ja hequote:Op dinsdag 5 november 2013 13:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ging kijkenGvd dat wordt echt zo'n verspookt oud wijf later 'where plastic surgery went wrong'.
![]()
Ik voorzie een 2de jackie stallonequote:
Crap? Ik heb een claim gemaakt maar nog niets van gehoord.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:48 schreef Stormqueen het volgende:
Hoe zit het trouwens met de Bondi Paypal claims?
Herkenbaarquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:56 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb de SC nu even op mijn werk PC open staan. Ik doe dus echt een ninja scroll wanneer ik een nieuw topic open
EEEWWWWWWWquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
GODERDOMME een vogel heeft op de mouw van m'n jas gescheten
Bij de verwarming hangen?quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb geen andere jas bij en deze mag je niet centrifugeren (eigenlijk ook niet wassen maar doe ik lekker toch) maar dan duurt t daaaagen voor hij droog is
LEKKER KNAPPERIGquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zag t zelf niet eens, Brum zei het. Maar t was al droog
Zonder paraplu ook...?quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
Dat je lopes naar je werk ging omdat de lucht zo lekker blauw was vanmorgen
Uiteraard, da's allemaal ballast!quote:
Ja ik heb t al met een schuursponsje gedaanquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
Vogelpoep hoef je niet meteen je hele jas in de was te gooien, gewoon een handdoek met warm water en er af poetsen
Die altijd verkeerd waaitquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Uiteraard, da's allemaal ballast!
Gelukkig heb ik altijd zo'n matige wegwerp-poncho onderin mijn tas
Dat helpt dan in ieder geval iets... Maar alsnog niet leuk naar huis lopen met dit weer neequote:Op dinsdag 5 november 2013 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Uiteraard, da's allemaal ballast!
Gelukkig heb ik altijd zo'n matige wegwerp-poncho onderin mijn tas
Dat witte is zelfs gewoon vogelpisquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik heb t al met een schuursponsje gedaanMaar ik zat even in de ew ew ew fase en toen zei mirjam dat t wat anders was als mensenpoep en toen was ik weer rustig
Ik ben toch niet van suiker gemaakt?quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die altijd verkeerd waaitdus ben je nog nat. Bus een optie of heb je geen ov chip? Want dan moet je gelijk 3.50 betalen
I CAME IN LIKE A WREEEEEEEECKING BAAALLLLquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:22 schreef PriemGirl het volgende:
I said boom boom boom let me hear you say wayoooohhhh.............
..............and it's stuck in my head
Je wilt toch niet door de regenquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben toch niet van suiker gemaakt?
Beter dat dan al twee dagen SHALALIE SHALALA SHALALIE SHALALA ZO GING 'T OOK AL WEERquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:22 schreef PriemGirl het volgende:
I said boom boom boom let me hear you say wayoooohhhh.............
..............and it's stuck in my head
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |