Hahahaquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:05 schreef Moira. het volgende:
heel zachtjes naar onder uitblazen enzo
Er begint al ineens iemand te kuchen naast me![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ben er (nog) niet op aangesproken iigquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hahaha![]()
![]()
Hier had ik wel bij willen zijn.
Zo voel ik me wel een beetje jaquote:
Snel, rookgordijntje aanleggen!quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zo voel ik me wel een beetje ja![]()
Oeh Zwolle, allemaal mensen komen langs me lopen nu, snel wat extra pafjes nemen
Op je werk lekker met dat ding op je lip hangen alsof het een pijp is.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:21 schreef Moira. het volgende:
die gezichtenaltijd overal roken
dat is wat ik nu ga doen
Nja in de winkel mag het dan weer niet, maar in de kantine heb ik nu wel zitten paffen jaquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
Op je werk lekker met dat ding op je lip hangen alsof het een pijp is.
Allemaal zo'n ding meenemen, asbakje op tafel en kijken alsof er niks aan de hand is.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja in de winkel mag het dan weer niet, maar in de kantine heb ik nu wel zitten paffen jabeter dan buiten in de kou en regen
Mijn leidinggevende rookt ook zo'n ding in de kantine, maar laatst werd ze er door de regiomanager op aangesproken dat dat niet mocht. "Ja hoezo niet dan? Hier is niks schadelijks of stinkends aan, van de waterkoker krijg je nog ergere damp dan hiervan." en hij zou het navragen bij de baas der bazen
Heeftie dus gedaan en van hem mocht het blijkbaar ook niet
Slaat helemaal nergens opBlijkbaar weten ze gewoon niet wat het überhaupt inhoudt ofzo
Die denken "roken is roken, mag niet"
Mja je ruikt toch niks naderhand, dus ook al komt hij binnenlopen, stop ik dat ding gewoon in m'n zak en niemand weet ervan
Maar hij zou donderdag langskomen (de baas der bazen) en dan gaan ze 't 'm persoonlijk nog een keer vragen en uitleggen.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Allemaal zo'n ding meenemen, asbakje op tafel en kijken alsof er niks aan de hand is.
is wel dehydraterend dus drink genoeg waterquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:19 schreef Moira. het volgende:
dit is echt leuk![]()
![]()
ik ga gewoon net zo lang door tot iemand me erop aanspreekt
of ik sterf aan een nicotineoverdosis
will doquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
is wel dehydraterend dus drink genoeg water
Precies, maar wel aftikken.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
En dan een net-afgewassen asbak die nog blinkt en schoon blijft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |