Ik ook altijd, ook al staat mijn pc op zo'n manier opgesteld dat anderen het normaal gesproken niet zouden zienquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:56 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb de SC nu even op mijn werk PC open staan. Ik doe dus echt een ninja scroll wanneer ik een nieuw topic open
Tofheid!!! Thxquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:49 schreef Puckzzz het volgende:
Priem:
[ afbeelding ]
http://crochetncrafts.com/crochet/cross-over-long-dc-hat.html
*wobblet met mss' tetten to make her feel betterquote:
Gewoon zeggen Puckz!quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:15 schreef Puckzzz het volgende:
Ik wilde iets flauws gaan zeggen maar durf niet meer gezien de recente ontwikkelingen
Garpje Garpje. .. het was echt te flauw. ..
Dat euh... tjah is euh.. natuurlijk ook mooi meegenomenquote:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat euh... tjah is euh.. natuurlijk ook mooi meegenomenNee?
![]()
Ging het over janken?quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:15 schreef Puckzzz het volgende:
Ik wilde iets flauws gaan zeggen maar durf niet meer gezien de recente ontwikkelingen
Garpje Garpje. .. het was echt te flauw. ..
quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
ah, mijn nichtje heeft bitstrips ontdekt
Met een: "Jealous? Suck it up, bitch" plaatje als top-parel
Kan dat ook met bitstrips?quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
ah, mijn nichtje heeft bitstrips ontdekt
Met een: "Jealous? Suck it up, bitch" plaatje als top-parel
quote:
Ik ging kijkenquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:37 schreef Sharana_LV het volgende:
mss check die pics in t teen mom topic
ja hequote:Op dinsdag 5 november 2013 13:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ging kijkenGvd dat wordt echt zo'n verspookt oud wijf later 'where plastic surgery went wrong'.
![]()
Ik voorzie een 2de jackie stallonequote:
Crap? Ik heb een claim gemaakt maar nog niets van gehoord.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:48 schreef Stormqueen het volgende:
Hoe zit het trouwens met de Bondi Paypal claims?
Herkenbaarquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:56 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb de SC nu even op mijn werk PC open staan. Ik doe dus echt een ninja scroll wanneer ik een nieuw topic open
EEEWWWWWWWquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
GODERDOMME een vogel heeft op de mouw van m'n jas gescheten
Bij de verwarming hangen?quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb geen andere jas bij en deze mag je niet centrifugeren (eigenlijk ook niet wassen maar doe ik lekker toch) maar dan duurt t daaaagen voor hij droog is
LEKKER KNAPPERIGquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zag t zelf niet eens, Brum zei het. Maar t was al droog
Zonder paraplu ook...?quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
Dat je lopes naar je werk ging omdat de lucht zo lekker blauw was vanmorgen
Uiteraard, da's allemaal ballast!quote:
Ja ik heb t al met een schuursponsje gedaanquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
Vogelpoep hoef je niet meteen je hele jas in de was te gooien, gewoon een handdoek met warm water en er af poetsen
Die altijd verkeerd waaitquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Uiteraard, da's allemaal ballast!
Gelukkig heb ik altijd zo'n matige wegwerp-poncho onderin mijn tas
Dat helpt dan in ieder geval iets... Maar alsnog niet leuk naar huis lopen met dit weer neequote:Op dinsdag 5 november 2013 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Uiteraard, da's allemaal ballast!
Gelukkig heb ik altijd zo'n matige wegwerp-poncho onderin mijn tas
Dat witte is zelfs gewoon vogelpisquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik heb t al met een schuursponsje gedaanMaar ik zat even in de ew ew ew fase en toen zei mirjam dat t wat anders was als mensenpoep en toen was ik weer rustig
Ik ben toch niet van suiker gemaakt?quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die altijd verkeerd waaitdus ben je nog nat. Bus een optie of heb je geen ov chip? Want dan moet je gelijk 3.50 betalen
I CAME IN LIKE A WREEEEEEEECKING BAAALLLLquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:22 schreef PriemGirl het volgende:
I said boom boom boom let me hear you say wayoooohhhh.............
..............and it's stuck in my head
Je wilt toch niet door de regenquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben toch niet van suiker gemaakt?
Beter dat dan al twee dagen SHALALIE SHALALA SHALALIE SHALALA ZO GING 'T OOK AL WEERquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:22 schreef PriemGirl het volgende:
I said boom boom boom let me hear you say wayoooohhhh.............
..............and it's stuck in my head
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |