quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:19 schreef Moira. het volgende:
dit is echt leuk![]()
![]()
ik ga gewoon net zo lang door tot iemand me erop aanspreekt
of ik sterf aan een nicotineoverdosis
whehe je geniet er duidelijk van. heerlijk ding is hetquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:21 schreef Moira. het volgende:
die gezichtenaltijd overal roken
dat is wat ik nu ga doen
Maar als ik uitblaas lijkt het wel net op echte rook, dus van een afstandje zal het er vast vreemd uitzien als je zo rook boven de treinstoeltjes uit ziet komen
dat is de volgende stap in onze verelectroniserende samenlevingquote:
zou wel Nice zijnquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:58 schreef Studeur het volgende:
[..]
dat is de volgende stap in onze verelectroniserende samenleving
even uitprinten met mijn 3d-printerquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:17 schreef badtripbob het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alstublieft meneer. Een electronische sigaret.
gewoon doenquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:58 schreef Amarantha het volgende:
Misschien koop ik ooit ook wel zo'n e-sigaret
Ik begin door Moira. haar berichtjes er wel aan te denken jaquote:
Voor mij is het geld besparen en lekkere smaakjes rokenquote:Op woensdag 6 november 2013 00:40 schreef badtripbob het volgende:
Wat is het nut van zo'n e-sigaret eigenlijk? Zodat je geen rook hoeft in te ademen? En dan wel jointjes blijven roken?
Ja je kan natuurlijk ook je wiet verdampen of eten maar dat effect is toch weer anders dan roken
Of is zo'n e-sigaret ook iets dat een lekkerdere smaak heeft of zo?
Zit er dan nicotine in of is het alleen placebo effect om te kunnen stoppen?
Wanneer komt dan de e-joint uit? Die thc, cbd en andere cnnabinoiden bevat in plaats van nicotinequote:Op woensdag 6 november 2013 00:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Voor mij is het geld besparen en lekkere smaakjes rokenEn ja zit nicotine in
klopt is net een pocket waterpijp , best chillquote:Op woensdag 6 november 2013 00:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Voor mij is het geld besparen en lekkere smaakjes rokenEn ja zit nicotine in. Vind het ook wel handig dat je er overal mee mag roken.. Ik zal echt nog wel echte sigaretten roken maar voor erbij vind ik het wel leuk. Wellicht stap ik ooit wel helemaal over
zelf maken ?quote:Op woensdag 6 november 2013 00:42 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Wanneer komt dan de e-joint uit? Die thc, cbd en andere cnnabinoiden bevat in plaats van nicotine
Daarom. Ik word echt blij als ik smaakjes als banaan, watermeloen, aardbei enz zie staan. Lekker smaakjes roken terwijl ik vodka drink enzquote:Op woensdag 6 november 2013 00:44 schreef smitjew het volgende:
[..]
klopt is net een pocket waterpijp , best chill
dit is toch die ouwe , die nieuwe zijn echt van die pennetjes die licht gevenquote:Op woensdag 6 november 2013 00:45 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze zelf wel het mooist, omdat die zo klein is doe je wel minder lang met de batterij maar ik vind deze subtiel en niet zo opvallend
[..]
Daarom. Ik word echt blij als ik smaakjes als banaan, watermeloen, aardbei enz zie staan. Lekker smaakjes roken terwijl ik vodka drink enzYeah
Er bestaat ook nog zoiets als lange vloei met een smaak eraan en natuurlijk bluntvloei met de heerlijkste smakenquote:Op woensdag 6 november 2013 00:45 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze zelf wel het mooist, omdat die zo klein is doe je wel minder lang met de batterij maar ik vind deze subtiel en niet zo opvallend
[..]
Daarom. Ik word echt blij als ik smaakjes als banaan, watermeloen, aardbei enz zie staan. Lekker smaakjes roken terwijl ik vodka drink enzYeah
quote:Op woensdag 6 november 2013 00:46 schreef smitjew het volgende:
[..]
dit is toch die ouwe , die nieuwe zijn echt van die pennetjes die licht geven
ja die hebben mijn ouders ook gehadquote:Op woensdag 6 november 2013 00:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar die is ook wel gaafEen roze. Ja dat wil ik
Tabak en/of wiet is duurder dan zo'n ding in verhouding. Verder rook ik gewoon joints tussendoor enz. Ook al rook ik dit ding alleen voor de lekkere smaakjesquote:Op woensdag 6 november 2013 00:47 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Er bestaat ook nog zoiets als lange vloei met een smaak eraan en natuurlijk bluntvloei met de heerlijkste smaken
Veel beter een joint of blunt met lekker extra smaakje dan tabak/nicotine eigenlijk
Je kan sowieso overal gewoon roken hoor. Een verboden te roken bordje houdt jou niet fysiek tegen om toch een sigaret op te steken in die ruimte. Of je er verder gezeik door krijgt is dan wel weer de vraagquote:Op woensdag 6 november 2013 00:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tabak en/of wiet is duurder dan zo'n ding in verhouding. Verder rook ik gewoon joints tussendoor enz. Ook al rook ik dit ding alleen voor de lekkere smaakjesI don't care. Kan ik tenminste overal 'roken'
quote:Op woensdag 6 november 2013 00:57 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Je kan sowieso overal gewoon roken hoor. Een verboden te roken bordje houdt jou niet fysiek tegen om toch een sigaret op te steken in die ruimte. Of je er verder gezeik door krijgt is dan wel weer de vraag
Ik las kankertechquote:Op woensdag 6 november 2013 00:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die zou echt bij jou passenquote:Op woensdag 6 november 2013 00:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jaaquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:47 schreef Studeur het volgende:
[..]
[..]
whehe je geniet er duidelijk van. heerlijk ding is het
Dat misschien geeft aan dat je niet skaffa genoeg bent anders zou je niet twijfelen daarover. Dus draai steek aan en smoke die volgende jonko!quote:Op woensdag 6 november 2013 01:24 schreef Unscrewed het volgende:
Ik ben misschien wel een beetje skaffa.
Zo eentje zou je best kunnen nemen, ja. Zelfde systeem als alle andere moderne e-sigaretten dus bijv de batterij (de onderste helft van dat ding) van de mijne zou ook daarop kunnen en andersomquote:Op woensdag 6 november 2013 00:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als ik ooit geld over heb ga ik bestellenquote:Op woensdag 6 november 2013 01:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zo eentje zou je best kunnen nemen, ja. Zelfde systeem als alle andere moderne e-sigaretten dus bijv de batterij (de onderste helft van dat ding) van de mijne zou ook daarop kunnen en andersom
Maar met die shit bespaar je juist geldquote:Op woensdag 6 november 2013 01:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik ooit geld over heb ga ik bestellenMaar eerst tablet en alles. Dit ding staat wel onderaan op mijn to-buy lijstje
Ik blow best wel veel enz dus meteen besparen doe ik nietquote:Op woensdag 6 november 2013 01:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar met die shit bespaar je juist geldsinds ik 'm heb 5 sigaretten op een dag
wel 2 joints (ipv 1), maar dat was ook alleen maar omdat ik vrij was
Doe ik een week met een pakjebespaart me alweer 30 euro per week
![]()
Heb je dus in een week de kosten eruit
is ook chill jaquote:Op woensdag 6 november 2013 01:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik blow best wel veel enz dus meteen besparen doe ik nietMeeste shag gaat er momenteel ook door omdat ik de laatste 2 dagen met A. alle joints samen heb gerookt en aangezien hij zwaar heeft moet ik wel draaien met mijn shag
Dus nee om te besparen doe ik het eerst niet eens denk ikDie smaakjes lijken me vooral vet chill en gewoon op onmogelijke plekken toch kunnen roken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |