Oeh vetquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:26 schreef Debsterr het volgende:
Het is een wedstrijd van PSV in de skybox van CSU (hoofdsponsor)
Gewoon in volledige psv-outfit gaan inclusief geverfd gezichtquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:26 schreef Debsterr het volgende:
Het is een wedstrijd van PSV in de skybox van CSU (hoofdsponsor)
Zulks een goeden ideequote:Op dinsdag 5 november 2013 20:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gewoon in volledige psv-outfit gaan inclusief geverfd gezicht![]()
Tsjaa, ik heb dus geen pakken.. alleen losse colbertjes. En vooral veel jeans.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:32 schreef Puckzzz het volgende:
Dan is een mooi krijtstreep pak juist wel leuk tussen de andere bobo's in pak
Staat jou het beste van allemaal
quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zulks een goeden ideemaar ik bedenk me net dat ik een pantalon heb (paperbag fit met smalle pijpen) waarin ik een mooie nette zwarte top kwijt kan, en dan met m'n zwarte pumps of sleehakken.
Op dinsdag 5 november 2013 20:33 schreef Debsterr het volgende:
Ik was er ook verrast over hoor! Niet dat ik op m'n all stars aan zou komen enzo, maar dit is toch redelijk strikt. Er stond namelijk nog specifiek bij: colbert verplicht (maar dat zal mannen zijn, toch?), geen jeans, geen sportkleding etc., geen zichtbare tattoeages.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb wel eens in een skybox gezeten en niemand deed er moeilijk over hoe ik eruit zag.
Aan de andere kant: Ik was een jaar of 10
Is redelijk standaard bij skybox iddquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik was er ook verrast over hoor! Niet dat ik op m'n all stars aan zou komen enzo, maar dit is toch redelijk strikt. Er stond namelijk nog specifiek bij: colbert verplicht (maar dat zal mannen zijn, toch?), geen jeans, geen sportkleding etc., geen zichtbare tattoeages.
Zoals gezegd, het was 20 jaar geleden, maar ik weet nog dat het ballengehalte hoog was. Alles had inderdaad braaf cobertje aan en zat onder het genot van broodjes zalm een beetje te "netwerken" terwijl ze op teletekst de andere standen bijhielden. Kan me niet herinneren dat ze veel voetbal keken. Dat ik met m'n vader mee was vonden ze prima trouwens.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik was er ook verrast over hoor! Niet dat ik op m'n all stars aan zou komen enzo, maar dit is toch redelijk strikt. Er stond namelijk nog specifiek bij: colbert verplicht (maar dat zal mannen zijn, toch?), geen jeans, geen sportkleding etc., geen zichtbare tattoeages.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:39 schreef Puckzzz het volgende:
Geen zichtbare tatoeages?
Well that rules me out
Holy crapquote:
Nouja why is wellicht omdat ze dat zelf erg mooi vindenquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:52 schreef PriemGirl het volgende:
Lol ik zit hier nu als een malloot aan mijn gebit te voelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |