the future starts nowquote:Op woensdag 6 november 2013 01:54 schreef Amarantha het volgende:
Of naja stoppen met elke dag blowen.. Misschien één of twee ofzo 's avonds (als ik alleen woon vind ik zoveel blowen ook niks aan) en dan verder met mijn e-sigaret op de bank hangen. Ja dat moet wel véél geld besparen! Hoelang ik dan wel niet met één pakje shag kan doen van 50 gram, denk dat ik dan sowieso overstap op van dat hippie shag als ik het dan toch alleen gebruik voor mijn jointjes
Klinkt als een goed plan voor ooit
Ooit ook wel een tijdje gedaan maar dan vergeet ik weer sigaretten te klikken enz, niks voor mij. Moet ik op het laatste moment alsnog een pakje peuken kopenquote:
Op wat voor manier is die afdruk op die vloei gezet? Ben je dan gewoon inkt aan het roken of hebben ze een natuurlijke manier gevonden die niet extreem toxisch/kankerverwekkend oid is bij ontbranding.quote:
Welke afdruk? Het is doorzichtig vloeiquote:Op woensdag 6 november 2013 02:05 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Op wat voor manier is die afdruk op die vloei gezet? Ben je dan gewoon inkt aan het roken of hebben ze een natuurlijke manier gevonden die niet extreem toxisch/kankerverwekkend oid is bij ontbranding.
http://www.everyonedoesit(...).cfm?iProductID=3831quote:Op woensdag 6 november 2013 02:05 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Op wat voor manier is die afdruk op die vloei gezet? Ben je dan gewoon inkt aan het roken of hebben ze een natuurlijke manier gevonden die niet extreem toxisch/kankerverwekkend oid is bij ontbranding.
oh ja nu zie ik hetquote:Op woensdag 6 november 2013 02:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Welke afdruk? Het is doorzichtig vloei![]()
![]()
Ja, ik ken het welquote:Op woensdag 6 november 2013 02:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
http://www.everyonedoesit(...).cfm?iProductID=3831
ja ik snap wat je bedoelt, hehequote:Op woensdag 6 november 2013 02:12 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ja, ik ken het welIk zag alleen een heel tof soort vloei dat bedrukt was met een patroon van wiet en dan waarschijnlijk ook opties tot peace tekens en dat soort dingen wat ze daarop zouden zetten. Dat je dus juist niet doorzichtige vloei hebt maar 1 met een gepimpt vloeitje.
En op de manier waarop het wietpatroon er zo realistisch uit zag dacht ik van dat moet toch met inkt gedaan zijn en dat ga je toch niet roken
Maar ja het was zo realistisch omdat het ook echt was![]()
Ik ookquote:Op woensdag 6 november 2013 02:12 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind dit zo cool:
[ afbeelding ]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Ama op 06-11-2013 02:25:06 ]Your beauty never ever scared me.
Aahquote:Op woensdag 6 november 2013 02:19 schreef FL_Freak het volgende:
Zit nog steeds op m'n 3G. Schiet maar niet op met Ziggo/kabelmakers
Ik heb toevallig net een laptop gekocht bij cash4goods en hij was iets van 429 euro daar en in de winkel vragen ze er dacht ik meer dan 1000 voor stond erbij.quote:Op woensdag 6 november 2013 02:17 schreef Amarantha het volgende:
Nieuwe laptop word denk ik in Mei ergens en in April is mijn abonnement verlopen dus kan ik een andere foon nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |