quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
Sorry pop, kan ik wat voor je doen?quote:
Niet voor het huwelijk.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
jij laat er ook geen gras over groeien he
Ik stuur dat naar degene waarmee ik samen doe, reactie: "WOWE WOWE AMAZE, je hebt zoveel meer gedaan dan ik."quote:
Zou stuk gaan als ik dat als reactie kreegquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik stuur dat naar degene waarmee ik samen doe, reactie: "WOWE WOWE AMAZE, je hebt zoveel meer gedaan dan ik."
Lol'dquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:35 schreef Trollscience het volgende:
ik heb lolita uitgelezen en ik ga nu heroïne injecteren en onder mijn dekens liggen
quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:37 schreef BaasBanaan het volgende:
Eindelijk weer een kwaliteits TT.
Graag gedaan. Fijne dag nog.
Ik zeg da's toch zeker een 7 waard.quote:
Ik heb ook nog nooit iemand in de trein aan zo'n ding zien lurken.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:00 schreef Moira. het volgende:
Ik zit in de trein naar Leeuwarden, nog een uur en een kwartier.
Ga straks mijn e-sigaret ding roken denk ik, ben echt benieuwd naar eventuele reacties van mensen om me heen
Durf bijna niet
Denk dat ik te druk bezig ben met spastisch om me heen kijken wat mensen ervan vinden dan dat ik de tijd neem om foto's/video's te makenquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit iemand in de trein aan zo'n ding zien lurken.![]()
Succes en graag ondersteunend foto/video materiaal met reacties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |