Trusten Bobskquote:Op woensdag 6 november 2013 03:44 schreef badtripbob het volgende:
Ja, ik ga denk ik toch deze nacht wel nog even een paar uurtjes pakken...![]()
Ik heb een halve roti met pompoen opgewarmd.quote:
Nog een dekbed erbij pakken dan.quote:Op woensdag 6 november 2013 04:14 schreef FL_Freak het volgende:
Brrr koud maar then again ik slaap altijd alleen in een boxer.
Ik slaap onder een vier-seizoenen dekbed met een pyama aanquote:Op woensdag 6 november 2013 04:14 schreef FL_Freak het volgende:
Brrr koud maar then again ik slaap altijd alleen in een boxer.
Oh shit, moet nog op je fobo berichtje reageren.quote:Op woensdag 6 november 2013 04:19 schreef Viro het volgende:
Beat van dit nummer is zo chill, al helemaal als je stoned bent
Heb er al twee en een derde bij mijn voeten. Na paar minuten is het gelukkig sltijd weer lekker warm.quote:
En dan vooralquote:Op woensdag 6 november 2013 04:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik slaap onder een vier-seizoenen dekbed met een pyama aanWarmte
Ik haat kleding aan met slapen. Zit sltijd zo te friemelen enzoquote:Op woensdag 6 november 2013 04:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik slaap onder een vier-seizoenen dekbed met een pyama aanWarmte
Whahahaquote:Op woensdag 6 november 2013 04:21 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh shit, moet nog op je fobo berichtje reageren.
Ik kan juist niet zonder slapenquote:Op woensdag 6 november 2013 04:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik haat kleding aan met slapen. Zit sltijd zo te friemelen enzo
Haha enjoyquote:Op woensdag 6 november 2013 04:24 schreef Viro het volgende:
Oh shit heb nog een aardbei blunt liggen![]()
Jij weet dondersgoed als ik nu zou dromen dat wij geen gesprek zouden voerenquote:Op woensdag 6 november 2013 04:25 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dit gesprek hebben wij nooit gevoerd. Je droomt nu.
Welk disclaimer? Mobiel posten isquote:Op woensdag 6 november 2013 04:28 schreef moemoe het volgende:
Fobo maar gelijk aangepast. Deze disclaimer had ik voorheen standaard staan.
quote:Op woensdag 6 november 2013 04:28 schreef Viro het volgende:
[..]
Jij weet dondersgoed als ik nu zou dromen dat wij geen gesprek zouden voeren![]()
Dat het even kan duren voor er een reactie komtquote:Op woensdag 6 november 2013 04:30 schreef Viro het volgende:
Welk disclaimer? Mobiel posten ismaar beter dan laptop op schoot in bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |