Nicequote:Op woensdag 6 november 2013 02:26 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik heb toevallig net een laptop gekocht bij cash4goods en hij was iets van 429 euro daar en in de winkel vragen ze er dacht ik meer dan 1000 voor stond erbij.
Echt ziek hoe goedkoop je spul kan kopen daar dat gewoon nog goed werkt en er goed uit zietLaptop loopt iig gewoon lekker voor zover ik nu heb kunnen zien. Moet alleen nog ff alles overzetten en software installeren maar dat zal vast wel goed gaan
Huh ik zag hetzelfdequote:Op woensdag 6 november 2013 02:10 schreef badtripbob het volgende:
[..]
oh ja nu zie ik hetmaar omdat dat lijkt alsof er een wietpatroon op de vloei geplakt is omdat het doorzichtig is
![]()
En ik zit nu in de 2e nacht wakker en net jonko gerookt dus das ook een groot deel de verklaring
quote:Op woensdag 6 november 2013 03:22 schreef FL_Freak het volgende:
Ja nu wil ik dus een serie downloaden maar het gaat niet gvd.
Doe dat gelijk ook even met de herfst en de winter dan hebben we die alvast gehad en kunnen we weer verder met lente en zomerquote:Op woensdag 6 november 2013 03:26 schreef Amarantha het volgende:
In minder dan een maand 2 seizoenen gekeken. Yeah
Als dat nou eens konquote:Op woensdag 6 november 2013 03:27 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Doe dat gelijk ook even met de herfst en de winter dan hebben we die alvast gehad en kunnen we weer verder met lente en zomer
Heej! Marathons van series zijn oké. Ik zou alle seizoenen van the Mentalist wel willen zienquote:
Ik wist niet dat je er nog wasquote:Op woensdag 6 november 2013 03:38 schreef FL_Freak het volgende:
moemoe wil je ook weten hoe het met mij gaat?
Herkenbaar. Tenzij ik al eerder heb gepost en ik teruglees en dan mensen quote,.quote:Op woensdag 6 november 2013 03:39 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je er nog was.
Reageer meestal alleen op de mensen die na mij posten.
Trustenquote:Op woensdag 6 november 2013 03:44 schreef badtripbob het volgende:
Ja, ik ga denk ik toch deze nacht wel nog even een paar uurtjes pakken...![]()
Goed! Zit lekker in mijn vel.quote:Op woensdag 6 november 2013 03:41 schreef FL_Freak het volgende:
Zijn gangetje eigenlijk. Met jou dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |