Sinds de Klok word gebrouwen doe ik het met halve liter blikjes.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:24 schreef Murdera het volgende:
Is het nog gebruikelijk bij jullie eigenlijk om de tijd aan te duiden met jointjes?
Dat was bij ons een tijdje opeens overal in de vriendengroep.
"ey man, ik kom er over 2 jointjes aan"
Dat soort dingen.
De Klokquote:Op woensdag 6 november 2013 13:24 schreef Sardu het volgende:
[..]
Sinds de Klok word gebrouwen doe ik het met halve liter blikjes.
Deze komt niet vers uit de kan pruttelen?quote:Op woensdag 6 november 2013 13:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk niet, maar toch bedankt voor je input
quote:Op woensdag 6 november 2013 13:24 schreef Sardu het volgende:
[..]
Sinds de Klok word gebrouwen doe ik het met halve liter blikjes.
Iedere supermarkt?quote:Op woensdag 6 november 2013 13:25 schreef Murdera het volgende:
[..]die zijn nice.
Hier volgens mij bijna nergens te vinden.
Kom naar het oosten dan jongen. Weinig mooie vrouwen maar we hebben goed bier waar we ze mooi mee drinken.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:25 schreef Murdera het volgende:
[..]die zijn nice.
Hier volgens mij bijna nergens te vinden.
Hier ligt het gewoon bij de AH.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ben ik echt zo fucking blind?
Ik ga een tourguide voor de supermarkt in huren.
jointjes niet, want ik blow fucking traagquote:Op woensdag 6 november 2013 13:24 schreef Murdera het volgende:
Is het nog gebruikelijk bij jullie eigenlijk om de tijd aan te duiden met jointjes?
Dat was bij ons een tijdje opeens overal in de vriendengroep.
"ey man, ik kom er over 2 jointjes aan"
Dat soort dingen.
quote:Op woensdag 6 november 2013 13:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Bij ons ook niet hoor.
Oosten
Oh wacht Nijmegen ligt in het oostenNijmegen
Hehe moet je meteen een dikke roken alsof je dagelijks smoked. Dan wel ergens waar je kan gaan liggen maar das dan wel het moment om met 1 joint zo hard te kunnen gaan want al snel bouw je weer een tolerantie opquote:Op woensdag 6 november 2013 14:09 schreef Dven het volgende:
Voor het eerst in een jaar of drie wiet gekocht
nah, begin liever rustig aan. Ben gestopt met blowen door paniekaanvallen die ik steeds kreeg tijdens het blowenquote:Op woensdag 6 november 2013 14:11 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Hehe moet je meteen een dikke roken alsof je dagelijks smoked. Dan wel ergens waar je kan gaan liggen maar das dan wel het moment om met 1 joint zo hard te kunnen gaan want al snel bouw je weer een tolerantie op
Oostenquote:Op woensdag 6 november 2013 13:26 schreef Sardu het volgende:
[..]
Kom naar het oosten dan jongen. Weinig mooie vrouwen maar we hebben goed bier waar we ze mooi mee drinken.
Aanraderquote:Op woensdag 6 november 2013 14:23 schreef Trollscience het volgende:
tering deze moet ik eens gaan kijken
kk tripperig
quote:Op woensdag 6 november 2013 14:38 schreef badtripbob het volgende:
Zet je bass en volume vol open en zet deze set aanDie bassen, te fucking geil gewoon! En lekker psychedelisch, jointje erbij en je spaced hier fucking hard op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |