel, zitten we 3 nachten in een hotel en kunnen we verder niks
jajaja zou ik ook zeggenquote:Op woensdag 6 november 2013 13:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik zou eerlijk niet weten waar ik meth vandaan zou kunnen halen
Not in the face!quote:Op woensdag 6 november 2013 13:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
ingeolied en ready to go.
Ben er morgen klaar voor.
Daarom ook geen voorgedraaide kopen, Moir.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:08 schreef Moira. het volgende:
Van die voorgedraaide joints waar ze die M-tip echt fucking breed draaien en blijkbaar met allemaal krum erin enzo die je dan in je mond hijst als je een trekje neemt
Heb ik niet gekochtquote:Op woensdag 6 november 2013 13:09 schreef Sardu het volgende:
[..]
Daarom ook geen voorgedraaide kopen, Moir.
bijna een soort poeder wat er in die joints zit soms.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:08 schreef Moira. het volgende:
Van die voorgedraaide joints waar ze die M-tip echt fucking breed draaien en blijkbaar met allemaal krum erin enzo die je dan in je mond hijst als je een trekje neemt
heb t gedropt bij je g in jouw hood.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je moet het codewoord "oorlogsmuseum" gebruiken
Whut. Half nederland gaat de deur niet uit voor de dagelijkse shot cafeïne naar binnen is. Niets ondergewaardeerd.quote:
Naja, ik bedoel meer.. mensen nemen het meer for granted. Mensen waarderen het wel, maar het doet meer dan alleen energie geven.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Whut. Half nederland gaat de deur niet uit voor de dagelijkse shot cafeïne naar binnen is. Niets ondergewaardeerd.
Sssssst, heeft ie net uitgephilosoferd.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Whut. Half nederland gaat de deur niet uit voor de dagelijkse shot cafeïne naar binnen is. Niets ondergewaardeerd.
Nou, eigenlijk niet, maar toch bedankt voor je inputquote:Op woensdag 6 november 2013 13:23 schreef Sardu het volgende:
[..]
Sssssst, heeft ie net uitgephilosoferd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |