quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:19 schreef Moira. het volgende:
dit is echt leuk![]()
![]()
ik ga gewoon net zo lang door tot iemand me erop aanspreekt
of ik sterf aan een nicotineoverdosis
whehe je geniet er duidelijk van. heerlijk ding is hetquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:21 schreef Moira. het volgende:
die gezichtenaltijd overal roken
dat is wat ik nu ga doen
Maar als ik uitblaas lijkt het wel net op echte rook, dus van een afstandje zal het er vast vreemd uitzien als je zo rook boven de treinstoeltjes uit ziet komen
dat is de volgende stap in onze verelectroniserende samenlevingquote:
zou wel Nice zijnquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:58 schreef Studeur het volgende:
[..]
dat is de volgende stap in onze verelectroniserende samenleving
even uitprinten met mijn 3d-printerquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:17 schreef badtripbob het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alstublieft meneer. Een electronische sigaret.
gewoon doenquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:58 schreef Amarantha het volgende:
Misschien koop ik ooit ook wel zo'n e-sigaret
Ik begin door Moira. haar berichtjes er wel aan te denken jaquote:
Voor mij is het geld besparen en lekkere smaakjes rokenquote:Op woensdag 6 november 2013 00:40 schreef badtripbob het volgende:
Wat is het nut van zo'n e-sigaret eigenlijk? Zodat je geen rook hoeft in te ademen? En dan wel jointjes blijven roken?
Ja je kan natuurlijk ook je wiet verdampen of eten maar dat effect is toch weer anders dan roken
Of is zo'n e-sigaret ook iets dat een lekkerdere smaak heeft of zo?
Zit er dan nicotine in of is het alleen placebo effect om te kunnen stoppen?
Wanneer komt dan de e-joint uit? Die thc, cbd en andere cnnabinoiden bevat in plaats van nicotinequote:Op woensdag 6 november 2013 00:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Voor mij is het geld besparen en lekkere smaakjes rokenEn ja zit nicotine in
klopt is net een pocket waterpijp , best chillquote:Op woensdag 6 november 2013 00:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Voor mij is het geld besparen en lekkere smaakjes rokenEn ja zit nicotine in. Vind het ook wel handig dat je er overal mee mag roken.. Ik zal echt nog wel echte sigaretten roken maar voor erbij vind ik het wel leuk. Wellicht stap ik ooit wel helemaal over
zelf maken ?quote:Op woensdag 6 november 2013 00:42 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Wanneer komt dan de e-joint uit? Die thc, cbd en andere cnnabinoiden bevat in plaats van nicotine
Daarom. Ik word echt blij als ik smaakjes als banaan, watermeloen, aardbei enz zie staan. Lekker smaakjes roken terwijl ik vodka drink enzquote:Op woensdag 6 november 2013 00:44 schreef smitjew het volgende:
[..]
klopt is net een pocket waterpijp , best chill
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |