Oh, leuk is anders, maar droog is leuker.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je wilt toch niet door de regenIk geef een oplossing
ik vind dat best een okee nummer eigenlijkquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
I CAME IN LIKE A WREEEEEEEECKING BAAALLLL
En bedanktquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:22 schreef PriemGirl het volgende:
I said boom boom boom let me hear you say wayoooohhhh.............
..............and it's stuck in my head
Oh ja, ik heb wel vaak een paraplu bij me maar dan vind ik dat het te zacht regent om m open te doenquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, leuk is anders, maar droog is leuker.
Ik ookquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind dat best een okee nummer eigenlijk
En het ergste is dat ik het nu gewoon nóg een keer op joetjoep aan het kijken ben... want.. fascinerendquote:
Daarbij is het de terugweg, heb ik meerdere winterjassen en moet ik soberso mijn haar wassenquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb wel vaak een paraplu bij me maar dan vind ik dat het te zacht regent om m open te doenEn dan uiteindelijk na 5-10 minuten ben ik nog nat maar dan ben ik al nat dus dan hoeft die paraplu ook niet meer.
HURDUR
Dat maakt het wel minder erg inderdaadquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daarbij is het de terugweg, heb ik meerdere winterjassen en moet ik soberso mijn haar wassen
Ja maar een petjequote:Op dinsdag 5 november 2013 15:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo'n prachtig middel dat enorm onderschat wordt in de regen is een petje met een klep![]()
Ik gebruikte het al bij het door de regen fietsen, maar nu ook als ik dat monster naar buiten moet laten in de regen. Als je gezicht niet nat wordt, voel je de rest ook bijna niet![]()
(o ja wel in combinatie met een waterdichte jas)
Ik doe voor elke druppel mijn plu open, anders heeft ie inderdaad geen nut.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb wel vaak een paraplu bij me maar dan vind ik dat het te zacht regent om m open te doenEn dan uiteindelijk na 5-10 minuten ben ik nog nat maar dan ben ik al nat dus dan hoeft die paraplu ook niet meer.
HURDUR
Die clip is alleen een beetje jammer.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind dat best een okee nummer eigenlijk
ook dat vind ik best meevallen. De wereld moet er over jenken vanwege haar twerk actie, maar verder is er niks mis mee.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die clip is alleen een beetje jammer.
WTF, wat is dat nou weer voor iets raarsquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ook leuk.. Mijn vader is dus vanmorgen geopereerd aan zijn rug. Hij ging om 9 uur onder het mes. Om 11 uur is mijn moeder gebeld (zoals afgesproken) dat hij terug op de afdeling was. Toen mijn moeder vroeg hoe het was gegaan zeiden ze "dat zal de dokter aan het eind van de middag vertellen"...
Instant honderd miljoen rampscenario's
We zouden aan het eind van de middag naar het ziekenhuis gaan, maar m'n moeder belt net "ik kom er nu aan, ik ben het zat, ik wil meer informatie".
Zo dus naar het ziekenhuis om te horen of ze hem niet per ongeluk in tweeën hebben gesneden ofzo
jezus!quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ook leuk.. Mijn vader is dus vanmorgen geopereerd aan zijn rug. Hij ging om 9 uur onder het mes. Om 11 uur is mijn moeder gebeld (zoals afgesproken) dat hij terug op de afdeling was. Toen mijn moeder vroeg hoe het was gegaan zeiden ze "dat zal de dokter aan het eind van de middag vertellen"...
We zouden aan het eind van de middag naar het ziekenhuis gaan, maar m'n moeder belt net "ik kom er nu aan, ik ben het zat, ik wil meer informatie".
Zo dus naar het ziekenhuis om te horen of ze hem niet per ongeluk in tweeën hebben gesneden ofzo
En dit danquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:27 schreef Spouwerranger het volgende:
Haar gehele collectie
http://www.youtube.com/user/Cathymaay15/videos
Volgens mij is ze autistisch oid.
Er zal vast wel een juridische kulreden achter zitten voor het geval een verpleegster zegt "alles ging goed" terwijl de dokter weet "o wait we hadden hem per ongeluk in tweeën gesneden".quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
WTF, wat is dat nou weer voor iets raars
Even goed beschouwd, als er iets niet goed zou zijn gegaan lijkt het mij dat ze dat wel meteen gezegd zouden hebben... Maar dan nog kunnen ze het toch niet maken om gewoon geen info te geven??
Succesquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Er zal vast wel een juridische kulreden achter zitten voor het geval een verpleegster zegt "alles ging goed" terwijl de dokter weet "o wait we hadden hem per ongeluk in tweeën gesneden".
Ik weet ook toen we naar de anesthesist gingen dat een ander vrouwtje z'n bloeddruk en hartslag enzulks opnam. Toen vroegen we of dat een gezonde bloeddruk was en haar reactie was "daar mag ik niks over zeggen, dat moet je zo aan de anesthesist vragen".
Maar echt geruststellend is het niet.
M'n moeder is er, dus we gaan het meemaken
Whaaaaa....?quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
Teringquote:
Ditquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
spees die een baby post met daaronder hartjes? Mijn wereld wat doe je!!!
Stiekem wil ze alleen een baby zodat ze dat t shirt kan kopenquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
spees die een baby post met daaronder hartjes? Mijn wereld wat doe je!!!
Oh zoquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben de clip van wrecking ball aan t kijken want die ken ik niet
quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:43 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Stiekem wil ze alleen een baby zodat ze dat t shirt kan kopen
/speeslogic
Die zijn engquote:
Je moet ook geen clown kopen voor een kind dr verjaardagquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die zijn engToen ik klein was kreeg ik een pop voor mijn verjaardag. Elke keer als ik dat ding zag ging ik janken. Toen hebben ze die maar omgeruild voor een teddybeer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |