Ik ook altijd, ook al staat mijn pc op zo'n manier opgesteld dat anderen het normaal gesproken niet zouden zienquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:56 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb de SC nu even op mijn werk PC open staan. Ik doe dus echt een ninja scroll wanneer ik een nieuw topic open
Tofheid!!! Thxquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:49 schreef Puckzzz het volgende:
Priem:
[ afbeelding ]
http://crochetncrafts.com/crochet/cross-over-long-dc-hat.html
*wobblet met mss' tetten to make her feel betterquote:
Gewoon zeggen Puckz!quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:15 schreef Puckzzz het volgende:
Ik wilde iets flauws gaan zeggen maar durf niet meer gezien de recente ontwikkelingen
Garpje Garpje. .. het was echt te flauw. ..
Dat euh... tjah is euh.. natuurlijk ook mooi meegenomenquote:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat euh... tjah is euh.. natuurlijk ook mooi meegenomenNee?
![]()
Ging het over janken?quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:15 schreef Puckzzz het volgende:
Ik wilde iets flauws gaan zeggen maar durf niet meer gezien de recente ontwikkelingen
Garpje Garpje. .. het was echt te flauw. ..
quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
ah, mijn nichtje heeft bitstrips ontdekt
Met een: "Jealous? Suck it up, bitch" plaatje als top-parel
Kan dat ook met bitstrips?quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
ah, mijn nichtje heeft bitstrips ontdekt
Met een: "Jealous? Suck it up, bitch" plaatje als top-parel
quote:
Ik ging kijkenquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:37 schreef Sharana_LV het volgende:
mss check die pics in t teen mom topic
ja hequote:Op dinsdag 5 november 2013 13:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ging kijkenGvd dat wordt echt zo'n verspookt oud wijf later 'where plastic surgery went wrong'.
![]()
Ik voorzie een 2de jackie stallonequote:
Crap? Ik heb een claim gemaakt maar nog niets van gehoord.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:48 schreef Stormqueen het volgende:
Hoe zit het trouwens met de Bondi Paypal claims?
Herkenbaarquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:56 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb de SC nu even op mijn werk PC open staan. Ik doe dus echt een ninja scroll wanneer ik een nieuw topic open
EEEWWWWWWWquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
GODERDOMME een vogel heeft op de mouw van m'n jas gescheten
Bij de verwarming hangen?quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb geen andere jas bij en deze mag je niet centrifugeren (eigenlijk ook niet wassen maar doe ik lekker toch) maar dan duurt t daaaagen voor hij droog is
LEKKER KNAPPERIGquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zag t zelf niet eens, Brum zei het. Maar t was al droog
Zonder paraplu ook...?quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
Dat je lopes naar je werk ging omdat de lucht zo lekker blauw was vanmorgen
Uiteraard, da's allemaal ballast!quote:
Ja ik heb t al met een schuursponsje gedaanquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
Vogelpoep hoef je niet meteen je hele jas in de was te gooien, gewoon een handdoek met warm water en er af poetsen
Die altijd verkeerd waaitquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Uiteraard, da's allemaal ballast!
Gelukkig heb ik altijd zo'n matige wegwerp-poncho onderin mijn tas
Dat helpt dan in ieder geval iets... Maar alsnog niet leuk naar huis lopen met dit weer neequote:Op dinsdag 5 november 2013 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Uiteraard, da's allemaal ballast!
Gelukkig heb ik altijd zo'n matige wegwerp-poncho onderin mijn tas
Dat witte is zelfs gewoon vogelpisquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik heb t al met een schuursponsje gedaanMaar ik zat even in de ew ew ew fase en toen zei mirjam dat t wat anders was als mensenpoep en toen was ik weer rustig
Ik ben toch niet van suiker gemaakt?quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die altijd verkeerd waaitdus ben je nog nat. Bus een optie of heb je geen ov chip? Want dan moet je gelijk 3.50 betalen
I CAME IN LIKE A WREEEEEEEECKING BAAALLLLquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:22 schreef PriemGirl het volgende:
I said boom boom boom let me hear you say wayoooohhhh.............
..............and it's stuck in my head
Je wilt toch niet door de regenquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben toch niet van suiker gemaakt?
Beter dat dan al twee dagen SHALALIE SHALALA SHALALIE SHALALA ZO GING 'T OOK AL WEERquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:22 schreef PriemGirl het volgende:
Oh, leuk is anders, maar droog is leuker.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je wilt toch niet door de regenIk geef een oplossing
ik vind dat best een okee nummer eigenlijkquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
I CAME IN LIKE A WREEEEEEEECKING BAAALLLL
En bedanktquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:22 schreef PriemGirl het volgende:
Oh ja, ik heb wel vaak een paraplu bij me maar dan vind ik dat het te zacht regent om m open te doenquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, leuk is anders, maar droog is leuker.
Ik ookquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind dat best een okee nummer eigenlijk
En het ergste is dat ik het nu gewoon nóg een keer op joetjoep aan het kijken ben... want.. fascinerendquote:
Daarbij is het de terugweg, heb ik meerdere winterjassen en moet ik soberso mijn haar wassenquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb wel vaak een paraplu bij me maar dan vind ik dat het te zacht regent om m open te doenEn dan uiteindelijk na 5-10 minuten ben ik nog nat maar dan ben ik al nat dus dan hoeft die paraplu ook niet meer.
HURDUR
Dat maakt het wel minder erg inderdaadquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daarbij is het de terugweg, heb ik meerdere winterjassen en moet ik soberso mijn haar wassen
Ja maar een petjequote:Op dinsdag 5 november 2013 15:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo'n prachtig middel dat enorm onderschat wordt in de regen is een petje met een klep![]()
Ik gebruikte het al bij het door de regen fietsen, maar nu ook als ik dat monster naar buiten moet laten in de regen. Als je gezicht niet nat wordt, voel je de rest ook bijna niet![]()
(o ja wel in combinatie met een waterdichte jas)
Ik doe voor elke druppel mijn plu open, anders heeft ie inderdaad geen nut.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb wel vaak een paraplu bij me maar dan vind ik dat het te zacht regent om m open te doenEn dan uiteindelijk na 5-10 minuten ben ik nog nat maar dan ben ik al nat dus dan hoeft die paraplu ook niet meer.
HURDUR
Die clip is alleen een beetje jammer.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind dat best een okee nummer eigenlijk
ook dat vind ik best meevallen. De wereld moet er over jenken vanwege haar twerk actie, maar verder is er niks mis mee.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die clip is alleen een beetje jammer.
WTF, wat is dat nou weer voor iets raarsquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ook leuk.. Mijn vader is dus vanmorgen geopereerd aan zijn rug. Hij ging om 9 uur onder het mes. Om 11 uur is mijn moeder gebeld (zoals afgesproken) dat hij terug op de afdeling was. Toen mijn moeder vroeg hoe het was gegaan zeiden ze "dat zal de dokter aan het eind van de middag vertellen"...
Instant honderd miljoen rampscenario's
We zouden aan het eind van de middag naar het ziekenhuis gaan, maar m'n moeder belt net "ik kom er nu aan, ik ben het zat, ik wil meer informatie".
Zo dus naar het ziekenhuis om te horen of ze hem niet per ongeluk in tweeën hebben gesneden ofzo
jezus!quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ook leuk.. Mijn vader is dus vanmorgen geopereerd aan zijn rug. Hij ging om 9 uur onder het mes. Om 11 uur is mijn moeder gebeld (zoals afgesproken) dat hij terug op de afdeling was. Toen mijn moeder vroeg hoe het was gegaan zeiden ze "dat zal de dokter aan het eind van de middag vertellen"...
We zouden aan het eind van de middag naar het ziekenhuis gaan, maar m'n moeder belt net "ik kom er nu aan, ik ben het zat, ik wil meer informatie".
Zo dus naar het ziekenhuis om te horen of ze hem niet per ongeluk in tweeën hebben gesneden ofzo
En dit danquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:27 schreef Spouwerranger het volgende:
Haar gehele collectie
http://www.youtube.com/user/Cathymaay15/videos
Volgens mij is ze autistisch oid.
Er zal vast wel een juridische kulreden achter zitten voor het geval een verpleegster zegt "alles ging goed" terwijl de dokter weet "o wait we hadden hem per ongeluk in tweeën gesneden".quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
WTF, wat is dat nou weer voor iets raars
Even goed beschouwd, als er iets niet goed zou zijn gegaan lijkt het mij dat ze dat wel meteen gezegd zouden hebben... Maar dan nog kunnen ze het toch niet maken om gewoon geen info te geven??
Succesquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Er zal vast wel een juridische kulreden achter zitten voor het geval een verpleegster zegt "alles ging goed" terwijl de dokter weet "o wait we hadden hem per ongeluk in tweeën gesneden".
Ik weet ook toen we naar de anesthesist gingen dat een ander vrouwtje z'n bloeddruk en hartslag enzulks opnam. Toen vroegen we of dat een gezonde bloeddruk was en haar reactie was "daar mag ik niks over zeggen, dat moet je zo aan de anesthesist vragen".
Maar echt geruststellend is het niet.
M'n moeder is er, dus we gaan het meemaken
Whaaaaa....?quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
Teringquote:
Ditquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
spees die een baby post met daaronder hartjes? Mijn wereld wat doe je!!!
Stiekem wil ze alleen een baby zodat ze dat t shirt kan kopenquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
spees die een baby post met daaronder hartjes? Mijn wereld wat doe je!!!
Oh zoquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben de clip van wrecking ball aan t kijken want die ken ik niet
quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:43 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Stiekem wil ze alleen een baby zodat ze dat t shirt kan kopen
/speeslogic
Die zijn engquote:
Je moet ook geen clown kopen voor een kind dr verjaardagquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die zijn engToen ik klein was kreeg ik een pop voor mijn verjaardag. Elke keer als ik dat ding zag ging ik janken. Toen hebben ze die maar omgeruild voor een teddybeer
Ik vond de uitleg ook zo mooi dat ze eigenlijk naakt wou gaan, om te tonen dat iedereen te serieus was; maar dat mocht niet. Dus toen deed ze maar nude latex dinges aanquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:47 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oke, audio klopt totaal niet
Ik moet de neiging onderdrukken om te vragen hoe groot hun wasmachine wel niet isquote:wij hebben 2 van deze bankjes ,en wegens een nieuwe bank,doen wij deze gratis weg ,ze zijn niet stuk ,en het geheel kan je in de wasmachine wassen,.dus laat maar weten wie ik blij kan maken ,ik wil zelfs de hoezen nog wel een x uit wassen
quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Feestboek post van een van mijn 'vrienden'
[..]
Ik moet de neiging onderdrukken om te vragen hoe groot hun wasmachine wel niet is![]()
Ik ziet u al denken, hoe makt ik m schoon, nou gewoon, in d'n wasmachien!quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Feestboek post van een van mijn 'vrienden'
[..]
Ik moet de neiging onderdrukken om te vragen hoe groot hun wasmachine wel niet is![]()
Dat gaat dan weer net te ver inderdaadquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik vond de uitleg ook zo mooi dat ze eigenlijk naakt wou gaan, om te tonen dat iedereen te serieus was; maar dat mocht niet. Dus toen deed ze maar nude latex dinges aan
Klinkt logisch
Past het nie? Nie onze schuld.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ziet u al denken, hoe makt ik m schoon, nou gewoon, in d'n wasmachien!
quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga brum verlaten en een lesbische relaasiee met Miley beginnen. Sugarmomma die een birkin bag voor me kooptEn een nieuwe jas als er een vogel op poept
Wasmachien stuk? Ok nie onze schuld.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Past het nie? Nie onze schuld.
Gaat ie stuk? Nie onze schuld.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ziet u al denken, hoe makt ik m schoon, nou gewoon, in d'n wasmachien!
Die moet ik nog 1tje voor het hardlopen, anders drijven m'n lenzen uit m'n ogenquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo'n prachtig middel dat enorm onderschat wordt in de regen is een petje met een klep![]()
Ik gebruikte het al bij het door de regen fietsen, maar nu ook als ik dat monster naar buiten moet laten in de regen. Als je gezicht niet nat wordt, voel je de rest ook bijna niet![]()
(o ja wel in combinatie met een waterdichte jas)
Je zou zeggen dat ie er nooit in had gestaanquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Of onder 't bed, dat mag ook bij telsell!
elke keer als ik kippenvleugels zie liggen ergens dan ga ik zo luidkeels van CHICKONWINGGGG!quote:
+1quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
elke keer als ik kippenvleugels zie liggen ergens dan ga ik zo luidkeels van CHICKONWINGGGG!
Tot groot genoegen van BB als we samen boodschappen doen
Ik hoor Unf dat steeds in m'n hoofd roepen en moet dan gnorkenquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
elke keer als ik kippenvleugels zie liggen ergens dan ga ik zo luidkeels van CHICKONWINGGGG!
Tot groot genoegen van BB als we samen boodschappen doen
EEN NIEUWE!quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
HEBT OEW JOEKEL WEER HEEL DE DAG OP OEW DEKEN LIGGEN MUFFEN?
quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
HEBT OEW JOEKEL WEER HEEL DE DAG OP OEW DEKEN LIGGEN MUFFEN?
quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:04 schreef Mirjam het volgende:
PAHAHAHAHHA
dat je zo selltell opzoekt op feestboek om ze te lijken, en dan dit pareltje tegenkomt![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/SellTell/posts/668176496544351
quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:04 schreef Mirjam het volgende:
PAHAHAHAHHA
dat je zo selltell opzoekt op feestboek om ze te lijken, en dan dit pareltje tegenkomt![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
lolquote:Mensen Lees goed dit is SellTell en niet Tellsell
Godsamme, die smiley is wel op zijn plaatsquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:04 schreef Mirjam het volgende:
PAHAHAHAHHA
![]()
![]()
[ afbeelding ]
ik zit nog steeds te grinniken, godver wat geniaalquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Godsamme, die smiley is wel op zijn plaats
Stuur ze naar klacht.nl![]()
hoezo, je kan toch goedkoper spul nemen?quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil zo'n mand maar dan heb ik 5 bollen van 5.95 per stuk nodig
Ja kan maar deez is mooiquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoezo, je kan toch goedkoper spul nemen?
ja eerst afmaken wat je bent begonnen!quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Eerst maar eens die sjaals breien zonder gaten
dan meot ik nog velen afmakenquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja eerst afmaken wat je bent begonnen!
Ik was zomaar begonnen met iets haken, dat moest een col worden maar daar is ie net te breed voor, dus nu maak ik maar een babydeken voor ooit.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat euh... tjah is euh.. natuurlijk ook mooi meegenomenNee?
![]()
Dat is niet zo erg als die vogel die op mijn jas had geschetenquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
kleine vogeltjes die vaak kakken :<
Ik wil ook een samengestelde doosquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.dutchcowgirls.nl/life-style/6959
HAHAHAHAHA ERMAHGERD
quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
HAHAHAHAHA ERMAHGERD
HAHAHAHAHA ERMAHGERD
huisdieren moeten zindelijk zijnquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is niet zo erg als die vogel die op mijn jas had gescheten
HAHAHAHAHA ERMAHGERD
Dit is een garp toch?quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
HAHAHAHAHA ERMAHGERD
Als dat zo is, is het wel een goeiequote:
quote:Ik gebruik geen tampons, inlegkruisjes en/of maandverband wat nu?
Je kan je box zelf customizen. Dit betekent dat je er zelf voor kan kiezen welke hygiene producten je in je box wenst te ontvangen. Alleen tampons? Of toch inlegkruisjes en maandverband? Alles is mogelijk.
Dure shizzle...quote:Wat zit er allemaal in de Violet Box?
1.Tampons voor 4-5 dagen menstruatie (OB Original, OB Procomfort, Tampax); *
2.Inlegkruisjes voor overdag (Libresse); *
3.Maandverband voor overdag/'s nachts (Always); *
4.Intieme zeep, om de maand (Lactacyd);
5.Hygiënische gel, om de maand;
6.Een aantal keer per jaar exclusieve kortingsbonnen;
7.Elke maand een andere verrassing/cadeau afgestemd op jou;
8.En natuurlijk een heerlijke reep 'comfort' chocolade, ook suikervrij mogelijk (Cote d'Or).
Hoofdproduct in jouw Violet Box: Tampons
Merk: OB ProComfort
OB ProComfort: 20 x Normal
Bijproduct(en): Extra Tampons
Merk: OB ProComfort
OB ProComfort: 5 x Light Days
Abonnementsvorm: 1 x Violet Box | ¤16,95 totaal | ¤16,95 per box - ¤ 16,95
Volgens mij verneukt (hehehe) het de boel behoorlijk daar beneden en is gewoon met water wassen prima...quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat een schijt idee
Wanneer gebruik je eigenlijk intieme waszooi? Volgens mij huisarts is dat dikke onzin
Ik zie de meerwaarde van dat spul dus eigenlijk gewoon echt nietquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:25 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb deze
[ afbeelding ]
Gebruik het 1x per week ofzo, vind het fijn spul want als er maar klein beetje normale zeep in de buurt komt doet het al pijn en dit werkt primamaar volgens mij is alleen water ook okay,
Oeh, das klotequote:Op dinsdag 5 november 2013 17:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
opa heeft alzheimer en aderverkalking in zn hersenen
Ja was te verwachten eigenlijk, ik kan er wel huilie over gaan doen maar het is zoquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oeh, das klote![]()
Ik snap alleen je smiley niet zo goed geloof ik...
Het voelt erna wel fris aanquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik zie de meerwaarde van dat spul dus eigenlijk gewoon echt niet
Ik gebruik altijd alleen water en dat gaat prima. Geen putlucht of zo na het douchenIk vind het juist een 'eng' idee om dat soort spul daar in de buurt te gebruiken omdat het er voor mij gevoel gewoon niet 'hoort'
Euj, is die ook in Nederland nu? Kende het al en... tsjaa. Ik haal wel gewoon m'n tampons bij de Kruidvat en Baas weet al precies wanneer 'ie chocolade moet meenemen (als ik heel veel laat vallen en ontzettend moeilijk doe).quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
HAHAHAHAHA ERMAHGERD
Uhhhh.... als ik teruglees en dan dit er tussendoor, klinkt het heel gekquote:
Whut?quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:32 schreef Stormqueen het volgende:
Ermahgerd toen hoefde ik nog maar 98k!
Bijna bij doel?quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:32 schreef Stormqueen het volgende:
Ermahgerd toen hoefde ik nog maar 98k!
Ik was afgeleid door m'n eten toen ik het postte geloof ik.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Uhhhh.... als ik teruglees en dan dit er tussendoor, klinkt het heel gek.
Sure, maar duurt even voor je antwoord krijgt, want ze is er nu niet.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ijs, wil jij iets voor me aan je moeder vragen?
geeft niet want ik kan nu toch niet beginnen met breien, zal t ff in feestboek typen :vquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sure, maar duurt even voor je antwoord krijgt, want ze is er nu niet.
Wie had er operatie? Heb ik helemaal gemist!quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zow, alles bleek goed te zijn en hij had al voldoende praatjes![]()
De verpleegster die gebeld had was gewoon een bijzonder ongezellig mens.
Dokter zei dat operatie goed was gegaan, dat is het belangrijkste
wat een kut met vingers ookquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
Da's mooi om te horen!quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
WAT IS DEZE??quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:15 schreef Debsterr het volgende:
TROUWENS, weten jullie wat Baas op dit moment aan het doen is? Sporten
![]()
!
Ze was vooral heel effectief en van weinig woorden.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wat een kut met vingers ook
Beetje nodeloos mensen ongerust maken
Fijn dat alles goed is!
milva'squote:Op dinsdag 5 november 2013 19:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ja vaders dus
[..]
Ze was vooral heel effectief en van weinig woorden.
We hadden het vermoeden dat ze hiervoor bij defensie gewerkt heeft![]()
HELE verhalen Bami, HELE verhalen. Want hoezo ga je liedjes zingen en waarom heb je maar 3 uur geslapenquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
3 uur slaap is niet genoeg om een hele dag te functioneren.
Maargoed, ik ga maar eens wat liedjes zingen ofzo.
Ze doet een IJsquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
HELE verhalen Bami, HELE verhalen. Want hoezo ga je liedjes zingen en waarom heb je maar 3 uur geslapen.
Oh, ja, ik zit tegenwoordig op een koor.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
HELE verhalen Bami, HELE verhalen. Want hoezo ga je liedjes zingen en waarom heb je maar 3 uur geslapen.
Wat leukquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh, ja, ik zit tegenwoordig op een koor.Is leuk, maar heb nu niet zo'n zin.
3 uur geslapen omdat ik vandaag een deadline had en daar tot 2 uur 's nachts aan heb gewerkt, en toen nog tot 3 uur 's nachts Bobo vermaakt heb en toen niet kon slapen van de energy drink.Maar de wekker stond wel weer om 7 uur omdat ik om half 9 weer les had,
Dus vannacht ga ik heeeel lekker slapen.
Het draagt mijn naam.quote:
quote:Dames hoeven tegenwoordig niet meer per se in mantelpak of japon, al is dat in traditionelere kringen nog steeds gewenst. Vandaag de dag is men in een chique japon echter al gauw overdressed. Wanneer een dame een rok draagt moet deze minstens tot over de knie vallen en blote benen zijn uit den boze. Panty's of kousen zijn dus verplicht. Een hoed mag, maar hoeft absoluut niet. Een tas mag ook, maar deze mag niet te opvallend zijn. Een enveloppemodel is daarom het meest geschikt. Het principe van deux pièces geldt als vanouds. Dit houdt in dat de dame wanneer ze geen japon draagt, altijd haar blazer aanhoudt, zowel bij het dragen van een mantelpak als bij het dragen van een broekpak. Hoewel hier tot voorkort altijd een blouse op werd gedragen, mag er tegenwoordig ook voor een ander soort topje worden gekozen, zolang het maar chic oogt.
Dat klinkt als een kutfeestquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:53 schreef Debsterr het volgende:
Dat je een uitnodiging met dresscode krijgt "Tenue de Ville"
[..]
Het is bij een amish geloof?quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Eén keer gehad. Het was kut.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb dan een voorkeur voor dresscode: netjesquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:09 schreef Stormqueen het volgende:
Tenue de ville is een van de meest voorkomende basic dresscodes hoor...
Wel met een omschrijving waarvan je denkt wtf terwijl het eigenlijk gewoon zakelijk is.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:09 schreef Stormqueen het volgende:
Tenue de ville is een van de meest voorkomende basic dresscodes hoor...
dat is te breed interpretabelquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb dan een voorkeur voor dresscode: netjes.
Die liepen er bij mijn ding dus wel tussen. Sterker nog, de enigen die zich aan de dresscode hadden gehouden waren de officiële mensen en de groep waar ik mee heen was. Overdressed, ik voelde me het.quote:
Oeh vetquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:26 schreef Debsterr het volgende:
Het is een wedstrijd van PSV in de skybox van CSU (hoofdsponsor)
Gewoon in volledige psv-outfit gaan inclusief geverfd gezichtquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:26 schreef Debsterr het volgende:
Het is een wedstrijd van PSV in de skybox van CSU (hoofdsponsor)
Zulks een goeden ideequote:Op dinsdag 5 november 2013 20:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gewoon in volledige psv-outfit gaan inclusief geverfd gezicht![]()
Tsjaa, ik heb dus geen pakken.. alleen losse colbertjes. En vooral veel jeans.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:32 schreef Puckzzz het volgende:
Dan is een mooi krijtstreep pak juist wel leuk tussen de andere bobo's in pak
Staat jou het beste van allemaal
quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zulks een goeden ideemaar ik bedenk me net dat ik een pantalon heb (paperbag fit met smalle pijpen) waarin ik een mooie nette zwarte top kwijt kan, en dan met m'n zwarte pumps of sleehakken.
Ik was er ook verrast over hoor! Niet dat ik op m'n all stars aan zou komen enzo, maar dit is toch redelijk strikt. Er stond namelijk nog specifiek bij: colbert verplicht (maar dat zal mannen zijn, toch?), geen jeans, geen sportkleding etc., geen zichtbare tattoeages.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb wel eens in een skybox gezeten en niemand deed er moeilijk over hoe ik eruit zag.
Aan de andere kant: Ik was een jaar of 10
Is redelijk standaard bij skybox iddquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik was er ook verrast over hoor! Niet dat ik op m'n all stars aan zou komen enzo, maar dit is toch redelijk strikt. Er stond namelijk nog specifiek bij: colbert verplicht (maar dat zal mannen zijn, toch?), geen jeans, geen sportkleding etc., geen zichtbare tattoeages.
Zoals gezegd, het was 20 jaar geleden, maar ik weet nog dat het ballengehalte hoog was. Alles had inderdaad braaf cobertje aan en zat onder het genot van broodjes zalm een beetje te "netwerken" terwijl ze op teletekst de andere standen bijhielden. Kan me niet herinneren dat ze veel voetbal keken. Dat ik met m'n vader mee was vonden ze prima trouwens.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik was er ook verrast over hoor! Niet dat ik op m'n all stars aan zou komen enzo, maar dit is toch redelijk strikt. Er stond namelijk nog specifiek bij: colbert verplicht (maar dat zal mannen zijn, toch?), geen jeans, geen sportkleding etc., geen zichtbare tattoeages.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:39 schreef Puckzzz het volgende:
Geen zichtbare tatoeages?
Well that rules me out
Holy crapquote:
Nouja why is wellicht omdat ze dat zelf erg mooi vindenquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:52 schreef PriemGirl het volgende:
Lol ik zit hier nu als een malloot aan mijn gebit te voelen
Ja, en nog geen zacht stuk gevondenquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:52 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ook....quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:52 schreef PriemGirl het volgende:
Enige alternatief is te eng om aan te denkenquote:
Nope....kijk maar goed.quote:
ik huilde een beetjequote:Op dinsdag 5 november 2013 21:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
Om het goed te maken:
[ afbeelding ]
Ja die vond ik erg vet, maar koop voorlopig geen lak meerquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:03 schreef Debsterr het volgende:
PRIEM, vond jij die blauwe holo's nou heel tof die ik laatst postte? Volgens mij kun je ze namelijk bestellen bij de maker.
D'awwwquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
Om het goed te maken:
[ afbeelding ]
Weet je het heel zekerquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja die vond ik erg vet, maar koop voorlopig geen lak meer
Heel heel zekerquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Weet je het heel zeker? Bazen holo's
.
morgen even naar de action in de lunsjpauze en daar een koker met zes haaknaalden halen voor 1,99quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:09 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zit hier op de bank te bedenken wat te doen... Wil liefst wat haken, maar mams heeft enkel haaknaald 10 meegegeven en voor alle andere dingen die ik gevonden heb, heb ik een 5 nodig.. En die liggen nog in bels
Ik ben er wel achter dat ik haken een stuk leuker vind dan breien![]()
Oehhhh goeie!! Morgen effe doen iddquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
morgen even naar de action in de lunsjpauze en daar een koker met zes haaknaalden halen voor 1,99
Ja maar dan kan ik net zo goed 2 weken wachten tot ik weer in bels benquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:37 schreef Mirjam het volgende:
en ebays heeft ook velen goedkope naalden, chinabay dan
owhja harharquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja maar dan kan ik net zo goed 2 weken wachten tot ik weer in bels ben
Alles om maar van die gekleurde haaknaalden te kunnen falenquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
owhja harhar
maar wel hendig om op 2 locaties naalden te hebben ja toch, nee?
haaknaaldenquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Alles om maar van die gekleurde haaknaalden te kunnen falen
falenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |